Mooi! Bij deze gereserveerd?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:49 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb ze nog steeds staan:
[Aangeboden] 6x Wijnglazen, eenvoudige pannenset, bestekset
Als Laniboekje reageert, dan wil ik de verzendkosten wel voor mijn rekening nemen (die maak ik dan naar je over).quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:54 schreef Merlijn het volgende:
Staan al een tijdje klaar voor de liefhebber....
Ik taxi het welquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als Laniboekje reageert, dan wil ik de verzendkosten wel voor mijn rekening nemen (die maak ik dan naar je over).
Dus als je nog even geduld hebt en bereid bent om te verzenden?
Ik doe al de helft van mijn leven met wasmachines die ik voor 50 euro van internet af haal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef loecje het volgende:
een wasmachine wordt denk ik een lastige. tijdelijk wassen bij de wasserette is ook een duur grapje.
ik weet niet of er iets van geld is. maar 2e hands witgoedzaken of kringloop hebben vaak wasmachine's voor een leuk bedragje met een paar maand garantie.
had je nog iets nodig van servies (compleet), glazen (allegaartje) of pannen (idem)?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:01 schreef Laniboekje het volgende:
En mocht het toch niet lukken met die wasmachine. Binnenkort zijn de feestdagen en ik denk dat als ik dan rond ga met de pet bij de familie dat we dan een leuk apparaatje kunnen vinden voor hem. Voor nu doe ik dan zijn was wel even.
Wat fijn joh, al die reacties. Super!! Had net weer een enthousiaste broer aan de telefoon. Heeft hij toch een beetje het geloof terug dat het leven niet een en al k.u.t. is.
zie paar posten naar bovenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
had je nog iets nodig van servies (compleet), glazen (allegaartje) of pannen (idem)?
Die was niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:02 schreef Oognip het volgende:
Ik heb eventueel nog wel een wasmachine. Hij lekt wel dus wij gebruikten hem met een bak er onder en een handdoek er in. Het is niet zo dat hij liters water lekt, maar wel elke keer een beetje.
Gezien er in de OP gelijk een LCD tv gevraagd werd lijken we met een nogal kieskeurige TS te maken te hebben.quote:
Niet meteen oordelen schatquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gezien er in de OP gelijk een LCD tv gevraagd werd lijken we met een nogal kieskeurige TS te maken te hebben.
Ik heb me al tienduizend keer geëxcuseerd voor de OP. Nogmaals, was niet mijn bedoeling om iedereen voor de schenen te schoppen. En ditmaal gewoon over de post van de wasmachine heen gelezen blijkbaar. Ik ga diegene straks PM'en.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwoa, gezien de OP geen raar oordeel. Maar goed, succes verder met de zoektocht.
tjesus vanaf je eerste post twee weken geleden, hier nog over lopen zeiken...quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwoa, gezien de OP geen raar oordeel. Maar goed, succes verder met de zoektocht.
Die post over de wasmachine viel me gewoon op, that's all.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:12 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
tjesus vanaf je eerste post twee weken geleden, hier nog over lopen zeiken...
Thanks, maar de tv is inmiddels al geregeld. Misschien dat een andere Fokker interesse heeft? Maak een eigen topic aan zou ik zeggen. Bedankt voor het aanbod trouwens, maar misschien kan je er nog iemand anders blij mee maken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een nieuwe tv. Als hij morgen tijd heeft om hem op te halen, heb ik hier een perfecte tv staan van Philips.
3 jaar oud.
[ afbeelding ]
Maar ik wil hem dan wel morgen kwijt zijn.
Doe ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Thanks, maar de tv is inmiddels al geregeld. Misschien dat een andere Fokker interesse heeft? Maak een eigen topic aan zou ik zeggen. Bedankt voor het aanbod trouwens, maar misschien kan je er nog iemand anders blij mee maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |