De aanklager is ongetwijfeld een vriendje van Blom. Wat een corrupte klootzakquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:51 schreef ZaZoe het volgende:
Moet je eens lezen wat Blom er over zegt:![]()
Blom: Veiligheid De Jong in gevaar
"Strootman brengt de veiligheid van De Jong ernstig in gevaar", reageert arbiter Kevin Blom zondagmiddag op de rode kaart die hij zaterdagavond uitdeelde aan PSV-middenvelder Kevin Strootman na een op het oog vrij onschuldige tackle op FC Twente's Luuk de Jong
Je kunt van mening verschillen over de kleur van de kaart", laat Blom per sms aan de NOS weten. "Maar het was in principe een zeer gevaarlijke overtreding met gelukkig een redelijke afloop. Strootman brengt de veiligheid van De Jong ernstig in gevaar. Ik ben benieuwd hoe de reacties zouden zijn geweest als er - door deze tackle van de zijkant - een ernstige blessure zou zijn ontstaan. Het uiteindelijke oordeel is nu aan de aanklager."
Bron
Welke aanklager? Wat loop je nou vooruit te balken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:14 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
De aanklager is ongetwijfeld een vriendje van Blom. Wat een corrupte klootzak![]()
, ik hoop dat hij ergens in een weiland een paar Schotse hooglanders tegenkomt die een William Wallace actie op hem uitvoeren.
Het is geen evenwichtig/beredeneerd oordeel nee, maar dat is ook niet mogelijk in deze situatie omdat de heer Blom zich er op deze manier vanaf maakt. De Schotten hadden daar al mee kennis gemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke aanklager? Wat loop je nou vooruit te balken?
Ben je zon blinde PSV fan dat je alles afknalt wat je niet aan staat?
zonquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
zonquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom moet je Ajax er weer bij betrekken, calimero.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:18 schreef Devv het volgende:
Ik vind dat Blom een punt heeft. Als je de kleur van de kaart even buiten beschouwing laat, dan blijft het een smerige overtreding. Ik denk dat menig PSV-er moord en brand had geroepen als bijvoorbeeld Suarez dat in zijn tijd bij Ajax had gedaan.
Gefeliciteerd met je mening. We wachten gewoon de KNVB af, die zich momenteel de ogen uit de kop schamen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:57 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon terecht rood. Slidings horen niet op de benen van de tegenstander.
En over de reactie van Strootman nu en Douglas vorig jaar... Douglas gaf de scheids een duw. Strootman viel de scheids niet aan. Gaf daarna ook de Jong nog een hand.
En als er iets kapot is gegaan door Strootman in de catacomben dan is dat meer een zaak tussen FC Twente en Strootman.
En de reactie van Rutte is natuurlijk heel erg zielig. Dat verdient een lange
schorsing. Als PSV bevoordeeld wordt geeft hij ook gewoon een hand.
Is dat geen restaurant? Of bedoel je de laagste verdieping?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
Weet iemand hier hoe die winkel heet in die glazen koepel vlak bij de Bijenkorf?
Is redelijk nieuw volgens mij, max 2 jaar oud.
Is dat wat?
Zit een kledingwinkel in toch? Moet de naam van die kledingwinkel weten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat geen restaurant? Of bedoel je de laagste verdieping?
Strootman wordt zometeen geschorst en dan gaan jullie allemaal KNJB roepen. Voorspelbaarquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je mening. We wachten gewoon de KNVB af, die zich momenteel de ogen uit de kop schamen.
Hopla. Weer Ajax erbij. Dit is het PSV topic, oetlul. Wacht nou maar gewoon af wat er gaat gebeuren ipv je fantasietjes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Strootman wordt zometeen geschorst en dan gaan jullie allemaal KNJB roepen. Voorspelbaar. Maar goed, we zien het wel als ze zich uitspreken.
Die penalty die Ajax kreeg tegen AZ, daarvoor zouden ze zich moeten kapot schamen. En al helemaal om de uitleg die daarna wordt gegeven dat bij vasthouden het moment telt wanneer de speler gaat liggen.
Och jee, iemand heeft een mening ten nadele van PSV....quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hopla. Weer Ajax erbij. Dit is het PSV topic, oetlul. Wacht nou maar gewoon af wat er gaat gebeuren ipv je fantasietjes.
Een mening gebasseerd op niets, ja. Kom maar met je mening terug als er een uitspraak is o.i.d nu loop je een hoop gebakken lucht te verkopen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Och jee, iemand heeft een mening ten nadele van PSV....
Ga nou maar terug naar je Utrecht topic, genoeg zorgen aan je eigen hoofd lijkt me.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Och jee, iemand heeft een mening ten nadele van PSV....
Mijn mening is gebaseerd op de beelden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een mening gebasseerd op niets, ja. Kom maar met je mening terug als er een uitspraak is o.i.d nu loop je een hoop gebakken lucht te verkopen.
Ach ja. Soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga nou maar terug naar je Utrecht topic, genoeg zorgen aan je eigen hoofd lijkt me.
Hij is nog steeds erg goed in Fifaquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wel Omnirocket he, ooit NL's beste Fifa speler
Dus hij zal er wel verstand van hebben.
Waarmee je gelijk insinueert dat jijzelf een autoriteit bent op dit gebied. Reageer toch niet eens zo vervelend op iedereen die hier niet helemaal hosanna reageert over PSV.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, man. Bedankt voor je reactie, weet ik ook weer hoe een nietszeggend persoon over deze kwestie denkt.
Overdrijven is ook een vak. Maar die reacties van Buitendam slaan ook nergens op.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wel Omnirocket he, ooit NL's beste Fifa speler
Dus hij zal er wel verstand van hebben.
Daar heeft het niets mee te maken. Blom is gewoon te kinderachtig om zijn fout toe te geven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:27 schreef OmniRocket het volgende:
EDIT: Dit is trouwens typisch een geval dat invoering van TV-beelden nooit geheel de problemen rond scheidsrechterlijke beslissingen zullen wegnemen. Aangezien Blom vast de beelden heeft gezien en nog steeds van mening is dat het een rode kaart is.
Wat ik me dan afvraag. Als je dan, als Blom zijnde, er van overtuigd bent dat het een rode kaart is. Zeg dit dan in de camera, en verlaat niet via een achterdeur het stadion om vervolgens in de media een dag later aan te komen met een "standaard-reactie".quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:27 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Maar die reacties van Buitendam slaan ook nergens op.
Ik ben ook van mening dat zulke overtredingen vaker gebeuren en er vaak nog geen geel voor wordt gegeven. Dus ik begrijp jullie frustratie ook wel.
Maar IK VIND slidings waarbij je met je voet recht op het been van de tegenstander komt risicovol voor de tegenstander. Als hij voor de Jong langs had gegleden en dan de Jong over hem heen was gevallen had ik dit geen rood gevonden.
Overigens ging de Jong (net zoals elke voetballer tegenwoordig) als een klein kind naar de grond toe en kon vervolgens zonder veel problemen verder. Zulke dingen zouden ook bestraft moeten worden maar dat gebeurd ook niet. (al helemaal schandalig afgelopen weekend was El Ahmadi - Maar goed, dat gaat helemaal niet over PSV)
Maar goed, dit is mijn mening. En die mag ik hier voor zover ik weet gewoon neerzetten. Een forum is tenslotte een plek voor discussie.
Maar goed, we zullen zien wat de KNVB beslist
EDIT: Dit is trouwens typisch een geval dat invoering van TV-beelden nooit geheel de problemen rond scheidsrechterlijke beslissingen zullen wegnemen. Aangezien Blom vast de beelden heeft gezien en nog steeds van mening is dat het een rode kaart is.
Ga nu niet over Calimero beginnen, want de klaagzang over Blom begint bijna absurde vormen aan te nemen. Dus steek eerst maar eens de hand in eigen boezem.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom moet je Ajax er weer bij betrekken, calimero.
Overtreding was geel waard en zeker als je naar de wedstrijd zelf kijkt was rood niet op z'n plaats. Zoals eigenlijk bijna iedereen het er eigenlijk wel over eens is.
Klaagzang in het PSVtopic over de wedstrijd Twente-PSV, omdat PSVsupporters zich benadeeld voelen. Het moet inderdaad niet gekker worden. Absurd, man.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Ga nu niet over Calimero beginnen, want de klaagzang over Blom begint bijna absurde vormen aan te nemen. Dus steek eerst maar eens de hand in eigen boezem.
En ook op Nu.nltwitter:BasvVeenendaal twitterde op maandag 31-10-2011 om 12:19:03Kevin #Strootman krijgt van de aanklager een voorstel van 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. #PSV #BLOM reageer retweet
quote:KNVB wil Strootman voor één duel schorsen
Laatste update: 31 oktober 2011 12:22
AMSTERDAM - De aanklager van de KNVB wil dat PSV'er Kevin Strootman voor twee duels, waarvan één voorwaardelijk, wordt geschorst voor zijn overtreding op Luuk de Jong tijdens het duel met FC Twente van zaterdag (2-2).
Strootman kreeg voor de overtreding de rode kaart van arbiter Kevin Blom, tot grote woede van PSV-trainer Fred Rutten.
Als de Eindhovenaren de schikking accepteren, mist Strootman het duel van PSV van komende zondag met Heracles Almelo.
Strootman heeft maandag tot 15.30 uur de tijd om te reageren op het voorstel.
Toch jammer om te lezen dat het ook een definitief voorstel is.quote:
WAT?!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:26 schreef Brigand het volgende:
En ook op Nu.nltwitter:BasvVeenendaal twitterde op maandag 31-10-2011 om 12:19:03Kevin #Strootman krijgt van de aanklager een voorstel van 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. #PSV #BLOM reageer retweet
[..]
Zo vreemd is dat toch niet als de scheidsrechter bij zijn beslissing blijft, dan kan de aanklager weinig anders doenquote:
Lees net dat ze dat vorig jaar wel deden bij een rode kaart van Anita bij een vergelijkbare overtredigquote:
Bij Engelaar ook dus is niet een complot ofzo. Heb meer het gevoel dat ze proberen scheidsrechter te beschermen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lees net dat ze dat vorig jaar wel deden bij een rode kaart van Anita bij een vergelijkbare overtredig
KNVB
Dan moet hij dergelijke fouten niet maken. Hoeft hij ook niet beschermd te worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Engelaar ook dus is niet een complot ofzo. Heb meer het gevoel dat ze proberen scheidsrechter te beschermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |