quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
UFC.tv zegt event begint morgen 21.00 (1day, 2hours, 20min)
Same here!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:53 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Net een PS3 in huis, dus dat spel gaat er wel komen![]()
Heb het topic toegevoegd aan MyAT.
Je moet ook wel die discipline hebben om het werk te doen ..quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:55 schreef McNulty het volgende:
Cesar Gracie offers BJ Penn an invitation to unite fight camps
http://www.mmamania.com/2(...)hance-to-unite-camps
BJ zou een beest worden als hij met deze gasten zou trainen. Gassen doen ze daar nooit.
Dat gassen van Shields had te maken met een hele slechte weightcut. Tegen Henderson was hij een beest!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je moet ook wel die discipline hebben om het werk te doen ..
En gassen daar nooit? Voglens mij gassed Shields regelmatig(correct me if im wrong)
Maar ik zou het wel nice vinden als BJ daar ging trainen ja
Nee er werd iets gezegd dat het rustig was ofzo... dus ik dacht laat nog even weten dat ik er ook nog benquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Haha ja dat weet ik, maar waarom reageer je dan met: "ik ben er nog hoor".
Anyway.. I misread de post denk ik. Morgen mijn picks
How the fuck is the fight not on the main card fightquote:Muñoz vs. Leben
Niemand denkt dat het langer dan 3 ronde gaat, maar jawel hoor.. pas in de 4e is Leben te moe
om op zijn benen te staan en is het een kou kunstje voor Munoz om het tot (T)KO te GnP'en.
Pickett vs. Barão
Dit gaat een brute fight worden, Barão is een beest en Pickett heeft mannen als Mighty Mouse en Menjivar verslagen. Ondanks dat ik eigenlijk te weinig van Renan weet denk ik dat hij zal verrassen door zijn sterke ground game.
Abedi vs. Alves
Ik ken meneer Adebisi niet goed genoeg en zoveel beeld is er niet over hem.
Ik zie niks buitengewoons, dus als Alves de fight zelf serieus neemt scoort hij gewoon een 2nd round KO.
Etim vs. Faaloloto
What the what deed die Fallatio gast uberhaupt in de WEC... laat staan nu in de UFC?
Cut that fucker!
Diabaté vs. Perosh
Perosh is gonna get knocked the fuck out!
quote:Omigawa vs. Young
Jason Young gaat veel op zijn rug liggen en het niet winnen van een getergde Omigawa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |