quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik speel hoofdzakelijk GBA crap. Advanced Wars.
Dat vraag ik me ook af. Griekenland wil misschien niet eens steun. Daarbij is het steeds een herhaling van het vaststellen van de problemen, maar een oplossing tja dat zal nog wel een hele tijd duren.quote:
Geen idee, het is vast niet boeiender dat Pilzen - Barcelona.quote:
Goed idee..*zap*quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, het is vast niet boeiender dat Pilzen - Barcelona.
Goeienavond, voor het eerst in 5 weken maar weer eens gesport, valt toch vies tegen hoe hard je conditie dan achteruit is gegaan.quote:
Platte TV voor de dommen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
Er is gewoon helemaal niets op TV.
Dramazooi, zoveel zenders en niets interessants.
Straks de Rijdende Rechter. Wordt vast weer komisch.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
Er is gewoon helemaal niets op TV.
Dramazooi, zoveel zenders en niets interessants.
Ja, waardeloos is dat. Misschien moet je wat van die telsellspullen kopen zodat je vanuit je luie stoel kan fitnessen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goeienavond, voor het eerst in 5 weken maar weer eens gesport, valt toch vies tegen hoe hard je conditie dan achteruit is gegaan.
Hm, maar wachten op Nieuwsuur zometeen.quote:
Het enige komische aan de Rijdende Rechter is dat ze die landloper een rechter noemen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks de Rijdende Rechter. Wordt vast weer komisch.
POL24 wordt toch ook uitgezonden via de TV?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, maar wachten op Nieuwsuur zometeen.
Ja maar dat debat kan me geen moer interesseren, Nederlandse politiek kennende wordt dat toch een schoffelend "boeien, laten we maar ja zeggen want anders wordt Barroso boos".quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
POL24 wordt toch ook uitgezonden via de TV?
Meester Visser. Nederland op z'n smalst. Heerlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks de Rijdende Rechter. Wordt vast weer komisch.
Die dame praat best aangenaam. Die zo lief kijkt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, maar wachten op Nieuwsuur zometeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |