Dank voor de tip! Even kijken dan volgende week.quote:Op zondag 30 oktober 2011 07:51 schreef As1981 het volgende:
Aventura ik las iets over een skipak voor die kleintjes. Ik heb er vrijdag 1 gekocht bij de C&A, die was 29 euro en je kreeg toen nog 35 procent korting. Hij kwam toen op nog geen 19 euro. Ik vond het een leuk prijsje. Ze gingen tot maat 86.
Ik heb een tijd geleden een hele leuk winterjasje maat 62 gekocht via markplaats werkelijk als nieuw.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef Sandous het volgende:
Pureevil, ik ken het... En dan nog oortjes erop
Ik weet niet zo goed of ik een jas moet kopen of zo een overall ding (groeien ze er snel uit). Ik wil een 62 kopen..
dan zoek je gewoon verkeerdquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef PureEvil het volgende:
Ben al de hele week opzoek naar een winterjasje, maat newborn...maar het enige wat ik tegenkom zijn die achterlijke beertjes erop. bah![]()
sorry, moet ff mn frustratie kwijt
Das echt een site voor mijn middelste, die is zo gek op kleding waar auto's, tractors en al dat soort op staat!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:05 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.blijblij.com/c(...)hj80n98fjsa8tag7an50
KIJK HIER NIET
I REPEAT
Ah thanks, goh dat is een stuk langer dan ik dacht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:49 schreef Kleurdoos het volgende:
een kruik blijft ongeveer 5 uur warm
ik heb er 3
Ik vind dez wel heel leuk van Hoppedizquote:Op maandag 31 oktober 2011 06:59 schreef octopussy het volgende:
PE, misschien is zo'n fleece overall van Hoppediz wat voor je. Zijn lekker dunne pakjes die je over de kleertje heen kan doen en ook in de draagdoek lekker zitten. Ze vallen wel groot trouwens.
Met 5x per dag verkleden Moët dat toch wel lukken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:55 schreef Kleurdoos het volgende:
dat ken ik
vrag me ook echt af of ik Le in al die maatjes 62 kan krijgen
Ik ga voorlopig nog niet waar aan het babybakkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef Poppejans het volgende:
Dan schrijf ik me vast in op alle de losse setjes van Lex
edit: oh dacht dat Cynthiaa het over KD had
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Zitten daar nog jumpsuits bij Spewey? ?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef Poppejans het volgende:
Dan schrijf ik me vast in op alle de losse setjes van Lex
edit: oh dacht dat Cynthiaa het over KD had
Ik ga al bijna mn best doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]ga jij eerst eens babybakken jonguh
Dan reserveer ik ze gewoon alvast van jouquote:
O echt, hij lijkt idioot lang idd.. maar dan ga ik m van de week ff bij m passenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ga al bijna mn best doen![]()
en zoveel jumpsuits![]()
![]()
![]()
past ie die van Wolf al, die groene van Lief!? Ik heb daar te lang mee gewacht met aandoen want de benen van dat pakje leken zo lang, maar toen ik ging proberen paste het kruis al niet meer dicht![]()
nee hoor. ik pm jou gewoon t eerst want tís een jongetje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:18 schreef bodpa09 het volgende:
Er zijn 22 wachtenden voor mij voor de kleertjes van Lex, en ik weet niet eens of ik een jongetje aan het bakken ben. Eerst maar eens de echo's afwachten.
Maar Spewey: ik had het met liefde van jou overgenomen hoor!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee hoor. ik pm jou gewoon t eerst want tís een jongetje.
Weet ik toch!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:18 schreef bodpa09 het volgende:
Maar Spewey: ik had het met liefde van jou overgenomen hoor!
haha graag gedaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh goed excuus voor bij de meneer![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:45 schreef Spewey het volgende:
Dpam valt klein, heel klein. Op de jassen na.
Heb ik tot 2x toe met een jumpsuit gehad. De tweede keer trok ik hem pas aan toen ik niet meer kon ruilen. Boos mailtje gestuurd en ik kreeg mijn geld terug. Al had ik wel iets meer service verwacht van bijv. Korting..quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:55 schreef twentemeisje het volgende:
Fok, ik trok Saar vandaag een nieuwe 4FunkyFlavours jumpsuit aan, trek ik direct al de sluiting tussen haar beentjes naar de verdoemenis. Dat mag toch nie? Morgen maar eens even mailen.
Dan passen die smalle Franse kindjes er toch helemaal niet in?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind DPAM wel wat tricky, Twinkly. Ik heb eens longsleeves voor Ivan besteld daar (maat 3 jaar) en die vielen best breed (en dat bij Ivan).
Als het verzenden gratis is heeft samen bestellen ook geen zin want weer verzendkosten binnen NLquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik gooi mijn bestelling er maar ook even doorheen
ik heb ook nog een grijs paar liggen van Elin!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag de foto's op Facebook, KD! Het pakje staat hem erg goed en ziet er heerlijk uit.
Ik heb zulke sokken trouwens ook voor Lena. Staan schattig over een maillot.
Ik had laatst dus wel iets wat er in bleef zitten en ineens weer leverbaar was! Alhoewel ik de H&M niet altijd snap, ze doen soms vreemde dingenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:35 schreef Twinkly het volgende:
Als je bij H&M uitverkochte kleding in je shoppingbag laat zitten, wordt dat dan automatisch geupdate wanneer het kledingstuk weer beschikbaar is of moet ik het er opnieuw instoppen?
Kloptquote:Op woensdag 2 november 2011 09:38 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik had laatst dus wel iets wat er in bleef zitten en ineens weer leverbaar was! Alhoewel ik de H&M niet altijd snap, ze doen soms vreemde dingen
doe maar blauw, die heb ik namelijk nog nietquote:Op woensdag 2 november 2011 09:24 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hoe valt kidscase? Nu moet ik ook zo'n pakje, kan niet kiezen tussen rood, marine blauw en wit achtig....
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Gelukkig! je hebt hem.
Ik bedoel dit pakje van kidscase
http://www.littlefashionaddict.com/producten/ProductID/1282
Het is dat ik al 2 fleece dekens heb (1 paarse van prenatal en een blauwe van hema) anders had ik hem ook gekochtquote:Op woensdag 2 november 2011 14:54 schreef Jipster het volgende:
Die deken is mooi! Wij hebben hem ook, en hebben er veeeel complimentjes over gehad! Echt hemaaaa
Wij gebruiken deze in de maxicosi en kinderwagen, dus het is ook ons 3e dekentje (kan dus bestquote:Op woensdag 2 november 2011 15:16 schreef bitterend het volgende:
[..]
Het is dat ik al 2 fleece dekens heb (1 paarse van prenatal en een blauwe van hema) anders had ik hem ook gekocht![]()
ze vullen ook veel aan op donderdagochtendquote:Op woensdag 2 november 2011 15:30 schreef Twinkly het volgende:
Ik dacht dat H&M iedere middag de producten update? Ik kijk steeds even, maar alles is nog steeds uitverkocht
Ahhquote:Op woensdag 2 november 2011 15:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze vullen ook veel aan op donderdagochtend
Nee, nog niet, met de nadruk op nog!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey heeft Ranja deze al?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:39 schreef Jipster het volgende:
Onze wikkeldeken is trouwens van de Hema en kostte maar 13 euro! Een blauwe, met grijze streepjes van binnen. Is echt ideaal! Wij hebben ook een lodger, maar die gebruiken we dus overal behalve in de maxi.
Bunzingbagquote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien!! zou die er nog zijn? lijkt me handig! gevonden! http://www.hema.nl/winkel(...)deken-%2833390008%29
ohja ik heb ook een buntingbag! net als wickie
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb die van jou (zeegroen, ook nog in mt 62 kunnen scorenjeej
haha je denkt toch oook niet echt dat t ee bunzingbag heet, zo noem ik m omdat lex erin spuugt scheten laat en boertquote:Op woensdag 2 november 2011 16:10 schreef bitterend het volgende:
http://www.dpam.com/en/sl(...)=794&cPath=3_147_151
Hier noemen ze hem baby buntings...maakt nit uit, ik zelf noem het baby cocoon![]()
ik heb het alleen bij wickie gezien geloof ik...toen in haar Bugaboowies
Jaaaaa kan ik een order plaatsen??quote:Op woensdag 2 november 2011 18:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ja die haak en brei ik zelf natuurlijk
Kleurdoos de mutsenmaakster, nooit meegekregen..ik heb een heel fora voorzien van musten en sjaals
+1quote:Op woensdag 2 november 2011 18:44 schreef Jipster het volgende:
[..]
Jaaaaa kan ik een order plaatsen??
Dat hoofdje!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef wickie het volgende:
In de wipstoel hier op de foto, en ook voeden maar dat was niet superpraktisch. Je kan hem ook helemaal open klappen dan is het een plaid/deken.
En Wies heeft een Lena truitje aan, maat 62 van de hema, maar in de breedte eigenlijk bijna te klein![]()
[ afbeelding ]
Is dit een uitnodiging?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Threadless heeft free shipping als je $50 of meer uitgeeft.
Dat dus!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef lily het volgende:
Och, die kleintjes in hun wat voor bags dan ook. Wat zalig!
Ik heb nog een pakje van hun op het postkantoor liggen. Ik moet invoerrechten betalenquote:
Invoerrechten zijn standaard 12,50 en daar komt dan de btw over het totaalbedrag van de waarde bij.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen flauw benul. Volgens mij een vast bedrag per item.
quote:
Uit een EU-land
Waarde onbeperkt
Geen douanerechten
Geen btw
Uit een niet-EU-land
Tot ¤ 22
Geen douanerechten
Geen btw
Van ¤ 22 tot ¤ 150
Geen douanerechten
Wel btw
¤ 150 en hoger
Wel douanerechten
Wel btw
Ok duidelijk, dankjewel!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
Het post- of koeriersbedrijf kan u een rekening sturen voor:
inklaringskosten
(de kosten die het post- of koeriersbedrijf maakt voor het doen van de aangifte bij de Douane)
Vind ik wel!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Mooi jasje, Claudia!
Dat jurkje staat haar vast heel mooi, Stiemie
Ik zit me weer te vergapen op de Next site. Ze hebben leuke sloffen en als ik die dan toch bestel, kan ik ook nog wel die leuke jeans en trui erbij doen, toch?
jawel die wel want dat was zijn eerste pakjequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef innepin het volgende:
En het jumpsuitje met de ooievaars? Die ook niet?
Gaat wel een vete worden in V&A denk ik
Oke dikke vette FAIL want ik had zo'n zin om te kijken hoe het nou stond dat ze het vandaag heeft aangehadquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Dat jurkje staat haar vast heel mooi, Stiemie
Daar hou ik vanquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef Spewey het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog iets bakken wat het past.
juhp voornamelijk jommesspul.quote:Op zondag 6 november 2011 11:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
och zonde KDen ik houd best van felle kleurtjes, maar je hebt vooral jongenskleurtjes he?
Ja, veel meer haar!quote:Op zondag 6 november 2011 15:54 schreef Poppejans het volgende:
aaaah LenaIvan had op deze leeftijd al wel veel meer haar, toch?
Ik vind nog steeds dat je meteen kan zien wie haar grote broer is, echt grappig
ik ben zelf zo idioot bleek dat ik echt niets kan hebben..Elin heeft al wel meer kleuren die haar mooi staan en mij niet. rood bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 november 2011 15:54 schreef Poppejans het volgende:
Ik zou 'm kopen Spewey! Maar ik vind vrijwel alles wat je aan kleding post(en koopt) leuk
aaaah LenaIvan had op deze leeftijd al wel veel meer haar, toch?
Ik vind nog steeds dat je meteen kan zien wie haar grote broer is, echt grappig
Wat jammer KD en zoooo zonde!
Ik heb dat nog helemaal nooit gehad dat ik Wolf iets niet vond staan qua kleur! Of ik ben gewoon kleurenblindmaar volgens mij kan hij net als ikzelf eigenlijk iedere kleur wel aan
voor elin houd ik van roodtinten en bruin (dus ook roest, bordeaux e.d) voor lex neig ik dus meer naar licht (creme, camel) en ik vind dat donkerblauw hem echt heel heel heeeeeeel erg mooi staat.. maar alles met print is gewoon al teveel) Bij Elin heb ik dat ook wel, opdrukjes en dergelijke staan r niet terwijl een heel druk bloemetjesmotiefje oid haa juist heel leuk staatquote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef mignonne het volgende:
lief zeg van je schoonmoeder becky! en die uggs zijn zo fijnwij hebben ze ook (neppers, uit china, verschil moet er zijn
![]()
) maar ze zijn heerlijk warm volgens mij en zo zacht <3
hihi KDik herken het wel, op zich stonden en staan felle kleuren mn grote wel, maar ik wilde het gewoon niet, het overschreeuwt mn baby, dat zeg je mooi, zo voelde het een beetje. Ik vond neutraler mooier. Ze komt nu op een leeftijd dat ik de fellere dingen ook leuker vind staan in bepaalde kleuren.
Van mn kleine weet ik het niet, het cliché was hier ook waar, ieder kind is anders, en de dingen die ik voor mn grote zo leuk vond vind ik mn kleine helemaal niet zo leuk staan. Ik heb nog niet echt een favoriete kleur of model of weet ik veel voor haar. Hoewel ik creme en bruin en dat werk wel mooi vind staan.
heb jij weerquote:Op zondag 6 november 2011 21:53 schreef Vanyel het volgende:
De mijne kan juist harde kleuren heel goed hebben. En zowat alle tinten roze.
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben een stiekeme liefhebber van de nietpastelvarianten. Bij haar zelfs van die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./spam:)
ik wil ook wel zo'n lamswollen pakje, maar dan wel met voetjesquote:Op zondag 6 november 2011 23:29 schreef oeke het volgende:
Dat is jammer Wickie, maar wel begrijpelijk! Ik houd me aanbevolen.
Mignonne, dat kan wel hoor, maar je moet even checken of de dollar goed staat en het dus zin heeft. Ik doe het niet, die sandaaltjes zijn hier niet zo goed bevallen, ik weet niet precies waarom niet.
Die pyjama is tof he? Vampierenpyjama is het, en in de sale!
Lex! Ik vind het hem tof staan die natuurlijke wollen dingen, KD. Echt heel fjn ziet het eruit.
En je meisje in rood is geweldig knap!
Ja, maar ik ben te pietepeuterig om dat snel te doen. Ben ook nog steeds bezig met een broekje voor Wolfquote:Op maandag 7 november 2011 09:37 schreef Asyniur het volgende:
Twinks, jij bent hartstikke handig met naaien. Gewoon een paar oude shirts van R omtoveren in lekkere jogging/pyjamabroeken voor Niels
quote:Op maandag 7 november 2011 10:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Twinks, de broeken van de hema zijn in ieder geval onderweg naar Niels!
ik heb ze net op de post gedaan.
Ik bewaar ze voorlopig toch zelf voor een evt. derdequote:Op maandag 7 november 2011 10:32 schreef Poppejans het volgende:
Reilan, wat leuk dat tafelkleedjurkje!
Becky, alle 3 die jurkjes vind ik erg leuk
Jouw meisje staat vast alles Mignonne, het is echt nog een steeds een plaaaatje![]()
Oh Oeke ik vind alles tof van je plaatjes! Al vind ik die donkerbruine en die met blaadjes leuker bij een jongetje denk ik
Uiltjes![]()
![]()
en ik vind Ko's Turkse trui echt megacool
mocht je hem toch kwijt willen
![]()
KD die gebreide pakjes van Lex vind ik echt helemaal geweldig![]()
![]()
als ik nou mn best doe voor een herfst/winterbeeb, mag ik ze dan overkopen??*zet liefste blik op*
Die dingen zijn nieuw reteduur, of waren dat deze niet?
Dus nu moet je helaas weer shoppen?quote:Op maandag 7 november 2011 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
en wtf, meet ik net elins voet op..blijkt ze opeens mt 26 te hebben
Mooi!quote:Op maandag 7 november 2011 10:47 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom even mijn kind showen, niet heel duidelijk (papa heeft iphone foto gemaakt). Maar ik vind het 'r heel lief staan!
Wauw, dat staat haar mooi, heel mooi!quote:Op maandag 7 november 2011 10:47 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom even mijn kind showen, niet heel duidelijk (papa heeft iphone foto gemaakt). Maar ik vind het 'r heel lief staan!
naaaah joh! past best nog toch?!quote:
56 is ook bijna te klein lijkt welquote:Op maandag 7 november 2011 23:52 schreef Sandous het volgende:
Reilain, wat stoer!!
KD, Lex wat een popje, dat boxpakje is leuk (met de uil, ga m ook in t bruin halen).
Hier past ie ook geen 50 meer, en 56 is oke, maar heeft vandaag een truitje en broekje 62 aan.. Kan goed! (vandaag gemeten bij het cb, hij is nu 55,7 cm. gaat snelll
Mignonne, ik heb laatst ook dat wollen jurkje met bloem en kant aan de onderkant gehaald voor mn meisje. Maar stond voor geen meter, ze heeft een smal lichaampje, de mooie plofmouwtjes hingen
Bij de jouwe stond ie prachtig! <3
Ik had 'm ook gezien als jurkje volgens mij, zo gaaf!quote:Op zondag 6 november 2011 14:56 schreef Spewey het volgende:
Lena
Wat ontzettend jammer van je enorme collectie, KD, jammer dat ik nog niet aan het bakken ben want ik had het met liefde (en voor een reëele prijs) overgenomen.
To buy or not to buy...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |