quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Duhuh, die was ook intelligent en neukbaar
Worry nog wel? Het baart je zorgen dat Mauro eventueel mag blijven?quote:
Ik kan ook wel puppy oogjes opzetten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij staat niet boven de wet, de wet geeft de minister een bevoegdheid om uitzonderingen te maken. Voor minder schrijnende gevallen zijn uitzonderingen gemaakt.
Jou raad ik aan: meer puppy oogjes en minder arrogantie
Je begrijpt het niet zo goed merk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Worry nog wel? Het baart je zorgen dat Mauro eventueel mag blijven?
Lol.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:50 schreef De_Nuance het volgende:
Hij blijft gewoon linksom of rechtsom , het gaat de oppositie nu om een bredere oplossing voor die ongeveer 100 andere mauro's. Dat gaat ze waarschijnlijk niet lukken.
Maar Mauro gaat echt niet meer weg, jammer voor je.
Doe je niet, jij richt je leven in op eigen kracht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan ook wel puppy oogjes opzetten.
Beter dan Mauro zelfs, ik ben sympathieker.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik stel wat strengere eisen als je het niet erg vind.
Of mijn Engels is beter dan dat van jou. Ook goed mogelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet zo goed merk ik.
Gelukkig is Mauro nog single, is hij me daar tenminste niet beter af.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe je niet, jij richt je leven in op eigen kracht.
Het zit hem niet in het engels. Geeft niet dat je het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of mijn Engels is beter dan dat van jou. Ook goed mogelijk natuurlijk.
Ik zie alleen een rood kruisje, moet dat een ongestelde kut voorstellen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik stel wat strengere eisen als je het niet erg vind.
Enjoyquote:
Nee, Fok probeert je wat duidelijk te makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie alleen een rood kruisje, moet dat een ongestelde kut voorstellen?
Ja, dat zal het zijn. Wees nou een vent en geef gewoon toe dat je niets liever wilt dan dat die Mauro ophoepelt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zit hem niet in het engels. Geeft niet dat je het niet begrijpt.
Is het ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Wees nou een vent en geef gewoon toe dat je niets liever wilt dan dat die Mauro ophoepelt.
Jou als voorbeeld stellen is een vereiste.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
Mauro kan me eigenlijk geen moer schelen.
Het enige wat ik jammer vind is dat de zoveelste jank-allochtoon op de televisie z'n zin heeft gekregen enkel door zielig te doen in de media en daarmee het kabinet op het schavot te zetten. Ik heb denk ik minder succes als ik ga janken tegen belasting.
Mij kan het wel wat schelen, want alle interessante nieuwsprogramma's worden nu gevuld met Mauro terwijl ik graag meer te weten wil komen over relevante onderwerpen, Europa gaat kapot en wij hebben over een neger.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
Mauro kan me eigenlijk geen moer schelen.
Het enige wat ik jammer vind is dat de zoveelste jank-allochtoon op de televisie z'n zin heeft gekregen enkel door zielig te doen in de media en daarmee het kabinet op het schavot te zetten. Ik heb denk ik minder succes als ik ga janken tegen belasting.
Naar wat ik heb begrepen is er voldoende reden om Mauro te laten blijven, ook binnen de kaders van de wet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is het ook.
En ik ben een vent dat ik acht dat de wet nageleefd wordt. Voor iedereen.
Daarom, rond dit zo snel mogelijk af en ban hem uit de media, en verbied tenminste de PO nog negers uit te zenden voor de komende 3 maand. Redelijk voorstel me dunkt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mij kan het wel wat schelen, want alle interessante nieuwsprogramma's worden nu gevuld met Mauro terwijl ik graag meer te weten wil komen over relevante onderwerpen, Europa gaat kapot en wij hebben over een neger.
Ik hou mijzelf vaak genoeg niet aan de wet, dus ik vind dat veel te rigide.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is het ook.
En ik ben een vent dat ik acht dat de wet nageleefd wordt. Voor iedereen.
En dan altijd maar zeiken dat de commerciele oppervlakkig zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, rond dit zo snel mogelijk af en ban hem uit de media, en verbied tenminste de PO nog negers uit te zenden voor de komende 3 maand. Redelijk voorstel me dunkt.
Vanavond bij Pauw & Witteman; Mauro, en morgen gaan we verder met Mauro, om de rest van de week ook te vullen met Mauro. Met af en toe een nietszeggende schrijver als bij-gast om de aandacht niet af te leiden van Mauro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan altijd maar zeiken dat de commerciele oppervlakkig zijn.
Het leven is zoveel fijner als je geen TV volgt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vanavond bij Pauw & Witteman; Mauro, en morgen gaan we verder met Mauro, om de rest van de week ook te vullen met Mauro. Met af en toe een nietszeggende schrijver als bij-gast om de aandacht niet af te leiden van Mauro.
Des te meer reden een nieuwe te kopen, steun de 1%.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dan winnen de kapitalistische directeuren met hun dikke sigaren.
Met wipen bedoel je formatteren neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:13 schreef Picchia het volgende:
Ok, zelfs na het wipen zijn de bestanden terug. Dit kan toch niet? Is de sd card gewoon dood?
Dat doet me aan ons intermezzo met die dames op een terras denken, die snel waren verdwenen na enkele minuten in de sigarenrook te hebben gezeten. Mischien moeten we ook bij Mauro in de buurt enkele sigaren opsteken en gaat hij dan wel vanzelf weg?quote:
Nee, wipen is overschrijven met enen of nullen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met wipen bedoel je formatteren neem ik aan?
Goed plan, die sigarenwinkel heeft wel leuke prijzen voor Romeo & Julieta Cubanen, 5 a 6 euro per stuk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat doet me aan ons intermezzo met die dames op een terras denken, die snel waren verdwenen na enkele minuten in de sigarenrook te hebben gezeten. Mischien moeten we ook bij Mauro in de buurt enkele sigaren opsteken en gaat hij dan wel vanzelf weg?
Homo.quote:
Nu ik werkloos ben en geen recht op welke compensatie dan ook gaat 200 a 300 euro per maand aan sigaren niet meer lukken. M'n gezondheid is me wel dankbaar, dat wel.quote:
Lijkt me een uitstekend plan voor de meet!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan, die sigarenwinkel heeft wel leuke prijzen voor Romeo & Julieta Cubanen, 5 a 6 euro per stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekend plan voor de meet!Allemaal weekend-meeters hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Wilde Whiskers niet nog eens naar Enschede komen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal weekend-meeters hier.
I believe so, yes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wilde Whiskers niet nog eens naar Enschede komen?
Waarom ben je werkloos?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu ik werkloos ben en geen recht op welke compensatie dan ook gaat 200 a 300 euro per maand aan sigaren niet meer lukken. M'n gezondheid is me wel dankbaar, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |