De aanklager is ongetwijfeld een vriendje van Blom. Wat een corrupte klootzakquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:51 schreef ZaZoe het volgende:
Moet je eens lezen wat Blom er over zegt:![]()
Blom: Veiligheid De Jong in gevaar
"Strootman brengt de veiligheid van De Jong ernstig in gevaar", reageert arbiter Kevin Blom zondagmiddag op de rode kaart die hij zaterdagavond uitdeelde aan PSV-middenvelder Kevin Strootman na een op het oog vrij onschuldige tackle op FC Twente's Luuk de Jong
Je kunt van mening verschillen over de kleur van de kaart", laat Blom per sms aan de NOS weten. "Maar het was in principe een zeer gevaarlijke overtreding met gelukkig een redelijke afloop. Strootman brengt de veiligheid van De Jong ernstig in gevaar. Ik ben benieuwd hoe de reacties zouden zijn geweest als er - door deze tackle van de zijkant - een ernstige blessure zou zijn ontstaan. Het uiteindelijke oordeel is nu aan de aanklager."
Bron
Welke aanklager? Wat loop je nou vooruit te balken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:14 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
De aanklager is ongetwijfeld een vriendje van Blom. Wat een corrupte klootzak![]()
, ik hoop dat hij ergens in een weiland een paar Schotse hooglanders tegenkomt die een William Wallace actie op hem uitvoeren.
Het is geen evenwichtig/beredeneerd oordeel nee, maar dat is ook niet mogelijk in deze situatie omdat de heer Blom zich er op deze manier vanaf maakt. De Schotten hadden daar al mee kennis gemaakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke aanklager? Wat loop je nou vooruit te balken?
Ben je zon blinde PSV fan dat je alles afknalt wat je niet aan staat?
zonquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
zonquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom moet je Ajax er weer bij betrekken, calimero.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:18 schreef Devv het volgende:
Ik vind dat Blom een punt heeft. Als je de kleur van de kaart even buiten beschouwing laat, dan blijft het een smerige overtreding. Ik denk dat menig PSV-er moord en brand had geroepen als bijvoorbeeld Suarez dat in zijn tijd bij Ajax had gedaan.
Gefeliciteerd met je mening. We wachten gewoon de KNVB af, die zich momenteel de ogen uit de kop schamen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:57 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon terecht rood. Slidings horen niet op de benen van de tegenstander.
En over de reactie van Strootman nu en Douglas vorig jaar... Douglas gaf de scheids een duw. Strootman viel de scheids niet aan. Gaf daarna ook de Jong nog een hand.
En als er iets kapot is gegaan door Strootman in de catacomben dan is dat meer een zaak tussen FC Twente en Strootman.
En de reactie van Rutte is natuurlijk heel erg zielig. Dat verdient een lange
schorsing. Als PSV bevoordeeld wordt geeft hij ook gewoon een hand.
Is dat geen restaurant? Of bedoel je de laagste verdieping?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
Weet iemand hier hoe die winkel heet in die glazen koepel vlak bij de Bijenkorf?
Is redelijk nieuw volgens mij, max 2 jaar oud.
Is dat wat?
Zit een kledingwinkel in toch? Moet de naam van die kledingwinkel weten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat geen restaurant? Of bedoel je de laagste verdieping?
Strootman wordt zometeen geschorst en dan gaan jullie allemaal KNJB roepen. Voorspelbaarquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je mening. We wachten gewoon de KNVB af, die zich momenteel de ogen uit de kop schamen.
Hopla. Weer Ajax erbij. Dit is het PSV topic, oetlul. Wacht nou maar gewoon af wat er gaat gebeuren ipv je fantasietjes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Strootman wordt zometeen geschorst en dan gaan jullie allemaal KNJB roepen. Voorspelbaar. Maar goed, we zien het wel als ze zich uitspreken.
Die penalty die Ajax kreeg tegen AZ, daarvoor zouden ze zich moeten kapot schamen. En al helemaal om de uitleg die daarna wordt gegeven dat bij vasthouden het moment telt wanneer de speler gaat liggen.
Och jee, iemand heeft een mening ten nadele van PSV....quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hopla. Weer Ajax erbij. Dit is het PSV topic, oetlul. Wacht nou maar gewoon af wat er gaat gebeuren ipv je fantasietjes.
Een mening gebasseerd op niets, ja. Kom maar met je mening terug als er een uitspraak is o.i.d nu loop je een hoop gebakken lucht te verkopen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Och jee, iemand heeft een mening ten nadele van PSV....
Ga nou maar terug naar je Utrecht topic, genoeg zorgen aan je eigen hoofd lijkt me.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Och jee, iemand heeft een mening ten nadele van PSV....
Mijn mening is gebaseerd op de beelden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een mening gebasseerd op niets, ja. Kom maar met je mening terug als er een uitspraak is o.i.d nu loop je een hoop gebakken lucht te verkopen.
Ach ja. Soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga nou maar terug naar je Utrecht topic, genoeg zorgen aan je eigen hoofd lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |