Ja dat vind ik ook, maar Rutten zei dat ze het sowieso gaan aanvechten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan moet hij dergelijke fouten niet maken. Hoeft hij ook niet beschermd te worden.
Dan heb je dus ook kans dat de straf hoger gaat worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Maar Rutten zei dat ze het sowieso gaan aanvechten.
Ik kan me die van Anita niet herinneren maar bij Engelaar was ook op de beelden duidelijk dat hij de bal speelde en was dus van een overtreding helemaal geen sprake. In het geval van Strootman is het wel duidelijk een overtreding en gaat het meer om de straf van de scheids, rood of geel, blijkbaar heeft hij de aanklager kunnen overtuigen dat het rood was.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Engelaar ook dus is niet een complot ofzo. Heb meer het gevoel dat ze proberen scheidsrechter te beschermen.
In dat geval zie ik ook nog wel gebeurenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook kans dat de straf hoger gaat worden.
Volgens mij niet. Het wordt minder of oude straf.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook kans dat de straf hoger gaat worden.
Tja willekeur is je toch niet vreemd bij de KNVB. Al speelde Anita trouwens nog wel gewoon de bal dus dat was niet meer dan terecht dat hij werd vrijgesproken, het was namelijk in den beginsel al geen overtreding.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lees net dat ze dat vorig jaar wel deden bij een rode kaart van Anita bij een vergelijkbare overtredig
KNVB
Zitten er wel ooggaten in dat masker van je? Het was toch duidelijk Strootman die te laat was en daardoor De Jong raakt, of het dan rood of geel is is een andere discussiequote:Op maandag 31 oktober 2011 13:04 schreef Zorro het volgende:
Dit slaat toch nergens op?
- Strootman komt van opzij tov de Jong
- Ze gaan beiden naar de bal toe
- Dus op het moment dat Strootman zijn beweging inzet is de Jong (die ook naar de bal toe gaat) nog niet op de plek aanwezig waar Strootman naar toe beweegt. Die komt immers - vanuit het oogpunt van Strootman - van links aanzetten.
HOE ??? kan het dan als tackle op de Jong worden gezien? Dat ontgaat mij nog altijd. Het enige wat gebeurt is dat ze toevallig op hetzelfde moment op dezelfde plek uitkomen en dardoor elkaar raken, meer niet.
Dat is meestal zo met een tacklequote:Op maandag 31 oktober 2011 13:04 schreef Zorro het volgende:
Het enige wat gebeurt is dat ze toevallig op hetzelfde moment op dezelfde plek uitkomen en dardoor elkaar raken, meer niet.
Zoals verwacht.quote:Update 31 oktober 13:04 uur - Strootman niet akkoord met voorstel KNVB
Kevin Strootman gaat niet akkoord met het voorstel dat de arbitragecommissie van de KNVB hem maandag deed. Die wilde de middenvelder twee duels, waarvan één voorwaardelijk, schorsen voor zijn rode kaart tegen FC Twente. Strootman heeft het voorstel echter afgewezen; dinsdagavond dient de zaak voor de tuchtcommissie, weet het ANP.
KNTBquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
KNJB !!!!!
(speciaal voor Omnirocket)
Is natuurlijk nog niet bekend. Maar ik denk dat hij gewoon in het weekend weer fluit. Want ik vond het weer geen hele grove blunder. Je kan de kaart geven, net als dat je hem kan afdoen met geel. Vind het een groot twijfelgeval en wij kunnen in de herhaling alles nog een keer van verschillende punten zien maar een scheids moet op dat moment ter plekke beslissen met de informatie die hij heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Blom vrijaf?
Maar dat deed hij schijnbaar niet want je zag hem twijfelen en zijn vervolgens(in opdracht van de assistent of 4e man) pas rood trekken..quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is natuurlijk nog niet bekend. Maar ik denk dat hij gewoon in het weekend weer fluit. Want ik vond het weer geen hele grove blunder. Je kan de kaart geven, net als dat je hem kan afdoen met geel. Vind het een groot twijfelgeval en wij kunnen in de herhaling alles nog een keer van verschillende punten zien maar een scheids moet op dat moment ter plekke beslissen met de informatie die hij heeft.
Als het via de assistent is dan is het toch ook prima. Als die een beter beeld heeft dan moet de scheids daar op af gaan. Via de 4e man mag niet maar het gebeurt natuurlijk wel, je kan er alleen niets tegen doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar dat deed hij schijnbaar niet want je zag hem twijfelen en zijn vervolgens(in opdracht van de assistent of 4e man) pas rood trekken..
Dat is allemaal speculatie, hij stond er bovenop dus hij zal misschien zelf hebben getwijfeld welke kaart te trekkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar dat deed hij schijnbaar niet want je zag hem twijfelen en zijn vervolgens(in opdracht van de assistent of 4e man) pas rood trekken..
Speculatie, omdat die relnicht zelf te laf is om tekst en uitleg te geven. Als ie gewoon meldt te hebben gehandeld naar het inzicht van de vierde man valt niemand over hem heen. Zelf niet zien = vierde man inschakelen. Als die een verkeerde beslissing maakt moeten ze hem pakken, niet Blom. Maar, om in Derksen jargon te blijven, dat enge gezelschap in Zeist houdt elkaar allemaal de hand boven het hoofd en dat gaat ten koste van (bepalende) spelers waarvoor men naar het stadion komt. Voetbal is van Zeist en het gepeupel heeft zich daar maar aan te schikken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is allemaal speculatie, hij stond er bovenop dus hij zal misschien zelf hebben getwijfeld welke kaart te trekken
Omdat begrijpend lezen blijkbaar een beetje te moeilijk is probeer ik het simpeler:quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zitten er wel ooggaten in dat masker van je? Het was toch duidelijk Strootman die te laat was en daardoor De Jong raakt, of het dan rood of geel is is een andere discussie
Ik weet niet of de 4e man beter zicht had dan hij, hij stond er 2 meter vandaan, dat hij dan twijfelt of het geel of rood is, kan zijn. Wat ik wel zwak vond is dat hij niet meteen na de wedstrijd uitleg gaf over de kaart maar hier bijna 24 uur mee wachtte.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speculatie, omdat die relnicht zelf te laf is om tekst en uitleg te geven. Als ie gewoon meldt te hebben gehandeld naar het inzicht van de vierde man valt niemand over hem heen. Zelf niet zien = vierde man inschakelen. Als die een verkeerde beslissing maakt moeten ze hem pakken, niet Blom. Maar, om in Derksen jargon te blijven, dat enge gezelschap in Zeist houdt elkaar allemaal de hand boven het hoofd en dat gaat ten koste van (bepalende) spelers waarvoor men naar het stadion komt. Voetbal is van Zeist en het gepeupel heeft zich daar maar aan te schikken.
Ik kots op ze.
Als je als scheidsrechter twijfelt over geel of rood is het geen rood. Als het rood is twijfel je niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of de 4e man beter zicht had dan hij, hij stond er 2 meter vandaan, dat hij dan twijfelt of het geel of rood is, kan zijn. Wat ik wel zwak vond is dat hij niet meteen na de wedstrijd uitleg gaf over de kaart maar hier bijna 24 uur mee wachtte.
Probeer jij eens de voetbal regels te begrijpen, het is gewoon een overtreding, dat het geen opzet was kan ik nog wel met je eens zijn maar dat doet er helemaal niet toequote:Op maandag 31 oktober 2011 13:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat begrijpend lezen blijkbaar een beetje te moeilijk is probeer ik het simpeler:
Strootman gaat naar de bal, kan hij er wat aan doen dat de Jong zijn voet (net wat eerder) voor de voet van Strootman neerzet?
Overtreding ja, want te laat, maar vanwege de totale afwezigheid van opzet: kaart nee. Zelfs geel is te zwaar.
Daarom staat het ook tussen haakjes.. Ik bedoel daarmee dan ook dat ik niet weet wat de beweeg reden is geweest van Blom, of hij het gewoon ff niet wist of reacties van anderen kreeg..quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is allemaal speculatie, hij stond er bovenop dus hij zal misschien zelf hebben getwijfeld welke kaart te trekken
Omdat Jojoortje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:00 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom worden Ajacieden NIET gebanned voor provocatie?
Smoofie, ajacied 422.quote:
Dus klopt de stelling die Bellatrix deponeert niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Smoofie, ajacied 422.
Maar die zijn ook gebanned.
Was er niet bij, maar die 2 gasten komen altijd trollen in het F'noord topic.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus klopt de stelling die Bellatrix deponeert niet.
Dan zou iedereen wel een schorsing aanvechten he, slimpie?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het wordt minder of oude straf.
Logisch.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan zou iedereen wel een schorsing aanvechten he, slimpie?
Een wedstrijd schorsing is gewoon een terechte straf hier trouwens, gelukkig zijn er nog PSV'ers hier die wel toegeven dat hij er rood voor kan geven. Kijk eens objectief naar de overtreding zou ik zeggen. Geel was beter, rood is mogelijk. En seponeren gebeurt hier niet, omdat de scheidsrechter bij zijn mening blijft en de KNVB de scheidsrechter niet wilt afvallen. Logisch.
Wist ik nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Smoofie, ajacied 422.
Maar die zijn ook gebanned.
ja, ik had ongelijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
KNJB !!!!!
(speciaal voor Omnirocket)
Schwalbe de Jong, geel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:19 schreef Kopstoot het volgende:
Als dit al gevaarlijk is, zouden er nog weinig wedstrijden uitgespeeld kunnen worden, dan eindigt elk team met 5 man.
[ afbeelding ]
Komt deze troll na die foto nog posten hier?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een onzin staat in jouw laatste posts, niet normaal zeg. Als jij vol in glijdt met gestrekt been en je bent te laat kan dit rood zijn, punt. Risico van zo'n sliding.
Denk je niet dat ze die al hebben?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:30 schreef Kopstoot het volgende:
Ik heb even geen idee waar ik terecht zou moeten, maar kan iemand die foto die ik net postte niet doen toekomen aan Strootman/PSV? Wellicht dat dat ze helpt voor de arbitragecommissie?
Ze hebben de beelden toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:30 schreef Kopstoot het volgende:
Ik heb even geen idee waar ik terecht zou moeten, maar kan iemand die foto die ik net postte niet doen toekomen aan Strootman/PSV? Wellicht dat dat ze helpt voor de arbitragecommissie?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Komt deze troll na die foto nog posten hier?
Heb je dit beeld ook 1 tel later?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:19 schreef Kopstoot het volgende:
Als dit al gevaarlijk is, zouden er nog weinig wedstrijden uitgespeeld kunnen worden, dan eindigt elk team met 5 man.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |