abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103972229
Ik wilde nog even laten weten dat de hennes-jurkjes die laatst besteld waren helemaal prima zitten *O* Gewoon voor nog geen 8 euro per stuk :o

Dus kon ik vandaag wat meer uitgeven O-) en heb ik dit jurkje gekocht van z8 dat straks door een oude man met een baard gegeven gaat worden op 5 december om een stortvloed aan speelgoed te voorkomen...

pi_103972232
Het post- of koeriersbedrijf kan u een rekening sturen voor:

inklaringskosten
(de kosten die het post- of koeriersbedrijf maakt voor het doen van de aangifte bij de Douane)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103972553
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
Het post- of koeriersbedrijf kan u een rekening sturen voor:

inklaringskosten
(de kosten die het post- of koeriersbedrijf maakt voor het doen van de aangifte bij de Douane)
Ok duidelijk, dankjewel! :)

Leuk jurkje, Stiemie O+
  Moderator vrijdag 4 november 2011 @ 20:52:08 #204
5428 crew  miss_sly
pi_103972631
Mooi jasje, Claudia!

Dat jurkje staat haar vast heel mooi, Stiemie O+

Ik zit me weer te vergapen op de Next site. Ze hebben leuke sloffen en als ik die dan toch bestel, kan ik ook nog wel die leuke jeans en trui erbij doen, toch? :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:53:48 #205
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_103972729
Ik heb er erg lang op moeten wachten maar eindelijk is deze van mij over een paar dagen *O*

Trotse mamma :)
pi_103972892
oe Faitz....jaloers is..

ik moet morgen echt eerst even de kast van mijn zoon door om te kijken wat nog wel en niet past. En dan mag ik weer kijken van mezelf.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_103972904
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Mooi jasje, Claudia!

Ik zit me weer te vergapen op de Next site. Ze hebben leuke sloffen en als ik die dan toch bestel, kan ik ook nog wel die leuke jeans en trui erbij doen, toch? :P
Vind ik wel! :D

Foto's!!

Heel erg leuk Faithz! :Y
  Moderator vrijdag 4 november 2011 @ 20:59:23 #208
5428 crew  miss_sly
pi_103973028
U vraagt, wij draaien :D

Ik kan nog veeel meer in mijn mandje gooien, maar dat zal ik maar niet doen.

[ Bericht 51% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 15:02:56 ]
pi_103973048
oe, die wikkeldeken bij de hema is gaaaaaf. Hm. Maar te klein straks in de kinderwagen. Ik ga vrees ik dan toch maar kijken voor een lodger bunker.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_103973793
Leuke sloffen maar die trui vind ik gewoon geweldig! O+

*Zucht* moet me even inhouden. -O-
  Moderator vrijdag 4 november 2011 @ 21:17:02 #211
5428 crew  miss_sly
pi_103973973
Ja, die trui is echt geweldig he O+
pi_103974157
Ja!! Die hoor ik helemaal hier gewoon "Senna" schreeuwen! :Y
pi_104010838

Nu nog iets bakken wat het past. :D
pi_104010987
ik ben zo stom :P
Ik vind mn molo's, lipfish,katvig en mala's echt 3x niets voor lex :D

alleen 2 dingen van Ej Sikke lej, (velours tuinbroekje en jumpsuit met uil) vind ik leuk de rest is veel te kleurig voor m. t overschreeuwt mijn baby :')

ben ik gewoon mijn hele garderobe aan het veranderen terwijl ik zo'n idiote had aangelegd :')
pi_104011120
:D

En het jumpsuitje met de ooievaars? Die ook niet?

Gaat wel een vete worden in V&A denk ik :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_104011142
Nou maat 62/68 van die mooie pakjes is hier best welkom hoor ;)
pi_104011330
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef innepin het volgende:

En het jumpsuitje met de ooievaars? Die ook niet?

Gaat wel een vete worden in V&A denk ik :P
jawel die wel want dat was zijn eerste pakje :+ (ook Ej sikke lej, dus die doet het hier wel goed)

maar ik heb bijvoorbeeld een molo met sterren in lichtblauw met oranje groene en weetikveelwat sterren.. vinknietmooi bij m, een lichtblauwe mala met vliegtuigen, de lipfishkikkerjumpsuit. ook verschrikkelijk. (en als ik ze verkoop dan doe ik dat aan de andere kant, de pakjes zijn ongedragen dus ik wil er gewoon een redelijke prijs voor hebben, hier vraag ik er drol voor. dat zou stom zijn :P

mijn kind moet alleen maar bruin, grijs en blauwtinten de rest staat echt niet leuk :{
pi_104011605
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Oke dikke vette FAIL want ik had zo'n zin om te kijken hoe het nou stond dat ze het vandaag heeft aangehad :')

Het staat wel erg leuk dus :+
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:52:48 #219
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104012148
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef Spewey het volgende:
[ afbeelding ]

Nu nog iets bakken wat het past. :D
Daar hou ik van :Y
Trotse mamma :)
pi_104023600
och :{

champignonnenpakje, uilenpakje met hoodie, uilenpakje zonde rhoodie.. zijn mooie wooden buttonsjumpsuitjes,de goodmoodkidpakkies.. allemaal te klein ;( en nu heeft ie voor t laatst zijn zeemanuiltje aan..ook te klein huuuuuuuuuu ;(
hij past 62 al terwijl hij 5 dagen geleden nog gewoon in 50/56 kon :o -O- snap er de ballen van.

zijn lipfishkikker had ie net voor t eerst aan. walgelijk stond t :P stomme hyperkleuren ,Lexje heeft m volledig onder liggen spugen ook O+ O+ O+
pi_104023659
Jammer is dat dan, dat zo'n outfit het hele mooie babytje overschreeuwt...
Gelukkig had je ook een complete garderobe in retro-stijl met veel bruin enzo toch? ;)
en er zijn hier vast ook wel mensen die er wel een redelijke prijs voor willen geven hoor! O-)
pi_104023773
ja echt. ik heb gelukkig een hoop neutraal spul.. zo'n grijs overslagvestje/romper/broekje van de hema staat m samen met zijn achterlijk dure kidscasepakjes het best.

maar voor mij dus geen scandinavische pakjes meer ;( op Ej Sikke Lej na.

en ik zal hier ook wel een hoop neerzetten hoor.. maar ik kan denk ik nog geen afstand doen. zo kut ook dat je keiverliefd bent op die pakjes en ze t dan maar een keer of 3 dragen ;(

toch maar even een nieuwe bakken O+
pi_104023924
Mooie conclusie :D
pi_104024011
mijn vriend denkt dat er geen derde komt

schattig van m :D
  zondag 6 november 2011 @ 11:12:37 #225
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104024175
KD, wat is de andere kant?
Jammer dat sommige leuke pakjes niet leuk staan. Ook wel iets waar ik rekening mee moet houden. Zie het ook al bij mijn zoons, wat de één leuk staat dat staat de ander totaal niet.
pi_104024856
ander forum , dragen & voeden. Daar zijn ze nogal van de merken
  zondag 6 november 2011 @ 11:54:17 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_104025107
och zonde KD :) en ik houd best van felle kleurtjes, maar je hebt vooral jongenskleurtjes he? ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_104029833
Herkenbaar, KD. Lena heeft denk ik maar 10% aangehad van hetgeen ik voor haar (nieuw en tweedehands) heb gekocht. Bij Ivan leek alles wel te staan, maar bij Lena komt dat preciezer.

Dit is echt Lena, gewoon een romper en een zacht broekje, met kleur maar niet al te bont:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104031085
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 11:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
och zonde KD :) en ik houd best van felle kleurtjes, maar je hebt vooral jongenskleurtjes he? ;)
juhp voornamelijk jommesspul.

en Claudia, hier precies hetzelfde, alles wat iig een mengkleur is (dus donkerblauw, donkergrijs, lichtgrijs, lichtblauw (niet echt secundaire meuk maar alles in de meng met grijs, wit, zwart of bruin) staat hem wel..maar primair is verschrikkelijk..
had ik moeten weten want bij elin is dat net zo..en ook ik kan weinig kleur hebben..het enige felle wat wel staat is violet
pi_104033552
Lena O+

Wat ontzettend jammer van je enorme collectie, KD, jammer dat ik nog niet aan het bakken ben want ik had het met liefde (en voor een reëele prijs) overgenomen. :Y

To buy or not to buy...
pi_104033731
vet tof voor kerst O+
  zondag 6 november 2011 @ 15:24:52 #232
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104034842

Ook bij DPAM doen ze aan Mart Smeets truien

Jammer KD, dat Lex 3/4e van zijn garderobe niet past.
pi_104034965
Oh Lena O+
pi_104036136
Ik zou 'm kopen Spewey! Maar ik vind vrijwel alles wat je aan kleding post(en koopt :P ) leuk

aaaah Lena O+ Ivan had op deze leeftijd al wel veel meer haar, toch?
Ik vind nog steeds dat je meteen kan zien wie haar grote broer is, echt grappig O+

Wat jammer KD en zoooo zonde!
Ik heb dat nog helemaal nooit gehad dat ik Wolf iets niet vond staan qua kleur! Of ik ben gewoon kleurenblind :+ maar volgens mij kan hij net als ikzelf eigenlijk iedere kleur wel aan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_104039009
Kun je die felle kleertjes niet verven?
Vroeger, echt vroeger, was er alleen pastel te koop. En als ik iets niet mooi vind.....
Alles, tm de rompertjes aan toe heb ik in een antraciet en soms zwart verfbad gegooid. Toen pasten we weer bij elkaar. En nu draagt ze nog steeds bijna alleen zwart/antraciet.
pi_104040535
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 15:54 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind nog steeds dat je meteen kan zien wie haar grote broer is, echt grappig O+
Ja, veel meer haar! :D Ze is daar echt later in. Maar het groeit wel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104042511
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 15:54 schreef Poppejans het volgende:
Ik zou 'm kopen Spewey! Maar ik vind vrijwel alles wat je aan kleding post(en koopt :P ) leuk

Wat jammer KD en zoooo zonde!
Ik heb dat nog helemaal nooit gehad dat ik Wolf iets niet vond staan qua kleur! Of ik ben gewoon kleurenblind :+ maar volgens mij kan hij net als ikzelf eigenlijk iedere kleur wel aan
ik ben zelf zo idioot bleek dat ik echt niets kan hebben..Elin heeft al wel meer kleuren die haar mooi staan en mij niet. rood bijvoorbeeld
  zondag 6 november 2011 @ 19:04:14 #238
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104043737

4funkyflavours stond op de jongegezinnen beurs O+

Tafelkleedjurkje en een longsleeve gescoord...
Jurkje kan lang doorgedragen worden tot tuniekje/hempje
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  zondag 6 november 2011 @ 19:40:07 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104045108
Heuj ja, wacht ho hu!
Over 2,5 week weet ik of ik een jommetje of een meisje aan het bakken ben. Dan pas mogen jullie de boel in V&A gaan zetten hoor!

Is er toevallig nog iemand die bij DPAM bestellen gaat?
Door Spewey ben ik helemaal verliefd op de pyjama's }:|
  zondag 6 november 2011 @ 21:24:31 #240
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104051595
Schoonmama is terug uit USA

Mijn favoriet!

Het rode jurkje vind ik het minst, is denk ik te klein en Noortje d'r kleur niet maar ze moeten het maar aan hebben.
En Uggs!! Hier in uitvoering
pi_104052771
lief zeg van je schoonmoeder becky! en die uggs zijn zo fijn O+ wij hebben ze ook (neppers, uit china, verschil moet er zijn :') :D) maar ze zijn heerlijk warm volgens mij en zo zacht <3

hihi KD :D ik herken het wel, op zich stonden en staan felle kleuren mn grote wel, maar ik wilde het gewoon niet, het overschreeuwt mn baby, dat zeg je mooi, zo voelde het een beetje. Ik vond neutraler mooier. Ze komt nu op een leeftijd dat ik de fellere dingen ook leuker vind staan in bepaalde kleuren.
Van mn kleine weet ik het niet, het cliché was hier ook waar, ieder kind is anders, en de dingen die ik voor mn grote zo leuk vond vind ik mn kleine helemaal niet zo leuk staan. Ik heb nog niet echt een favoriete kleur of model of weet ik veel voor haar. Hoewel ik creme en bruin en dat werk wel mooi vind staan.
:)
pi_104053554
De mijne kan juist harde kleuren heel goed hebben. En zowat alle tinten roze. :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104053606
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef mignonne het volgende:
lief zeg van je schoonmoeder becky! en die uggs zijn zo fijn O+ wij hebben ze ook (neppers, uit china, verschil moet er zijn :') :D) maar ze zijn heerlijk warm volgens mij en zo zacht <3

hihi KD :D ik herken het wel, op zich stonden en staan felle kleuren mn grote wel, maar ik wilde het gewoon niet, het overschreeuwt mn baby, dat zeg je mooi, zo voelde het een beetje. Ik vond neutraler mooier. Ze komt nu op een leeftijd dat ik de fellere dingen ook leuker vind staan in bepaalde kleuren.
Van mn kleine weet ik het niet, het cliché was hier ook waar, ieder kind is anders, en de dingen die ik voor mn grote zo leuk vond vind ik mn kleine helemaal niet zo leuk staan. Ik heb nog niet echt een favoriete kleur of model of weet ik veel voor haar. Hoewel ik creme en bruin en dat werk wel mooi vind staan.
voor elin houd ik van roodtinten en bruin (dus ook roest, bordeaux e.d) voor lex neig ik dus meer naar licht (creme, camel) en ik vind dat donkerblauw hem echt heel heel heeeeeeel erg mooi staat.. maar alles met print is gewoon al teveel) Bij Elin heb ik dat ook wel, opdrukjes en dergelijke staan r niet terwijl een heel druk bloemetjesmotiefje oid haa juist heel leuk staat
pi_104053884
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 21:53 schreef Vanyel het volgende:
De mijne kan juist harde kleuren heel goed hebben. En zowat alle tinten roze. :D
heb jij weer :+
pi_104054088
Ooh Becky, dat jurkje met die klaprozen! O+
Ik ben benieuwd hoe dat Noortje staat.

Mignonne, dat overschreeuwen herken ik heel erg. Ik hou ook meer van lichte vergrijsde tinten voor Ko. Ik ben benieuwd wat ons volgende kindje mooi zal staan.
Volgens mij zou een blauwe tint je kleintje ook goed staan, niet petrol, maar misschien een grijzige blauw.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104054343
quote:
12s.gif Op zondag 6 november 2011 21:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

heb jij weer :+
Ik ben een stiekeme liefhebber van de nietpastelvarianten. Bij haar zelfs van die.
pi_104054585
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ben een stiekeme liefhebber van de nietpastelvarianten. Bij haar zelfs van die.
ach jouw dottir kan vast wel zo'n beetje alles hebben gok ik zo.
t is ook vaak maar net waar je als ouder zelf de voorkeur aan geeft natuurlijk.

Oeks ik weet wel wat voor soort kleur je bedoelt ja, dat vind ik ook een mooie kleur. En zo'n tint in een soort blauwgroenig met grijs erdoor (ja blauwiggroeniggrijzig dus :P) vind ik ook mooi voor haar.
pi_104054823
Oja, zo'n kleur ook ja! Het is net geheim taal. :P
Past mooi bij haar ogen volgens mij.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 6 november 2011 @ 22:17:16 #249
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104055159
Als heel klein ukkie stond Oona wit, grijs, licht en hard roze.. maar verder nog niet zo veel..
Ondertussen staan groen, bruin, donkerpaars e.d haar ook mooi :D
Ben alleen niet zo weg van rood en felblauw bij haar...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_104055936
Becky super zo'n schoonmoeder zeg :D
En die Uggs staan super!

Hier staan rood, grijs, geel, oranje niet echt. Eigenlijk veel blauw in de kasten hier.

Dyon had vandaag ook een nieuw setje aan wat tegenviel (broek Mexx, blouse Zara). Ik vond het erg meisjesachtig staan (met name de blouse denk ik).....

De mouwen mochten van hem niet omhoog anders had hij er nog wel een streepjesromper onder zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')