abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 november 2011 @ 00:49:17 #51
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_104382773
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_104382851
quote:
Mooi! Bij deze gereserveerd? ;)
  dinsdag 15 november 2011 @ 00:54:40 #53
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_104382872
Staan al een tijdje klaar voor de liefhebber....
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_104382984
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 00:54 schreef Merlijn het volgende:
Staan al een tijdje klaar voor de liefhebber....
Als Laniboekje reageert, dan wil ik de verzendkosten wel voor mijn rekening nemen (die maak ik dan naar je over).
Dus als je nog even geduld hebt en bereid bent om te verzenden?
  dinsdag 15 november 2011 @ 01:04:07 #55
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_104383020
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 01:01 schreef Papabear het volgende:

[..]

Als Laniboekje reageert, dan wil ik de verzendkosten wel voor mijn rekening nemen (die maak ik dan naar je over).
Dus als je nog even geduld hebt en bereid bent om te verzenden?
Ik taxi het wel :)
pi_104383048
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 01:04 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik taxi het wel :)
Super! _O_
pi_104383172
Inventaris:

Nodig (lijst nog niet compleet):
- Televisie (LCD)
- Wasmachine
- Stofzuiger (markmarkmark)
- Strijkijzer (markmarkmark)
- Strijkplank

Aangeboden:

ThaBrain:
2 banken (2 en 2,5 zits groen) en een eettafel + salontafel

Ireth:
Borden

Rucky (al geregeld):
LCD TV

markmarkmark:
1 cycloonstofzuiger (zo een zonder zakken)
1 waterkoker
1 strijkbout

Byte_Me (Eindhoven):
servies
glazen
enkele pannen
en vast nog meer

sweetdancegirl:
4 borden (grote)
4 ontbijtborden
mokken
waterkoker

Merlijn (vervoer geregeld):
Wijnglazen
pannenset
bestekset

Papabear (word bezorgd):
Beddengoed
Dekbed + overtrek

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2011 01:23:39 ]
pi_104396961
Oh wow! Geweldig dit, laat het me even bezinken. Ik ben de hele week afwezig geweest omdat ik A. zelf aan het verhuizen/verbouwen ben en B. in de late uurtjes/weekenden ook nog bij mijn broer bezig ben geweest. Gekkenhuis hier. En nog steeds emotioneel best zwaar... Ben je net ff met veel humor een bank via het raam naar binnen aan het sjouwen... weet bijna-ex roet in het eten te gooien door al scheldend/janken en tierend op te bellen. Maar goed... ff achterwege!

Laat ik reageren op DE lijst, hihi. Mijn broer heeft zelf ook niet stil gezeten de afgelopen week en heeft heel Eindhoven e.o. afgestruind naar wat afdankertjes dus...

Inventaris:

Nodig (lijst nog niet compleet):
- Wasmachine (heel erg nodig!)
- Strijkplank

Aangeboden:

ThaBrain:
2 banken (2 en 2,5 zits groen) en een eettafel + salontafel

(Thanks voor het aanbod, maar hij heeft een 2.5 zits, eettafel en salontafel op kunnen halen in Eindhoven. Voor de 2 zits heeft hij geen ruimte op zijn kamer.)

Ireth:
Borden

(Zeker welkom!)

Rucky (al geregeld):
LCD TV

(Dank, dank, dank! Hij is er zooooo blij mee!)

markmarkmark:
1 cycloonstofzuiger (zo een zonder zakken)
1 waterkoker
1 strijkbout

(Moet nog steeds een afspraak met je maken, ik heb je bij deze een PM gestuurd. En dan graag voor de stofzuiger en waterkoker. De strijkbout heeft hij op zolder bij mijn vader nog weten te vinden.)

Byte_Me (Eindhoven):
servies
glazen
enkele pannen
en vast nog meer

(Heel welkom!)

sweetdancegirl:
4 borden (grote)
4 ontbijtborden
mokken
waterkoker

(Ook hier weer welkom, behalve de waterkoker. Die mag ik bij markmarkmark ophalen :) )

Merlijn (vervoer geregeld):
Wijnglazen
pannenset
bestekset

(Heel fijn, alleen is hij voorzien in bestek. Heeft hij in een doos bij mijn vader nog gevonden.)

Papabear (word bezorgd):
Beddengoed
Dekbed + overtrek

(Wow, voor een éénpersoonsbed zal hij het nodig hebben. Tweepersoonsbed heeft hij niet mee kunnen nemen.)
pi_104397386
een wasmachine wordt denk ik een lastige. tijdelijk wassen bij de wasserette is ook een duur grapje.
ik weet niet of er iets van geld is. maar 2e hands witgoedzaken of kringloop hebben vaak wasmachine's voor een leuk bedragje met een paar maand garantie.
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:58:41 #60
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104397552
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef loecje het volgende:
een wasmachine wordt denk ik een lastige. tijdelijk wassen bij de wasserette is ook een duur grapje.
ik weet niet of er iets van geld is. maar 2e hands witgoedzaken of kringloop hebben vaak wasmachine's voor een leuk bedragje met een paar maand garantie.
Ik doe al de helft van mijn leven met wasmachines die ik voor 50 euro van internet af haal.
Kan prima.
pi_104399758
Vanavond wat spulletjes ophalen bij markmarkmark. Fijn. :)

Voor wasmachine dan toch maar marktplaats e.d. af gaan struinen? We willen natuurlijk geen miskoop gaan doen.
pi_104399964
En mocht het toch niet lukken met die wasmachine. Binnenkort zijn de feestdagen en ik denk dat als ik dan rond ga met de pet bij de familie dat we dan een leuk apparaatje kunnen vinden voor hem. Voor nu doe ik dan zijn was wel even.

Wat fijn joh, al die reacties. Super :) !! Had net weer een enthousiaste broer aan de telefoon. Heeft hij toch een beetje het geloof terug dat het leven niet een en al k.u.t. is.
pi_104401489
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:01 schreef Laniboekje het volgende:
En mocht het toch niet lukken met die wasmachine. Binnenkort zijn de feestdagen en ik denk dat als ik dan rond ga met de pet bij de familie dat we dan een leuk apparaatje kunnen vinden voor hem. Voor nu doe ik dan zijn was wel even.

Wat fijn joh, al die reacties. Super :) !! Had net weer een enthousiaste broer aan de telefoon. Heeft hij toch een beetje het geloof terug dat het leven niet een en al k.u.t. is.
had je nog iets nodig van servies (compleet), glazen (allegaartje) of pannen (idem)?
pi_104401594
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:44 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

had je nog iets nodig van servies (compleet), glazen (allegaartje) of pannen (idem)?
zie paar posten naar boven :*
pi_104402229
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 17:02 schreef Oognip het volgende:
Ik heb eventueel nog wel een wasmachine. Hij lekt wel dus wij gebruikten hem met een bak er onder en een handdoek er in. Het is niet zo dat hij liters water lekt, maar wel elke keer een beetje.
Die was niet goed genoeg? :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:16:48 #66
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104402592
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

Gezien er in de OP gelijk een LCD tv gevraagd werd lijken we met een nogal kieskeurige TS te maken te hebben.
pi_104405520
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

Overheen gelezen, sorry. PM je zo.
pi_104405553
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:16 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gezien er in de OP gelijk een LCD tv gevraagd werd lijken we met een nogal kieskeurige TS te maken te hebben.
Niet meteen oordelen schat :*
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:59:08 #69
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104407328
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:26 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Niet meteen oordelen schat :*
Mwoa, gezien de OP geen raar oordeel. Maar goed, succes verder met de zoektocht.
pi_104407582
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Mwoa, gezien de OP geen raar oordeel. Maar goed, succes verder met de zoektocht.
Ik heb me al tienduizend keer geëxcuseerd voor de OP. Nogmaals, was niet mijn bedoeling om iedereen voor de schenen te schoppen. En ditmaal gewoon over de post van de wasmachine heen gelezen blijkbaar. Ik ga diegene straks PM'en.

Alles is welkom en ik ben mensen ook heel dankbaar dat het mogelijk gemaakt wordt. En echt, als je denkt dat hij nu alleen maar door mij in luxe omgeven wordt; natuurlijk niet! Als het kon zou ik de oproep voor die TV helemaal uit mijn bestaan gewist hebben maar dat kan nu eenmaal niet. Sorry, sorry, sorry.

Anyway, net een stofzuiger/strijkijzer/waterkoker opgehaald bij markmarkmark. Was een flitsbezoek maar heeeeeel erg fijn dat je het mogelijk maakt :) !
pi_104408112
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef kwiwi het volgende:

[..]

tjesus vanaf je eerste post twee weken geleden, hier nog over lopen zeiken...
toen ik eerst het topic las dacht ik het ook, maar als je ff verder leest dan dat je wilt lezen zie je dat hier iemand het echt hard nodig heeft.
ik ben blij dat ik mijn bijdrage heb kunnen leveren.
ook zie ik net pas dat de strijkbout niet meer nodig was, maarja een reserve kan ook geen kwaad :)

en ja sorry van het bliksembezoek maar was een beetje rottijd nederland - duitsland speelt vanavond en zat de voorbeschouwing te kijken, sorry O-)
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:26:04 #72
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104408878
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:12 schreef markmarkmark het volgende:

[..]

tjesus vanaf je eerste post twee weken geleden, hier nog over lopen zeiken...

Die post over de wasmachine viel me gewoon op, that's all.

Maar goed zoals ik hierboven ook al zei wens ik ts succes met de zoektocht verder :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:50:48 #73
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_104410419

Ik krijg morgen een nieuwe tv. Als hij morgen tijd heeft om hem op te halen, heb ik hier een perfecte tv staan van Philips.
3 jaar oud.

Maar ik wil hem dan wel morgen kwijt zijn.

Is al niet meer nodig zie ik
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_104410513
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:50 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik krijg morgen een nieuwe tv. Als hij morgen tijd heeft om hem op te halen, heb ik hier een perfecte tv staan van Philips.
3 jaar oud.
[ afbeelding ]
Maar ik wil hem dan wel morgen kwijt zijn.
Thanks, maar de tv is inmiddels al geregeld. Misschien dat een andere Fokker interesse heeft? Maak een eigen topic aan zou ik zeggen. Bedankt voor het aanbod trouwens, maar misschien kan je er nog iemand anders blij mee maken?
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:53:11 #75
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_104410575
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:52 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Thanks, maar de tv is inmiddels al geregeld. Misschien dat een andere Fokker interesse heeft? Maak een eigen topic aan zou ik zeggen. Bedankt voor het aanbod trouwens, maar misschien kan je er nog iemand anders blij mee maken?
Doe ik :Y
Maar ik zag dit topic bovenaan staan, dus ik dacht dat scheelt me typen ;)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')