Maar wat willen die kleine kinderen doen als ze los zaten? Misschien was het een 3-deurs auto of zat de kinderbeveiliging op de deur.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef deedeetee het volgende:
Dat is dan het nadeel van de kinderen netjes vastzetten achter in de auto......![]()
Wat vreselijk voor de ouders
Zeg ik nergens...ik vraag me gewoon af waarom die auto te water is geraakt...is niet echt een dagelijks gebeuren hè dus ergens moet er wat fout zijn gegaan....door de chauffeur of er was iets met de auto.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
want met een werkende handrem blijft die drijven?
Lijkt er op dat moeders bij het parkeren de afstand tot het water verkeerd inschatte
Menselijke fout niet vergezocht hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeg ik nergens...ik vraag me gewoon af waarom die auto te water is geraakt...is niet echt een dagelijks gebeuren hè dus ergens moet er wat fout zijn gegaan....door de chauffeur of er was iets met de auto.
Kan maar zou ook iets met de auto kunnen zijn...is zelf te hopen in dit geval i.v.m. het schuldgevoel van de moeder.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:39 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Menselijke fout niet vergezocht hoor.
Dat heeft er dus wrs voorgezorgd dat de kinderen niet op tijd uit die auto zijn gehaald. Ik denk niet dat zo'n jong kind zelf op eigen kracht uit de gordels kan komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:36 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Maar wat willen die kleine kinderen doen als ze los zaten? Misschien was het een 3-deurs auto of zat de kinderbeveiliging op de deur.
Als de auto was blijven drijven had er nog een bon opgezeten ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is wel een erg harde manier om op het maken van een foutje gewezen te worden..jemig.
Dit dus.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:39 schreef Marie30 het volgende:
Wat triest. En zoveel levens weer verwoest door dit drama. Arme moeder, vader, familie...
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is wel een erg harde manier om op het maken van een foutje gewezen te worden..jemig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |