Ach Mulder. Die laat zijn oren hangen naar iemand als Van Halst, terwijl de laatst genoemde een veel mindere basis heeft in het voetbal. Zegt genoeg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef ZaZoe het volgende:
Gele kaart had gekunnen, maar absoluut geen rood! PSV is bestolen door Blom.
Ben benieuwd wat Ajaxied Jan Mulder vanavond in Studio Voetbal daarover gaat zeggen, nee laat maar ik weet het eigenlijk al
Wat heeft Ajax hier nu weer mee te maken ? Overigens komt Mulder veel meer bij Twente dan bij Ajax hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef ZaZoe het volgende:
Gele kaart had gekunnen, maar absoluut geen rood! PSV is bestolen door Blom.
Ben benieuwd wat Ajaxied Jan Mulder vanavond in Studio Voetbal daarover gaat zeggen, nee laat maar ik weet het eigenlijk al
Ja, want Pieter Vink is een autoriteit die we met z'n allen zonder weerwoord moeten volgen. Wat een treurnis.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Sala-adin het volgende:
En nu allemaal je bek houden over die rode kaart
Hahahahahahahahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef 3M1N3M het volgende:
Nouja, dan maar thuis tegen Hapoel het zelfvertrouwen opkrikken.
Haha that funny because... Oh no, waitquote:
Ahh, Pieter Vink moest ook even een plasje doen over PSVquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Sala-adin het volgende:
En nu allemaal je bek houden over die rode kaart
Twente lijkt hier de gelukkige derde te zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat ieder team wel een keer wordt benadeeld en een keer mazzelt in een seizoen. Het is alleen heel zuur voor PSV dat we net nu in deze topper worden benadeeld. Hoewel Ajax dat natuurlijk ook had met Vertonghen tegen Twente, maar daarna in de topper tegen PSV mazzelde met de blessure van Tyton.
Blijft wel staan dat je er rustig over mag klagen.
Die worden soms ook benadeeld. Uiteindelijk heb je soms mazzel en heb je soms pech, al die complottheoriėn vind ik te sneu voor woorden. Die Blom gewoon goed op z'n flikker geven, net zoals alle andere scheids die faalt. PSV speelt voor de titel, dat kan miljoenen schelen en moet een scheids wekelijks top zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Twente lijkt hier de gelukkige derde te zijn
Natuurlijk uiteindelijk zal het voor alle clubs ongeveer op hetzelfde neerkomenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die worden soms ook benadeeld. Uiteindelijk heb je soms mazzel en heb je soms pech, al die complottheoriėn vind ik te sneu voor woorden. Die Blom gewoon goed op z'n flikker geven, net zoals alle andere scheids die faalt. PSV speelt voor de titel, dat kan miljoenen schelen en moet een scheids wekelijks top zijn.
Ik val in herhaling omdat je blijkbaar alles 10x moet herhalen tegen jou voordat je er iets van begint te snappen. Daarnaast goed inhoudelijk gereageerd, goed dat je stopt met die onzin van je te verkondigen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent aan het dementeren, pik. Je valt in herhaling. Lees een paar posts terug voor mijn reactie op deze post. En lees daarna die reactie nog een keer als je weer een reactie plaatst.
Dat zal het zijn. Vertel, hoe ging het met Feyenoord vandaag? Gewonnen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik val in herhaling omdat je blijkbaar alles 10x moet herhalen tegen jou voordat je er iets van begint te snappen. Daarnaast goed inhoudelijk gereageerd, goed dat je stopt met die onzin van je te verkondigen.
Wel inderdaad triest dat Blom nu pas reageert, als die er gewoon als een vent had gestaan had die deze rode kaart normaal kunnen uitleggen.
Ik ben niet eens voor Feyenoord maar goed, geeft wel weer het niveau van discussiėren van jouw kant aan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Vertel, hoe ging het met Feyenoord vandaag? Gewonnen?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor Feyenoord maar goed, geeft wel weer het niveau van discussiėren van jouw kant aan.Petje af.
Lolwut? En ik maar denken dat je een Feyenooiter was.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor Feyenoord maar goed, geeft wel weer het niveau van discussiėren van jouw kant aan.Petje af.
Dat soort schooljongetjes doen alles voor aandacht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lolwut? En ik maar denken dat je een Feyenooiter was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |