Ja en nu? Ik ben er op aangesproken, heb sorry gezegd, dus is het afgehandeld. Voor mij is het klaar, voor de FA's is het klaar, alleen jij zit nog een beetje te mekkeren hier.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Nee.
Maar zelfs dit gaat voor mij te ver:
[..]
[..]
[..]
Klopt. Blijkbaar is Strootman de nieuwe Messi fap fap fap.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
'k word er een beetje gek van. Dat overmatige gefap op strootman. Alleen maar strootmandit strootman
dat. Als ik al iets negatiefs over strootman zeg en vind dat ik hem slecht vond spelen worden ze helemaal gek.
Alstuquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[CL 22/11 20:45] Olympique Lyon - Ajax. #1 De beslissing in Poule D?
alvast een reeksje maken?
Voetbalplaatjes was nooit een probleem hoor, maar gewoon random plaatjes posten van iets wat totaal offtopic is, is gewoon irritant.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom mag je geen voetbalplaatje posten in het VBL forum? Beetje raar toch als je een beetje nadenkt?
Plaatje is wss verwijderd omdat het tussen 3 offtopic-pics stond, deze had wel gekund idd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom mag je geen voetbalplaatje posten in het VBL forum? Beetje raar toch als je een beetje nadenkt?
Ik zag een plaatje van Jantje Vennegoor en die werd meteen verwijdert. Mja...quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voetbalplaatjes was nooit een probleem hoor, maar gewoon random plaatjes posten van iets wat totaal offtopic is, is gewoon irritant.
Bovendien gaat het topic daar op dit moment te snel voor
okequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Plaatje is wss verwijderd omdat het tussen 3 offtopic-pics stond, deze had wel gekund idd.
Ja en die werd gewoon om het plaatjes posten gepost. Totaal offtopicquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zag een plaatje van Jantje Vennegoor en die werd meteen verwijdert. Mja...
Hmnee, iemand zei VOH en bedoelde Voice of Holland.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en die werd gewoon om het plaatjes posten gepost. Totaal offtopic
Ik snap hem!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmnee, iemand zei VOH en bedoelde Voice of Holland.
En een andere persoon posten toen als grap een plaatje van Vennegoor of Hesselink.
Niet iedereen snapt natuurlijk de grap.
Het is even wachten op een FAquote:Op zondag 20 november 2011 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
AFC Ajax #1655:Uri Daaaaaag! Daaaag!
Mogen de persoonlijke aanvallen en scheldpartijen even aangepakt worden? Lijkt wel een gekkenhuis. Heb medelijden met "De_Kromme" en "PLAE@", daarom ben ik maar met ze mee aan het posten ondanks dat ik geen mening heb in de kwestie.
ok.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
AFC Ajax #1661 Vanavond de beslissing tegen Lyon.
kan de tt ff aangepast worden, fok zijn eigen dorpsmongool denkt grappig te zijn
Waarom? Hij gaat wel gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
AFC Ajax #1661 Vanavond de beslissing tegen Lyon.
kan de tt ff aangepast worden, fok zijn eigen dorpsmongool denkt grappig te zijn
Ok. Maar als mod mag je toch wel normaal reageren ipv "tieft eens op"?quote:
Als mod heb je een voorbeeldfunctie. Normale users moeten natuurlijk ook niet uit de slof schieten, maar dat kan gebeuren. Heb eigenlijk ook geen flauw idee hoe jij ooit mod bent geworden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef Jojoortje het volgende:
Gelukkig reageer jij altijd wel normaal
Kijk, dit bedoel ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
- janken doe je maar bij forum@fok.nl -
Moet ik dat nog uitleggen?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik.
Wat was er mis met mijn post?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja en nu? Ik ben er op aangesproken, heb sorry gezegd, dus is het afgehandeld. Voor mij is het klaar, voor de FA's is het klaar, alleen jij zit nog een beetje te mekkeren hier.
Dit, uit een mond van een ajacied over een feyenoorderquote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom loopt iedereen op happel te zeiken?
Ben het niet altijd met hem eens maar vind hem wel een goede mod voor op vbl
En verder is ie ook gewoon een user die af en toe goed raar kan reageren maar nou fucking en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |