Of je bent de verkeerde tent binnengelopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:32 schreef ukga het volgende:
1 x uitgeweest in Utrecht. Nog nooit zo een grote verzameling lelijke vrouwen tegen gekomen.
In en rond om 020 ligt de kwaliteit duidelijk hoger.
Dit is niet waar; In de universiteitssteden Delft, Enschede, Eindhoven en Rotterdam waren er veel meer mannen dan vrouwen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
Ik hoorde een paar dagen geleden op de radio dat alle universiteitssteden een vrouwenoverschot hebben omdat er meer vrouwen studeren. En ze maken minder kans op een slimme man omdat ze concurrentie hebben van minder slimme vrouwen.
Zeg maar de steden met technische universiteiten inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit is niet waar; In de universiteitssteden Delft, Enschede, Eindhoven en Rotterdam waren er veel meer mannen dan vrouwen.
`quote:
Aw.. Blauwtje gelopen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef slickmick het volgende:
nederlandse vrouwen
Veelal te vet, zeikerig, dom, saai en niet ondernemend.
Deze baas weet hoe het zitquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:32 schreef ukga het volgende:
1 x uitgeweest in Utrecht. Nog nooit zo een grote verzameling lelijke vrouwen tegen gekomen.
In en rond om 020 ligt de kwaliteit duidelijk hoger.
Dit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef slickmick het volgende:
nederlandse vrouwen
Nou en; beter wat pit voor een goede discussie waarin je ze het ongelijk kunt bewijzen; dan van die meiden die niet eens ergens over na willen denken...quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:46 schreef TimMer1981 het volgende:
020: alleen maar van die extreemlinkse bitches die denken alles te weten op hun 20e.
Ik meende dat er onlangs ook ergens geschreven was dat de Provincie Utrecht ook nog eens de mooiste dames van het land zou huisvesten. Vlak na de missworld/-universe verkiezingen ofzo.quote:
Ik heb gestudeerd in Utreg, en inderdaad, mooie vrouwen hierquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik meende dat er onlangs ook ergens geschreven was dat de Provincie Utrecht ook nog eens de mooiste dames van het land zou huisvesten. Vlak na de missworld/-universe verkiezingen ofzo.
Go Scorp!
Bel je me ff als je een leuke tweeling scoort?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb gestudeerd in Utreg, en inderdaad, mooie vrouwen hier
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef slickmick het volgende:
nederlandse vrouwen
020quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:46 schreef TimMer1981 het volgende:
020: alleen maar van die extreemlinkse bitches die denken alles te weten op hun 20e.
En niet vrouwelijk. Ze nemen alle mannenkenmerken over: auto rijden, onafhankelijk, eigen inkomen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef slickmick het volgende:
nederlandse vrouwen
Het waren toch echt de vrouwen die de besjes verzamelden. Een beetje man nam een bizon mee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is de tijd dat een vrouw het een hele eer vond als een random man interesse in haar toonde. Waar is de tijd dat je écht de man was als je bij een vrouw aankwam met wat broccoli of sterrekers?²
Ik neem altijd een bizon mee op de eerste date. Vrouwen waarderen het idd steeds minder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:58 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Het waren toch echt de vrouwen die de besjes verzamelden. Een beetje man nam een bizon mee.
Een bizon maarquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:58 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Het waren toch echt de vrouwen die de besjes verzamelden. Een beetje man nam een bizon mee.
Tegenwoordig willen ze een kredietcheck, bewijs van goed gedrag, je salarisstrookje en de hoogte van je bankrekening hebben/weten. En dan zit je nog in de snuffelfase.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik neem altijd een bizon mee op de eerste date. Vrouwen waarderen het idd steeds minder.
Te makkelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tegenwoordig willen ze een kredietcheck, bewijs van goed gedrag, je salarisstrookje en de hoogte van je bankrekening hebben/weten. En dan zit je nog in de snuffelfase.²
Dat is maar een beperkt segment van de markt. Zo wil een ander deel minstens één keer per week in elkaar gemept worden door een fout vriendje, want papa heeft ze nooit geknuffeld.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tegenwoordig willen ze een kredietcheck, bewijs van goed gedrag, je salarisstrookje en de hoogte van je bankrekening hebben/weten. En dan zit je nog in de snuffelfase.²
Nu je het zegt lijkt mij ook dat dat wel voor de hand ligt. Weet niet meer precies wanneer ik het hoorde, dus kan het ook niet nazoeken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit is niet waar; In de universiteitssteden Delft, Enschede, Eindhoven en Rotterdam waren er veel meer mannen dan vrouwen.
sterrekersquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is de tijd dat een vrouw het een hele eer vond als een random man interesse in haar toonde. Waar is de tijd dat je écht de man was als je bij een vrouw aankwam met wat broccoli of sterrekers?²
Ga dan met leuke vrouwen om.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Studeren aan een universiteit maakt je nog niet slim.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
Ik hoorde een paar dagen geleden op de radio dat alle universiteitssteden een vrouwenoverschot hebben omdat er meer vrouwen studeren. En ze maken minder kans op een slimme man omdat ze concurrentie hebben van minder slimme vrouwen.
Wettig gezien kun je je laven aan alles en iedereen, zolang het met wederzijdse goedkeuring plaatsvind uiteraard.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat maakt het uit? Je kunt je als man wettig gezien toch maar aan 1 laven.²
Dat heet emancipatie, en is in mijn optiek altijd nog beter dan in een stel vodden de hele dag achter een kinderwagen gaan lopen hobbelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En niet vrouwelijk. Ze nemen alle mannenkenmerken over: auto rijden, onafhankelijk, eigen inkomen.²
Geldt ook voor vrouwen, hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:35 schreef Eva4Evah het volgende:
Ja, voor vrouwen heel jammer dit. Slimme mannen die ook nog eens goede sociale vaardigheden hebben, hebben de vrouwen voor het uitzoeken.
Minder. De vrouwen nemen de universiteiten namelijk over, ja behalve technische uni's dan, alhoewel dat ook al aardig begint te lopen.quote:
Valt vies tegen kan ik je vertellen. Iedereen zoekt toch iets bijzonders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:35 schreef Eva4Evah het volgende:
Ja, voor vrouwen heel jammer dit. Slimme mannen die ook nog eens goede sociale vaardigheden hebben, hebben de vrouwen voor het uitzoeken.
Hmm, tja das waar. Wat ontbreekt er dan vaak volgens jou?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Valt vies tegen kan ik je vertellen. Iedereen zoekt toch iets bijzonders.
Dan kom je in de verkeerde tenten. Ik woon ruim 9 jaar in Utrecht en elke keer dat ik de kroeg in ga is het één groot feest.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:48 schreef kip-kerrie het volgende:
Dit nieuwsbericht is lichtelijk overdreven.
Meeste uitgaansgelegenheden in Utrecht kunnen nog immer getypeerd worden met termen als hengstenbal, sausage fest, snikkelfeest..
De meeste "intelligente" vrouwen zijn zwaar onaantrekkelijk, doodsaai en veuls te braaf.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:48 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Hmm, tja das waar. Wat ontbreekt er dan vaak volgens jou?
Ik studeer op een TU; ik krijg nauwelijks interesse van de dames. Wat voor mij ontbreekt is het op mijn gemak voelen; ik heb constant het gevoel dat ik iets moet bewijzen ofzo. Gelukkig heb ik een paar weken geleden een leuke meid gevonden waarbij ik helemaal mezelf kan zijn... maar de zoektocht was lang en ongemakkelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:48 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Hmm, tja das waar. Wat ontbreekt er dan vaak volgens jou?
Ah, ok. Nouja ik kan natuurlijk niet oordelen over waarom je geen aandacht krijgt/kreeg van vrouwen, maar das wel jammer ja. Maar good for you dat het is geluktquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik studeer op een TU; ik krijg nauwelijks interesse van de dames. Wat voor mij ontbreekt is het op mijn gemak voelen; ik heb constant het gevoel dat ik iets moet bewijzen ofzo. Gelukkig heb ik een paar weken geleden een leuke meid gevonden waarbij ik helemaal mezelf kan zijn... maar de zoektocht was lang en ongemakkelijk.
Je moet ook niet vragen of ze romig zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan nog? Wat heb je er aan? Ze spelen toch allemaal hard to get.²
Of krolsquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook niet vragen of ze romig zijn.
Met room krijgen ze vanzelf wel te maken als het tot een huwelijk komt. Dus dat moet het probleem niet zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook niet vragen of ze romig zijn.
Als ik de vrouwen mag geloven wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent een aanwinst voor een vrouw?.
Lekker dom == lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
QFT... een vrouw hoort thuis voor de kinderen en het huishouden te zorgenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En niet vrouwelijk. Ze nemen alle mannenkenmerken over: auto rijden, onafhankelijk, eigen inkomen.²
Straks willen ze nog broeken dragen en bier drinken.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:30 schreef xenobinol het volgende:
[..]
QFT... een vrouw hoort thuis voor de kinderen en het huishouden te zorgen![]()
Welke man wil er nou een vrouw die haar vrouwelijkheid inruilt voor mannelijk gedrag? Dan kun je toch net zo goed meteen homoseksueel worden
Dat doen ze alquote:Op woensdag 2 november 2011 09:36 schreef Id_do_her het volgende:
Straks willen ze nog broeken dragen en bier drinken.
HORREUR!
We moeten niks gelukkig.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat doen ze al![]()
We moeten terug naar de tijd dat mannen in de kroeg zaten en vrouwen in de thee salon
Dus blijven die dames vrijgezel en willen ze hun eicellen in laten vriezen... wachtend op de juiste zaaddonorquote:
Hangt er ook vanaf wat je onder 'ideaal' verstaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus blijven die dames vrijgezel en willen ze hun eicellen in laten vriezen... wachtend op de juiste zaaddonor![]()
Best lastig als je als een man door het leven wilt gaan maar ook toe wilt geven aan je biologische functie m.b.t. de voortplanting. Die twee gaan gewoon niet samen... althans... niet als je van beiden een ideaal plaatje hebt.
nou nou nou, dan heb je ook niet veel geluk gehad met de vrouwtjes he?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef slickmick het volgende:
nederlandse vrouwen
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Vroeger was je helemaal de man als je met een donut (of wat walnoten) aan kwam bij een vrouw. Nu moet je eerst 3 creditcards op tafel leggen voor er überhaupt een gesprek kan plaatsvinden.²
Beter walnoten. Als je zoals ik geen verdere kwaliteiten ter tafel brengt is het fijn dat ik in ieder geval onze walnoten kan kraken.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Vroeger was je helemaal de man als je met een donut (of wat walnoten) aan kwam bij een vrouw.
Jij legde meteen je walnoten op tafel? En..werkte dat?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Vroeger was je helemaal de man als je met een donut (of wat walnoten) aan kwam bij een vrouw. Nu moet je eerst 3 creditcards op tafel leggen voor er überhaupt een gesprek kan plaatsvinden.²
Nee, dit ging meer om de eetbare walnoten. En als je echt sjiek wilde doen gooide je om indruk te maken het laatste Suske en Wiske album fors op tafel. Succes verzekerd. Toen.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij legde meteen je walnoten op tafel? En..werkte dat?
Prestatieloze mannen maken weinig kans bij vrouwen. Presterende vrouwen maken net zo weinig kans bij mannen omdat veel mannen gewend zijn hun prestaties te meten met andere mannen als ware het een soort competitie om van daaruit een deel van hun zelfbeeld te ontlenen. Presteert de vrouw meer en/of beter dan de man in een relatie dan heb je toch een beetje 'verloren van een meisje' en wordt zij de dominante in de relatie, heb je een ondergeschikte rol.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef Axel1988 het volgende:
Wat voor mij ontbreekt is het op mijn gemak voelen; ik heb constant het gevoel dat ik iets moet bewijzen ofzo.
Valt doorgaans best mee heb ik het idee.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:42 schreef Hondenbrokken het volgende:
Vrouwen die willen een man hebben die meer geld verdient dan zij
Alles wat hier beweerd wordt over vrouwen valt doorgaans mee.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:25 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Valt doorgaans best mee heb ik het idee.
dat dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef slickmick het volgende:
nederlandse vrouwen
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het iets is wat ik mezelf heb wijsgemaakt. Juist doordat ik voor mijn gevoel meer te bewijzen heb, kom ik minder als mezelf over waarmee ik mezelf dus uit de markt prijs. Verder is het gehele probleem wellicht heel simpel te verklaren: hoogopgeleide vrouwen hebben simpelweg meer eisen (man moet hoogopgeleid zijn); tov van laagopgeleide vrouwen, en hebben daarom te maken met een kleinere groep voor hun potentieel interessante mannen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:24 schreef loop het volgende:
[..]
Prestatieloze mannen maken weinig kans bij vrouwen. Presterende vrouwen maken net zo weinig kans bij mannen omdat veel mannen gewend zijn hun prestaties te meten met andere mannen als ware het een soort competitie om van daaruit een deel van hun zelfbeeld te ontlenen. Presteert de vrouw meer en/of beter dan de man in een relatie dan heb je toch een beetje 'verloren van een meisje' en wordt zij de dominante in de relatie, heb je een ondergeschikte rol.
Niet dat ik er zelf zo over denk maar ik meen het bij anderen te zien. Het lijkt mij alsof veel vrouwen verwachten dat een man al grotendeels 'af' is of uitgegroeid en altijd zo zal blijven terwijl ik een vrouw zie als iemand die nog haar hele leven kan veranderen. Ik zou bv eisen dat ze verder blijft leren en diploma's blijft halen zodat ze meer kans maakt op een hoger loon. Zou ze dat (haar zelf blijven ontwikkelen en groeien) niet willen maar enkel een kind willen baren dan hoeft het voor mij niet.
Dat zeg ik... lekker dom == lekker.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef meth78 het volgende:
dat dus
grote spijkerbroeken
onverzorgd haar en uiterlijk.
laarzen en patat
Nylonkousen kennen ze alleen van de film r
Nou geef mij maar een Oost-Europese, ik heb al de vakantie vastgelegd voor het EK 2012quote:Op woensdag 2 november 2011 13:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat zeg ik... lekker dom == lekker.
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:42 schreef Hondenbrokken het volgende:
Vrouwen die willen een man hebben die meer geld verdient dan zij, maar ondertussen willen ze wel dezelfde lonen hebben als mannen. Ze verkleinen zelf dus hun eigen vijver.
Sinds vrouwen geëmancipeerd zijn, zijn hun eisen veel te hoog geworden.
De Oost Europesche dames die ik ken hebben meestal veel betere sociale vaardigheden, halen zich niet allerlei 'sprookjesprinses' ideeën in hun hoofd en je kan er mee op stap gaan zonder dat ze allerlei exotische eisen stellen aan je gezelschapquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef meth78 het volgende:
[..]
Nou geef mij maar een Oost-Europese, ik heb al de vakantie vastgelegd voor het EK 2012
O?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:
De meeste "intelligente" vrouwen zijn zwaar onaantrekkelijk, doodsaai en veuls te braaf.
Pistache doet het truukje ook nog wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
mag je als vrome moslim uberhaupt naar de hoeren?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat het me weten als dat het onderwerp is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
mag je als vrome moslim uberhaupt naar de hoeren?
jij begint over vrouwen die om je creditcard vragen ... dat zijn hoeren dudequote:Op vrijdag 4 november 2011 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laat het me weten als dat het onderwerp is.²
Ik vermoed dat dit ook te maken kan hebben met de toegenomen prevalentie van notenallergieën.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Bovendien is het gewoonweg géén eerlijke ruil; drie (of meer) walnoten tegen één...quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit ook te maken kan hebben met de toegenomen prevalentie van notenallergieën.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij begint over vrouwen die om je creditcard vragen ... dat zijn hoeren dude
zijn hoeren!²
Was afgelopen weekend op een feestje. Kwam daar een vrouw tegen van 1,95 meter. Vroeg met mijn dronken kop wat voor man zij eigenlijk zoekt. Een van haar eisen is dat het een man betreft die langer is dan haarzelf. Nou, good luckquote:Op woensdag 2 november 2011 13:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het iets is wat ik mezelf heb wijsgemaakt. Juist doordat ik voor mijn gevoel meer te bewijzen heb, kom ik minder als mezelf over waarmee ik mezelf dus uit de markt prijs. Verder is het gehele probleem wellicht heel simpel te verklaren: hoogopgeleide vrouwen hebben simpelweg meer eisen (man moet hoogopgeleid zijn); tov van laagopgeleide vrouwen, en hebben daarom te maken met een kleinere groep voor hun potentieel interessante mannen.
Dat is inderdaad erg moeilijk voor lange vrouwen, zie ook deze documantairequote:Op vrijdag 4 november 2011 13:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Was afgelopen weekend op een feestje. Kwam daar een vrouw tegen van 1,95 meter. Vroeg met mijn dronken kop wat voor man zij eigenlijk zoekt. Een van haar eisen is dat het een man betreft die langer is dan haarzelf. Nou, good luck
Ik zie mogelijkheden met mijn 1,96 meter.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Was afgelopen weekend op een feestje. Kwam daar een vrouw tegen van 1,95 meter. Vroeg met mijn dronken kop wat voor man zij eigenlijk zoekt. Een van haar eisen is dat het een man betreft die langer is dan haarzelf. Nou, good luck
Meldt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |