Net een PS3 in huis, dus dat spel gaat er wel komenquote:
Maar gelukkig wel een extreem spectaculaire!quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:30 schreef Geo3kant het volgende:
We zullen zien, ook ik denk dat Machida meer kans maakt dan Rampage (en Rua).
Ik weet wel als hij Machida sloopt zoals hij bij Rua en Rampage deed dat ik dan ook moet geloven dat Rashad hem weinig kan maken en de hele LHW die hem weinig kan maken..
Dan heeft de UFC er weer een UFC champ bij die lang zal heersen.
Waar zou hij gebleven zijn?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef Fyodor het volgende:
Voor de oude garde van het MMA topic, toch jammer dat we BB_King (bekend van) nooit meer zien in dit topic. Had hem wel eens willen horen over Akiyama!
Ik denk niet dat Machida het tot de vierde ronde gaat schuppen en ook dat hij iets meer verwondingen heeft dan Rampage. Ben benieuwd want toch blijft Machida the karate kid he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:30 schreef Geo3kant het volgende:
We zullen zien, ook ik denk dat Machida meer kans maakt dan Rampage (en Rua).
Ik weet wel als hij Machida sloopt zoals hij bij Rua en Rampage deed dat ik dan ook moet geloven dat Rashad hem weinig kan maken en de hele LHW die hem weinig kan maken..
Dan heeft de UFC er weer een UFC champ bij die lang zal heersen.
Zijn de weigh-ins bezig?quote:
quote:MAIN EVENT
Mark Munoz (186) VS Chris Leben (186)
MAIN CARD
Renan Barao (136) VS Brad Pickett (134)
Papy Abedi (170) VS Thiago Alves (172*)
Edward Faaloloto (155) VS Terry Etim (156)
Anthony Perosh (205) VS Cyrille Diabate (206)
ONLINE FIGHTS
Justin Edwards (170) VS John Maguire (170)
Jason Young (145) VS Michihiro Omigawa (145)
Phil De Fries (243) VS Rob Broughton (258)
Che Mills (169) VS Chris Cope (170)
Vaughan Lee (135) VS Chris Cariaso (135)
Dit weekend ook weerquote:
Gast, ik weet niet eens wie BB is... ik doe pas sinds begin dit jaar mee in het MMA topic... TAZ kom op... je kent met toch van WWE topicquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dit weekend ook weer
Maar ben jij BB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |