En laat ik nu geen zusje hebben.. Dat was ik...quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:27 schreef ecktebaazz het volgende:
Ik zei tegen TS, pics van je zusje, dan krijg je die van mijne..
Moest later wel opbiechten dat ik geen zusje heb..
quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:27 schreef ecktebaazz het volgende:
Ik zei tegen TS, pics van je moeder, dan krijg je die van mijne..
Moest later wel opbiechten dat ik geen moeder heb..
Jah, maar dan moet je wel een drankje drinken wat je normaal niet mag drinken... begrijp je?quote:
Oh, dan is bier vast niet spannend genoeg.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, maar dan moet je wel een drankje drinken wat je normaal niet mag drinken... begrijp je?
Tenzij dat in jou geloof streng verboden is...quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Oh, dan is bier vast niet spannend genoeg.
Neh, niet echt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:38 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Tenzij dat in jou geloof streng verboden is...
You killer!quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb vroeger ooit eens een pond zak zout over een naaktslak gegooid toen ik 7 was ofzo
Best wel, rare dingen als je klein bent, dan denk je er niet over na.quote:
Ik vind dierenpartijen/mensen die zogenaamd om dieren geven e.d. maar onzin als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Best wel, rare dingen als je klein bent, dan denk je er niet over na.
Nu kan ik echt zo kwaad worden als ik iemand echt dierenleed zie aandoen...
Ja ik ben daar nog steeds verbaasd overquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:34 schreef Monopoly het volgende:
En je coke werd nog terug gegevenDat was het mooiste nog
een van de opleiding die extra studiepunten kon pakkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ben daar nog steeds verbaasd over
Wat is dit meneer??
Ahh niks joh, en gewoon bij de rest van de spullen neerleggen
Ze had hem echt pontificaal tussen haar vette vingertjes en die 2 andere agenten hadden het te druk met uitleg aan mij geven over waarom ik meest moest maar ik luisterde nieteensquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
een van de opleiding die extra studiepunten kon pakken
domme kutwout hahahahaquote:Op vrijdag 4 november 2011 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze had hem echt pontificaal tussen haar vette vingertjes en die 2 andere agenten hadden het te druk met uitleg aan mij geven over waarom ik meest moest maar ik luisterde nieteens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |