Nou, als Laniboekje's broer het niet erg vindt dat er een paar kapotte pixels meekomen heb ik er 1 volgende week. En ook nog in Utrecht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Niet om het een of ander, maar als je gratis spullen zoekt dan zou ik niet direct om een LCD tv vragen.. maar gewoon om uberhaupt een tv. Lijkt me dat iemand die niks meer heeft daar ook al tevreden mee zou zijn?
Maakt geen verschilquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Laniboekje het volgende:
Ok, laat ik het veranderen in tv met hdmi aansluiting, daar gaat het eigenlijk om heb ik inmiddels begrepen. Nieuwe start mensen, wil niemand voor de schenen schoppen.
Ohw..quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Maakt geen verschil....die oude grote bakken hebben namelijk niet zo'n aansluiting, althans niet de mijne.
Thanks voor je reactie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef JK1982 het volgende:
[GRATIS] 3 pakken laminaat
Aangeboden Philips breedbeeld tv
Toch vind ik het apart.. Hij zit in de WSNP, maar heeft wel spul nodig/in bezit met een hdmi-aansluiting? (Lees: redelijk modern spul..)![]()
Ik heb vanwege mijn werk regelmatig met mensen te maken die in de WSNP zitten, en ik moet eerlijk zeggen dat ik er soms een beetje ehm.. de kriebels van krijg.. Maar daar zal ik verder maar niet over uitwijden..
Maargoed, succes met spulletjes zoeken in ieder geval!
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:57 schreef markmarkmark het volgende:
ff gekeken en ik heb in de aanbieding:
1 cycloonstofzuiger (zo een zonder zakken)
1 waterkoker
1 strijkbout
alleen de waterkoker en de strijkbout moet ff een doekje over gehald worden maar werken nog goed.
Lief idee, maar geld in zamelen voor vakantie is niet de bedoeling van FHF. Daarom heb ik deze post ge-edit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:24 schreef PierreBetfair het volgende:
Hij moet op vakantie als ik dat verhaal zo lees. Gewoon 10 dagen naar een rustig oord ergens in de zon, weg van alle shit.
-edit-
Het gaat er niet om of die 1000 euro veel of weinig is, het gaat erom dat hij even weg is uit dit gestresste land. Even vanuit je strandstoel alles op een rijtje zetten. Zoveel is er namelijk niet aan de hand.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:49 schreef Brentmeister het volgende:
Een erg leuk en aardig gebaar PierreBetfair, maar ik denk dat een vakantie om meerdere redenen niet verstandig is:
Als hij echt depressief is zal een vakantie hem absoluut niet opbeuren. Wellicht dat hij tijdens de vakantie zich iets beter zal voelen, de klap erna zal des te groter zijn. Het is niet voor niets dat veel mensen pas ná hun vakantie depressief worden of kampen met burn-out klachten. De vakantie wordt gezien als dé oplossing terwijl dit over het algemeen helemaal geen oplossing is. Hierdoor raken mensen nog dieper in de put.
Tevens is 1000 euro een ontzettend hoog bedrag, zeker aangezien hij in de WNSP zit. Het bedrag kan beter besteed worden aan de basisbehoeften en aflossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klopt, dat is ook niet mijn hoofdpunt.Dit betwijfel ik dus ten zeerste. Ik vermoed namelijk dat hij hier alleen niet toe in staat is als ik het verhaal zo lees, maar ik hou nu op, we kunnen beter een ander topic makenquote:Als hij die 2 dingen even goed tot zich door laat dringen, kan hij heerlijk van zn vakantie genieten en daarna weer fluitend door het leven gaan.![]()
Ik hoop dat je broer veel plezier van de TV heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:54 schreef Laniboekje het volgende:
Nogmaals over de vakantie, lief aanbod hoor maar niet weggelegd voor mijn broer.
Over halfuurtje de tv ophalen bij Rucky en dan door om te gaan klussen.
En sweetdancegirl, thanks voor het aanbod. Ik noteer het en vraag vanmiddag even aan mijn broer hoe hij in het servies zit en nog wat nodig heeft of niet.
Ik heb pierreBetfair een PM gestuurd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:54 schreef Laniboekje het volgende:
Nogmaals over de vakantie, lief aanbod hoor maar niet weggelegd voor mijn broer.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef Brentmeister het volgende:
Ik wacht ook nog op het lijstje, ben komend weekend in de buurt van Arnhem (voor mij in de buurt van Utrecht) en heb eigenlijk nog wel van alles staan, ook kleding (maar dan moet ik maat weten) en ben evt wel bereid dat mee te nemen.
quote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef sweetdancegirl het volgende:
*Wacht ook nog op lijstje*
Ik heb trouwens een waterkoker beschikbaarSamen met die borden en mokken dus.
Wat een ontzettend toffe actie van je!quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:15 schreef Papabear het volgende:
Hij komt dus op een kamer, begrijp ik dat goed? Laat even weten of er een 1 of 2-persoons bed komt/staat. Dan zorg ik dat er een doos met (nieuw) beddegoed komt.
PM maar voor de adresgegevens. Verzending eveneens op mijn kosten.
4-seizoenendekbed laat ik dan wel rechtstreeks bezorgen, dat lijkt me het handigst
Dat gedoe over die tv moeten we maar even vergeten, die beste man heeft gewoon hulp nodig.
Waarom? Omdat ik in het verleden ook enorm goed ben geholpen door mede FOK!kers.
Bijna 3 jaar inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:39 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Wat een ontzettend toffe actie van je!
Heb een paar jaar (is het alweer zolang?)geleden met tranen van blijdschap naar jouw topic zitten kijken, is tot nu toe mijn allermooiste moment op fok! geweest!
Mooi! Bij deze gereserveerd?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:49 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb ze nog steeds staan:
[Aangeboden] 6x Wijnglazen, eenvoudige pannenset, bestekset
Als Laniboekje reageert, dan wil ik de verzendkosten wel voor mijn rekening nemen (die maak ik dan naar je over).quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:54 schreef Merlijn het volgende:
Staan al een tijdje klaar voor de liefhebber....
Ik taxi het welquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als Laniboekje reageert, dan wil ik de verzendkosten wel voor mijn rekening nemen (die maak ik dan naar je over).
Dus als je nog even geduld hebt en bereid bent om te verzenden?
Ik doe al de helft van mijn leven met wasmachines die ik voor 50 euro van internet af haal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef loecje het volgende:
een wasmachine wordt denk ik een lastige. tijdelijk wassen bij de wasserette is ook een duur grapje.
ik weet niet of er iets van geld is. maar 2e hands witgoedzaken of kringloop hebben vaak wasmachine's voor een leuk bedragje met een paar maand garantie.
had je nog iets nodig van servies (compleet), glazen (allegaartje) of pannen (idem)?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:01 schreef Laniboekje het volgende:
En mocht het toch niet lukken met die wasmachine. Binnenkort zijn de feestdagen en ik denk dat als ik dan rond ga met de pet bij de familie dat we dan een leuk apparaatje kunnen vinden voor hem. Voor nu doe ik dan zijn was wel even.
Wat fijn joh, al die reacties. Super!! Had net weer een enthousiaste broer aan de telefoon. Heeft hij toch een beetje het geloof terug dat het leven niet een en al k.u.t. is.
zie paar posten naar bovenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
had je nog iets nodig van servies (compleet), glazen (allegaartje) of pannen (idem)?
Die was niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:02 schreef Oognip het volgende:
Ik heb eventueel nog wel een wasmachine. Hij lekt wel dus wij gebruikten hem met een bak er onder en een handdoek er in. Het is niet zo dat hij liters water lekt, maar wel elke keer een beetje.
Gezien er in de OP gelijk een LCD tv gevraagd werd lijken we met een nogal kieskeurige TS te maken te hebben.quote:
Niet meteen oordelen schatquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gezien er in de OP gelijk een LCD tv gevraagd werd lijken we met een nogal kieskeurige TS te maken te hebben.
Ik heb me al tienduizend keer geëxcuseerd voor de OP. Nogmaals, was niet mijn bedoeling om iedereen voor de schenen te schoppen. En ditmaal gewoon over de post van de wasmachine heen gelezen blijkbaar. Ik ga diegene straks PM'en.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwoa, gezien de OP geen raar oordeel. Maar goed, succes verder met de zoektocht.
tjesus vanaf je eerste post twee weken geleden, hier nog over lopen zeiken...quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwoa, gezien de OP geen raar oordeel. Maar goed, succes verder met de zoektocht.
Die post over de wasmachine viel me gewoon op, that's all.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:12 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
tjesus vanaf je eerste post twee weken geleden, hier nog over lopen zeiken...
Thanks, maar de tv is inmiddels al geregeld. Misschien dat een andere Fokker interesse heeft? Maak een eigen topic aan zou ik zeggen. Bedankt voor het aanbod trouwens, maar misschien kan je er nog iemand anders blij mee maken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een nieuwe tv. Als hij morgen tijd heeft om hem op te halen, heb ik hier een perfecte tv staan van Philips.
3 jaar oud.
[ afbeelding ]
Maar ik wil hem dan wel morgen kwijt zijn.
Doe ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Thanks, maar de tv is inmiddels al geregeld. Misschien dat een andere Fokker interesse heeft? Maak een eigen topic aan zou ik zeggen. Bedankt voor het aanbod trouwens, maar misschien kan je er nog iemand anders blij mee maken?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe ik
Maar ik zag dit topic bovenaan staan, dus ik dacht dat scheelt me typen
Ik zou daar toch wel voorzichtig mee zijn. Stroom, water en metaal blijft een gevaarlijke combinatie. Ik persoonlijk zou geen lekkende wasmachine in huis willen hebben (puur vanwege de veiligheid), ook al is het een heel lief gebaar natuurlijkquote:
Deze staat inmiddels al te wachten op de nieuwe baas:quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:42 schreef Laniboekje het volgende:
Papabear (word bezorgd):
Beddengoed
Dekbed + overtrek
(Wow, voor een éénpersoonsbed zal hij het nodig hebben. Tweepersoonsbed heeft hij niet mee kunnen nemen.)
Ik heb wat PM contact met Oognip, ik wacht verdere reactie even af.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zou daar toch wel voorzichtig mee zijn. Stroom, water en metaal blijft een gevaarlijke combinatie. Ik persoonlijk zou geen lekkende wasmachine in huis willen hebben (puur vanwege de veiligheid), ook al is het een heel lief gebaar natuurlijk
SUPER! Wow, krijg gewoon nog tranen in mijn ogen ook van al deze mooie gebaren. Ik heb je het adres gePMd. Mijn broer weet niet wat hem overkomt. Binnenkort, als hij helemaal gesettld is (en ik heb zijn goedkeuren uiteraard) kan ik wellicht wat foto's maken van alle spullen van jullie en wat hij er mee heeft kunnen doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Deze staat inmiddels al te wachten op de nieuwe baas:
[ afbeelding ]
Maar hij weet nog niet waar hij naartoe moet...
Dus pm het adres even
Edit: Het worden dus 2 pakketten (dit is al 1 pakket ansich). Ik wilde er eerst gewoon eentje bestellen en rechtstreeks laten bezorgen, maar dit was wel een aardige aanbieding als Bonus bij de AH (50% korting)![]()
Inmiddels heeft hij een simpel eenpersoonsbedje ergens vandaan weten te halen en die staat. Voor een tweepersoonsbed is er ook geen ruimte in zijn nieuwe stek. Desalniettemin enorm bedankt voor het aanbod; maar deze moet ik helaas afslaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:03 schreef mazaru het volgende:
Heeft hij nog een tweepersoonsbed nodig?
Je hebt een PM!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef Papabear het volgende:
Volgens Track & Trace is het dekbed vanmiddag bij de buren afgeleverd, dus die kan hij ophalen
Ik zal even aan hem vragen of hij daar nog behoefte aan heeft. Ik zie hem sowieso zaterdag in zijn kamertje en dan gaan we ook een nieuwe herziene lijst maken van wat er allemaal nog nodig gaat zijn want ondertussen heeft hij zelf ook al wat zaken bij elkaar gescharreld.quote:Op maandag 21 november 2011 09:29 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb nog wel een strijkplank staan! Je kan hem alleen niet dicht "klikken", als je hem opvouwt blijft ie los, maar als het tegen de muur staat valt het niet weer open ofzo.
Staat alleen wel in Delft...
Mummiepakquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef Laniboekje het volgende:
Hij kan zichzelf vermommen als mummy aldus mijn broer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |