Heb ik zitten zeiken dan? Gaf gewoon een mening. Maar als het niet positief is over jou mag het blijkbaar niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet ik dat nog uitleggen?
Klagen doe je door te mailen met forum@fok.nl, niet door elke keer op het forum te zeggen hoe geweldig ik wel niet ben. Dat wordt ook wel crewbash genoemd. Schrijf een epistel met je klaagzang en wie weet wordt er wat mee gedaan.
Maar zoals ik eerder al zei:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Sowieso +1 voor Happel. Altijd duidelijk ook al is ie bot. En een oldskool VBLer natuurlijk.
dat mag best, maar om oeverloos in herhaling te vallen is gewoon onnodig. Daarbi had jouw post geen FB vraag maar kwam je hier een reactie geven op een ander, over de mods. Daar is dit topic simpelweg niet voor bedoelt.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb ik zitten zeiken dan? Gaf gewoon een mening. Maar als het niet positief is over jou mag het blijkbaar niet.
Het is irrelevant. Als je écht iets te klagen hebt doe dat dan met argumenten en niet met "Happelquote:Op woensdag 23 november 2011 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb ik zitten zeiken dan? Gaf gewoon een mening. Maar als het niet positief is over jou mag het blijkbaar niet.
Prima, dan snap ik het.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat mag best, maar om oeverloos in herhaling te vallen is gewoon onnodig. Daarbi had jouw post geen FB vraag maar kwam je hier een reactie geven op een ander, over de mods. Daar is dit topic simpelweg niet voor bedoelt.
Als je FB hebt over een topic, of over een modactie waar je zelf als user bij betrokken bent geweest, ben je altijd welkom, mits normaal geformuleerd.
Dat je niet met elke mod even goed door een deur kan snap ik, en dat hoeft ook niet. Maar laten we wel normaal met elkaar om blijven gaan, ter wille van het forum VBL.
En ja dat normaal geldt voor jou en voor ons als mod zijnde.
dat laat ik verder aan de officiele VBL mods. Ik ben maar inval VBL modquote:Op woensdag 23 november 2011 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima, dan snap ik het.
Maar edit dan ook dat 'gebash' op Jojoortje dat zij er niks van kanDaar is FAQ niet voor bedoeld.
Jij slaat er tenminste gewoon meteen op losquote:Op woensdag 23 november 2011 23:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat laat ik verder aan de officiele VBL mods. Ik ben maar inval VBL mod.
Dacht alleen: laat ik wat uitleg geven wat het hopelijk duidelijker maakt.
Ik lees veel mee in VBL, vind het een leuk forum, maar baal van het (vooral) kinderachtige gebash over en weer en het doormiepen over iets wat al eeuwen geleden opgelost is.
Jullie mannen lijken dan net op ons vrouwendoorzeiken over iets wat allang opgelost is
You know mequote:Op woensdag 23 november 2011 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij slaat er tenminste gewoon meteen op los
Ik vind dat anders redelijk constructiefquote:Op woensdag 23 november 2011 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima, dan snap ik het.
Maar edit dan ook dat 'gebash' op Jojoortje dat zij er niks van kanDaar is FAQ niet voor bedoeld.
Prima dat je er iets van zegt, het ging niet meer volledig over de live-wedstrijden. Maar waarom kom je vervolgens dan met dit soort onzinposts aanzetten? Je doet er net zo hard aan mee. Ik ben ook benieuwd naar reacties van andere VBL-mods, aangezien het vaker gebeurd dan dat Jojoortje zich niet aan haar eigen regels houdt.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik dacht kroketten. Zo van: Ik kroket je!![]()
Wat een baggerwedstrijd trouwens.
Jouw posts in het eredivisielivetopic. Laat ik het staan? Ja. Is het storend? Nee. Gaat het over de live wedstrijden? Nee.quote:Op zondag 27 november 2011 00:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Balotteli rijdt gewoon door het United-gedeelte van Manchester met zijn Bentley om te trollen hoor.
![]()
Dat dit kan op FoK!. Niet te geloven. In een VBL topic over kroketten praten.quote:Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef De_kromme het volgende:
Er worden genoeg concrete redenen genoemd, dat weet jij zelf ook wel. Hier weer een voorbeeld van vanavond:
[..]
Prima dat je er iets van zegt, het ging niet meer volledig over de live-wedstrijden. Maar waarom kom je vervolgens dan met dit soort onzinposts aanzetten? Je doet er net zo hard aan mee. Ik ben ook benieuwd naar reacties van andere VBL-mods, aangezien het vaker gebeurd dan dat Jojoortje zich niet aan haar eigen regels houdt.
[..]
[..]
[..]
Als dit geen slowchat is, weet ik het ook niet meer. Het is gewoon totaal onzinning, overboding en heeft helemaal niks met de live-wedstrijden te maken. Mag je mij uitleggen waarom dit geen slowchat is i.t.t tot de "MSN-conversaties", zoals jij ze noemt?quote:Op zondag 27 november 2011 00:17 schreef Jojoortje het volgende:
Welke concrete voorbeelden dan? Wil je die dan even melden?
En als het af en toe over een ander onderwerp gaat is het niet erg hoor. Laatst werd er ook al iemand afgekapt die vroeg hoe het bij de wedstrijd van de vorige week ging en dan hoeft dat van mij niet afgekapt te worden. Maar wat ik nu had weggehaald was een pure MSNconversatie van een heleboel posts. Bovendien vind ik die drie posts van mij niet echt het toppunt van slowchat, maar daar zijn de meningen denk ik dan over verdeeld
Dit is juist precies gelinkt aan de livewedstrijden, ik zou zeggen: lees het hele topic eens. Het ging over Djuricic die een gebaar maakte naar de supporters. Er wordt dan meteen gedacht aan Balotelli. Oorzaak-gevolg.quote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jouw posts in het eredivisielivetopic. Laat ik het staan? Ja. Is het storend? Nee. Gaat het over de live wedstrijden? Nee.
Je moet niet zeuren om het zeuren.
Wil jij gewoon voor jezelf praten? Jij bent de eerste die met een voorbeeld aan komt in dit topic. En als je al moeilijk gaat doen over welgeteld 2 krokettenpost (want ik reageer op iemand en die laatste post ging over de wedstrijd) dan is dat idd zeuren om het zeuren.quote:Op zondag 27 november 2011 00:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als dit geen slowchat is, weet ik het ook niet meer. Het is gewoon totaal onzinning, overboding en heeft helemaal niks met de live-wedstrijden te maken. Mag je mij uitleggen waarom dit geen slowchat is i.t.t tot de "MSN-conversaties", zoals jij ze noemt?
En als ik zin heb, zal ik een keer een paar voorbeelden uit het verleden zoeken. Maar je snapt toch zelf ook wel dat iedereen kritiek op je heeft, er wel iets mis zal zijn met je postgedrag?
Had het gelezen hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 00:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit is juist precies gelinkt aan de livewedstrijden, ik zou zeggen: lees het hele topic eens. Het ging over Djuricic die een gebaar maakte naar de supporters. Er wordt dan meteen gedacht aan Balotelli. Oorzaak-gevolg.
Lees je in voordat je random posts van mij plakt hier.
Prima dat je inspringt op SC in het liveverslagen topic. Maar het is wel heel vreemd dat je welgeteld vijf minuten daarna zelf begint met SC'en ofniet? Als mod heb je een voorbeeldfunctie, gedraag je daar dan ook naar.quote:Op zondag 27 november 2011 00:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wil jij gewoon voor jezelf praten? Jij bent de eerste die met een voorbeeld aan komt in dit topic. En als je al moeilijk gaat doen over welgeteld 2 krokettenpost (want ik reageer op iemand en die laatste post ging over de wedstrijd) dan is dat idd zeuren om het zeuren.
Een msngesprek is gewoon een paginalang met iemand over iets anders dan de wedstrijden posten en dat is gewoon irritant.
Waarom post je dat dan hier als je de context weet? Vreemd verhaal dit.quote:
Je bedoel die 2 posts? Ok, sorry dat je daar last van hebt gehad.quote:Op zondag 27 november 2011 00:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima dat je inspringt op SC in het liveverslagen topic. Maar het is wel heel vreemd dat je welgeteld vijf minuten daarna zelf begint met SC'en ofniet? Als mod heb je een voorbeeldfunctie, gedraag je daar dan ook naar.
Het gaat er helemaal niet om hoeveel posts je aan het slowchatten bent (3 trouwens). Het is gewoon vreemd dat je als mod constant aan het SC'en bent terwijl je een voorbeeldfunctie hebt.quote:Op zondag 27 november 2011 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoel die 2 posts? Ok, sorry dat je daar last van hebt gehad.
Constant. Kromme, ik ben slapen. Morgen verder.quote:Op zondag 27 november 2011 00:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om hoeveel posts je aan het slowchatten bent (3 trouwens). Het is gewoon vreemd dat je als mod constant aan het SC'en bent terwijl je een voorbeeldfunctie hebt.
Wellicht ben je niet zo geschikt voor als je hier de drang toe voelt?
Ja ben er. Schoon het opquote:Op zondag 27 november 2011 00:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Leuk niveau in het Feyenoord topic man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |