ik heb ook nog een grijs paar liggen van Elin!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag de foto's op Facebook, KD! Het pakje staat hem erg goed en ziet er heerlijk uit.
Ik heb zulke sokken trouwens ook voor Lena. Staan schattig over een maillot.
Ik had laatst dus wel iets wat er in bleef zitten en ineens weer leverbaar was! Alhoewel ik de H&M niet altijd snap, ze doen soms vreemde dingenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:35 schreef Twinkly het volgende:
Als je bij H&M uitverkochte kleding in je shoppingbag laat zitten, wordt dat dan automatisch geupdate wanneer het kledingstuk weer beschikbaar is of moet ik het er opnieuw instoppen?
Kloptquote:Op woensdag 2 november 2011 09:38 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik had laatst dus wel iets wat er in bleef zitten en ineens weer leverbaar was! Alhoewel ik de H&M niet altijd snap, ze doen soms vreemde dingen
doe maar blauw, die heb ik namelijk nog nietquote:Op woensdag 2 november 2011 09:24 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hoe valt kidscase? Nu moet ik ook zo'n pakje, kan niet kiezen tussen rood, marine blauw en wit achtig....
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Gelukkig! je hebt hem.
Ik bedoel dit pakje van kidscase
http://www.littlefashionaddict.com/producten/ProductID/1282
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |