abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103854709
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:30 schreef DrMabuse het volgende:
Je hebt het over jongens.
Toch?
De zin nog een keertje in z'n volledigheid. Probeer maar om begrijpend te lezen en te snappen dat je in dit soort zinnen het meervoud niet letterlijk moet nemen:

quote:
Ontwikkelingssamenwerking - iets waar dit kabinet trouwens op bezuinigt - kun je op andere manieren vormgeven dan via kwetsbare 18-jarige jongens van wie in hun land van herkomst dan wonderen worden verwacht.
Ik ben er zo onderhand klaar mee om bij herhaling steeds dezelfde dingen te typen aan het adres van mensen die niet kunnen lezen, dan wel geen inlevingsvermogen hebben, sorry. Ik ga de rest van mijn avond wat anders doen dan op Fok! rondhangen. Succes verder.
pi_103854999
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De zin nog een keertje in z'n volledigheid. Probeer maar om begrijpend te lezen en te snappen dat je in dit soort zinnen het meervoud niet letterlijk moet nemen:

[..]

Aha. Zit het zo.
pi_103855146
Nawwww heb echt medelijden met alle Mauro's die terug moeten naar zo'n %^&*( land. En ja, ik ben d'r geweest dus ik weet waar ik over praat.
pi_103855365
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:40 schreef mrk.n het volgende:
Nawwww heb echt medelijden met alle Mauro's die terug moeten naar zo'n %^&*( land. En ja, ik ben d'r geweest dus ik weet waar ik over praat.
Hoe is het daar dan?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_103855545
quote:
Is die al opgenomen in de van Dale?
pi_103855585
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:43 schreef waht het volgende:

[..]

Hoe is het daar dan?
Geweldig, je hebt heel veel kansen op hele mooie banen en goede studies. Alles is heel goed geregeld. Geen armoede op de straten, geen corruptie, geen geweld. Top.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:46 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Is die al opgenomen in de van Dale?
Wordt tijd.
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:01:26 #157
242879 Onnoman
The On And Only
pi_103856521
Het vraagstuk rechtvaardigheid heeft mij grote zorgen gemaakt de laatste tijd en ik zeg tot ieder schepsel dat kan luisteren, er kan geen gerechtigheid zijn zolang wetten onvoorwaardelijk zijn. Want ook het leven zelf is een oefening in uitzonderingen.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_103859544
Als het allemaal zo geweldig is in Angola, waarom geldt er dan eigenlijk een negatief reisadvies?
pi_103859626
Stel dat Mauro op korte termijn een goedlopend bedrijf zou hebben, dus zeg maar aan bepaalde inkomensvereisten voldoet kan hij dan wel een verblijfsvergunning krijgen?
  woensdag 2 november 2011 @ 00:09:53 #160
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_103859856
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Stel dat Mauro op korte termijn een goedlopend bedrijf zou hebben, dus zeg maar aan bepaalde inkomensvereisten voldoet kan hij dan wel een verblijfsvergunning krijgen?
nee
Hij heeft geen paspoort of verblijfsvergunning en er ook geen recht op
Wel een tijdelijk visum zoals veel buitenlandse studenten dat hebben
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 2 november 2011 @ 00:13:13 #161
323876 michaelmoore
pi_103859991
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Als het allemaal zo geweldig is in Angola, waarom geldt er dan eigenlijk een negatief reisadvies?
Is er niet
quote:
Waakzaamheid betrachten

Veiligheidsrisico’s zijn weliswaar aanwezig, maar er zijn geen concrete aanwijzingen dat de reiziger hiervan hinder zal ondervinden.
er is nog wel veel criminaliteit en veel landmijnen uit de oorlog doe in 2002 beëindigd werd
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 2 november 2011 @ 00:13:30 #162
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_103860003
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is toch niet zo? Zie http://www.minbuza.nl/reizen-en-landen/reisadviezen/a/angola.html
  woensdag 2 november 2011 @ 00:15:55 #163
323876 michaelmoore
pi_103860071
quote:
Hij kan het nu gewoon op een legale manier proberen net als iedereen dat moet doen, een leuke vriendin hier vragen een Visum aan te vragen, hij spreekt al nederlands dus dat zal niet moeilijk zijn
pi_103860320
quote:
Oh, dat werd vorige week diverse malen gezegd. Heb verder niet nagekeken of het klopt, maar niet dus.
pi_103860381
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee
Hij heeft geen paspoort of verblijfsvergunning en er ook geen recht op
Wel een tijdelijk visum zoals veel buitenlandse studenten dat hebben
Maar ik maak voor mijn werk vaak stukken klaar voor de IND van buitenlanders die hier een eigen bedrijf zijn begonnen. En die dus geen Nederlands paspoort hebben. Als de cijfers aan bepaalde voorwaarden voldoen, kunnen zij een verblijfsvergunning (eerst tijdelijk en later word deze omgezet in onbepaalde tijd).
pi_103860500
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:23 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh, dat werd vorige week diverse malen gezegd. Heb verder niet nagekeken of het klopt, maar niet dus.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Maar ik maak voor mijn werk vaak stukken klaar voor de IND ...
Ik hoop dat je in je werk iets nauwkeuriger bent met informatie. :|W
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_103860526
Hoeveel heeft het nu gekost 3 dagen 150 ministers 2de kamer debatteren. Ik vermoed dat mauro zelfs met een universitaire opleiding dat geld niet terugbrengt naar de maatschappij. Maar ondertussen valt Europa uit elkaar staat het hele stelsel op omvallen en daar hoor ik niks over. Gooi een munt op weet ik veel maar 3 dagen debatteren een partij congress er over laten gaan kom op.
pi_103860577
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Ik hoop dat je in je werk iets nauwkeuriger bent met informatie. :|W
Tuurlijk, dat neem ik een stuk serieuzer dan dit forum!
pi_103861024
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat neem ik een stuk serieuzer dan dit forum!
Het gaat niet om dit forum, het gaat om hoe je overkomt. ;)

Als je stelt dat er een negatief reisadvies geldt, en je kent je wegen -vanwege je werk- in de internationale migratie (je hebt het over de IND), dan is het nogal slordig als het niet waar blijkt te zijn.

Maar goed, het is laat, truste. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_103861080
Dit gezeik begint net zo irritant als dat dat geouwehoer over het zeilmeisje te worden. :r
pi_103861660
quote:
6s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het gaat niet om dit forum, het gaat om hoe je overkomt. ;)

Als je stelt dat er een negatief reisadvies geldt, en je kent je wegen -vanwege je werk- in de internationale migratie (je hebt het over de IND), dan is het nogal slordig als het niet waar blijkt te zijn.

Maar goed, het is laat, truste. :*
Hoe ik hier over komt boeit me eerlijk gezegd niet. Verder was ik niet heel stellig dat er een negatief reisadvies geldt, ik merkte het terloops op omdat het vorige week ongeveer 200 keer gezegd en geschreven is. Verder werk ik niet in de internationale migratie maar ben belastingadviseur. Niet zo nauwkeurig van jou om klakkeloos aan te nemen dat ik in de internationale migratie werk. Via mijn werk heb ik met allerlei instanties te maken.

Ben jij geboren als zeikerd of pas in de loop der jaren zo geworden?
pi_103861823
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 00:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit gezeik begint net zo irritant als dat dat geouwehoer over het zeilmeisje te worden. :r
Dat zeilmeisje was een verwend nest, ik vind dit wel even wat anders.

Half Fok! zal nu wel over me heenvallen, maar ik schaam me voor Nederland nu.
  woensdag 2 november 2011 @ 01:24:12 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103861897
Ik vind het nogal naief dat mensen zich opeens gaan schamen voor Nederland nu het beleid dat al een hele lange tijd aan de gang is opeens een schattig negergezichtje krijgt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103862278
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het nogal naief dat mensen zich opeens gaan schamen voor Nederland nu het beleid dat al een hele lange tijd aan de gang is opeens een schattig negergezichtje krijgt.
Voor mijzelf heeft het niks te doen met een schattig negertje dat nu een gezicht heeft, als je dat bedoelt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Frutsel op 02-11-2011 08:40:20 ]
pi_103863296
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:19 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Dat zeilmeisje was een verwend nest, ik vind dit wel even wat anders.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')