Eens. Maken ze een fort van die Boerderij dat zou ook wel vet zijn. Loopgraven allesquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef MrSweets het volgende:
Hebben ze überhaupt enig idee waar ze nu heen gaan ? wat is hun plan om dit te overleven! daar moeten ze meer op focussen imo
naar een of ander fort gingen ze dacht ik maar eerst moeten ze dat kutkind nog terug vindenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Dit ja! Er is een fucking zombie epidemie aan de gang en ze zitten al 3 dagen vast op een snelweg!
Hebben ze überhaupt enig idee waar ze nu heen gaan ? wat is hun plan om dit te overleven! daar moeten ze meer op focussen imo
Ik denk met wc papier.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef drbarisart het volgende:
Waar vegen die mensen eigenlijk hun reet mee af?
De huid van het vermiste meisje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef drbarisart het volgende:
Betere vraag: Waar vegen die zombies hun reet mee af?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef drbarisart het volgende:
Ze focussen nu wel meer op het tweede boekquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
verhaal loopt echt flink anders so far.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Net als moslims met hun handquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef drbarisart het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:19 schreef NoBody122 het volgende:
Nog even, dan is het weer zover 14.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat mes.quote:Op maandag 7 november 2011 13:11 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht dat ze tenminste die mes zou gebruiken om het openen van de verpakking. Maar blijkbaar was het enige doel om voor 10 sec je te laten denken OH NEE GAAT ZE NU IEMAND DOODMAKEN
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 7 november 2011 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat mes.
en ik dacht dat ze een abortus bij haarzelf wilde plegen
volgens mij amper 2 weken ofzoquote:Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef GimmeGore het volgende:
Over wat voor tijdsbestek spelen seizoen 1 en 2 zich eigenlijk af?
Hoeveel tijd na het begin van seizoen 1 zitten we nu?
Leuke aflevering, ik wist gewoon dat Glenn die chick ging knallenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Snuf. het volgende:
Glenn moet er eigenlijk in blijven want hij heeft echt potentie, een beetje meer airtime geven alleen. Maar hij zal wel achterblijven bij die chick (of die gaat mee)
Spoilers teringlul, gebruik ze. Ik open dit topic en meteen weer de boel verneuken hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 15:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Leuke aflevering, ik wist gewoon dat Glenn die chick ging knallen
Ik snap alleen niet waarom ze per se die zombie uit de put moesten halen, ze zeiden toch dat er 6 putten waren..?
In het topic kijken voor je de episode hebt gezien is een gevalltje eigen schuld dikke bult..quote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Spoilers teringlul, gebruik ze. Ik open dit topic en meteen weer de boel verneuken hoor.
quote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Spoilers teringlul, gebruik ze. Ik open dit topic en meteen weer de boel verneuken hoor.
Not this shit againquote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Het is gebruikelijk op FOK! dat er geen spoilertags geplaatst worden als de uitzending geweest is.quote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kijk altijd hier: http://tvcountdown.com/?clearquote:
Oke thnx!quote:Op maandag 7 november 2011 17:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd hier: http://tvcountdown.com/?clear
Je kunt een persoonlijke lijst maken met de series die je volgt.
Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 7 november 2011 17:22 schreef sbientje het volgende:
ik vond dit juist de beste aflevering tot nu toe, van dit seizoen dan..
ja geen idee eigenlijk, wat minder gejank..quote:
Ah, laten we deze discussie voor de 7164959239234848237237e keer gaan houdenquote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat was wel briljant ja. Glenn stond echt zo te kijken van "Nigga What?"quote:Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef Baszh het volgende:
I hear you're fast on your feet and know how to get in and out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
Kom op zeg, dit is al oud nieuws sinds de explosie van die overheidsbunker....en wat een drama aflevering weer. 1 zombie in een put en een hoop gezeik (kan die shane niet gewoon eens zijn kop houden ipv steeds die quasi koele kikker praat te bezigen..). Van mij mogen ze allemaal dood behalve de Aziaat en de Redneck, die zouden het wel kunnen redden samen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat zou me een partij lame zijn zeg, maar je hebt waarschijnlijk gelijk.
Volgens mij geen benen. Even terug kijken! Maar ze heeft het daar dus nog wel even uitgehouden. Vraag me af waarom ze nou opeens weer weg is.quote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef Mestras het volgende:
dat ze zwanger is is echt een dieptepunt, wat een drama en intriges....maar onze aziaat wordt steeds leuker evenals inderdaad ook de redneck
![]()
btw heeft die redneck sofia nou gezien in die kast, je zag wel benen liggen toch?
Geen last van, met ondertiteling.quote:Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef Mestras het volgende:
hebben jullie trouwens ook zo'n moeite met dat zuidelijke accent waarmee sommige spreken? vooral die shane kan ik bijna niet verstaan! (ik heb geen ondertitels)
Ik vind dat die neger ook wel potentie heeft, maar dan moet ie een keer wat ballen gaan tonen en iets boeiends doen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is al oud nieuws sinds de explosie van die overheidsbunker....en wat een drama aflevering weer. 1 zombie in een put en een hoop gezeik (kan die shane niet gewoon eens zijn kop houden ipv steeds die quasi koele kikker praat te bezigen..). Van mij mogen ze allemaal dood behalve de Aziaat en de Redneck, die zouden het wel kunnen redden samen.
Moet ik hieruit opmaken dat jij ook dunne vetzakken kent?quote:Op maandag 7 november 2011 23:21 schreef haakon het volgende:
Idd, geen zombie gezien in deze episode, alleen die dikke vetzak die ineens een stuk lichter werd.
Ja, die zijn een stuk dunner.quote:Op maandag 7 november 2011 23:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat jij ook dunne vetzakken kent?
Ik heb hem eigenlijk alleen nog zien falen tot nu toe.quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind dat die neger ook wel potentie heeft, maar dan moet ie een keer wat ballen gaan tonen en iets boeiends doen.
Of bij Merle.quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef haakon het volgende:
What about Sophia?
Ik denk dat zij bij andere overlevenden is..
Ik erger me er dood aan dat ze dat kutkind nog niet gevonden hebben, puur ook omdat toch wel zeker is dat ze nog leeft. Als dat niet het geval was, was ze al lang als lijk/zombie opgedoken.quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef haakon het volgende:
What about Sophia?
Ik denk dat zij bij andere overlevenden is..
Oh ja? Kan ik me totaal niet herinneren. Zoveel boeit deze serie me dus. Vraag me eigenlijk af waarom ik het überhaupt nog kijk.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is al oud nieuws sinds de explosie van die overheidsbunker....
In de dichtstbijzijnde volle kliko, halverwege de onderste vuilniszak. Wel goed zoeken, je kijkt er gemakkelijk overheen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef CyberJesus het volgende:
Waar kan ik dit in een beetje redelijke kwaliteit kijken?
Moet wel bij seizoen 1 beginnen..
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
In de dichtstbijzijnde volle kliko, halverwege de onderste vuilniszak. Wel goed zoeken, je kijkt er gemakkelijk overheen.
Kan niet. De zombies hebben het opgegeten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef CyberJesus het volgende:
Geen idee of het toegestaan is voor mij om naar streaming of torrent sites te linken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef CyberJesus het volgende:
Wat een rare vraag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef CyberJesus het volgende:
Absoluut! Ergens schuilt er een duiveltje in die godsliefhebberquote:Op dinsdag 8 november 2011 03:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hadden jullie nou ook het idee dat onze helden expres de tip kregen om dat vergiftigde water te drinken?
Dat wel. Net zo als dat die chinees in eens lucky werd. Had het gevoel dat het zijn ''galgen''-maal was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hadden jullie nou ook het idee dat onze helden expres de tip kregen om dat vergiftigde water te drinken?
Lulkoek, op Foxlife wordt regelmatig het gehele 1e seizoen uitgezonden. En ja, dat is een zender die hier gewoon te ontvangen is..quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:25 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Wat een rare vraag.
Als je in Amerika woont kan je het legaal op de (betaal-) cable tv kijken.
Als je in Europa woont moet je het downloaden, en wij mogen geen links plaatsen.
Dus, ga fietsen.
vond er ook weinig aan, dat gedoe met die zombie in die put. Zo tenenkrommend toen die paal het begaf. Misschien een idee om even te testen als iemand zijn leven waagt?quote:Op maandag 7 november 2011 17:20 schreef Jivis het volgende:
Wat ontzettend verrassend dat Glenn een zwangerschapstest moest zoeken zeg.
Ik vond het echt een kutaflevering. Kijk het nog een aflevering of twee aan en als dan niet beter is stop ik ermee.
No way dat ze dat als eenmalig gaat beschouwen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
vond er ook weinig aan, dat gedoe met die zombie in die put. Zo tenenkrommend toen die paal het begaf. Misschien een idee om even te testen als iemand zijn leven waagt?
Dat die Glenn seks gehad heeft was wel geinig maar verder kon ik weinig met deze ep. Hij zal nu ook wel emotineel worden dat die chick het als eenmalig beschouwdZonde dat er tot nu toe vrij weinig gebeurd is in die 4 afleveringen van seizoen 2 terwijl de eerste ep best ok was
Zou wel tof zijn als hij terugkomt.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 20:52 schreef remcov het volgende:
Als je de strip niet leest deze spoiler niet openen! De inhoud gaat over iets wat in de komende episodes van dit seizoen waarschijnlijk gaat gebeuren.dat zou dan wel weer vet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vroeg me af of ze die zombie in die put ook niet gewoon kende, die chick (geen idee hoe ze heet?). Dat ze daarom zo piepte toen ze zijn kop insloegenVaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Ah, daar ken ik haar van, thanks! Wel jammer dat ze in deze serie een flinke kont heeft...quote:Op maandag 7 november 2011 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Bela van Supernatural (L)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |