Ok duidelijk, dankjewel!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
Het post- of koeriersbedrijf kan u een rekening sturen voor:
inklaringskosten
(de kosten die het post- of koeriersbedrijf maakt voor het doen van de aangifte bij de Douane)
Vind ik wel!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Mooi jasje, Claudia!
Dat jurkje staat haar vast heel mooi, Stiemie
Ik zit me weer te vergapen op de Next site. Ze hebben leuke sloffen en als ik die dan toch bestel, kan ik ook nog wel die leuke jeans en trui erbij doen, toch?
jawel die wel want dat was zijn eerste pakjequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:25 schreef innepin het volgende:
En het jumpsuitje met de ooievaars? Die ook niet?
Gaat wel een vete worden in V&A denk ik
Oke dikke vette FAIL want ik had zo'n zin om te kijken hoe het nou stond dat ze het vandaag heeft aangehadquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Dat jurkje staat haar vast heel mooi, Stiemie
Daar hou ik vanquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef Spewey het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog iets bakken wat het past.
juhp voornamelijk jommesspul.quote:Op zondag 6 november 2011 11:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
och zonde KDen ik houd best van felle kleurtjes, maar je hebt vooral jongenskleurtjes he?
Ja, veel meer haar!quote:Op zondag 6 november 2011 15:54 schreef Poppejans het volgende:
aaaah LenaIvan had op deze leeftijd al wel veel meer haar, toch?
Ik vind nog steeds dat je meteen kan zien wie haar grote broer is, echt grappig
ik ben zelf zo idioot bleek dat ik echt niets kan hebben..Elin heeft al wel meer kleuren die haar mooi staan en mij niet. rood bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 november 2011 15:54 schreef Poppejans het volgende:
Ik zou 'm kopen Spewey! Maar ik vind vrijwel alles wat je aan kleding post(en koopt) leuk
aaaah LenaIvan had op deze leeftijd al wel veel meer haar, toch?
Ik vind nog steeds dat je meteen kan zien wie haar grote broer is, echt grappig
Wat jammer KD en zoooo zonde!
Ik heb dat nog helemaal nooit gehad dat ik Wolf iets niet vond staan qua kleur! Of ik ben gewoon kleurenblindmaar volgens mij kan hij net als ikzelf eigenlijk iedere kleur wel aan
voor elin houd ik van roodtinten en bruin (dus ook roest, bordeaux e.d) voor lex neig ik dus meer naar licht (creme, camel) en ik vind dat donkerblauw hem echt heel heel heeeeeeel erg mooi staat.. maar alles met print is gewoon al teveel) Bij Elin heb ik dat ook wel, opdrukjes en dergelijke staan r niet terwijl een heel druk bloemetjesmotiefje oid haa juist heel leuk staatquote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef mignonne het volgende:
lief zeg van je schoonmoeder becky! en die uggs zijn zo fijnwij hebben ze ook (neppers, uit china, verschil moet er zijn
![]()
) maar ze zijn heerlijk warm volgens mij en zo zacht <3
hihi KDik herken het wel, op zich stonden en staan felle kleuren mn grote wel, maar ik wilde het gewoon niet, het overschreeuwt mn baby, dat zeg je mooi, zo voelde het een beetje. Ik vond neutraler mooier. Ze komt nu op een leeftijd dat ik de fellere dingen ook leuker vind staan in bepaalde kleuren.
Van mn kleine weet ik het niet, het cliché was hier ook waar, ieder kind is anders, en de dingen die ik voor mn grote zo leuk vond vind ik mn kleine helemaal niet zo leuk staan. Ik heb nog niet echt een favoriete kleur of model of weet ik veel voor haar. Hoewel ik creme en bruin en dat werk wel mooi vind staan.
heb jij weerquote:Op zondag 6 november 2011 21:53 schreef Vanyel het volgende:
De mijne kan juist harde kleuren heel goed hebben. En zowat alle tinten roze.
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben een stiekeme liefhebber van de nietpastelvarianten. Bij haar zelfs van die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |