De zin nog een keertje in z'n volledigheid. Probeer maar om begrijpend te lezen en te snappen dat je in dit soort zinnen het meervoud niet letterlijk moet nemen:quote:
Ik ben er zo onderhand klaar mee om bij herhaling steeds dezelfde dingen te typen aan het adres van mensen die niet kunnen lezen, dan wel geen inlevingsvermogen hebben, sorry. Ik ga de rest van mijn avond wat anders doen dan op Fok! rondhangen. Succes verder.quote:Ontwikkelingssamenwerking - iets waar dit kabinet trouwens op bezuinigt - kun je op andere manieren vormgeven dan via kwetsbare 18-jarige jongens van wie in hun land van herkomst dan wonderen worden verwacht.
Aha. Zit het zo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De zin nog een keertje in z'n volledigheid. Probeer maar om begrijpend te lezen en te snappen dat je in dit soort zinnen het meervoud niet letterlijk moet nemen:
[..]
Hoe is het daar dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:40 schreef mrk.n het volgende:
Nawwww heb echt medelijden met alle Mauro's die terug moeten naar zo'n %^&*( land. En ja, ik ben d'r geweest dus ik weet waar ik over praat.
Is die al opgenomen in de van Dale?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:40 schreef mrk.n het volgende:
Nawwww heb echt medelijden met alle Mauro's die terug moeten naar zo'n %^&*( land. En ja, ik ben d'r geweest dus ik weet waar ik over praat.
Geweldig, je hebt heel veel kansen op hele mooie banen en goede studies. Alles is heel goed geregeld. Geen armoede op de straten, geen corruptie, geen geweld. Top.quote:
Wordt tijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:46 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Is die al opgenomen in de van Dale?
neequote:Op woensdag 2 november 2011 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Stel dat Mauro op korte termijn een goedlopend bedrijf zou hebben, dus zeg maar aan bepaalde inkomensvereisten voldoet kan hij dan wel een verblijfsvergunning krijgen?
Is er nietquote:Op woensdag 2 november 2011 00:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Als het allemaal zo geweldig is in Angola, waarom geldt er dan eigenlijk een negatief reisadvies?
er is nog wel veel criminaliteit en veel landmijnen uit de oorlog doe in 2002 beëindigd werdquote:Waakzaamheid betrachten
Veiligheidsrisico’s zijn weliswaar aanwezig, maar er zijn geen concrete aanwijzingen dat de reiziger hiervan hinder zal ondervinden.
Dat is toch niet zo? Zie http://www.minbuza.nl/reizen-en-landen/reisadviezen/a/angola.htmlquote:Op woensdag 2 november 2011 00:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Als het allemaal zo geweldig is in Angola, waarom geldt er dan eigenlijk een negatief reisadvies?
Hij kan het nu gewoon op een legale manier proberen net als iedereen dat moet doen, een leuke vriendin hier vragen een Visum aan te vragen, hij spreekt al nederlands dus dat zal niet moeilijk zijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:40 schreef mrk.n het volgende:
Oh, dat werd vorige week diverse malen gezegd. Heb verder niet nagekeken of het klopt, maar niet dus.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo? Zie http://www.minbuza.nl/reizen-en-landen/reisadviezen/a/angola.html
Maar ik maak voor mijn werk vaak stukken klaar voor de IND van buitenlanders die hier een eigen bedrijf zijn begonnen. En die dus geen Nederlands paspoort hebben. Als de cijfers aan bepaalde voorwaarden voldoen, kunnen zij een verblijfsvergunning (eerst tijdelijk en later word deze omgezet in onbepaalde tijd).quote:Op woensdag 2 november 2011 00:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee
Hij heeft geen paspoort of verblijfsvergunning en er ook geen recht op
Wel een tijdelijk visum zoals veel buitenlandse studenten dat hebben
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, dat werd vorige week diverse malen gezegd. Heb verder niet nagekeken of het klopt, maar niet dus.
Ik hoop dat je in je werk iets nauwkeuriger bent met informatie.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar ik maak voor mijn werk vaak stukken klaar voor de IND ...
Tuurlijk, dat neem ik een stuk serieuzer dan dit forum!quote:Op woensdag 2 november 2011 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat je in je werk iets nauwkeuriger bent met informatie.
Het gaat niet om dit forum, het gaat om hoe je overkomt.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat neem ik een stuk serieuzer dan dit forum!
Hoe ik hier over komt boeit me eerlijk gezegd niet. Verder was ik niet heel stellig dat er een negatief reisadvies geldt, ik merkte het terloops op omdat het vorige week ongeveer 200 keer gezegd en geschreven is. Verder werk ik niet in de internationale migratie maar ben belastingadviseur. Niet zo nauwkeurig van jou om klakkeloos aan te nemen dat ik in de internationale migratie werk. Via mijn werk heb ik met allerlei instanties te maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit forum, het gaat om hoe je overkomt.
Als je stelt dat er een negatief reisadvies geldt, en je kent je wegen -vanwege je werk- in de internationale migratie (je hebt het over de IND), dan is het nogal slordig als het niet waar blijkt te zijn.
Maar goed, het is laat, truste.
Dat zeilmeisje was een verwend nest, ik vind dit wel even wat anders.quote:Op woensdag 2 november 2011 00:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit gezeik begint net zo irritant als dat dat geouwehoer over het zeilmeisje te worden.
Voor mijzelf heeft het niks te doen met een schattig negertje dat nu een gezicht heeft, als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het nogal naief dat mensen zich opeens gaan schamen voor Nederland nu het beleid dat al een hele lange tijd aan de gang is opeens een schattig negergezichtje krijgt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 01:19 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat zeilmeisje was een verwend nest, ik vind dit wel even wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |