Zie hem nu voor het eerst.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Deze aflevering is een paar weken geleden nog geweest
Ja ongelooflijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie hem nu voor het eerst.
Ik lig dubbel
Ieder zijn ding. Je doet maar waar je op kickt achter de ramen en deuren.quote:
Maar zij wil het helemaal niet volgens mijquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Je doet maar waar je op kickt achter de ramen en deuren.
Maar dan voor miljoenen mensen op TV je fetish laten zien.
Vind het altijd jammer dat we de gevolgen nooit zien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar zij wil het helemaal niet volgens mij
Denk dat ze nu wel gaat nadenken... hoop ik
Misschien wordt het de nieuwe dr phil family, die ouwe begint ook te vervelen nu alexandra van de dope af isquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind het altijd jammer dat we de gevolgen nooit zien.
Zouden ze nog bij elkaar zijn en babykleertjes uitzoeken ?
Wie is Alexandra ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Misschien wordt het de nieuwe dr phil family, die ouwe begint ook te vervelen nu alexandra van de dope af is
Wat je kent de dr phil family toch welquote:
Tuurlijk ken ik die. Was haar voornaam vergeten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat je kent de dr phil family toch wel![]()
Die hij al 8 jaar volgt, alexandra met haar 3 kinderen die bij haar ouders wonen omdat ze verslaafd is
Ook genoten Mirjam ?quote:
Wat zijn teugen eigenlijk ?quote:
een soort teugels (see what I did there?) .quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:31 schreef Karina het volgende:
Ik kijk het nooit meer, maar volgens mij had ik NU wel moeten kijken
Ach, er is altijd een uitzet. Qua huwelijksproblemen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan Dr. Phil zelf niet uitstaan. Vervelende kerel.
Dat is altijd hetzelfde, vreemdgangers en schreeuwende vrouwen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, er is altijd een uitzet. Qua huwelijksproblemen.
Zapte al toen ik je post zag. Eric Roberts. De broer van Julia.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:05 schreef Ole het volgende:
Tong! Volgens mij nu met een gast die ook in celebrity Rehab is geweest
Ga ik doen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:07 schreef tong80 het volgende:
Zou een grote ster worden.
Je moet Runaway Train kijken. Toen was ie groots.
De trailer zegt genoeg. Zo jammer van zo'n talentquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |