Valt doorgaans best mee heb ik het idee.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:42 schreef Hondenbrokken het volgende:
Vrouwen die willen een man hebben die meer geld verdient dan zij
Alles wat hier beweerd wordt over vrouwen valt doorgaans mee.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:25 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Valt doorgaans best mee heb ik het idee.
dat dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef slickmick het volgende:
nederlandse vrouwen
Veelal te vet, zeikerig, dom, saai en niet ondernemend.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het iets is wat ik mezelf heb wijsgemaakt. Juist doordat ik voor mijn gevoel meer te bewijzen heb, kom ik minder als mezelf over waarmee ik mezelf dus uit de markt prijs. Verder is het gehele probleem wellicht heel simpel te verklaren: hoogopgeleide vrouwen hebben simpelweg meer eisen (man moet hoogopgeleid zijn); tov van laagopgeleide vrouwen, en hebben daarom te maken met een kleinere groep voor hun potentieel interessante mannen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:24 schreef loop het volgende:
[..]
Prestatieloze mannen maken weinig kans bij vrouwen. Presterende vrouwen maken net zo weinig kans bij mannen omdat veel mannen gewend zijn hun prestaties te meten met andere mannen als ware het een soort competitie om van daaruit een deel van hun zelfbeeld te ontlenen. Presteert de vrouw meer en/of beter dan de man in een relatie dan heb je toch een beetje 'verloren van een meisje' en wordt zij de dominante in de relatie, heb je een ondergeschikte rol.
Niet dat ik er zelf zo over denk maar ik meen het bij anderen te zien. Het lijkt mij alsof veel vrouwen verwachten dat een man al grotendeels 'af' is of uitgegroeid en altijd zo zal blijven terwijl ik een vrouw zie als iemand die nog haar hele leven kan veranderen. Ik zou bv eisen dat ze verder blijft leren en diploma's blijft halen zodat ze meer kans maakt op een hoger loon. Zou ze dat (haar zelf blijven ontwikkelen en groeien) niet willen maar enkel een kind willen baren dan hoeft het voor mij niet.
Dat zeg ik... lekker dom == lekker.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef meth78 het volgende:
dat dus
grote spijkerbroeken
onverzorgd haar en uiterlijk.
laarzen en patat
Nylonkousen kennen ze alleen van de film r
Nou geef mij maar een Oost-Europese, ik heb al de vakantie vastgelegd voor het EK 2012quote:Op woensdag 2 november 2011 13:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat zeg ik... lekker dom == lekker.
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:42 schreef Hondenbrokken het volgende:
Vrouwen die willen een man hebben die meer geld verdient dan zij, maar ondertussen willen ze wel dezelfde lonen hebben als mannen. Ze verkleinen zelf dus hun eigen vijver.
Sinds vrouwen geëmancipeerd zijn, zijn hun eisen veel te hoog geworden.
De Oost Europesche dames die ik ken hebben meestal veel betere sociale vaardigheden, halen zich niet allerlei 'sprookjesprinses' ideeën in hun hoofd en je kan er mee op stap gaan zonder dat ze allerlei exotische eisen stellen aan je gezelschapquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef meth78 het volgende:
[..]
Nou geef mij maar een Oost-Europese, ik heb al de vakantie vastgelegd voor het EK 2012
O?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:00 schreef El_Matador het volgende:
De meeste "intelligente" vrouwen zijn zwaar onaantrekkelijk, doodsaai en veuls te braaf.
Pistache doet het truukje ook nog wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Vroeger was je helemaal de man als je met een donut (of wat walnoten) aan kwam bij een vrouw. Nu moet je eerst 3 creditcards op tafel leggen voor er überhaupt een gesprek kan plaatsvinden.²
mag je als vrome moslim uberhaupt naar de hoeren?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Vroeger was je helemaal de man als je met een donut (of wat walnoten) aan kwam bij een vrouw. Nu moet je eerst 3 creditcards op tafel leggen voor er überhaupt een gesprek kan plaatsvinden.²
Laat het me weten als dat het onderwerp is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
mag je als vrome moslim uberhaupt naar de hoeren?
jij begint over vrouwen die om je creditcard vragen ... dat zijn hoeren dudequote:Op vrijdag 4 november 2011 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laat het me weten als dat het onderwerp is.²
Ik vermoed dat dit ook te maken kan hebben met de toegenomen prevalentie van notenallergieën.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Bovendien is het gewoonweg géén eerlijke ruil; drie (of meer) walnoten tegen één...quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit ook te maken kan hebben met de toegenomen prevalentie van notenallergieën.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij begint over vrouwen die om je creditcard vragen ... dat zijn hoeren dude
zijn hoeren!²
Was afgelopen weekend op een feestje. Kwam daar een vrouw tegen van 1,95 meter. Vroeg met mijn dronken kop wat voor man zij eigenlijk zoekt. Een van haar eisen is dat het een man betreft die langer is dan haarzelf. Nou, good luckquote:Op woensdag 2 november 2011 13:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het iets is wat ik mezelf heb wijsgemaakt. Juist doordat ik voor mijn gevoel meer te bewijzen heb, kom ik minder als mezelf over waarmee ik mezelf dus uit de markt prijs. Verder is het gehele probleem wellicht heel simpel te verklaren: hoogopgeleide vrouwen hebben simpelweg meer eisen (man moet hoogopgeleid zijn); tov van laagopgeleide vrouwen, en hebben daarom te maken met een kleinere groep voor hun potentieel interessante mannen.
Dat is inderdaad erg moeilijk voor lange vrouwen, zie ook deze documantairequote:Op vrijdag 4 november 2011 13:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Was afgelopen weekend op een feestje. Kwam daar een vrouw tegen van 1,95 meter. Vroeg met mijn dronken kop wat voor man zij eigenlijk zoekt. Een van haar eisen is dat het een man betreft die langer is dan haarzelf. Nou, good luck
Ik zie mogelijkheden met mijn 1,96 meter.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Was afgelopen weekend op een feestje. Kwam daar een vrouw tegen van 1,95 meter. Vroeg met mijn dronken kop wat voor man zij eigenlijk zoekt. Een van haar eisen is dat het een man betreft die langer is dan haarzelf. Nou, good luck
Meldt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |