Zal wel op juridische basis zijn ofzo. Zijn team zoekt natuurlijk wel uit met wie hij het het beste eens kan zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is zo overduidelijk dat het voor vrouwen is, Dr Phil kiest bijna altijd de kant van de vrouw, ook al is het nog zo onredelijk
Iemand de schuld geven van iets is standaard VERRRRRRRY DISRESPECTFUL
Was een keer een item over een vent die veel werkte en daardoor kon hij zijn gezin weinig aandacht geven. De vrouw werkte niet en gaf al zijn geld uit waardoor ze dikke schulden hadden. En de man krijgt de schuld... terwijl die vrouw geen fuck doet behalve zijn geld opmaken enz.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel op juridische basis zijn ofzo. Zijn team zoekt natuurlijk wel uit met wie hij het het beste eens kan zijn.
Saar zie ik het einde van omdat ik naar VI wil kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Operation Repo is dan ook wel héél erg
Wat was het argument tegen die man?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was een keer een item over een vent die veel werkte en daardoor kon hij zijn gezin weinig aandacht geven. De vrouw werkte niet en gaf al zijn geld uit waardoor ze dikke schulden hadden. En de man krijgt de schuld... terwijl die vrouw geen fuck doet behalve zijn geld opmaken enz.
Ik ergerde me wel ff toen zeg aan phil
Dat was nog netjes van hem.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Karina het volgende:
Ik zet het net, toevallig, een man die tegen zijn vrouw gezegd schijnt te hebben "ik vermoord je en verstop je lichaam zodat niemand het kan vinden
Ik begrijp hem welquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:01 schreef Karina het volgende:
Waarom gaan ze niet gewoon scheiden, wat een sukkels.
Of ze houden van SM.
Wat een gek!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Karina het volgende:
Ik zet het net, toevallig, een man die tegen zijn vrouw gezegd schijnt te hebben "ik vermoord je en verstop je lichaam zodat niemand het kan vinden
Sloeg ze terug?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel
Ik heb mijn vriendin geslagen. En heb er spijt van.
Volgens mij wel. Kan het niet meer herinnerenquote:
Altijd de vader of moeder die heb hebben gedaanquote:
Ja of de manquote:Op woensdag 9 november 2011 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd de vader of moeder die heb hebben gedaan
'Hij hield altijd de deur voor me open en hij lacht zo lief.'quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:25 schreef Ole het volgende:
Pareltje weer! Maar wat zien die meiden toch in die gozer?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |