Leuk dit soort filmpjes, heb nu weer zin in wintersport. Fraai!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen op wintersport idd...
![]()
Er zijn veel verschillende mogelijkheden; op mn zadelpen, op mijn borst tussen mn armen door, op het stuur etc. etc. (zie ook mijn andere filmpjes op YT). Met een stok op een fiets lijkt me lastiger, maar je hebt er idd specifieke poles voor die je in de hand kan houden...
Daar heb ik afgelopen zaterdag ook nog gereden..quote:
Is dat verplicht voor een licentie dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:52 schreef Patroon het volgende:
Afspraak gemaakt voor medische keuring en inspanningstest. Weer stapje dichter bij de licentie.
Medische keuring is verplicht. De inspanningstest niet maar is handig voor het trainen op hartslag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:45 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Is dat verplicht voor een licentie dan?
Kost dat grappie eigenlijk?. Niet dat ik aspiraties heb mbt een licentie hoor, ben gewoon benieuwd
Je bedoelt dat er een maximale vergoeding van 250 euro beschikbaar gesteld wordt.......quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Medische keuring is verplicht. De inspanningstest niet maar is handig voor het trainen op hartslag.
Dat grapje kost 195 euro maar ik krijg per jaar 250 euro vergoed uit de zorgverzekering voor sportarts consult.
Jep dat zeg ik, krijg per jaar tot maximaal 250 euro vergoed. Met een beetje logisch nadenken is dat er ook wel uit te halenquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er een maximale vergoeding van 250 euro beschikbaar gesteld wordt.......
Het is een hoop geld maar er zijn veel gasten die een vermogen uitgeven aan een dure fiets of een setje wielen, maar investeren in een inspanningstest waardoor ze efficiënter kunnen trainen is al snel te duur. Maar het is wel makkelijk praten nu het vergoed wordtquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:46 schreef Narcotical het volgende:
Ja, dat is er idd wel uit te halen. Vind het wel een hoop geld opzich..
Ben verzekerd bij De Friesland, één van de betere verzekeraars van Nederland. Ik heb alleen een AV standaard (na budget het 2e goedkoopste pakket). Daarin vergoeden ze al tot 250 euro! Kost zo'n 10 euro per maand waardoor ik fysio etc heb.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:12 schreef Gripper het volgende:
het ligt er wel aan welk aanvullend pakket je hebt. Patroon is zo te zien luxe verzekerd, met zn 250 ¤ voor sportmedische zorg per jaar. Ik kreeg voor mijn sporttest in juli 100 van de 200 ¤ vergoed. Eerste aanvullende pakket bij Menzis.
Veel verzekeraars vergoeden pas vanaf dit eerste pakket, en een bedrag tussen de 100-150 ¤.
En inderdaad: t is de moeite waard. Ik vind het fijn om te weten dat mijn hart topbelastingen aankan, en dat ik op de goede weg ben met mn training, of wat er nog beter kan!
Volgende week zakt de temperatuur al een heel eind in. Verder rukt de kou in Rusland al behoorlijk op naar het westen. Het is puur wachten tot de wind draait naar het oosten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef Freddeh het volgende:
Nee, wat een weertje vandaag zeg. Was vanochtend vrij en moest een keuken uit m'n oude huis halen helaas. Maar waar blijft die voorspelde horror winter?
Vertel!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:14 schreef Freddeh het volgende:
Aha.
Ondertussen heb ik besloten welke fiets ik wil gaan testen volgend jaar, als de ergste kou weg is
En?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:14 schreef Freddeh het volgende:
Aha.
Ondertussen heb ik besloten welke fiets ik wil gaan testen volgend jaar, als de ergste kou weg is
Mooi! Ik heb Merckx altijd mooi gevonden, fraaie frames.quote:
Time VXSR.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:28 schreef Freddeh het volgende:
Wat voor Time heb je precies? Waanzinnige fietsen vind ik dat
Nee klopt, was veel te duur. Volgens mij 3800 euro frame only. Wel een mooi klassiek frame. Mijn fiets is een reservefiets geweest van Sinkewitz in de tijd van Tom Boonen bij Quick Step. Mijn exemplaar is nog als nieuw, doorlopende zadelpen was nog niet eens afgezaagd. Heb hier ooit wel een foto geplaats, maar kan hem niet weer vinden.quote:
Ik heb zelf Fulcrum Racing 1, top wielen. Alleen met de aero spaken is het wel irritant als het hard waait, echt het zeil effect. Kan ook komen door mijn lage gewicht. Het stuur slaat mij soms bijna uit de handen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef Freddeh het volgende:
Lekker
Ik heb een jaar terug ofzo een set Racing 7's gekocht, fantastische wielen voor de prijs. Maar als je minder weegt dan ik kun je ook wel 5's of 3's, of nog hoger nemen. Voor mij was dat niet echt rendabel. Behalve dat vind ik het zelf gewoon te duur worden dan.
Een van de redenen dat ik uiteindelijk voor die Merckx kies op dit moment, is dat er standaard al een set 7's op zit. Dus dan heb ik een setje reserve 7's voor de winter
Kijk eens naar Fast Forwards handgemaakt. Rond de 1000 euro. Heerlijke wielenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:44 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik heb zelf Fulcrum Racing 1, top wielen. Alleen met de aero spaken is het wel irritant als het hard waait, echt het zeil effect. Kan ook komen door mijn lage gewicht. Het stuur slaat mij soms bijna uit de handen.
Misschien dat ik wel gewoon voor de Fulcrum's ga, goedkoper en is gewoon Campagnolo. Heb dan ook gewoon alles van hetzelfde merk.
Ga je voor Shimano?
Volgens mij zitten Bora's en Fulcrum Racing speeds in dezelfde prijsklasse.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:11 schreef eentwee het volgende:
Volgens mij vraagt-ie nergens naar overprijsde wielen voor een rug
Ik ga inderdaad voor Shimano. De AMX-3 is afgemonteerd met 105. Vind het ook wel een lekker strak ogende fiets, mooie lijnen, niet te opvallende kleurstelling. M'n huidige zadel kleurt er ook wel lekker bij, en dan misschien als toefje slagroom op de taart nog een setje 2-kleurig stuurlint van Fizikquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:44 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik heb zelf Fulcrum Racing 1, top wielen. Alleen met de aero spaken is het wel irritant als het hard waait, echt het zeil effect. Kan ook komen door mijn lage gewicht. Het stuur slaat mij soms bijna uit de handen.
Misschien dat ik wel gewoon voor de Fulcrum's ga, goedkoper en is gewoon Campagnolo. Heb dan ook gewoon alles van hetzelfde merk.
Ga je voor Shimano?
Oeh, wat een uitspatting.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:16 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad voor Shimano. De AMX-3 is afgemonteerd met 105. Vind het ook wel een lekker strak ogende fiets, mooie lijnen, niet te opvallende kleurstelling. M'n huidige zadel kleurt er ook wel lekker bij, en dan misschien als toefje slagroom op de taart nog een setje 2-kleurig stuurlint van Fizik
quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:03 schreef eentwee het volgende:
2-kleurig stuurlint is hartstikke lelijk
wie, ik?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
Post dan eens een foto van jouw fiets? Kunnen we ook vast wat op aanmerken!
* kanovinnie haalt de standaard opmerkingen alvast uit het vet
Nee ik.quote:
prima, ben me al aan het voorbereidenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee ik.
Mwuh. Rondje fietsen en dan maak ik daarna wel weer even een fototje.
Om jullie vast wat munitie te geven, het stuurlint is nog niet vervangen
Doe jij dat, dan ga ik even fietsenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:48 schreef Yankee het volgende:
[..]
prima, ben me al aan het voorbereiden
QFTquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:03 schreef eentwee het volgende:
2-kleurig stuurlint is hartstikke lelijk
Was lekker he? Ik heb net ook lekker wat kilometers gemaakt. Wilde eigenlijk van huis naar de zee, IJsselmeer en terug fietsen. Maar dat ging hem niet helemaal worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:58 schreef BraveDribbel het volgende:
Geen flauw idee, hij klinkt wel als een baas iig!
Vandaag ook eindelijk weer eens gefietst en wat is het heerlijk weer! Gewoon nog in een korte broek kunnen fietsen in november, wie had dat gedacht! Waarschijnlijk morgen ook maar weer ff op de fiets stappen...
Zo gaat het bij mij standaard! Dat zijn ook de leukste ritten, je komt op de mooiste/gekste plekken uit daardoor. Gewoon bij elk kruispunt beslissen: links/rechts/rechtdoor. Alleen mijn fietsmaten zijn daar nooit echt voorstander van, zij willen al een plan hebben als we wegfietsen, dus dat doe ik dan ook alleen als ik in mijn eentje fiets.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kortom, een typische stap-op-en-zie-maar-waar-je-uitkomt rit
Ik hoef inderdaad ook geen routes meer te plannen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:28 schreef BraveDribbel het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij standaard! Dat zijn ook de leukste ritten, je komt op de mooiste/gekste plekken uit daardoor. Gewoon bij elk kruispunt beslissen: links/rechts/rechtdoor. Alleen mijn fietsmaten zijn daar nooit echt voorstander van, zij willen al een plan hebben als we wegfietsen, dus dat doe ik dan ook alleen als ik in mijn eentje fiets.
Ik tip Hotze Zandstra.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:55 schreef Patroon het volgende:
Vandaag met 4 fiets maten aangehaakt bij een groepje van 8 renners. Ze waren net vertrokken en fietsen elke zaterdag gezamenlijk, erg leuk!. Het ging best hard, we hadden een gemiddelde van 31km/h over 100km.
In de groep zat één buffel, zodra hij op kop kwam ging het constant 36 per uur, tegen de wind, met aflossingen van zo'n 10km, er waren weinig die graag naast hem fietsten. Ik had al snel door wie dat was, hij is een ex marathon schaatser die vroeger wel diverse lange afstand (>200km) marathons heeft gewonnen in Zweden en andere landen waar de winters extreem kunnen zijn, tijdens 1 overwinning in Zweden zijn een paar tenen bevroren waar hij tot de dag van vandaag nog steeds geen gevoel in heeft. Tijdens de Elfstedentocht van 1997 heeft hij nog een tijdje in de kopgroep gezeten en moest hij afhaken doordat hij in het donker tegen een boei reed. Ooit is hij nog eens 4e op het NK tijdrijden voor Elites en Profs geworden. De eerste 3 waren alleen maar profs. Hij reed die wedstrijd met een gemiddeld van 47km/h
en dat is snel voor die tijd. Hij is nu zo'n 45 jaar. Over wie heb ik het?
Edit: Hij rijdt trouwens nog steeds van die marathons in Zweden en Finland
Helemaal goed! Toffe gast. Hij vertelde me wat over zijn visie op de psychologie tijdens de koers. Altijd positief denken, anderen zitten nog meer stuk dan ik, straks gaat alles weer beter dus volhouden. Erg interessantquote:
Mooie fiets! Tweekleurig stuurlint moet je echt niet doen! Das niet soignee. Ik zal ff een foto van mijn fiets zoeken met een setje Cosmics die ik toen gejat had van een zeker persoonquote:
Ik heb gewoon dezequote:Op zondag 6 november 2011 11:11 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb trouwens mijn lelijke Pro Fiberglass bidonhouders vervangen door rood witte Elite's.
Ga er ook nog een andere stuurpen op zetten. Heb nu een lelijke en iets te lange Bontrager Race. Wil er een Pro Vibe7s op zetten. Denk dat ik dan de zadelpen en uiteindelijk het stuur ook vervang voor Pro Vibe7s.
quote:Op zondag 6 november 2011 11:50 schreef BraveDribbel het volgende:
Ik weet dat het voor sommigen van jullie als vloeken in de kerk klinkt, maar ik ga het toch vragen:
- Wat is een goede zadeltas, waar je iig een reservebandje, tools en evt telefoon/portemonnee oid in kwijt kan?
Haha hij vraagt om een zadeltas voor reservebandje, telefoon en paar tools. Niet een weekendtas Ivoquote:Op zondag 6 november 2011 13:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Als het puur een zadeltas moet zijn ga ik toch voor Carradice.
[ afbeelding ]
is ook in kleinere varianten te verkrijgen. Deze is in principe geschikt om er een heel weekend mee op sjouw te gaan.
Die Uni van Tacx gaat op den duur rammelen en kraken, maar ze gaan wel jaren mee. Die nieuwe Uma die ik er een tijdje op gehad heb, rammelt ook (ja ook met originele Tacx bidons). Heb er maar weer een onverwoestbare Tao opgezet. Die Tao carbon vind ik veel te duur.quote:Op zondag 6 november 2011 11:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon deze [ afbeelding ]
En ik ben er blij mee.
In die Elite bidonhouders passen toch alleen maar Eilte bidons, omdat de diameter kleiner is, dacht ik.quote:Op zondag 6 november 2011 16:19 schreef eentwee het volgende:
Mooie bidonhouders kosten niks, Elite Custom is een goeie. Nooit gerammel of gezeik, ziet er mooi uit en maar 9 euro ofzo.
@Tommeke: Pro Vibe stuur heb ik ook, met klassieke ronde bocht. Bevalt goed, is ook echt een mooie bocht maar niet zo diep (131mm) als echte klassieke sturen (Belgian drop is meestal 140-145mm). De vorm zorgt bovendien voor een vlakke overgang naar de shifters i.t.t. shallow sturen als Ritchey WCS, Deda newton, 3T Rotundo etc.
Ja, ze gaan niet eeuwig mee. Ze gaan rammelen nadien, maar dan druk je ze gewoon aan. Als ze dan op een geg. breken is het tijd om nieuwe te halen. Ze kosten ook maar 5 Euro ofzo. Ik hoef niet van die rare carbonnen dingen op mijn koersfiets.quote:Op zondag 6 november 2011 16:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die Uni van Tacx gaat op den duur rammelen en kraken, maar ze gaan wel jaren mee. Die nieuwe Uma die ik er een tijdje op gehad heb, rammelt ook (ja ook met originele Tacx bidons). Heb er maar weer een onverwoestbare Tao opgezet. Die Tao carbon vind ik veel te duur.
Ik had last van enige speling tussen de plastic montage stukken en het alu gedeelte dat daar door heen liep. Dus kon ik de speling wel opheffen zoals je zegt, maar niet het gekraak.quote:Op zondag 6 november 2011 16:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ze gaan niet eeuwig mee. Ze gaan rammelen nadien, maar dan druk je ze gewoon aan. Als ze dan op een geg. breken is het tijd om nieuwe te halen. Ze kosten ook maar 5 Euro ofzo. Ik hoef niet van die rare carbonnen dingen op mijn koersfiets.
Ik ook zoiets, van BBB. Bidons zitten er lekker stevig in.quote:Op zondag 6 november 2011 11:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon deze [ afbeelding ]
En ik ben er blij mee.
Verstandig? Eénspacertje van een halve centimeter van onder de stuurpen naar boven verplaatsen. Is uiteraard helemaal niet soigneé maar je kunt wel lekker testen hoe dat zit.quote:Op zondag 6 november 2011 16:55 schreef kanovinnie het volgende:
Fiets kopen met een goede geometrie lijkt mij een beter plan.
Ik zit er aan te denken om 1 van mijn 2 spacertjes ertussen uit te halen. Maar zit toch te twijfelen. Voor mijn gevoel zit ik nu wel goed, misschien iets te veel rechtop. Maar dat komt gevoel van rechtopzitten komt misschien omdat ik er een spacer tussenuit wil (Want soignee).
Maar wat is verstandig?
Ik denk dat je gelijk hebt met die 125 mm. En wat betreft die pedalen ook. Maar de enige pedalen die ik ken die werkelijk wat uitmaken zijn die van Speedplay. Kan wel een centimeter schelen. En dan niet te vergeten schoenen met carbon t.o.v. plastic zolen. Dat kan ook een paar mm schelen. Allemaal niet echt veel maar met een beetje geluk en rekenen zou het best kunnen dat je helemaal geen spacers meer nodig hebt. ik heb daar nogal wat aandacht aan besteed bij mij nieuwe fiets en rij nu zonder spacers ipv 1,5 cm. Ziet er gewoon heel stak uit.quote:Op zondag 6 november 2011 16:52 schreef eentwee het volgende:
Tao is niet onverwoestbaar, de lipjes aan de onderkant breken op een gegeven moment af. In die Elites passen gewoon alle bidons, ik gebruik ze van Tacx (kutdoppen) en TA (stuk beter en 800mL). Er zijn inderdaad smallere voor 66mm bidons, volgens mij alleen een uitvoering van de Patao.
120mm is wel heel weinig drop, ik ken zo uit het hoofd geen sturen die dat hebben. Misschien 1 vrouwenstuur van Bontrager ofzo? Verder is alles wel minimaal 125mm dacht ik, in elk geval wel de compacts van FSA (heb de Wing pro op m'n crossfiets). Nog een tip om met minder spacers toe te kunnen: pedalen met een lage stack height (kan tot 1cm schelen) zodat je zadel én stuur lager kunnen en een stuurpen met een grote stack height (scheelt max ±4mm spacers).
Gewoon in stapjes steeds dieper totdat je het gevoel heb dat je onder in de beugels te diep zit, daarna weer omhoog zetten naar de hoogte die goed voelt, zo kan je de grens van ideale aerodynamica icm voldoende comfort vaststellen. Je hebt spacers van 2mm zo kan je vrij nauwkeurig werken.quote:Op zondag 6 november 2011 16:55 schreef kanovinnie het volgende:
Fiets kopen met een goede geometrie lijkt mij een beter plan.
Ik zit er aan te denken om 1 van mijn 2 spacertjes ertussen uit te halen. Maar zit toch te twijfelen. Voor mijn gevoel zit ik nu wel goed, misschien iets te veel rechtop. Maar dat komt gevoel van rechtopzitten komt misschien omdat ik er een spacer tussenuit wil (Want soignee).
Maar wat is verstandig?
Ik zat me al af te vragen hoe het zit met spacers. Die verplaats je dus van onder je stuurpen naar boven je stuurpen? Dus ik hou hoe dan ook altijd spacers op mijn stuur?quote:Op zondag 6 november 2011 17:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Verstandig? Eénspacertje van een halve centimeter van onder de stuurpen naar boven verplaatsen. Is uiteraard helemaal niet soigneé maar je kunt wel lekker testen hoe dat zit.
Ik ga het inderdaad even proberen. Ben nu alleen echt gesloopt. Net gegeten enzoquote:Op zondag 6 november 2011 18:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gewoon in stapjes steeds dieper totdat je het gevoel heb dat je onder in de beugels te diep zit, daarna weer omhoog zetten naar de hoogte die goed voelt, zo kan je de grens van ideale aerodynamica icm voldoende comfort vaststellen. Je hebt spacers van 2mm zo kan je vrij nauwkeurig werken.
Ik heb net uitgevonden dat 5mm spacers te diep is en 1cm te hoog. 8mm voelt nu perfect. Misschien zitten die 2mm tussen de oren maar dat maakt me niet uit.
Het testen doe je dus per rit of week, eerst de tijd geven om te wennen voordat je kan zeggen of het goed is. Dus niet ff in de garage even zitten.quote:Op zondag 6 november 2011 18:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen hoe het zit met spacers. Die verplaats je dus van onder je stuurpen naar boven je stuurpen? Dus ik hou hoe dan ook altijd spacers op mijn stuur?
[..]
Ik ga het inderdaad even proberen. Ben nu alleen echt gesloopt. Net gegeten enzo
Je kan de vork (laten) afzagen als je denkt dat je goed zit. Ik heb ook een aantal spacers bovenop mn stuurpen (geen spacers onder), maar laat ze zitten voor eventuele doorverkoop. Kan de koper na mij nog variëren.quote:Op zondag 6 november 2011 18:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen hoe het zit met spacers. Die verplaats je dus van onder je stuurpen naar boven je stuurpen? Dus ik hou hoe dan ook altijd spacers op mijn stuur?
Hier ook. Zit 4cm bovenop. Zit er wel aan te denken om 2cm eraf te halen zodat ik speling hou bij blessures. Waarschijnlijk hou ik de fiets toch als winterfiets. Verkoop zal maar zo'n 600 opleverenquote:Op zondag 6 november 2011 18:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kan de vork (laten) afzagen als je denkt dat je goed zit. Ik heb ook een aantal spacers bovenop mn stuurpen (geen spacers onder), maar laat ze zitten voor eventuele doorverkoop. Kan de koper na mij nog variëren.
Meer dat ik geen zin heb om te sleutelenquote:Op zondag 6 november 2011 18:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het testen doe je dus per rit of week, eerst de tijd geven om te wennen voordat je kan zeggen of het goed is. Dus niet ff in de garage even zitten.
Ah, op die manier. Ik vroeg me al af hoe dat zat.quote:Op zondag 6 november 2011 18:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kan de vork (laten) afzagen als je denkt dat je goed zit. Ik heb ook een aantal spacers bovenop mn stuurpen (geen spacers onder), maar laat ze zitten voor eventuele doorverkoop. Kan de koper na mij nog variëren.
verbazend ik heb hem achter de tandem echt met hoge snelheden gehad tot 70km per uurquote:Op zondag 6 november 2011 21:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Met zo'n ding heb ik ooit gereden. Is goed te doen zolang je op perfect asfalt blijft en 'm op asfalt afkoppelt. In de Russische bagger was het een grote ellende. Achter een fiets met een verende achtervork trouwens ook, ik moest 'm overnemen van een van m'n vrienden die niet harder dan 35 kon met dat ding zonder dat de hele fiets als een gek begon te schudden.
Maak er ajb géén fixed gear van...quote:Op maandag 7 november 2011 14:01 schreef error_404 het volgende:
Op aanraden van SanArt en donroyco even mijn Peloton Lite spammen.
Speaking about winterfiets! Ik heb mn stiertje gisteravond weer opgehaald, stond deze zomer bij een maat van me die weleens wilde zien of wielrennen wat voor hem is. Ik wil best in de winter op mn mooie carbonfiets rijden, maar ik probeer die nieuwe fiets wel pekelvrij te houden.quote:Op maandag 7 november 2011 14:10 schreef Freddeh het volgende:
Ik zie potentie voor een mooie winterfiets
Maar pekel is wel vies spul, dus je naven, ketting, schakelkabels etc allemaal welquote:
Jammer voor het weer zondag? Het was hier erg lekker!quote:Op maandag 7 november 2011 14:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Goed getraind dit weekend. Zaterdag intervaltraining en zondag duurtraining, alleen jammer van het weer zondag maar we mogen eigenlijk niet klagen met dit weertje in november. Volgende week word het weer kouder hoorde ik ergens.
Hebben mensen hier ervaring met die warmtepads voor schoenen en handschoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |