Ik mag toch hopen dat je eerst ook wel die hele cassette uit elkaar gehaald hebt, tandje voor tandje alle kransjes ontvet en gepoetst hebt en niet te vergeten de derailleur wieltjes en die rot plekjes, net boven de boutjes van je voorbladen...... Anders is die mooie schone ketting zo weer zwart!.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Patroon het volgende:
De wax van de Squirt Lube begint al een mooi beschermlaagje te vormen op mijn ketting
Hoe verslaafd ben je als je verlekkerd kan kijken naar het draaien van je ketting?![]()
Je kan weer gerust ademhalen, je hoop is werkelijkheid geworden!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je eerst ook wel die hele cassette uit elkaar gehaald hebt, tandje voor tandje alle kransjes ontvet en gepoetst hebt en niet te vergeten de derailleur wieltjes en die rot plekjes, net boven de boutjes van je voorbladen...... Anders is die mooie schone ketting zo weer zwart!
Tweetakt hé? Dat zijn de boosdoeners.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef kiekjesdief het volgende:
ze stinken wel ja maar dat verschilt wel erg. misschien door het soort olie dat gebruikt wordt
Gewoon inhalen, die gasten als je niet in hun rookt wilt fietsen.quote:Op donderdag 3 november 2011 05:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tweetakt hé? Dat zijn de boosdoeners.
Brommers.... dat zijn juist je recuperatie momentjes bij 45 in het uur.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
Brommers haal ik ook niet in hoor. Alleen als het een langzame is.
Erachter hangen bedoel je? Dat doe ik dus ookquote:Op donderdag 3 november 2011 12:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Brommers.... dat zijn juist je recuperatie momentjes bij 45 in het uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken ook iemand die dat doet. Maar daar issie dan ook een raborenner voor.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:24 schreef kiekjesdief het volgende:
paar weken geleden zag ik op het fietspad langs de nieuwe waterweg een man die iemand bij zich had op scooter als gangmaker. Zag er wel relaxt uit
Straks even kijken. Zit nu HP7, deel 2 te kijken.quote:
toerders.......quote:
Ja hij gaat lekker te toeren met een stok in zijn hand...quote:Op donderdag 3 november 2011 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
Marc, ik weet niet tot hoever het mogelijk is, maar je zou ook eens kunnen proberen om te filmen met een stok. Dus de camera op een stok (Zoals je in veel snowboardfilmpjes ziet). Dat bied helemaal een uniek perspectief!
Even met die stok filmen, dan weer opbergen en verder.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja hij gaat lekker te toeren met een stok in zijn hand...
Dat doe ik alleen op wintersport idd...quote:Op donderdag 3 november 2011 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
Marc, ik weet niet tot hoever het mogelijk is, maar je zou ook eens kunnen proberen om te filmen met een stok. Dus de camera op een stok (Zoals je in veel snowboardfilmpjes ziet). Dat bied helemaal een uniek perspectief!
Ja, ik moest even omkijken waar de rest bleef.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond het filmpje erg tof! Alleen op het eind was het jammer dat je even wegkeek terwijl die andere 2 doorfietsten. Zonder dat had ik het einde nog toffer gevonden. 2 van die wielrenners die verder fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |