Ach Mulder. Die laat zijn oren hangen naar iemand als Van Halst, terwijl de laatst genoemde een veel mindere basis heeft in het voetbal. Zegt genoeg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef ZaZoe het volgende:
Gele kaart had gekunnen, maar absoluut geen rood! PSV is bestolen door Blom.
Ben benieuwd wat Ajaxied Jan Mulder vanavond in Studio Voetbal daarover gaat zeggen, nee laat maar ik weet het eigenlijk al
Wat heeft Ajax hier nu weer mee te maken ? Overigens komt Mulder veel meer bij Twente dan bij Ajax hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef ZaZoe het volgende:
Gele kaart had gekunnen, maar absoluut geen rood! PSV is bestolen door Blom.
Ben benieuwd wat Ajaxied Jan Mulder vanavond in Studio Voetbal daarover gaat zeggen, nee laat maar ik weet het eigenlijk al
Ja, want Pieter Vink is een autoriteit die we met z'n allen zonder weerwoord moeten volgen. Wat een treurnis.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Sala-adin het volgende:
En nu allemaal je bek houden over die rode kaart
Hahahahahahahahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef 3M1N3M het volgende:
Nouja, dan maar thuis tegen Hapoel het zelfvertrouwen opkrikken.
Haha that funny because... Oh no, waitquote:
Ahh, Pieter Vink moest ook even een plasje doen over PSVquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Sala-adin het volgende:
En nu allemaal je bek houden over die rode kaart
Twente lijkt hier de gelukkige derde te zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat ieder team wel een keer wordt benadeeld en een keer mazzelt in een seizoen. Het is alleen heel zuur voor PSV dat we net nu in deze topper worden benadeeld. Hoewel Ajax dat natuurlijk ook had met Vertonghen tegen Twente, maar daarna in de topper tegen PSV mazzelde met de blessure van Tyton.
Blijft wel staan dat je er rustig over mag klagen.
Die worden soms ook benadeeld. Uiteindelijk heb je soms mazzel en heb je soms pech, al die complottheoriën vind ik te sneu voor woorden. Die Blom gewoon goed op z'n flikker geven, net zoals alle andere scheids die faalt. PSV speelt voor de titel, dat kan miljoenen schelen en moet een scheids wekelijks top zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Twente lijkt hier de gelukkige derde te zijn
Natuurlijk uiteindelijk zal het voor alle clubs ongeveer op hetzelfde neerkomenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die worden soms ook benadeeld. Uiteindelijk heb je soms mazzel en heb je soms pech, al die complottheoriën vind ik te sneu voor woorden. Die Blom gewoon goed op z'n flikker geven, net zoals alle andere scheids die faalt. PSV speelt voor de titel, dat kan miljoenen schelen en moet een scheids wekelijks top zijn.
Ik val in herhaling omdat je blijkbaar alles 10x moet herhalen tegen jou voordat je er iets van begint te snappen. Daarnaast goed inhoudelijk gereageerd, goed dat je stopt met die onzin van je te verkondigen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent aan het dementeren, pik. Je valt in herhaling. Lees een paar posts terug voor mijn reactie op deze post. En lees daarna die reactie nog een keer als je weer een reactie plaatst.
Dat zal het zijn. Vertel, hoe ging het met Feyenoord vandaag? Gewonnen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik val in herhaling omdat je blijkbaar alles 10x moet herhalen tegen jou voordat je er iets van begint te snappen. Daarnaast goed inhoudelijk gereageerd, goed dat je stopt met die onzin van je te verkondigen.
Wel inderdaad triest dat Blom nu pas reageert, als die er gewoon als een vent had gestaan had die deze rode kaart normaal kunnen uitleggen.
Ik ben niet eens voor Feyenoord maar goed, geeft wel weer het niveau van discussiëren van jouw kant aan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Vertel, hoe ging het met Feyenoord vandaag? Gewonnen?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor Feyenoord maar goed, geeft wel weer het niveau van discussiëren van jouw kant aan.Petje af.
Lolwut? En ik maar denken dat je een Feyenooiter was.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor Feyenoord maar goed, geeft wel weer het niveau van discussiëren van jouw kant aan.Petje af.
Dat soort schooljongetjes doen alles voor aandacht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lolwut? En ik maar denken dat je een Feyenooiter was.
Ligt eraan of ze een onderzoek in gaan stellenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat soort schooljongetjes doen alles voor aandacht.
Terug naar PSV, dan maar. Wanneer wordt er beslist over het lot van Strootman? Morgen?
Aanklagertje erbij en alles? Maar, maar, maar, wat een droefenis.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze een onderzoek in gaan stellen
Zou wel een mooie grap zijn. 4 wedstrijden schorsing en alles, terwijl Vermeer er één kreeg voor een duidelijke en terechte rodequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aanklagertje erbij en alles? Maar, maar, maar, wat een droefenis.
Doorgebroken speler is altijd 1 wedstrijd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou wel een mooie grap zijn. 4 wedstrijden schorsing en alles, terwijl Vermeer er één kreeg voor een duidelijke en terechte rode
En zo niet, dan gaat Heracles er zonder Strootman af.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou wel een mooie grap zijn. 4 wedstrijden schorsing en alles, terwijl Vermeer er één kreeg voor een duidelijke en terechte rode
Maar goed, ik verwacht gewoon dat het geseponeerd wordt en dat hij zondag gewoon kan en mag spelen.
Ook als je 'm de beide benen kapot trapt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doorgebroken speler is altijd 1 wedstrijd.
Lijkt me toch dat dit geseponeerd wordt. In elk ander geval kots ik op de KNVB.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En zo niet, dan gaat Heracles er zonder Strootman af.
Was dat het geval?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook als je 'm de beide benen kapot trapt?
Nee, maar jij beweert dat een doorgebroken man neerleggen altijd één wedstrijd schorsing is.quote:
De scheids blijft achter zijn beslissing rood te geven, de kans dat de aanklager daar tegenin gaat is klein dus reken maar op één wedstrijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar goed, ik verwacht gewoon dat het geseponeerd wordt en dat hij zondag gewoon kan en mag spelen.
Het zou te absurd voor woorden zijn, dat vindt iedereen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
De scheids blijft achter zijn beslissing rood te geven, de kans dat de aanklager daar tegenin gaat is klein dus reken maar op één wedstrijd
Dat deed je toch al?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook als je 'm de beide benen kapot trapt?
[..]
Lijkt me toch dat dit geseponeerd wordt. In elk ander geval kots ik op de KNVB.
Hypothetisch; nee, natuurlijk niet. Dan wordt het agressief/gewelddadig gedrag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar jij beweert dat een doorgebroken man neerleggen altijd één wedstrijd schorsing is.
Even hypothetisch
Nee, oké. Vroeg me al af wat dat dan voor rare regel was.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hypothetisch; nee, natuurlijk niet. Dan wordt het agressief/gewelddadig gedrag.
Maar in een "normaal" geval, zoals dat bij Vermeer het geval was wel, vandaar dat je vergelijking niet helemaal opgaat.
Ah zo, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, oké. Vroeg me al af wat dat dan voor rare regel was.
Hehehe, zag al hele taferelen voor me hoe een verdediger de benen van een doorgebroken man op 18 plaatsen brak en er vanaf kwam met één wedstrijd schorsingquote:
Praat even lekker voor jezelf. Ik vond het een terechte rode kaart.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zou te absurd voor woorden zijn, dat vindt iedereen.
Dan ben je hoogstwaarschijnlijk de enige.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Devv het volgende:
[..]
Praat even lekker voor jezelf. Ik vond het een terechte rode kaart.
Ieder voor rede vatbaar persoon, bedoelt hij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Devv het volgende:
[..]
Praat even lekker voor jezelf. Ik vond het een terechte rode kaart.
Ik moest lachenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ieder voor rede vatbaar persoon, bedoelt hij.
quote:Na afloop van de topper FC Twente-PSV zaterdagavond (2-2) was Kevin Blom de meest besproken man. De scheidsrechter stuurde in de tweede helft Kevin Strootman met een rode kaart van het veld, maar PSV vond dit te zwaar gestraft. Een dag later legt Blom alsnog uit waarom hij de overtreding van Strootman op Luuk de Jong (zie foto hieronder) met rood bestrafte.
'Je kunt van mening verschillen over de kleur van de kaart maar het was in principe een zeer gevaarlijke overtreding met gelukkig een redelijke afloop', reageert Blom tegen de NOS. 'Strootman brengt de veiligheid van De Jong ernstig in gevaar. Ik ben benieuwd hoe de reacties zouden zijn geweest als er - door deze tackle van de zijkant - een ernstige blessure zou zijn ontstaan.'
Strootman zelf mocht niet reageren van PSV, maar slachtoffer Luuk de Jong deed dit wel. De aanvaller van FC Twente gaf aan dat een rode kaart misschien wel een te zware straf was voor Strootman. 'Dat neemt niet weg dat hij me wel vol raakte en ik echt pijn had. Het zag er misschien ook wel erg uit. Vandaar waarschijnlijk dat de scheidsrechter deze beslissing nam.'
Trollquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef Pan.da het volgende:
Ik denk en verwacht op z'n minst 6 wedstrijden schorsing voor deze schandalige overtreding. Maar de KNVB kennende wordt de kaart geseponeerd en kan Strootman zijn doldwaze acties zonder berispingen doorzetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |