POL24 wordt toch ook uitgezonden via de TV?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, maar wachten op Nieuwsuur zometeen.
Ja maar dat debat kan me geen moer interesseren, Nederlandse politiek kennende wordt dat toch een schoffelend "boeien, laten we maar ja zeggen want anders wordt Barroso boos".quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
POL24 wordt toch ook uitgezonden via de TV?
Meester Visser. Nederland op z'n smalst. Heerlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks de Rijdende Rechter. Wordt vast weer komisch.
Die dame praat best aangenaam. Die zo lief kijkt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, maar wachten op Nieuwsuur zometeen.
Schot in de roos die meid inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef waht het volgende:
[..]
Die dame praat best aangenaam. Die zo lief kijkt.
Het is idd. echt geweldig. De paar cases die ik heb gezien gingen ook echt over overhangende bomen en dat daar dan ruzies van 20+ jaar over waren. Geweldig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Meester Visser. Nederland op z'n smalst. Heerlijk.
U mist het beest in deze formule van destructie.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Reya het volgende:
Morgen weer terug naar huis, vrouw en werk.
Heeft u een vrouw?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Reya het volgende:
Het gaat over een mevrouw tegen de gemeente. Wedden dat de mevrouw verliest.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Meester Visser. Nederland op z'n smalst. Heerlijk.
Terecht, het is een vrouw, waarschijnlijk 40+, waarschijnlijk dik, waarschijnlijk een Ingrid en waarschijnlijk een kort kapsel. Zonder te kijken, goed he.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat over een mevrouw tegen de gemeente. Wedden dat de mevrouw verliest.
Ben je op vakantie of lig je in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Reya het volgende:
Vorige week ging het over zo'n geval inderdaad. Werkelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is idd. echt geweldig. De paar cases die ik heb gezien gingen ook echt over overhangende bomen en dat daar dan ruzies van 20+ jaar over waren. Geweldig.
Ik vind het vaak grappig dat die mensen zichzelf zo serieus nemen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Vorige week ging het over zo'n geval inderdaad. Werkelijk
En dan bij het eten boos worden over de buren die 3 meter verderop zitten te eten en zo'n zelfde gesprek voeren. Hahaha, niet dat ze er 1 seconde over nadenken om het even te vragen. Vaak nog van een generatie of mentaliteit dat je dat maar aan moet voelen ofzo. haha.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Vorige week ging het over zo'n geval inderdaad. Werkelijk
Ik zit al een jaar of 2-3 te wachten op de eerste Henk of Ingrid die de media opzoekt vanwege discriminatie omdat diens klacht bij het MDI geseponeerd word vanwege dat ze geen kleurtje hebben of islamiet zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terecht, het is een vrouw, waarschijnlijk 40+, waarschijnlijk dik, waarschijnlijk een Ingrid en waarschijnlijk een kort kapsel. Zonder te kijken, goed he.
Neu, ik ga het gewoon weer opbouwen. Heb even 5 weken stilgezeten met een blessure.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, waardeloos is dat. Misschien moet je wat van die telsellspullen kopen zodat je vanuit je luie stoel kan fitnessen.
Voor werk in het buitenland.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je op vakantie of lig je in het ziekenhuis?
Ik ga ook nog een beest eten, inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
U mist het beest in deze formule van destructie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |