Kan ik ook, maar ik heb liever dat modjes ingrijpen voordat we weer een toffe Feyenoord user een tijdje moeten missen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef De_kromme het volgende:
Jullie zijn bijna net zo erg als Wijnaldum hier man. Daar moet je toch om lachen zo'n ventje?
Tong80.quote:Op zondag 27 november 2011 21:59 schreef De_kromme het volgende:
Tja, de mods hebben ook een "leven" he. Stel gewoon iemand zonder leven aan als mod: Ajacied422 ofzo.
Zeur niet. Ben net terug uit Waalwijk.quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
In ieder geval fijn dat er zo snel wordt ingegrepen.
Heb wel eens kritiek hier. Maar hulde.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Was gewoon een geweldig interview, en hij wilde stoppen op zijn hoogtepunt?
Te vroeg?
Gaat inderdaad prima als de PSV-supporters niet constant irrelevante feiten over Feijenoord erbij halen imo. Eindelijk wat leven in dat topic.quote:
Welke 'acties' ?quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gaat inderdaad prima als de PSV-supporters niet constant irrelevante feiten over Feijenoord erbij halen imo. Eindelijk wat leven in dat topic.
Zijn er trouwens nog mods die willen reageren op de acties van Jojoortje de laatste tijd?
Iets specifieker.quote:Op maandag 28 november 2011 00:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld de vorige pagina.
Prima dat je er iets van zegt, het ging niet meer volledig over de live-wedstrijden. Maar waarom kom je vervolgens dan met dit soort onzinposts aanzetten? Je doet er net zo hard aan mee. Ik ben ook benieuwd naar reacties van andere VBL-mods, aangezien het vaker gebeurd dan dat Jojoortje zich niet aan haar eigen regels houdt.quote:
quote:
quote:
En alle posts hieronder? Ook echt 20 posts terug..quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik dacht kroketten. Zo van: Ik kroket je!![]()
Wat een baggerwedstrijd trouwens.
Ligt een beetje aan de gang van de wedstrijd en de sfeer in het topic, is niet per se een vaste regel wmb.quote:Op maandag 28 november 2011 00:31 schreef De_kromme het volgende:
Er worden genoeg concrete redenen genoemd, dat weet jij zelf ook wel. Hier weer een voorbeeld van vanavond:
[..]
Prima dat je er iets van zegt, het ging niet meer volledig over de live-wedstrijden. Maar waarom kom je vervolgens dan met dit soort onzinposts aanzetten? Je doet er net zo hard aan mee. Ik ben ook benieuwd naar reacties van andere VBL-mods, aangezien het vaker gebeurd dan dat Jojoortje zich niet aan haar eigen regels houdt.
[..]
[..]
[..]
En alle posts hieronder? Ook echt 20 posts terug..
Ik wil wel reageren op jouw constante gezuig. Jojoortje heeft duidelijk uitgelegd wat ze bedoelde en daarmee moet het gewoon klaar zijn. Jij komt hier constant zuigen als een mod ook maar iets doet wat, in jouw ogen, een mod niet zou moeten doen. Misschien moet je (F)A worden, kun je mods beoordelen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gaat inderdaad prima als de PSV-supporters niet constant irrelevante feiten over Feijenoord erbij halen imo. Eindelijk wat leven in dat topic.
Zijn er trouwens nog mods die willen reageren op de acties van Jojoortje de laatste tijd?
Jij bent onterecht bezig.quote:Op maandag 28 november 2011 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil wel reageren op jouw constante gezuig. Jojoortje heeft duidelijk uitgelegd wat ze bedoelde en daarmee moet het gewoon klaar zijn. Jij komt hier constant zuigen als een mod ook maar iets doet wat, in jouw ogen, een mod niet zou moeten doen. Misschien moet je (F)A worden, kun je mods beoordelen.
Conclusie: partijdige kutPSV mod.quote:Op maandag 28 november 2011 13:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Omdat niemand ze wou helpen, Feyenoord zelf heeft er alles gedaan om financiële hulp te krijgen van zowel de havenbaronnen, als de vrienden van Feyenoord. Feit is dat PSV een veel mooiere club is die wel een helpende hand aangereikt krijgt, waar iedereen Feyenoord ziet als een zinkend schip
Het is weg. Zal hij vergeten hebben.quote:Op maandag 28 november 2011 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent onterecht bezig.
Mijn reactie "Feijenoord: uit eigen kracht voortgebracht" als reactie op die mongool die loopt te trollen dat wij 'havenbaronnen' nodig hebben wordt WEGGEHAALD?
Haal zíjn post dan weg, waarop wij reageren?
Nee, dan wordt het nog mooier: MIJN REACTIE die de slogan van de club is, wordt wéggehaald. De tégenreactie, die WEER trollend is, mag blijven staan?
[..]
Conclusie: partijdige kutPSV mod.
Over het hoofd gezien, excuus daarvoor. Verder wat Happel zegt.quote:Op maandag 28 november 2011 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent onterecht bezig.
Mijn reactie "Feijenoord: uit eigen kracht voortgebracht" als reactie op die mongool die loopt te trollen dat wij 'havenbaronnen' nodig hebben wordt WEGGEHAALD?
Haal zíjn post dan weg, waarop wij reageren?
Nee, dan wordt het nog mooier: MIJN REACTIE die de slogan van de club is, wordt wéggehaald. De tégenreactie, die WEER trollend is, mag blijven staan?
[..]
Conclusie: partijdige kutPSV mod.
Mijn reactie erop: Feijenoord, uit eigen kracht voortgebracht. Lijfspreuk van onze club.quote:Hm ik mag niet meer trollen in het Feyenoord topic :S
Anyway, Feyenoorders kunnen ons wel een subsidieclubje blijven noemen, feit is dat de gemeente Eindhoven wel garant wou staan voor ons. Waar Feyenoord op zijn knietjes de hele haven is afgegaan maar niemand ze wou helpen
Daarnaast "De Vrienden van Feyenoord", wat hebben die gasten betekent?
Het voegt niks toe en lokt weer andere (troll)reacties uit.quote:Op maandag 28 november 2011 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
Dan nog: wat is er mis met mijn reactie? Zie dit argument:
[..]
Mijn reactie erop: Feijenoord, uit eigen kracht voortgebracht. Lijfspreuk van onze club.
En dan wordt mijn reactie verwijderd terwijl de reactie die dit uitlokt blijft staan? lóóóóóóóóól....
En de door mij gequote reactie niet? Dan mag je die ook wel verwijderen. Dus plaats ik nu dezelfde reactie net zolang tot die reactie ook weg is, aight?quote:Op maandag 28 november 2011 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het voegt niks toe en lokt weer andere (troll)reacties uit.
Die is weg, zeg ik net.quote:Op maandag 28 november 2011 13:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En de door mij gequote reactie niet? Dan mag je die ook wel verwijderen.
Onderste zin weggehaald. De rest kan blijven staan.quote:Op maandag 28 november 2011 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het grote PSV topic #519 met doelpunten genoeg!
Staat er nog schat.
Waar Feyenoord op zijn knietjes de hele haven is afgegaan maar niemand ze wou helpen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Onderste zin weggehaald. De rest kan blijven staan.
quote:Dragon.S
Hey!
My name is Dragan. I'm cooperating with serbian guy for 1 year and he is giving me a fixed matches with stake 10/10 - all won. I got about 15 matches with odds 3-5. I won nice money, but i can't bet big stakes now, because i have limits and problems with payouts. I offer you a one free match to show you i'm serious and honest guy. For next matches you have to pay. If you are interested contact me on e-mail for more information : dragan.sebutovic@gmail.com
Regards
Pm's posten van anderen is ...........quote:
Okee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:50 schreef Paul-89 het volgende:
Gewoon aan meedoen, lijkt me wel een eerlijke jongen.
Misschien nog maar eens melden, dat wanneer je alles beter denkt te weten, het een optie is om forum@fok.nl te mailen voor een open sollicitatie. Of je houdt je commentaar, de reden van de edit, gewoon een keer voor je, betweter.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:13 schreef De_kromme het volgende:
Die post van jou was even onzinnig Happel, kan je je eigen post ook wel weghalen. Of mag iedereeen hier komen verkondigen dat hij de PM ook heeft gehad?
Ik heb hem trouwens ook net binnen.
Commentaar? Ik wenste je alleen geluk toe. Relax, je begint op sjimz te lijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien nog maar eens melden, dat wanneer je alles beter denkt te weten, het een optie is om forum@fok.nl te mailen voor een open sollicitatie. Of je houdt je commentaar, de reden van de edit, gewoon een keer voor je, betweter.
Ik las het net.. Heb in dat topic veel offtopic reacties verwijderd. Weet je nog wat jouw reactie was? Als het volledig on topic was, excuusquote:Op woensdag 30 november 2011 11:28 schreef Paul-89 het volgende:
Van mij werd ook al iets door Jojoortje verwijderd waar echt totaal niets geks/verkeerd aan was.
Boertjes happen graag. dat je het weet.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:57 schreef Caland het volgende:
Waarom werd die post van mij nou weer weggehaald? Omdat er zo'n boertje zit te janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |