Ik krijg normaal het verwijt dat ik te veel post.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Typisch tong80 dit weer, topic openen, vragen of mensen mee kijken, zelf niet meer posten
Snookie is toch dat mens van Jersey shore?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:22 schreef Karina het volgende:
Wat een stomme, verwende wijvenEn Snookie ken ik niet eens.
hoi sinterklaaskapoentje, mij verwijten dat ik in elke tv-topic zit
Snookie is er ook zo een, die gaat slaan enzo als iets dr niet meezit en als een hoer dr bij loopt. Maar die ene vrouw probeert een 'gentlewoman bitch' te zijn en ik weet neit wat erger isquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:22 schreef Karina het volgende:
Wat een stomme, verwende wijvenEn Snookie ken ik niet eens.
hoi sinterklaaskapoentje, mij verwijten dat ik in elke tv-topic zit
Een van de weinige dingen die ik NIET kijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:24 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Snookie is toch dat mens van Jersey shore?
Ik denk dat het niets anders wordt dan aapjes kijken en 'exposure'. Die negerin zei net al van 'wat wil je dat ik doe, wil je me neerzetten om naar te kijken of me te kijk zetten'?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg normaal het verwijt dat ik te veel post.
Dacht ik geef het topic een kans en laat andere Fokkers iets zeggen.
Er is altijd wel iets op me aan te merken.
Weer een nieuwe bitch nu. Mooi dat ze elkaar aanvullen.
Dr-Phil ziet altijd gelijk dat ze in hun jeugd zijn misbruikt.
En op het eind zitten ze dat jankend toe te geven.
Nou je mist niks, stel guido's en wijven die de hele tijd ruzie maken om niks. Kun je beter Oh oh cherso kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen die ik NIET kijk
Net nog een nuttig topic over één van de beste voetballers ooit geopend die is overleden.quote:
Ik herstelde omdat je terugkwam. Ik was wat hard.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net nog een nuttig topic over één van de beste voetballers ooit geopend die is overleden.
Werd onnodig gesloten. En andere Fokkers waren het met me eens.
Moet ik ook een slotje aanvragen voor mijn olifantje in Emmen topic nu ie is gered ?
Wel eens voorbij zien komen, maar TE irritant om te blijven kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou je mist niks, stel guido's en wijven die de hele tijd ruzie maken om niks. Kun je beter Oh oh cherso kijken
Ik heb hier dus echt nooit een heel duidelijk antwoord op zien te vinden...quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens bij Dr Phil altijd af of het echt is of gespeeld.
Typisch voor deze Dr-Phil. Nu de gasten nog.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik herstelde omdat je terugkwam. Ik was wat hard.
Oh ja dat zou ik zeker doen en HEEL breeduitquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:30 schreef tong80 het volgende:
Links gaan staan op de roltrap bij hem Karina.
En ass. Maar fuck mag niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij mag bitch zeggen op TV
Is zo overduidelijk dat het voor vrouwen is, Dr Phil kiest bijna altijd de kant van de vrouw, ook al is het nog zo onredelijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:34 schreef Karina het volgende:
Allemaal mannen die Dr Phil kijken. Dat ik dat nog mag meemaken.
Ik krijg het einde vaak mee, net als bij operation repo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:34 schreef Karina het volgende:
Allemaal mannen die Dr Phil kijken. Dat ik dat nog mag meemaken.
Operation Repo is dan ook wel héél ergquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik krijg het einde vaak mee, net als bij operation repo.
Zal wel op juridische basis zijn ofzo. Zijn team zoekt natuurlijk wel uit met wie hij het het beste eens kan zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is zo overduidelijk dat het voor vrouwen is, Dr Phil kiest bijna altijd de kant van de vrouw, ook al is het nog zo onredelijk
Iemand de schuld geven van iets is standaard VERRRRRRRY DISRESPECTFUL
Was een keer een item over een vent die veel werkte en daardoor kon hij zijn gezin weinig aandacht geven. De vrouw werkte niet en gaf al zijn geld uit waardoor ze dikke schulden hadden. En de man krijgt de schuld... terwijl die vrouw geen fuck doet behalve zijn geld opmaken enz.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel op juridische basis zijn ofzo. Zijn team zoekt natuurlijk wel uit met wie hij het het beste eens kan zijn.
Saar zie ik het einde van omdat ik naar VI wil kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Operation Repo is dan ook wel héél erg
Wat was het argument tegen die man?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was een keer een item over een vent die veel werkte en daardoor kon hij zijn gezin weinig aandacht geven. De vrouw werkte niet en gaf al zijn geld uit waardoor ze dikke schulden hadden. En de man krijgt de schuld... terwijl die vrouw geen fuck doet behalve zijn geld opmaken enz.
Ik ergerde me wel ff toen zeg aan phil
Dat was nog netjes van hem.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Karina het volgende:
Ik zet het net, toevallig, een man die tegen zijn vrouw gezegd schijnt te hebben "ik vermoord je en verstop je lichaam zodat niemand het kan vinden
Ik begrijp hem welquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:01 schreef Karina het volgende:
Waarom gaan ze niet gewoon scheiden, wat een sukkels.
Of ze houden van SM.
Wat een gek!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Karina het volgende:
Ik zet het net, toevallig, een man die tegen zijn vrouw gezegd schijnt te hebben "ik vermoord je en verstop je lichaam zodat niemand het kan vinden
Sloeg ze terug?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel
Ik heb mijn vriendin geslagen. En heb er spijt van.
Volgens mij wel. Kan het niet meer herinnerenquote:
Altijd de vader of moeder die heb hebben gedaanquote:
Ja of de manquote:Op woensdag 9 november 2011 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd de vader of moeder die heb hebben gedaan
'Hij hield altijd de deur voor me open en hij lacht zo lief.'quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:25 schreef Ole het volgende:
Pareltje weer! Maar wat zien die meiden toch in die gozer?
quote:
Gaat steeds meer die kant op. Dacht het ook al vanmiddag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Doet me meer denken aan Jerry, Jerry.
Het was weer geweldig. Ze neukten twee keer per jaar en de man vond dat vreemd terwijl ie haar overdag uitschold vernederde en hoer noemdequote:
Heerlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:02 schreef Ole het volgende:
Wat een ramptoeristen zijn we ook eigenlijk
Kijken we nu ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:02 schreef Ole het volgende:
Wat een ramptoeristen zijn we ook eigenlijk
Ja, verbannen van met-bord-op-schoot-televisiekijktijd naar 's avonds laat en 's ochtends vroeg.quote:
Drie keer per dag volgens mij. Weet alleen nooit wanneer er de herhaling is. Vanochtend dus de herhaling.quote:
Mooi he zo'n psycho moeder ?quote:
Weer de ma die het probleem is Olequote:
Zie hem nu voor het eerst.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Deze aflevering is een paar weken geleden nog geweest
Ja ongelooflijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie hem nu voor het eerst.
Ik lig dubbel
Ieder zijn ding. Je doet maar waar je op kickt achter de ramen en deuren.quote:
Maar zij wil het helemaal niet volgens mijquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Je doet maar waar je op kickt achter de ramen en deuren.
Maar dan voor miljoenen mensen op TV je fetish laten zien.
Vind het altijd jammer dat we de gevolgen nooit zien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar zij wil het helemaal niet volgens mij
Denk dat ze nu wel gaat nadenken... hoop ik
Misschien wordt het de nieuwe dr phil family, die ouwe begint ook te vervelen nu alexandra van de dope af isquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind het altijd jammer dat we de gevolgen nooit zien.
Zouden ze nog bij elkaar zijn en babykleertjes uitzoeken ?
Wie is Alexandra ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Misschien wordt het de nieuwe dr phil family, die ouwe begint ook te vervelen nu alexandra van de dope af is
Wat je kent de dr phil family toch welquote:
Tuurlijk ken ik die. Was haar voornaam vergeten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat je kent de dr phil family toch wel![]()
Die hij al 8 jaar volgt, alexandra met haar 3 kinderen die bij haar ouders wonen omdat ze verslaafd is
Ook genoten Mirjam ?quote:
Wat zijn teugen eigenlijk ?quote:
een soort teugels (see what I did there?) .quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:31 schreef Karina het volgende:
Ik kijk het nooit meer, maar volgens mij had ik NU wel moeten kijken
Ach, er is altijd een uitzet. Qua huwelijksproblemen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan Dr. Phil zelf niet uitstaan. Vervelende kerel.
Dat is altijd hetzelfde, vreemdgangers en schreeuwende vrouwen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, er is altijd een uitzet. Qua huwelijksproblemen.
Zapte al toen ik je post zag. Eric Roberts. De broer van Julia.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:05 schreef Ole het volgende:
Tong! Volgens mij nu met een gast die ook in celebrity Rehab is geweest
Ga ik doen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:07 schreef tong80 het volgende:
Zou een grote ster worden.
Je moet Runaway Train kijken. Toen was ie groots.
De trailer zegt genoeg. Zo jammer van zo'n talentquote:
De smoezen vliegen weer over het beeld!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef tong80 het volgende:
Trouwens altijd leuk die verslaafden die bij Dr. Phil zeggen dat ze nu clean zijn.
Noem hem nou niet steeds die gastquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Ole het volgende:
Uiteraard!
Die gast kwam ook al langs bij celebrity rehab
Ik bedoel die zoon Keaton. Volgens mij zagen ze elkaar toen weer voor het eerst na 15 jaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem hem nou niet steeds die gast
Is een bekende en goeie acteur.
De zanger van Thelonious Monster was voor mij ook niet zomaar een gast.
Oepsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik bedoel die zoon Keaton. Volgens mij zagen ze elkaar toen weer voor het eerst na 15 jaar
Helden aflevering vandaag Olequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik bedoel die zoon Keaton. Volgens mij zagen ze elkaar toen weer voor het eerst na 15 jaar
Nu ook de family!quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat je kent de dr phil family toch wel![]()
Die hij al 8 jaar volgt, alexandra met haar 3 kinderen die bij haar ouders wonen omdat ze verslaafd is
Ik genietquote:
Stelletje ramptoeristenquote:
quote:
quote:
Shit gemistquote:Op maandag 18 februari 2013 17:06 schreef Ole het volgende:
Ziet er veelbelovend uit deze. Iedereen doet het met iedereen
Ja, mensen met open relaties. En kinderen.quote:
En de moeder waarschijnlijk weer de ergste.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, mensen met open relaties. En kinderen.
Ingewikkeld gedoe allemaal
De moeder (oma) was in dit geval de verstandigste. De moeder van de kinderen was niet goed bij haar hoofdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de moeder waarschijnlijk weer de ergste.
Dat verwachtte ik alquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:44 schreef Ole het volgende:
[..]
De moeder (oma) was in dit geval de verstandigste. De moeder van de kinderen was niet goed bij haar hoofd. alleen maar met zichzelf bezig.
Kon door UPC een tijd geen RTL-zenders ontvangen. Dus Dr.Phil een tijdje gemist.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:10 schreef Ole het volgende:
Die was er behoorlijk erg aan toe inderdaad. Meth is toch wel één van de meest verschrikkelijke drugs hoor! Kwestie van maanden.
Waar je coke en zelfs heroïne nog een tijdje verborgen kan houden voor de buitenwereld.
OK doe ik!quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kon door UPC een tijd geen RTL-zenders ontvangen. Dus Dr.Phil een tijdje gemist.
Je moet me in het vervolg wel quoten op DMen Ole. Anders mis ik iets
Kijk je wel naar NED-1 nu ?quote:
nu welquote:
quote:
Houdoequote:Op zaterdag 6 april 2013 14:39 schreef Ole het volgende:
Ik kijk het nog even op uitzendinggemist. Moet nu ook weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |