Fok!meetquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef HammetjeBurger het volgende:
Goed juist , nu heeft ze een extra gat, ken je er met z'n vieren op!
Ze heeft het wel zwaar te verduren met jou..vorige keer had je d'r ook al geprikt.quote:
Goed planquote:
Ik ben nieuw hier, maar waren al die posts hiervoor slechter dan deze? Is deze topic de culminatie van jarenlang uitdenken, uitwerken, vormgeven, bijschaven, objectieve reflectie, nog meer bijschaven, de absolute perfectie benaderen, hmzzzz toch niet, vernietigen, uithuilen en opnieuw beginnen, etc, etc, etc?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef DSS24 het volgende:
Inderdaad het eerste topic van je waar ik moest glimlachen.
DIT topicquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:19 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, maar waren al die posts hiervoor slechter dan deze? Is deze topic de culminatie van jarenlang uitdenken, uitwerken, vormgeven, bijschaven, objectieve reflectie, nog meer bijschaven, de absolute perfectie benaderen, hmzzzz toch niet, vernietigen, uithuilen en opnieuw beginnen, etc, etc, etc?
Wow.
Nee het is een grap die spontaan in Tong80 opkwam.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:19 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, maar waren al die posts hiervoor slechter dan deze? Is deze topic de culminatie van jarenlang uitdenken, uitwerken, vormgeven, bijschaven, objectieve reflectie, nog meer bijschaven, de absolute perfectie benaderen, hmzzzz toch niet, vernietigen, uithuilen en opnieuw beginnen, etc, etc, etc?
Wow.
Eureka momentje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee het is een grap die spontaan in Tong80 opkwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |