Het is dat ik al 2 fleece dekens heb (1 paarse van prenatal en een blauwe van hema) anders had ik hem ook gekochtquote:Op woensdag 2 november 2011 14:54 schreef Jipster het volgende:
Die deken is mooi! Wij hebben hem ook, en hebben er veeeel complimentjes over gehad! Echt hemaaaa
Wij gebruiken deze in de maxicosi en kinderwagen, dus het is ook ons 3e dekentje (kan dus bestquote:Op woensdag 2 november 2011 15:16 schreef bitterend het volgende:
[..]
Het is dat ik al 2 fleece dekens heb (1 paarse van prenatal en een blauwe van hema) anders had ik hem ook gekocht![]()
ze vullen ook veel aan op donderdagochtendquote:Op woensdag 2 november 2011 15:30 schreef Twinkly het volgende:
Ik dacht dat H&M iedere middag de producten update? Ik kijk steeds even, maar alles is nog steeds uitverkocht
Ahhquote:Op woensdag 2 november 2011 15:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze vullen ook veel aan op donderdagochtend
Nee, nog niet, met de nadruk op nog!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey heeft Ranja deze al?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:39 schreef Jipster het volgende:
Onze wikkeldeken is trouwens van de Hema en kostte maar 13 euro! Een blauwe, met grijze streepjes van binnen. Is echt ideaal! Wij hebben ook een lodger, maar die gebruiken we dus overal behalve in de maxi.
Bunzingbagquote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien!! zou die er nog zijn? lijkt me handig! gevonden! http://www.hema.nl/winkel(...)deken-%2833390008%29
ohja ik heb ook een buntingbag! net als wickie
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb die van jou (zeegroen, ook nog in mt 62 kunnen scorenjeej
haha je denkt toch oook niet echt dat t ee bunzingbag heet, zo noem ik m omdat lex erin spuugt scheten laat en boertquote:Op woensdag 2 november 2011 16:10 schreef bitterend het volgende:
http://www.dpam.com/en/sl(...)=794&cPath=3_147_151
Hier noemen ze hem baby buntings...maakt nit uit, ik zelf noem het baby cocoon![]()
ik heb het alleen bij wickie gezien geloof ik...toen in haar Bugaboowies
Jaaaaa kan ik een order plaatsen??quote:Op woensdag 2 november 2011 18:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ja die haak en brei ik zelf natuurlijk
Kleurdoos de mutsenmaakster, nooit meegekregen..ik heb een heel fora voorzien van musten en sjaals
+1quote:Op woensdag 2 november 2011 18:44 schreef Jipster het volgende:
[..]
Jaaaaa kan ik een order plaatsen??
Dat hoofdje!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef wickie het volgende:
In de wipstoel hier op de foto, en ook voeden maar dat was niet superpraktisch. Je kan hem ook helemaal open klappen dan is het een plaid/deken.
En Wies heeft een Lena truitje aan, maat 62 van de hema, maar in de breedte eigenlijk bijna te klein![]()
[ afbeelding ]
Is dit een uitnodiging?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Threadless heeft free shipping als je $50 of meer uitgeeft.
Dat dus!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:23 schreef lily het volgende:
Och, die kleintjes in hun wat voor bags dan ook. Wat zalig!
Ik heb nog een pakje van hun op het postkantoor liggen. Ik moet invoerrechten betalenquote:
Invoerrechten zijn standaard 12,50 en daar komt dan de btw over het totaalbedrag van de waarde bij.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen flauw benul. Volgens mij een vast bedrag per item.
quote:
Uit een EU-land
Waarde onbeperkt
Geen douanerechten
Geen btw
Uit een niet-EU-land
Tot ¤ 22
Geen douanerechten
Geen btw
Van ¤ 22 tot ¤ 150
Geen douanerechten
Wel btw