Je wat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Ach, to hell with it:
EENSCH!
Mijn mount and musket: battalion crasht, godsamme..
Dat ene wat hem tegen houdt om een sociaalleven te beginnenquote:
Ha-haquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat ene wat hem tegen houdt om een sociaalleven te beginnen
Jep, lijkt op BF2 qua gameplay al hebben ze volgens mij ook goed naar project reality gekeken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe. Te arcade voor mij.
Maar is het een beetje leuk?
Ik vroeg me dus af waarom je HAVO in plaats van MBO doet, maar dat is nu duidelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Omdat je nu moet nadenken over wat je morgen zou willen doen.
Welke enceclopedie op internet moeten we dan raadplegen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wikipedia is de bron van alle kwaad en is nooit te geloven! Gebruik nooit wikipedia!
Aldus Nibb-it![]()
.
Afvallen... en dat zeg je als vrouw?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mij zal je niet horen, ik ga een andere vrouw niet aanvallen. (of is dat afvallen?)
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Afvallen... en dat zeg je als vrouw?
Mwoah, zal er eens over nadenken. Ik heb natuurlijk genoeg te vertellen maar ben daar niet zo van op openbare gelegenheden.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:23 schreef Clan het volgende:
@AchJa
Jij zal misschien nog wat 'interessants hebben voor het Nederlandse leger in Afghanistan topic?
Normaal ook niet, gewoon een militair op zijn Engels.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Daar moet je geen MT'tje van krijgen als ze ongesteld is.
Aanvullingen zijn al genoegquote:Op woensdag 2 november 2011 00:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, zal er eens over nadenken. Ik heb natuurlijk genoeg te vertellen maar ben daar niet zo van op openbare gelegenheden.
Ah, eindelijk. Thanks!quote:Op woensdag 2 november 2011 05:32 schreef gerco94 het volgende:
Sam, kom maar weer uit de voorligsteun
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 november 2011 08:34 schreef Lotusss het volgende:
Terrorkitties from Hell zijn al bezig sinds half 6 vanmorgen...
Die ga ik bewaren voor thuis aangezien ErwinRommel met een Gunther snor looptquote:
Die blonde in dat filmpje is trouwens echt vet irritant zegquote:Op woensdag 2 november 2011 10:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die ga ik bewaren voor thuis aangezien ErwinRommel met een Gunther snor loopt
YPR-765 A1 pri Chauffeurquote:Op woensdag 2 november 2011 15:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat deed je hiervoor bij Defensie dan Braam?
Ik dacht dat je sowieso al Chauffeur op 1 of ander voertuig was.
De M113 C&V...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
YPR-765 A1 pri Chauffeur
Raad eens wat de opvolger word van het uit 1970 stammende voertuig?
Correct.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef Braamyo het volgende:
Dan snap ik Achja's antwoord niet... het zal wel aan mij liggen
Niet? Ik moest toch raden?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:18 schreef Braamyo het volgende:
Dan snap ik Achja's antwoord niet... het zal wel aan mij liggen
Joh...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dwoh... yes you are right... and that makes you wrong !
Las het net ja.. RIP. Maar hij heeft een respectabele leeftijd gehaald. Dit itt die drie kinderen van vandaag...quote:
Respectabele leeftijd zeker ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Las het net ja.. RIP. Maar hij heeft een respectabele leeftijd gehaald. Dit itt die drie kinderen van vandaag...
Ik heb geen idee, maar ik laat het je weten als het zover isquote:Op woensdag 2 november 2011 16:28 schreef AchJa het volgende:
Btw, volgend jaar nog schieten op het programma staan met de CV90? En dan vooral in Todendorf?
Baby overleden na ongeluk in zwembad Reeshof Tilburgquote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Respectabele leeftijd zeker ja.
Maaruh, 3 kinderen=
Nee, ik heb er een boer in gebied waar ik werk aan ten onder zien gaan. Ook al was hij streng religieus, het mocht hem niet baten.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan kun je als ouder toch niet meer normaal functioneren na zoiets?
De AMX?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
YPR-765 A1 pri Chauffeur
Raad eens wat de opvolger word van het uit 1970 stammende voertuig?
Niet deze?quote:
quote:
Dit is een mooier filmpje van de DAF, die tankoveral en die helm droeg ik ook, die droegen we standaard op alle pantser en tanks.quote:
Die oefening is op de Oirschotse heide, daar hebben ze me ee paar keer kunnen wegslepen toen ik door de koppeling ging van het 'oude systeem'quote:
Hup, aan het werk, en pak er een biertje bijquote:Op woensdag 2 november 2011 17:18 schreef AchJa het volgende:
En ik ben vanochtend natuurlijk weer gepaald met een opdracht... Bereid voor een presentatie van 2 uur over de verschillende phased array radars en techniek...![]()
Dat wordt huiswerk.
Mooie vid.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:12 schreef Clan het volgende:
[..]
Dit is een mooier filmpje van de DAF, die tankoveral en die helm droeg ik ook, die droegen we standaard op alle pantser en tanks.
Bier al.. met de rest wil het nog niet zo vlotten...quote:Op woensdag 2 november 2011 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hup, aan het werk, en pak er een biertje bij
Laat mij maar een lulverhaal opmakenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bier al.. met de rest wil het nog niet zo vlotten...
Ik schuif dat prima voor mij uit en knutsel een uur van tevoren wel ff een powerpoint inelkaar.
Misschien ga ik wel gastsprekers inhuren...quote:Op woensdag 2 november 2011 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat mij maar een lulverhaal opmaken
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel gastsprekers inhuren...
FF kijken of er wat mannetjes bij Thales tijd hebben.
Tot zo!!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef Lotusss het volgende:
... nog 4 minuten patience spelen....
Daag me niet uit... Heb al eens eerder zoiets geflikt, stond er plotseling iemand van MCW in de klas.quote:
Zorg maar eerst dat je een plan B bij elkaar hebt mocht het niet lukkenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daag me niet uit... Heb al eens eerder zoiets geflikt, stond er plotseling iemand van MCW in de klas.
Dat komt wel goedquote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zorg maar eerst dat je een plan B bij elkaar hebt mocht het niet lukken
Ik heb alle vertrouwen in je, ouwe rukkerquote:Op woensdag 2 november 2011 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. AchJa draait al wat langer mee en is niet voor 1 gat te vangen. Ik ben bang dat ik over twee weken zelfs 6 plannen heb liggen inclusief noodprocedure stroomuitval ofzo.
Met wat?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:36 schreef Erasmo het volgende:
MiddagVandaag lekker gerammeld bij het ask
Winterbanden...quote:Op woensdag 2 november 2011 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Zit een topic te lezen over winterbanden![]()
Snap niet waarom iedereen daarbij zweert whehe
Vroegah reden we toch ook zonder?
Al die gasten met winterbanden eronder denken dat ze alles kunnen met welke gladheid dan ook
Voor velen is aanpassen aan het verkeer idd té veel gevraagd. Ik ga m'n geld niet uitgeven aan die onzin.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Winterbanden...![]()
Je kunt natuurlijk ook je rijstijl aanpassen aan de omstandigheden, of is dat teveel gevraagd?
Winterbanden zijn leuk voor verse sneeuw, maar tegen aangekoekte sneeuw en ijzel helpen ze niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:47 schreef EllaN het volgende:
Je kunt ook en winterbanden nemen en rustig rijden.
Niets mis met extra voorzichtigheid me dunkt.
Of géén winterbanden kopen en defensief rijden ipv die lease-bak rijdertjes die God denken te zijn MET winterbanden opquote:Op woensdag 2 november 2011 17:47 schreef EllaN het volgende:
Je kunt ook en winterbanden nemen en rustig rijden.
Niets mis met extra voorzichtigheid me dunkt.
Kijk!quote:
Ik zat niet op de Harskamp maar in 't Hardequote:Op woensdag 2 november 2011 17:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk!![]()
Een beetje .50 schieten is altijd goed! Jammer dat je op de Harskamp met KB munitie schiet.
Nou, dan heb je met verse sneeuw extra veiligheidquote:Op woensdag 2 november 2011 17:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Winterbanden zijn leuk voor verse sneeuw, maar tegen aangekoekte sneeuw en ijzel helpen ze niet.
Het probleem zit dan bij de lease-bak rijdertjes en niet aan het feit dat ze winterbanden hebben als ik je goed lees.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of géén winterbanden kopen en defensief rijden ipv die lease-bak rijdertjes die God denken te zijn MET winterbanden op
Hier het hele topic met uitleg bij de video'squote:
Oh ja, 't Harde was het... Zit weer niet op te letten.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zat niet op de Harskamp maar in 't HardeBinnenkort waarschijnlijk weer op zee, schiet 10x beter omdat je precies ziet hoe je afkomt.
Vroeger waren er ook wat meer dodelijke ongelukken op de wegquote:Op woensdag 2 november 2011 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Zit een topic te lezen over winterbanden![]()
Snap niet waarom iedereen daarbij zweert whehe
Vroegah reden we toch ook zonder?
Al die gasten met winterbanden eronder denken dat ze alles kunnen met welke gladheid dan ook
Ik hoop het wel, die ombouwsetjes zijn echt een ramp.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, 't Harde was het... Zit weer niet op te letten.![]()
Als je weer op zee gaat schieten, ook met "groene" mantel? (dedicated schiet set)
Ligt wel aan die winterbanden, want dan denken die leasertjes zichzelf van alles te kunnen veroorloven. Want, zee hebben winterbanden.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nou, dan heb je met verse sneeuw extra veiligheid.
[..]
Het probleem zit dan bij de lease-bak rijdertjes en niet aan het feit dat ze winterbanden hebben als ik je goed lees.
Omdat men geen gordels hoefde te dragen, en oa. geen airbags haddenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef Clan het volgende:
[..]
Vroeger waren er ook wat meer dodelijke ongelukken op de weg
Dan krijg je nog aquaplanning, je moet gewoon aanvoelen hoeveel gas je geeft en zorgen dat je niet wegslipt.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Winterbanden zijn leuk voor verse sneeuw, maar tegen aangekoekte sneeuw en ijzel helpen ze niet.
Ligt aan de rijders die misplaatst vertrouwen hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ligt wel aan die winterbanden, want dan denken die leasertjes zichzelf van alles te kunnen veroorloven. Want, zee hebben winterbanden.
Ik ga geen ¤500 voor nop uitgeven.
Ik ben dan ook de reden dat we tegenwoordig .50's hebben waar mee geschoten mag worden. Bij mij is er vorig jaar 1 uitelkaar geklapt. Heeft nog een hele staart gekregen en ik mocht me meerdere malen melden in 't Harde bij de muntechers/ beproeving om het hele verhaal uit de doeken te doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, die ombouwsetjes zijn echt een ramp.
Een goede autorijder die verantwoordelijk rijd voelt precies aan wat toelaatbaar isquote:Op woensdag 2 november 2011 17:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ligt aan de rijders die misplaatst vertrouwen hebben.
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de reden dat we tegenwoordig .50's hebben waar mee geschoten mag worden. Bij mij is er vorig jaar 1 uitelkaar geklapt. Heeft nog een hele staart gekregen en ik mocht me meerdere malen melden in 't Harde bij de muntechers/ beproeving om het hele verhaal uit de doeken te doen.
Vroegah had je ook nog gewoon "Het wrak van de weg" bij Kieskeurig!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:56 schreef Clan het volgende:
[..]
Vroeger waren er ook wat meer dodelijke ongelukken op de weg
Precies, en diezelfde autorijder met winterbanden zal net iets meer vat op de auto hebben dan zonder winterbandenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een goede autorijder die verantwoordelijk rijd voelt precies aan wat toelaatbaar is
Tja, of goed gebruik van je normale banden met realiteitsbesef is aan te moedigenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Precies, en diezelfde autorijder met winterbanden zal net iets meer vat op de auto hebben dan zonder winterbanden.
Dus goed gebruik van winterbanden is alleen maar aan te moedigen.
Hoofdsteun was ook niet verplicht, dus een whiplash kwam ook vaker voor, en je een auto op de weg houden ( vering etc ) was ook een hele kunst. Als je wagens van nu gewend bent zal je niet zo makkelijk in een auto uit de jaren 60 rijden, de kans dat je van de weg raakt is veel groter.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat men geen gordels hoefde te dragen, en oa. geen airbags hadden
Ja, maar minder dan goed gebruik van winterbanden.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, of goed gebruik van je normale banden met realiteitsbesef is aan te moedigen
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:02 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoofdsteun was ook niet verplicht, dus een whiplash kwam ook vaker voor, en je een auto op de weg houden ( vering etc ) was ook een hele kunst. Als je wagens van nu gewend bent zal je niet zo makkelijk in een auto uit de jaren 60 rijden, de kans dat je van de weg raakt is veel groter.
Buitenkamer explosie... De QCB kun je zelf niet afstellen en de vrijslag is door slijtage te groot geworden. Kortom, BOEM... Wapen bol, deksel 15 meter verderop en hier en daar wat schade aan de schutter. Daarna een tijd een landelijk schietverbod .50. Toen heeft men verzonnen dat er schietsets .50 kwamen (groene mantel). Nu mag je schieten en na 1000 schoten moet een wapenhersteller het wapen helemaal nalopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
Winterbanden zullen misschien wel goed zijn, of je moet ze van een zgn. knaken-kwaliteit kopen. Maar het is nog altijd de bestuurder zelf die weet hoe een auto reageerd. En dat weet je door jarenlange rij-ervaring.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, maar minder dan goed gebruik van winterbanden.
Voor de veiligheid dan. Financieel en alles zal het anders zijn.
Toen zag je wel vaker auto's rijden waar de carrosserie er met touwtjes onder hing.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah had je ook nog gewoon "Het wrak van de weg" bij Kieskeurig!
Heh, of de bumper en uitlaatpijp.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Toen zag je wel vaker auto's rijden waar de carrosserie er met touwtjes onder hing.
Sinds wanneer is dat?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Buitenkamer explosie... De QCB kun je zelf niet afstellen en de vrijslag is door slijtage te groot geworden. Kortom, BOEM... Wapen bol, deksel 15 meter verderop en hier en daar wat schade aan de schutter. Daarna een tijd een landelijk schietverbod .50. Toen heeft men verzonnen dat er schietsets .50 kwamen (groene mantel). Nu mag je schieten en na 1000 schoten moet een wapenhersteller het wapen helemaal nalopen.
As de vrijslag te groot is merk je dat toch bij een loopwissel met de no-go?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Buitenkamer explosie... De QCB kun je zelf niet afstellen en de vrijslag is door slijtage te groot geworden. Kortom, BOEM... Wapen bol, deksel 15 meter verderop en hier en daar wat schade aan de schutter. Daarna een tijd een landelijk schietverbod .50. Toen heeft men verzonnen dat er schietsets .50 kwamen (groene mantel). Nu mag je schieten en na 1000 schoten moet een wapenhersteller het wapen helemaal nalopen.
Is niet meer bij de QCB. 2 lopen vast bij het wapen (genummerd) Valt niets meer af te stellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
As de vrijslag te groot is merk je dat toch bij een loopwissel met de no-go?
Bij de QCB controleer je wel bij iedere loopwissel de vrijslag en trekker met je kaliber hoor. Past de No-go dan moet je het wapen laten herstellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is niet meer bij de QCB. 2 lopen vast bij het wapen (genummerd) Valt niets meer af te stellen.
Dit is wat er gebeurd is:
Dan heb je vast met de M2 geschoten, waar je de loop er nog in draait. Bij de QCB heeft de schutter niet eens een kaliber. Alleen de wapenhersteller heeft dat.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bij de QCB controleer je wel bij iedere loopwissel de vrijslag en trekker met je kaliber hoor.
Daar is defensie heel erg goed in ja!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
Lang leve de vooruitgang. "mooi, we hebben een goed wapen. Laten we het gaan verbeteren!"
Dat zal dan wel zandmacht specifieks zijn want bij de KM controleer je bij iedere .50 bij iedere loopwissel alles met je kaliber, juist om zulke ongelukken te voorkomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb je vast met de M2 geschoten, waar je de loop er nog in draait. Bij de QCB heeft de schutter niet eens een kaliber. Alleen de wapenhersteller heeft dat.
Verbetering is geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
Lang leve de vooruitgang. "mooi, we hebben een goed wapen. Laten we het gaan verbeteren!"
De pagina doet het niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is niet meer bij de QCB. 2 lopen vast bij het wapen (genummerd) Valt niets meer af te stellen.
Dit is wat er gebeurd is:
Zie ook hier, QCB.
Met dit kaliber?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zal dan wel zandmacht specifieks zijn want bij de KM controleer je bij iedere .50 bij iedere loopwissel alles met je kaliber, juist om zulke ongelukken te voorkomen.
Idem.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met dit kaliber?
[ afbeelding ]
Die is afwijkend (maten) van wat de wapenhersteller heeft. Maar wees niet bang, ook ik heb zo'n ding achterover gedrukt en gebruik hem nog prima bij schietseries. Als ik het niet vertrouw gaat het wapen aan de kant.
Nope die is voor een HB en niet voor een QCB, die is anders.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met dit kaliber?
[ afbeelding ]
Die is afwijkend (maten) van wat de wapenhersteller heeft. Maar wees niet bang, ook ik heb zo'n ding achterover gedrukt en gebruik hem nog prima bij schietseries. Als ik het niet vertrouw gaat het wapen aan de kant.
Nee, bij mij ook niet meer....quote:
Nou, dan zal die truc wel verzonnen zijn na dat akkefietje wat wij gehad hebben...quote:Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nope die is voor een HB en niet voor een QCB, die is anders.
Altijd al zo gedaan. Zal wel een verschilletje zijn tussen KM en KL.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, dan zal die truc wel verzonnen zijn na dat akkefietje wat wij gehad hebben...
Zou maar zo kunnen. Als wij dat nou eens gedaan hadden was dat verhaal bij mij nooit gebeurd. Dat soort ellende gebeurt altijd als ik weer eens HSI ben... Wat dat betreft lijk ik teveel op Frans van Es...quote:Op woensdag 2 november 2011 18:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Altijd al zo gedaan. Zal wel een verschilletje zijn tussen KM en KL.
Ik heb wel meer "rare" .50 plaatjes... Over het algemeen loopt het dan niet al te best af.quote:Ze hadden trouwens in het leslokaal trouwens een plaatje hangen van een Amerikaanse soldaat die dacht even de pennen van de softmount met een patroon dicht te tikken, zag er niet zo mooi uit
Hahaquote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Als wij dat nou eens gedaan hadden was dat verhaal bij mij nooit gebeurd. Dat soort ellende gebeurt altijd als ik weer eens HSI ben... Wat dat betreft lijk ik teveel op Frans van Es...
[..]
Ik heb wel meer "rare" .50 plaatjes... Over het algemeen loopt het dan niet al te best af.
MAG is leuk, maar het poetsen is kut... zure gasaftap.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
HahaMaar stiekem heb ik liever de mag als ik eerlijk ben...
Er zal vast materiaal tussen gelegen hebben wat ik/ wij gepresteerd hebben.quote:Ze hadden in de klas ook nog wel wat mooie hulzen en wapens staan die ngvu waren.
wat een baas van een vent is datquote:Op woensdag 2 november 2011 18:43 schreef AchJa het volgende:
Overigens, de mensen die Frans van Es niet kennen... (had er al eens een topic over geopend)
Lezen: http://www.scribd.com/doc(...)an-Es-Ongecensureerd
![]()
Ultrasoonbak doet wonderenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
MAG is leuk, maar het poetsen is kut... zure gasaftap.
[..]
Er zal vast materiaal tussen gelegen hebben wat ik/ wij gepresteerd hebben.
Mijn huidige eenheid ook niet helaas... Maar wat een superding is dat, wapen uiteen nemen, 10 minuutjes de frituur in en je kon alles er met een doekje afwrijven. Vooral met mags en C7 afsluiters was het een uitkomst.quote:
herstel, "was" inderdaadquote:
Olé!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef AchJa het volgende:
Ik voel me alleen... Mijn slapie is overgeplaatst en lig nu alleen op de kamer.
Kan ik iig ongegeneerd aan mijn pik trekken!
Je bouwt stiekem in die jaren best wel een band op met je kamergenoot. Ook al was hij van de sport organistatie...quote:
AchJa is te luidruchtig tijdens het rukken. Overplaatsing was dus op eigen verzoek van zijn bunkmate.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef Madelaine het volgende:
Waarom is je slapie overgeplaatst arme jongen?
Om de drie jaar wat anders he. En zeker in deze tijd heb je niet al teveel te eisen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef Madelaine het volgende:
Waarom is je slapie overgeplaatst arme jongen?
Nah, ik vind een twee persoonskamer wel prima, ook al heb ik al 6 jaar recht op een 1 persoonskamer. Ik denk niet eens dat al mijn spullen in een 1 persoonskamer passen. En daarbij op een 1 persoonskamer kan ik mijn beamer niet fatsoenlijk wegzetten.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
AchJa is te luidruchtig tijdens het rukken. Overplaatsing was dus op eigen verzoek van zijn bunkmate.
Dan is een 18 jarige dus geen probleem. Wijs hem zijn plek, rechten en verplichtingen en het komt goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nah, ik vind een twee persoonskamer wel prima, ook al heb ik al 6 jaar recht op een 1 persoonskamer. Ik denk niet eens dat al mijn spullen in een 1 persoonskamer passen. En daarbij op een 1 persoonskamer kan ik mijn beamer niet fatsoenlijk wegzetten.
Hopen dat het een lekker ding isquote:Op woensdag 2 november 2011 19:55 schreef AchJa het volgende:
Zul je zien dat ik binnenkort afgescheept word met een 18 jarige blaag...![]()
Bier halen, nu!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is een 18 jarige dus geen probleem. Wijs hem zijn plek, rechten en verplichtingen en het komt goed.
Jah snap ikquote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef AchJa het volgende:
Bier halen, nu!
Shag halen, toch wel!
Tijd loopt!
Gewoon een koelie, omdat het kan!
Nee, ik lag hier met een vent van ongeveer dezelfde leeftijd met gezin enzo. Dat is toch anders.
Alsjeblieft geen vrouw... Ben niet voor niks boordplaatser.quote:
Boordwatte?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef AchJa het volgende:
Alsjeblieft geen vrouw... Ben niet voor niks boordplaatser.
Met een kerel kun je elkaars broek aan en studio sport kijken.
Ik heb in 96 een kamer mogen/moeten delen met een vrouw.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen vrouw... Ben niet voor niks boordplaatser.
Met een kerel kun je elkaars broek aan en studio sport kijken.
Stond natuurlijk garant voor ellende...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb in 96 een kamer mogen/moeten delen met een vrouw.
F*cking Awesomequote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef AchJa het volgende:
Stond natuurlijk garant voor ellende...
Ik heb dat ook een keer gehad, de plunjebaal ging open en "tarzan" lag bovenop...
Doet het altijd leuk aan de stamtafel dit soort verhalen, echter je kent de machtspositie van vrouwen binnen defensie. Heb me ook niet laten verleiden tot ongewenste activiteiten, zelfs niet toen de twistermat was uitgerold en ik de vraag kreeg of ik wilde "twisteren"...quote:
Nee, nooit problemen gehad. Leuke meid, goede collega. Misschien wel de beste maat die ik had bij de LB.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stond natuurlijk garant voor ellende...
Ik heb dat ook een keer gehad, de plunjebaal ging open en "tarzan" lag bovenop...
En waar moest jij dan slapen?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, nooit problemen gehad. Leuke meid, goede collega. Misschien wel de beste maat die ik had bij de LB.
Zij gebruikte de plek alleen als wij bv een feest met het peloton of de mess hadden.
Pluspunt: zij had een relatie met een andere leuke meid. En die bleef ook wel eens slapen overnachten.
Slapen!?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
En waar moest jij dan slapen?![]()
Meestal gaat het ook wel goed, maar ik ben er zeker binnen defensie knap voorzichtig mee.
Ik heb mensen hun hele sociale leven naar de knoppen zien gaan op basis van geruchten die achteraf niet waar bleken te zijn. Maar ondertussen wel 2 jaar onbetaald geschorst.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
En ja, de andere kant ken ik ook. Een gerucht en je hangt (bijna).
Yep, sommige beweringen/geruchten zijn helaas sterker dan andere.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb mensen hun hele sociale leven naar de knoppen zien gaan op basis van geruchten die achteraf niet waar bleken te zijn. Maar ondertussen wel 2 jaar onbetaald geschorst.
En daarom ben ik heel erg voorzichtig met collega's van het andere geslacht.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, sommige beweringen/geruchten zijn helaas sterker dan andere.
Mooi he, die "gelijkheid" binnen Defensie.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
En daarom ben ik heel erg voorzichtig met collega's van het andere geslacht.
Lucassen was mijn lichtingsgenoot op de KMS, die is er ook ingeluisd in Ermelo.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi he, die "gelijkheid" binnen Defensie.
Ik vraag me af of er bekend is welk percentage van dit soort beschuldigingen ook daadwerkelijk waar is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lucassen was mijn lichtingsgenoot op de KMS, die is er ook ingeluisd in Ermelo.
En toch zitten er genoeg chillen meiden bij hoor, die het plaatje wel snappen. Maar seriously, einde modenpoppetjes gedrag !quote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi he, die "gelijkheid" binnen Defensie.
Ik heb meegemaakt dat een majoor/arts in Rwanda een vrouw had ontmoet ( local ) en daar wat mee aanpapte. Toen hij een jaar terug was in Nederland stond ineens die vrouw op stoep bij zijn huis in Nederland, daar was zijn vrouw ( hij had een gezin ) niet blij mee. Huwelijk naar de knoppen geholpen. Als militair moet je werk en privé strikt gescheiden houden. Mijn assistente op de MGD had trouwens een goede band met mijn vrouw, dus ik werd in de gaten gehoudenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb mensen hun hele sociale leven naar de knoppen zien gaan op basis van geruchten die achteraf niet waar bleken te zijn. Maar ondertussen wel 2 jaar onbetaald geschorst.
Eens. Maar daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En toch zitten er genoeg chillen meiden bij hoor, die het plaatje wel snappen. Maar seriously, einde modenpoppetjes gedrag !
Klopt, er zijn er genoeg die wel normaal kunnen doen en rustig meedraaien. Maar ook bij die meiden hou ik een behoorlijke afstand.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En toch zitten er genoeg chillen meiden bij hoor, die het plaatje wel snappen. Maar seriously, einde modenpoppetjes gedrag !
Die had wel wat meer op zijn kerfstok als ik de berichten mag geloven.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lucassen was mijn lichtingsgenoot op de KMS, die is er ook ingeluisd in Ermelo.
Er zit een verschil in daadwerkelijk aanpappen en op basis van uitspraken beschuldigd worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb meegemaakt dat een majoor/arts in Rwanda een vrouw had ontmoet ( local ) en daar wat mee aanpapte. Toen hij een jaar terug was in Nederland stond ineens die vrouw op stoep bij zijn huis in Nederland, daar was zijn vrouw ( hij had een gezin ) niet blij mee. Huwelijk naar de knoppen geholpen.
Het is maar net waar werk en prive liggen. Als jij getrouwd/ samen woont met een militair, wat dan?quote:Als militair moet je werk en privé strikt gescheiden houden. Mijn assistente op de MGD had trouwens een goede band met mijn vrouw, dus ik werd in de gaten gehouden
Eric lag bij mij op de kamer, artillerist in hart en nieren. Lomp en onbehouwen maar een hart van goud. Ik heb een jaar lang oa met hem op de kamer gelegen en het is echt een gouden vent.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Clan het volgende:
[..]
Die had wel wat meer op zijn kerfstok als ik de berichten mag geloven.
Ik ken de zaak niet, maar je kan niet iemand beschuldigen zonder bewijs, ik moet aannemen dat er meer heeft gespeeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zit een verschil in daadwerkelijk aanpappen en op basis van uitspraken beschuldigd worden.
[..]
Het is maar net waar werk en prive liggen. Als jij getrouwd/ samen woont met een militair, wat dan?
Ik ken de man niet, alleen de verhalen en wat ik zojuist op de Wikipedia site heb gelezen. De verhalen spreken niet echt in zijn voordeel.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eric lag bij mij op de kamer, artillerist in hart en nieren. Lomp en onbehouwen maar een hart van goud. Ik heb een jaar lang oa met hem op de kamer gelegen en het is echt een gouden vent.
quote:Eric Lucassen is veroordeeld omdat hij als ambtenaar ontucht heeft gepleegd met een persoon die aan zijn gezag was onderworpen. Hij overtrad wetsartikel 249, dat afhankelijke personen, zoals leerlingen en patiënten, beschermt tegen seksuele handelingen. De persoon die het gezag uitoefent, en dus een zeker overwicht heeft op het slachtoffer, is strafbaar. Wie het initiatief neemt, is volgens de Hoge Raad niet van belang.
Verhouding van meerdere tot mindere
Ook als het 'slachtoffer' instemt met seks, is dit in beginsel strafbaar. Het hof verwijt Lucassen dat hij een 'verhouding van meerdere tot mindere' had tot één van de leerlingen in kwestie. Hij had een hogere militaire rang en was ouder dan zij. De seksuele handelingen met het meisje 'vonden veelal plaats in militaire gebouwen, op militair terrein en/of in het kader van de met de dienst verband houdende activiteiten', beklemtoonde het hof.
Dat was vroeger, tegenwoordig lig je er als instructeur inclusief je goede staat van dienst gewoon uit. Als een vrouwelijke leerling iets van mij vindt dan moet ik alle zeilen bijzetten om eea in goode banen te leiden.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ken de zaak niet, maar je kan niet iemand beschuldigen zonder bewijs, ik moet aannemen dat er meer heeft gespeeld.
Als een militair een instructeur met een goede staat van dienst gaat beschuldigen, dan zal je een goed verhaal op moeten houden want je werk bij Defensie kun je dan wel op je buik schrijven, collega's werken je dan gewoon eruit.
Wees blij. Tegenwoordig is een verkeerde vingerwijzing als een "aanranding".quote:Als je getrouwd bent en je bent beide werkzaam voor Defensie dan moet je dat goed afstemmen, en het werkt, mijn assisente was later ook getrouwd met een arts van de GNK en ik heb nooit vernomen van belangenverstrengeling of een conflict.
Ik heb zelf nooit veel problemen ondervonden met vrouwen bij Defensie, dwz ik zag ze in sommige gevallen liever gaan dan komen, maar mbt personeelsproblemen is mij nooit veel ter ore gekomen.
Ja maar ga eerst maar het gerucht ontkrachten. Ik heb het zelf ook eens aan me stok gehad, met een dame die beweerde dat ik haar ontzedelijk zou hebben beroerd. Gelukkig waren er getuigen, en kon vastgesteld worden dat ik niks gedaan had. Maar ik zat wel bijna een week met de rotzooi.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef Clan het volgende:
Als een militair een instructeur met een goede staat van dienst gaat beschuldigen, dan zal je een goed verhaal op moeten houden want je werk bij Defensie kun je dan wel op je buik schrijven, collega's werken je dan gewoon eruit.
Bijna een week!? Da's mazzel hebben!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar ga eerst maar het gerucht ontkrachten. Ik heb het zelf ook eens aan me stok gehad, met een dame die beweerde dat ik haar ontzedelijk zou hebben beroerd. Gelukkig waren er getuigen, en kon vastgesteld worden dat ik niks gedaan had. Maar ik zat wel bijna een week met de rotzooi.
Idd. Maar jij hakt ook met dat bijltje en ik mag hopen dat jij je er ook zeker niet schuldig aan maakt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
Yep, een schouderklopje als teken van "goed gedaan" is al een no-go.
Zoals gezegt er waren meerdere getuigen (was een opleidings klas van 24 man/vrouw), en kon daarom snel weerlegt worden. Maar toch.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bijna een week!? Da's mazzel hebben!
Ik kijk wel uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd. Maar jij hakt ook met dat bijltje en ik mag hopen dat jij je er ook zeker niet schuldig aan maakt.
Ik heb driekwart jaar met die ellende gezeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar ga eerst maar het gerucht ontkrachten. Ik heb het zelf ook eens aan me stok gehad, met een dame die beweerde dat ik haar ontzedelijk zou hebben beroerd. Gelukkig waren er getuigen, en kon vastgesteld worden dat ik niks gedaan had. Maar ik zat wel bijna een week met de rotzooi.
Chauffeur eigen... Slapen...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:17 schreef Braamyo het volgende:
Zo, einde van deze Sog avond bereikt. Ik leg het bijltje erbij neer !
Fijne avond, ik ben slapen !!!
Ja maar dat is altijd zo, dat maakt geen hol uit of je nu een man of vrouw opleid. Heb hier eens een gast gehad die zijn wapen op de muur ontlaad had, daar was ik langer mee zoet. Soms denkt men dat we inplaats van instructeurs kinder oppas zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:14 schreef AchJa het volgende:
Maar ja, instructeurs vangen veel wind...
quote:
Wat is een Sog avond? En slaap ze.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:17 schreef Braamyo het volgende:
Zo, einde van deze Sog avond bereikt. Ik leg het bijltje erbij neer !
Fijne avond, ik ben slapen !!!
Als instructeur ben je toch ook kleuterjuf? Tenminste bij ons is dat ondertussen standaard...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar dat is altijd zo, dat maakt geen hol uit of je nu een man of vrouw opleid. Heb hier eens een gast gehad die zijn wapen op de muur ontlaad had, daar was ik langer mee zoet. Soms denkt men dat we inplaats van instructeurs kinder oppas zijn.
Special ops group?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Bedankt kon het enkel als Studies and Observations Group
Gelukkig is het hier nog niet zo erg, maar soms kan ik enkel met m'n kop schudden als je kandidaten krijgtquote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als instructeur ben je toch ook kleuterjuf? Tenminste bij ons is dat ondertussen standaard...
Dat gebruikt men toch als cover in de serie "The Unit"?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Bedankt kon het enkel als Studies and Observations Group
Ja uitdrukking komt uit de Vietnam tijd maar werd nog gebruikt door ons toen we in El Salvador zatten.quote:
De tijden van Ruud Lubbers zijn voorbijquote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
Yep, een schouderklopje als teken van "goed gedaan" is al een no-go.
Ik als "externe" loop radio's te repareren die al een jaar kapot zijn... Je kunt natuurlijk ook gewoon de knoppen op de juiste stand zetten.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gelukkig is het hier nog niet zo erg, maar soms kan ik enkel met m'n kop schudden als je kandidaten krijgt
Dat was dan ook geen schouderklopje.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Clan het volgende:
[..]
De tijden van Ruud Lubbers zijn voorbij
Heeft niets met de Tier 1 eenheid van de Army te maken. Die stond vroeger als 1st Special Forces Operational Detachment - Delta bekend,, werd daarna vernoemd tot Combat Applications Group en heet sinds geruim een jaar weer anders.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gebruikt men toch als cover in de serie "The Unit"?
Moet je de verwarming wat lager draaien verdampt het gerstennat niet zo snelquote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef AchJa het volgende:
Half tien en mijjn bier is op... Niet best, eens kijken wat Paresto te bieden heeft.
Dat is allemaal erg om te horen. Ik heb het allemaal niet zo erg meegemaakt en wij hadden op de MGD erg veel vrouwen, burger en groen, nooit iets vernomen van problemen, maar ik denk dat het ook overal anders werken is.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was vroeger, tegenwoordig lig je er als instructeur inclusief je goede staat van dienst gewoon uit. Als een vrouwelijke leerling iets van mij vindt dan moet ik alle zeilen bijzetten om eea in goode banen te leiden.
En ja, ik heb al voor onderzoekscommissies gestaan.
[..]
Wees blij. Tegenwoordig is een verkeerde vingerwijzing als een "aanranding".
Tegen de tijd dat de verwarming harder gaat drinken dan mijn persoon is er iets mis.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Moet je de verwarming wat lager draaien verdampt het gerstennat niet zo snel
True. but I gotta go. Ya'll have a good'unquote:Op woensdag 2 november 2011 21:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de verwarming harder gaat drinken dan mijn persoon is er iets mis.
Overigens heb ik me een paar weken geleden weer prima vermaakt met de USA collega's op Kreta.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
True. but I gotta go. Ya'll have a good'un
Wat zijn dat dan allemaal voor mensen die staan te beschuldigen. In de V.S. schijnt het sowieso nog al erg te zijn met dat beschuldigen van aanranding bij het minst geringste. Jaap van Zweden dirigeert daar en die vertelde dat je in Texas beter geen vrouw als groet of bedankje op de wang kon kussen, dan kon je al problemen krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
True. but I gotta go. Ya'll have a good'un
Heb jet wetsartikel gelezen, dat is nog erger, maar dat stukje ligt wel in de lijn van de wet;quote:Op woensdag 2 november 2011 21:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt die uitspraak ook rustig doorgelezen?
Vooral dat stukje "wie het initatief neemt"?
Ik heb nieuws voor je Clan... het is hier niet veel beter.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan allemaal voor mensen die staan te beschuldigen. In de V.S. schijnt het sowieso nog al erg te zijn met dat beschuldigen van aanranding bij het minst geringste. Jaap van Zweden dirigeert daar en die vertelde dat je in Texas beter geen vrouw als groet of bedankje op de wang kon kussen, dan kon je al problemen krijgen.
Ga je schamen!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
Kutleger... bier is op. Zal Paresto maar eens gaan checken.
Hij is in de jaren 70 en 80 wel vaker beschuldigd van ietwat 'te persoonlijke groeten', van hem kon je het verwachtenquote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was dan ook geen schouderklopje.
Een afwezigheid van meer dan 3,5 uur is lang?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Overigens ER en Lotusss zijn ook al een tijdje weg...
ER zou de klus toch wel binnen de minuut moeten kunnen klaren zou je denken.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een afwezigheid van meer dan 3,5 uur is lang?
ER valt al op de bank in slaap.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
ER zou de klus toch wel binnen de minuut moeten kunnen klaren zou je denken.
Ik ga niet slapen voordat ik weet hoe dat gaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Jullie willen vast niet weten hoe octopi sex hebben?
Nou, basically gaat het zo.quote:
geylquote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, basically gaat het zo.
Mannetje en vrouwtje komen elkaar tegen en hebben wel zin:
Mannetje Octopus: *pakt met z'n ''zaadarm'' een pakketje sperma en smijt de klodder soort van in het gezicht van het vrouwtje* (nouja, hij stopt het onder haar ''rokje''/mantel).
Vrouwtje: *oeehh*
Mannetje en vrouwtje gaat uit elkaar: het mannetje sterft binnen een paar maanden en het vrouwtje legt de eieren uit als ze rijp zijn en beschermt ze tegen prooien en blaast er water over zodat ze genoeg zuurstof krijgen. Als ze uit zijn gekomen is ze vaak te zwak en bezwijkt ze ook voor de aanvallen van predatoren en sterft ze.
Dramatisch.
Werd je bijna gelyncht begrijp ik?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:42 schreef AchJa het volgende:
Sam in de bocht...![]()
Ben weer terug gelopen met een six pack, Paresto was weer eens niet wat. Allerlei wijven die begonnen te roepen enzo, gauw pleite maken.
Er is 1 mormel die mij schijnbaar wel heel er leuk vindt. Echter ga ik er dan zeker 50 kilo op vooruit. En daar zit ik niet echt op te wachten.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Werd je bijna gelyncht begrijp ik?
En in de bocht wattes?
Sjesus, ik denk, nu krijgen we de meest ranzige hentai tentacle porn die er bestaat, is het weer het standaart beessie-neukt-alleen-om-soort-te-laten-overleven-en-geeft-daarna-de-pijp-aan-maarten verhaal.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, basically gaat het zo.
Mannetje en vrouwtje komen elkaar tegen en hebben wel zin:
Mannetje Octopus: *pakt met z'n ''zaadarm'' een pakketje sperma en smijt de klodder soort van in het gezicht van het vrouwtje* (nouja, hij stopt het onder haar ''rokje''/mantel).
Vrouwtje: *oeehh*
Mannetje en vrouwtje gaat uit elkaar: het mannetje sterft binnen een paar maanden en het vrouwtje legt de eieren uit als ze rijp zijn en beschermt ze tegen prooien en blaast er water over zodat ze genoeg zuurstof krijgen. Als ze uit zijn gekomen is ze vaak te zwak en bezwijkt ze ook voor de aanvallen van predatoren en sterft ze.
Dramatisch.
Jij als vonkentrekker kan mij natuurlijk wel voorzien van smart L gegevens, of is dit teveel gevraagd?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Sjesus, ik denk, nu krijgen we de meest ranzige hentai tentacle porn die er bestaat, is het weer het standaart beessie-neukt-alleen-om-soort-te-laten-overleven-en-geeft-daarna-de-pijp-aan-maarten verhaal.
Nouja, het: ''pakt sperma en smijt het in het gezicht van vrouwtje'' gedeelte was toch best hentai?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Sjesus, ik denk, nu krijgen we de meest ranzige hentai tentacle porn die er bestaat, is het weer het standaart beessie-neukt-alleen-om-soort-te-laten-overleven-en-geeft-daarna-de-pijp-aan-maarten verhaal.
Waarom wordt die naam eigenlijk om de paar jaar veranderd, als de nieuwe naam vervolgens toch niet geheim wordt gehouden?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heeft niets met de Tier 1 eenheid van de Army te maken. Die stond vroeger als 1st Special Forces Operational Detachment - Delta bekend,, werd daarna vernoemd tot Combat Applications Group en heet sinds geruim een jaar weer anders.
BTW Haney is een grote fantast met zijn "The Unit" is gebaseerd op 1st SFOD-D. Heb enkel een paar afleveringen gezien, en er klopt van voren nog achter ook maar iets van.
Sorry, nee. Ik ben een TD'er, geen WD'er. En daarnaast heb ik nooit met zo'n ding gevaren.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij als vonkentrekker kan mij natuurlijk wel voorzien van smart L gegevens, of is dit teveel gevraagd?
Is ook weer eens lekker overdreven. Als die Jaap zich eens hier had ingeleefd had hij geweten dat men hier vrouwen of je die nu goed kent of niet, niet kust. Dat men er in NLD bijna Franse gebruiken op nahoud en iedereen maar aflebbert wil nog niet zeggen dat het elders ook zo is/een gebruik is.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan allemaal voor mensen die staan te beschuldigen. In de V.S. schijnt het sowieso nog al erg te zijn met dat beschuldigen van aanranding bij het minst geringste. Jaap van Zweden dirigeert daar en die vertelde dat je in Texas beter geen vrouw als groet of bedankje op de wang kon kussen, dan kon je al problemen krijgen.
Doen regenwormen het niet precies op de zelfde manier als je ouders, asexuele vermenigvuldiging?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou zijn jullie vast zo geïnteresseerd dat jullie ook willen weten hoe regenwormen sex hebben ?
Goeie Binnenkomst Sine ^^.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Sine_Pari het volgende:
Bennik weer
[..]
Is ook weer eens lekker overdreven. Als die Jaap zich eens hier had ingeleefd had hij geweten dat men hier vrouwen of je die nu goed kent of niet, niet kust. Dat men er in NLD bijna Franse gebruiken op nahoud en iedereen maar aflebbert wil nog niet zeggen dat het elders ook zo is/een gebruik is.
Nee, fout. Wat een slechte grap overigensquote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Sine_Pari het volgende:
Doen regenwormen het niet precies op de zelfde manier als je ouders, asexuele vermenigvuldiging?
Wat moet je weten?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij als vonkentrekker kan mij natuurlijk wel voorzien van smart L gegevens, of is dit teveel gevraagd?
Toch niet die dikke van de Klu he?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:42 schreef AchJa het volgende:
Sam in de bocht...![]()
Ben weer terug gelopen met een six pack, Paresto was weer eens niet wat. Allerlei wijven die begonnen te roepen enzo, gauw pleite maken.
Nee, dat omhelsen, dat is lekker.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Sine_Pari het volgende:
Bennik weer
[..]
Is ook weer eens lekker overdreven. Als die Jaap zich eens hier had ingeleefd had hij geweten dat men hier vrouwen of je die nu goed kent of niet, niet kust. Dat men er in NLD bijna Franse gebruiken op nahoud en iedereen maar aflebbert wil nog niet zeggen dat het elders ook zo is/een gebruik is.
Ja is verdomme tenslotte ook zo.quote:
Denk dat je nog eens moet raden AJ is OR7 dus denk maar niet dat hij 21 jaar oud is.quote:
Ook dat is hier niet gebruikelijk, dat doen enkel maar vrouwen onderling. Als je dat hier al ziet is het in het meer progesive Noorden of CA etc.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, dat omhelsen, dat is lekker.Blijf de fuck uit m'n aura.
Ik pas wel op in het Zuidenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:52 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ook dat is hier niet gebruikelijk, dat doen enkel maar vrouwen onderling. Als je dat hier al ziet is het in het meer progesive Noorden of CA etc.
Dat is ook de fout die veel buitenlanders maken, denken dat de mentaliteit van de Noord Amerikaan dezelfde is als die van ons hier in het Zuiden.
Ik zei ook maar watquote:Op woensdag 2 november 2011 23:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja is verdomme tenslotte ook zo.
[..]
Denk dat je nog eens moet raden AJ is OR7 dus denk maar niet dat hij 21 jaar oud is.
't was trouwens maar 1 mokkel, in Norfolk. Dus ja, noordelijker van jou, toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:52 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ook dat is hier niet gebruikelijk, dat doen enkel maar vrouwen onderling. Als je dat hier al ziet is het in het meer progesive Noorden of CA etc.
Dat is ook de fout die veel buitenlanders maken, denken dat de mentaliteit van de Noord Amerikaan dezelfde is als die van ons hier in het Zuiden.
Ja in het zuiden wonen ook alleen maar rednecks. Weet je overigens waar de uitdrukking vandaan komt en wat hij tegenwooordig inhoud?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik pas wel op in het Zuiden..
Ik houd niet zo van rednecks die hun shotgun op m'n reet richten *stereotype*
VA is zo een rand geval niet echt een Noord staat maar ook geen echte Zuid staat.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
't was trouwens maar 1 mokkel, in Norfolk. Dus ja, noordelijker van jou, toch?
Ik kan nou wel naar wikipedia gaan, maar jij kan het me beter vertellenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja in het zuiden wonen ook alleen maar rednecks. Weet je overigens waar de uitdrukking vandaan komt en wat hij tegenwooordig inhoud?
Ja begreep ik wel, maar je maakte desondanks de fout om over het Zuiden te spreken. Rednecks waren de mijn opstandelingen die een rode bandana droegen tijdens de opstand. Aangezien het over het algemeen om nogal niet tot laag geschool volk handelde, die over het algemeen op simple manier (buitenhuis, etc) in de Blue Ridge Mountains woonde werden hierna wat men in NLD boers lui als Redneck afgestempeld. Maar tegenwoordig ius het meer een uitdrukking voor iemand die zonder kapsones leeft en van de simpele dingen in het leven houd. De uitdrukking hier voor simple volk is dan ook meer hillbilly.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kan nou wel naar wikipedia gaan, maar jij kan het me beter vertellen.
Was overigens een grapje.
Ah, ok. Weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja begreep ik wel, maar je maakte desondanks de fout om over het Zuiden te spreken. Rednecks waren de mijn opstandelingen die een rode bandana droegen tijdens de opstand. Aangezien het over het algemeen om nogal niet tot laag geschool volk handelde, die over het algemeen op simple manier (buitenhuis, etc) in de Blue Ridge Mountains woonde werden hierna wat men in NLD boers lui als Redneck afgestempeld. Maar tegenwoordig ius het meer een uitdrukking voor iemand die zonder kapsones leeft en van de simpele dingen in het leven houd. De uitdrukking hier voor simple volk is dan ook meer hillbilly.
Ja vertelquote:Op donderdag 3 november 2011 01:28 schreef Thaboel het volgende:
Heerlijke avond gehad! Thaboel is weer officieel aan de vrouw
Daar kijken wij inderdaad raar van op, nu weet ik zelf wel dat wij als West Europeanen een beetje moeten oppassen met onze handen. Aziaten vinden veel gezwaai met de handen bijvoorbeeld erg agressief overkomen, tja altijd even een beetje inlezen in de gebruiken.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Sine_Pari het volgende:
Bennik weer
[..]
Vertel verderquote:Op donderdag 3 november 2011 01:51 schreef Thaboel het volgende:
Ken dr via een vriend, tijdje terug in een pretpark
wat wil je weten?quote:
Ja is wel zo handig. Soms kunnen kleine dingen waar men niet aan denkt grote uitwerkingen hebben.zo is het okay teken voor okay duim op of in welke men een "O" maakt mety index vinger en duim een belediging in andere landen. Maar ook zaken als dingen geven met de linker hand, over de Koning spreken, etc etc. kan in bepaalde culturen/landen tot aanstooting leiden.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar kijken wij inderdaad raar van op, nu weet ik zelf wel dat wij als West Europeanen een beetje moeten oppassen met onze handen. Aziaten vinden veel gezwaai met de handen bijvoorbeeld erg agressief overkomen, tja altijd even een beetje inlezen in de gebruiken.
Wie zegt dat ik er nu niet als man op uit ben?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:59 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ideeën op aan het doen voor als je er weer eens als vrouw op uit wilt?
Bv. of ze in de buurt woont, leeftijds verschil, waneer het klikte (eerste keer, tweede keer) etc etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |