Ik sta vast klaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wilde Whiskers niet nog eens naar Enschede komen?
Ik heb begrepen dat je sigaretten rookt? Probeer eens moods met filter. Ga je ook niet zoveel roken.quote:
Omdat ik studeer.quote:
Ach ik moet wat Nederlandse vakken volgen voor een erkenning van m'n BscBA.quote:
Effe googelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je sigaretten rookt? Probeer eens moods met filter. Ga je ook niet zoveel roken.
Die dingen zijn niets waard, smerige prut en een slap aftreksel van sigaren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je sigaretten rookt? Probeer eens moods met filter. Ga je ook niet zoveel roken.
Zwaar leven zeg !quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu ik werkloos ben en geen recht op welke compensatie dan ook gaat 200 a 300 euro per maand aan sigaren niet meer lukken. M'n gezondheid is me wel dankbaar, dat wel.
Ik rook ze ook niet meer, maar ter vervanging van sigaretten is het meer waard dan je stelt. Daar had ik het over.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die dingen zijn niets waard, smerige prut en een slap aftreksel van sigaren.
Hm ik zou ze overslaan maar je hebt wel gelijk denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik rook ze ook niet meer, maar ter vervanging van sigaretten is het meer waard dan je stelt. Daar had ik het over.
Ik vind ze veel te zoet, ik rook nog liever sigaretten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:07 schreef mlg het volgende:
Je kunt moods natuurlijk niet vergelijken met hoogwaardige sigaren. In ieder geval smaakt het beter dan sigaretten.
Rook je helemaal niet meer?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik rook ze ook niet meer, maar ter vervanging van sigaretten is het meer waard dan je stelt. Daar had ik het over.
En ook al niet drinken. Jij moet straks aan de coke om alles in te halen.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind ze veel te zoet, ik rook nog liever sigaretten.
Bijna 7 maanden volledig rookvrij nu.quote:
Geweldig. Ik anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:13 schreef betyar het volgende:
[..]bijna twee jaar rookvrij.
720 dagen
Shag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:21 schreef waht het volgende:
Stelletje (ex-)rokers hier. Ik rook zo nu en dan een sigaar, maar sigaretten heb ik nooit wat gevonden.
Ik had soms een pakje samson met rode rizla achter de hand voor noodgevallenquote:
's Avonds vaak een panther sprint, maar geen sigaretten oid. meer.quote:
Shag is voor paupertjes en arbeiders. Pure zelfvernedering. Als je geen geld hebt, kun je beter helemaal niet roken.quote:
Dat zal ook z'n charme hebben.quote:
Er zit meer nicotine in dan die laffe peukjes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Shag is voor paupertjes en arbeiders. Pure zelfvernedering. Als je geen geld hebt, kun je beter helemaal niet roken.
En zijn lekkerder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zit meer nicotine in dan die laffe peukjes.
Krijg je ook net zoveel nicotine binnen? Ik vermoed dat je met gedroogde tabak meer nicotine binnen krijgt dan die kleffe shag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zit meer nicotine in dan die laffe peukjes.
Dat maakt bij verbranding weinig uit. Bovendien zit er niet zo'n mietig filter voor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Krijg je ook net zoveel nicotine binnen? Ik vermoed dat je met gedroogde tabak meer nicotine binnen krijgt dan die kleffe shag.
Ja, heb ik ook. Nadeel is wel dat ik omgekeerde scroll heb, en op windows op kantoor verkeerd scroll.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja perfect, werk op niks anders meer
Je gaat er gewoon ranzig van uitzien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat maakt bij verbranding weinig uit. Bovendien zit er niet zo'n mietig filter voor.
Ik heb m'n windows pc op m'n werk ingeruild voor een los Apple-toetsenbord voor m'n MBA en een Thunderbolt-VGA kabeltjequote:Op dinsdag 1 november 2011 14:39 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. Nadeel is wel dat ik omgekeerde scroll heb, en op windows op kantoor verkeerd scroll.
Cool dat je ook opinies schrijftquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben een opiniestuk aan het tikken waarvan de gemiddelde rechtse kiezer gewoon misselijk wordt
Die over de Occupy beweging waar je 't over had?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben een opiniestuk aan het tikken waarvan de gemiddelde rechtse kiezer gewoon misselijk wordt
Komt ook voorbijquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die over de Occupy beweging waar je 't over had?
Ja gooi maar weer wat olie op 't vuur deze weken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Komt ook voorbij![]()
Stuk draait om het begrip 'sociale verantwoordelijkheid'.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:56 schreef fokthesystem het volgende:
Maar ze kamperen en jagen wel eens die Yanks, dus hier zullen de occupys wel eerder de moed opgeven als het koud is dan de collegae daar.
Ik open alvast de template voor boze brief.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
Laat me raden de accijns op drank gaat omhoog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
Met een beetje napalm in the morning kan het er best warm worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:56 schreef fokthesystem het volgende:
In wall street lopen ze te kauwkleumen, de occupy's
Occupy Wall Street’s winter of opportunity
by Elias Isquith on November 1, 2011
Occupy Wall Street’s about to enter into its most challenging period. For one, the weather is turning, and the Occupiers must, at least for the time being, cope with the cold (and occasional bizarre snowstorm) without any man-made source of heat. They’ve long claimed that they’ll stay in the park come rain, sleet, or snow; and so far they’ve been true to their word, although I wonder how long one can bear New York’s rather cold winter with nothing but a jacket and fellow humans’ body heat.
Kan men vast wennen aan het bestaan op straat in de USA in de winter.
En de echte kou, langduriger, moet nog komen...
Maar ze kamperen en jagen wel eens die Yanks, dus hier zullen de occupys wel eerder de moed opgeven als het koud is dan de collegae daar.
Die 150 zitten er "persoonlijk gekozen en wel", ze mogen stemmen hoe zij persoonlijk goed achten, zonder last of ruggespraak.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:26 schreef remlof het volgende:
Wat een vieze hypocrieten die Ferrier en Koppejan. Gewoon meestemmen met het kabinet.
Hou dan gewoon je bek.
Mwah hangt van de setting af.quote:
Ja maar dat doen ze dus niet, ze hebben zich laten intimideren door xenofoob Wilders en machtswellusteling Verhagen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die 150 zitten er "persoonlijk gekozen en wel", ze mogen stemmen hoe zij persoonlijk goed achten, zonder last of ruggespraak.
Alleen voor jou, kut-alcoholist.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Laat me raden de accijns op drank gaat omhoog.
Het zijn best waardeloze dissidenten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ze dus niet, ze hebben zich laten intimideren door xenofoob Wilders en machtswellusteling Verhagen.
Hoppa, demoniseren is nog altijd troef bij de PVDA.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ze dus niet, ze hebben zich laten intimideren door xenofoob Wilders en machtswellusteling Verhagen.
Mjah.... hun eigen bevolking gaat er wel aan kapot.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:40 schreef GSbrder het volgende:
Griekenland blijft leuk aan het trollen..
Moet je ondemocratisch zijn om je eigen bevolking te beschermen tegen hun populistische meningen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah.... hun eigen bevolking gaat er wel aan kapot.
Op BNR wordt al langzaam aan gesproken over een Z-EU revolutie.
-- Maar dit wisten we al een jr geleden --
Dus nu ineens mag Mauro niet meer blijven?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:26 schreef remlof het volgende:
Wat een vieze hypocrieten die Ferrier en Koppejan. Gewoon meestemmen met het kabinet.
Hou dan gewoon je bek.
Het boeit me nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus nu ineens mag Mauro niet meer blijven?
Wat de neuk is het nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |