Shag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:21 schreef waht het volgende:
Stelletje (ex-)rokers hier. Ik rook zo nu en dan een sigaar, maar sigaretten heb ik nooit wat gevonden.
Ik had soms een pakje samson met rode rizla achter de hand voor noodgevallenquote:
's Avonds vaak een panther sprint, maar geen sigaretten oid. meer.quote:
Shag is voor paupertjes en arbeiders. Pure zelfvernedering. Als je geen geld hebt, kun je beter helemaal niet roken.quote:
Dat zal ook z'n charme hebben.quote:
Er zit meer nicotine in dan die laffe peukjes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Shag is voor paupertjes en arbeiders. Pure zelfvernedering. Als je geen geld hebt, kun je beter helemaal niet roken.
En zijn lekkerder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zit meer nicotine in dan die laffe peukjes.
Krijg je ook net zoveel nicotine binnen? Ik vermoed dat je met gedroogde tabak meer nicotine binnen krijgt dan die kleffe shag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zit meer nicotine in dan die laffe peukjes.
Dat maakt bij verbranding weinig uit. Bovendien zit er niet zo'n mietig filter voor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Krijg je ook net zoveel nicotine binnen? Ik vermoed dat je met gedroogde tabak meer nicotine binnen krijgt dan die kleffe shag.
Ja, heb ik ook. Nadeel is wel dat ik omgekeerde scroll heb, en op windows op kantoor verkeerd scroll.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja perfect, werk op niks anders meer
Je gaat er gewoon ranzig van uitzien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat maakt bij verbranding weinig uit. Bovendien zit er niet zo'n mietig filter voor.
Ik heb m'n windows pc op m'n werk ingeruild voor een los Apple-toetsenbord voor m'n MBA en een Thunderbolt-VGA kabeltjequote:Op dinsdag 1 november 2011 14:39 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. Nadeel is wel dat ik omgekeerde scroll heb, en op windows op kantoor verkeerd scroll.
Cool dat je ook opinies schrijftquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben een opiniestuk aan het tikken waarvan de gemiddelde rechtse kiezer gewoon misselijk wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |