Dank voor de tip! Even kijken dan volgende week.quote:Op zondag 30 oktober 2011 07:51 schreef As1981 het volgende:
Aventura ik las iets over een skipak voor die kleintjes. Ik heb er vrijdag 1 gekocht bij de C&A, die was 29 euro en je kreeg toen nog 35 procent korting. Hij kwam toen op nog geen 19 euro. Ik vond het een leuk prijsje. Ze gingen tot maat 86.
Ik heb een tijd geleden een hele leuk winterjasje maat 62 gekocht via markplaats werkelijk als nieuw.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef Sandous het volgende:
Pureevil, ik ken het... En dan nog oortjes erop
Ik weet niet zo goed of ik een jas moet kopen of zo een overall ding (groeien ze er snel uit). Ik wil een 62 kopen..
dan zoek je gewoon verkeerdquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef PureEvil het volgende:
Ben al de hele week opzoek naar een winterjasje, maat newborn...maar het enige wat ik tegenkom zijn die achterlijke beertjes erop. bah![]()
sorry, moet ff mn frustratie kwijt
Das echt een site voor mijn middelste, die is zo gek op kleding waar auto's, tractors en al dat soort op staat!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:05 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.blijblij.com/c(...)hj80n98fjsa8tag7an50
KIJK HIER NIET
I REPEAT
Ah thanks, goh dat is een stuk langer dan ik dacht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:49 schreef Kleurdoos het volgende:
een kruik blijft ongeveer 5 uur warm
ik heb er 3
Ik vind dez wel heel leuk van Hoppedizquote:Op maandag 31 oktober 2011 06:59 schreef octopussy het volgende:
PE, misschien is zo'n fleece overall van Hoppediz wat voor je. Zijn lekker dunne pakjes die je over de kleertje heen kan doen en ook in de draagdoek lekker zitten. Ze vallen wel groot trouwens.
Met 5x per dag verkleden Moët dat toch wel lukken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:55 schreef Kleurdoos het volgende:
dat ken ik
vrag me ook echt af of ik Le in al die maatjes 62 kan krijgen
Ik ga voorlopig nog niet waar aan het babybakkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef Poppejans het volgende:
Dan schrijf ik me vast in op alle de losse setjes van Lex
edit: oh dacht dat Cynthiaa het over KD had
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Zitten daar nog jumpsuits bij Spewey? ?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:56 schreef Poppejans het volgende:
Dan schrijf ik me vast in op alle de losse setjes van Lex
edit: oh dacht dat Cynthiaa het over KD had
Ik ga al bijna mn best doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]ga jij eerst eens babybakken jonguh
Dan reserveer ik ze gewoon alvast van jouquote:
O echt, hij lijkt idioot lang idd.. maar dan ga ik m van de week ff bij m passenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ga al bijna mn best doen![]()
en zoveel jumpsuits![]()
![]()
![]()
past ie die van Wolf al, die groene van Lief!? Ik heb daar te lang mee gewacht met aandoen want de benen van dat pakje leken zo lang, maar toen ik ging proberen paste het kruis al niet meer dicht![]()
nee hoor. ik pm jou gewoon t eerst want tís een jongetje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:18 schreef bodpa09 het volgende:
Er zijn 22 wachtenden voor mij voor de kleertjes van Lex, en ik weet niet eens of ik een jongetje aan het bakken ben. Eerst maar eens de echo's afwachten.
Maar Spewey: ik had het met liefde van jou overgenomen hoor!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee hoor. ik pm jou gewoon t eerst want tís een jongetje.
Weet ik toch!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:18 schreef bodpa09 het volgende:
Maar Spewey: ik had het met liefde van jou overgenomen hoor!
haha graag gedaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh goed excuus voor bij de meneer![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:45 schreef Spewey het volgende:
Dpam valt klein, heel klein. Op de jassen na.
Heb ik tot 2x toe met een jumpsuit gehad. De tweede keer trok ik hem pas aan toen ik niet meer kon ruilen. Boos mailtje gestuurd en ik kreeg mijn geld terug. Al had ik wel iets meer service verwacht van bijv. Korting..quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:55 schreef twentemeisje het volgende:
Fok, ik trok Saar vandaag een nieuwe 4FunkyFlavours jumpsuit aan, trek ik direct al de sluiting tussen haar beentjes naar de verdoemenis. Dat mag toch nie? Morgen maar eens even mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |