Ik sta vast klaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wilde Whiskers niet nog eens naar Enschede komen?
Ik heb begrepen dat je sigaretten rookt? Probeer eens moods met filter. Ga je ook niet zoveel roken.quote:
Omdat ik studeer.quote:
Ach ik moet wat Nederlandse vakken volgen voor een erkenning van m'n BscBA.quote:
Effe googelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je sigaretten rookt? Probeer eens moods met filter. Ga je ook niet zoveel roken.
Die dingen zijn niets waard, smerige prut en een slap aftreksel van sigaren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je sigaretten rookt? Probeer eens moods met filter. Ga je ook niet zoveel roken.
Zwaar leven zeg !quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu ik werkloos ben en geen recht op welke compensatie dan ook gaat 200 a 300 euro per maand aan sigaren niet meer lukken. M'n gezondheid is me wel dankbaar, dat wel.
Ik rook ze ook niet meer, maar ter vervanging van sigaretten is het meer waard dan je stelt. Daar had ik het over.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die dingen zijn niets waard, smerige prut en een slap aftreksel van sigaren.
Hm ik zou ze overslaan maar je hebt wel gelijk denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik rook ze ook niet meer, maar ter vervanging van sigaretten is het meer waard dan je stelt. Daar had ik het over.
Ik vind ze veel te zoet, ik rook nog liever sigaretten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:07 schreef mlg het volgende:
Je kunt moods natuurlijk niet vergelijken met hoogwaardige sigaren. In ieder geval smaakt het beter dan sigaretten.
Rook je helemaal niet meer?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik rook ze ook niet meer, maar ter vervanging van sigaretten is het meer waard dan je stelt. Daar had ik het over.
En ook al niet drinken. Jij moet straks aan de coke om alles in te halen.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind ze veel te zoet, ik rook nog liever sigaretten.
Bijna 7 maanden volledig rookvrij nu.quote:
Geweldig. Ik anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:13 schreef betyar het volgende:
[..]bijna twee jaar rookvrij.
720 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |