Dus nu moet je helaas weer shoppen?quote:Op maandag 7 november 2011 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
en wtf, meet ik net elins voet op..blijkt ze opeens mt 26 te hebben
Mooi!quote:Op maandag 7 november 2011 10:47 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom even mijn kind showen, niet heel duidelijk (papa heeft iphone foto gemaakt). Maar ik vind het 'r heel lief staan!
Wauw, dat staat haar mooi, heel mooi!quote:Op maandag 7 november 2011 10:47 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom even mijn kind showen, niet heel duidelijk (papa heeft iphone foto gemaakt). Maar ik vind het 'r heel lief staan!
naaaah joh! past best nog toch?!quote:
56 is ook bijna te klein lijkt welquote:Op maandag 7 november 2011 23:52 schreef Sandous het volgende:
Reilain, wat stoer!!
KD, Lex wat een popje, dat boxpakje is leuk (met de uil, ga m ook in t bruin halen).
Hier past ie ook geen 50 meer, en 56 is oke, maar heeft vandaag een truitje en broekje 62 aan.. Kan goed! (vandaag gemeten bij het cb, hij is nu 55,7 cm. gaat snelll
Mignonne, ik heb laatst ook dat wollen jurkje met bloem en kant aan de onderkant gehaald voor mn meisje. Maar stond voor geen meter, ze heeft een smal lichaampje, de mooie plofmouwtjes hingen
Bij de jouwe stond ie prachtig! <3
Ik had 'm ook gezien als jurkje volgens mij, zo gaaf!quote:Op zondag 6 november 2011 14:56 schreef Spewey het volgende:
Lena
Wat ontzettend jammer van je enorme collectie, KD, jammer dat ik nog niet aan het bakken ben want ik had het met liefde (en voor een reëele prijs) overgenomen.
To buy or not to buy...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |