Per uur kom ik niet aan een halve bidon denk ik. Ik doe 70km op een bidon ongeveer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef dop het volgende:
[..]
het is heel populair om te roepen dat er te weinig word gedronken , maar aan te weinig drinken ga je niet zomaar dood, je lichaam geeft voldoende signalen voor dat het fout gaat.
echter te veel drinken is veel gevaarlijker en wel dodelijk, tegen de tijd dat je lichaam je daar voor waarschuwt kan het gewoon te laat zijn.
drinken voor dat je dorst krijgt kan best maar je valt echt niet van je fiets als je wel dorst krijgt en dan pas gaat drinken.
500ml per uur is gewoon bull shit, die je helaas overal tegen komt.
laat je die onzin niet te makkelijk aanpraten en luister vooral goed naar je lichaam.
2 bidons op 150 km kan prima, afhankelijk van inspaning lucht vochtigheid en temperatuur.
Dat vind ik wel weer weinig. Ik doe zo'n 500ml per 1,5uurquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Per uur kom ik niet aan een halve bidon denk ik. Ik doe 70km op een bidon ongeveer.
Ja ik ook, maar dat komt aardig overeen met 500ml per 70 kmquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer weinig. Ik doe zo'n 500ml per 1,5uur
dat is heel erg veel, ik ga er van uit dat je er nooit problemen mee hebt maar bij de meeste mensen zou dit gevaarlijk zijn. hyponatriëmiequote:Op dinsdag 1 november 2011 08:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Op 150km zal ik al snel op 4 bidons zitten, 0,75l bidons dan. Zondag op een kort ritje van 85km 2 bidons van 0,75 met sportdrank en twee halve liters cola gedronken. Bij temperaturen die totaal niet bijzonder waren. Tijdens serieuzere ritten kan ik makkelijk op 10liter per dag komen.
Je hoeft niet te worden ingeloot joh. Gewoon individueel inschrijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:34 schreef kiekjesdief het volgende:
Leuk al die nieuwe fietsen. Als ik komend voorjaar x kilo ben afgevallen koop ik ook een mooie superfiets. Heb ik wel nodig als ik alsnog ingeloot wordt voor de alpedhu6.
Intussen schiet het niet echt op met trainen, werk elke dag de afgelopen 3 weken
Mooie fiets die Mercxquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:41 schreef Freddeh het volgende:
Oh, ik wist niet dat er individueel ook geloot werd. Als dat zo is maak je denk ik niet veel meer kans individueel.
Ik begin overigens wel erg te neigen naar de Merckx AMX-3 en de Fuji Roubaix 1.0. Niet al te standaard merken, maar wel met een mooie rechte bovenbuis. Geen raar ogende sloping frames waarvan bijvoorbeeld de hoek van de buizen er te groot uit ziet.
Als je individueel inschrijft, moet je hem wel 6x fietsen hè?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:46 schreef kiekjesdief het volgende:
Zowel van de teams als de individuele zijn er heel wat mensen buiten de boot gevallen. Zou individueel meer kans geven? Nu is het te laat om alsnog voor de 2e ronde individueel in te schrijven.
maar dat is richting de mooie kant van het land, dat maakt het toch makkelijkerquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:49 schreef Freddeh het volgende:
In de buurt hoeft niet per sé uit te maken als je 'verliefd' wordt op een fietsje, toch? Ik bedoel, voor m'n vrouwtje ben ik ook verhuisd naar de andere kant van het land
Haha, dan lees jij de regels verkeerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je individueel inschrijft, moet je hem wel 6x fietsen hè?
Precies, pik ik hem onderweg wel opquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:08 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
maar dat is richting de mooie kant van het land, dat maakt het toch makkelijker
Tja...quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:10 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Haha, dan lees jij de regels verkeerd
[..]
Dat minimaal staat inderdaad alleen bij de teams.....quote:2.Individuele deelnemers spannen zich in de berg 6 maal te beklimmen.
Deelnemers van een team spannen zich in gezamenlijk minimaal 6 maal de berg te beklimmen...
Misschien lees ik het dan wel verkeerd. Vervelende is dat ze de regels niet consequent opschrijven dan, nu weten we het geen van beiden zekerquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja...
[..]
Dat minimaal staat inderdaad alleen bij de teams.....
Dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:23 schreef cafca het volgende:
Overigens vind ik persoonlijk die Merckx mooier dan die Fuji
yepquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:23 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Samen met jou ook direct een nieuwe gekocht?
Bij de huis-fmquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:45 schreef eentwee het volgende:
Fuji kun je halen bij onze 'huis-fm' in Zeist
Doe gewoon rustig aan en neem wat oscillicocinum. Dat werkt voor mij prima.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:45 schreef JohnDDD het volgende:
heb al 2 weken niet gefietst, ben inmiddels alweer een week ziek.
sinds 4 september:
-ben ik 1 week zonder gezondheidsproblemen in Italië geweest en 1 week kerngezond in Polen
-heb ik 1 week griep gehad
-heb ik 1 week een ontsteking aan mijn knie gehad
-ben ik tweemaal één week snipverkouden geweest
-ben ik 2 weken gezond geweest. Gefietst: 3 keer.
kortom: 2 klotemaanden, op die uitstapjes na
Die heb ik en Oksel heeft ook zoiets. Er zijn inmiddels een paar verschillende versies waarvan de latere betere QC hebben ondergaan, dus wel handig om dat nog even uit te zoeken, ik weet die typenummers niet uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-light-set-904444459
Geschikt lampje voor 's ochtends en 's avonds?
Zolang die het blijft doen en jij een beetje doorfietst wel ja. Maar het blijft natuurlijk wel een artikel van DEALEXTREME.... Dus als je van goedkope chinese, slecht afgewerkte troep houdt... DOEN!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-light-set-904444459
Geschikt lampje voor 's ochtends en 's avonds?
Welke heb jij dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef eentwee het volgende:
[..]
Die heb ik en Oksel heeft ook zoiets. Er zijn inmiddels een paar verschillende versies waarvan de latere betere QC hebben ondergaan, dus wel handig om dat nog even uit te zoeken, ik weet die typenummers niet uit m'n hoofd.
Van wat ik er van gehoord en gezien heb valt dat dus best mee!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zolang die het blijft doen en jij een beetje doorfietst wel ja. Maar het blijft natuurlijk wel een artikel van DEALEXTREME.... Dus als je van goedkope chinese, slecht afgewerkte troep houdt... DOEN!
Ik hoor er eigenlijk alleen maar goede dingen over, zelfs van mensen die hem heel intensief op de mtb gebruiken. Modder, regen, sneeuw etc. ding schijnt goed te blijven werken. Wat ik zo om mij heen hoor is het een aanrader voor dat geld.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke heb jij dan?
[..]
Van wat ik er van gehoord en gezien heb valt dat dus best mee!
Ik moet 35 km fietsen. Dat ga ik niet door de regen doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef eentwee het volgende:
Ik heb die van jouw plaatje maar bijv. mijn batterypack ziet er anders uit. Het is heel veel licht voor je geld maar als je absolute zekerheid wilt, bijv. door weer en wind elke dag ermee naar je werk, kun je beter iets anders nemen. Ermee in de stromende regen gaan rijden is al niet zo'n goed idee maar zoals gezegd zijn de nieuwere versies verbeterd. Er is ook een low-lowbudget alternatief voor 50$ ofzo maar die zouden dan weer heel matig afgewerkt zijn.
Even de meningen peilen: witte zadelpen of zwarte? Normaalgesproken houd ik niet van witte zadel- en stuurpennen, maar heel soms zie ik een uitzondering, meestal frames met geïntegreerde zadelpen maar soms ook bepaalde frames met een witte 'achterkant'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier neig ik toch naar zwart, zelfde lijn als de stuurpen. Maar de witte Syntace is meer high end en ook ruim 100g lichter.
Mijn voorkeur zegt in dit geval witte zadelpen. Net of hij doorloopt. Maar op één of andere manier doet het bovenste plaatje goedkoper aan...maar toch blijf ik bij witquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef eentwee het volgende:
Ik heb die van jouw plaatje maar bijv. mijn batterypack ziet er anders uit. Het is heel veel licht voor je geld maar als je absolute zekerheid wilt, bijv. door weer en wind elke dag ermee naar je werk, kun je beter iets anders nemen. Ermee in de stromende regen gaan rijden is al niet zo'n goed idee maar zoals gezegd zijn de nieuwere versies verbeterd. Er is ook een low-lowbudget alternatief voor 50$ ofzo maar die zouden dan weer heel matig afgewerkt zijn.
Even de meningen peilen: witte zadelpen of zwarte? Normaalgesproken houd ik niet van witte zadel- en stuurpennen, maar heel soms zie ik een uitzondering, meestal frames met geïntegreerde zadelpen maar soms ook bepaalde frames met een witte 'achterkant'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier neig ik toch naar zwart, zelfde lijn als de stuurpen. Maar de witte Syntace is meer high end en ook ruim 100g lichter.
Toegegeven, nog nooit in handen gehad. maar als het van dezelfde kwaliteit en afwerking is zoals zoveel van dat chinese spul van DEALEXTREME dan is het dus bagger. Maar ook ik kan me vergissen, of ze hebben incidenteel ook nog wel eens een goed artikel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik hoor er eigenlijk alleen maar goede dingen over, zelfs van mensen die hem heel intensief op de mtb gebruiken. Modder, regen, sneeuw etc. ding schijnt goed te blijven werken. Wat ik zo om mij heen hoor is het een aanrader voor dat geld.
Ben benieuwd of buzz1291 hem al eens in handen heeft gehad of dat hij hier ongefundeerd aan het roepen is.
Kijk dat is nu een BAZEN fiets. Met een zwarte zadelpen natuurlijk. Met die witte lijkt het net of die fiets achterover hangt. En is die zwarte te zwaar... er zijn ook hele lichte zwarte Easton carbon pennen te koop.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef eentwee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DealExtreme heeft ook wel goede producten al blijft het inderdaad uitkijken voor rotzooi. Tja, het is uiteraard geen Lupine qua bouwkwaliteit, maar voor het geld schijnt het een briljant lampje te zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Toegegeven, nog nooit in handen gehad. maar als het van dezelfde kwaliteit en afwerking is zoals zoveel van dat chinese spul van DEALEXTREME dan is het dus bagger. Maar ook ik kan me vergissen, of ze hebben incidenteel ook nog wel eens een goed artikel.
[..]
Kijk dat is nu een BAZEN fiets. Met een zwarte zadelpen natuurlijk. Met die witte lijkt het net of die fiets achterover hangt. En is die zwarte te zwaar... er zijn ook hele lichte zwarte Easton carbon pennen te koop.
Je zou ook contact op kunnen nemen met Brum van het mountainbike.nl forum. Die maakt zelf lampjes en dan heb je echt top spul, prijs valt volgens mij mee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moet 35 km fietsen. Dat ga ik niet door de regen doen
Welke is de nieuwe variant? Want ik zie door de bomen het bos niet meer.
En kwa kleur, ik vind ze allebei niet verkeerd staan eigenlijk. Maargoed, ik reed natuurlijk ook op een clownsfiets![]()
Kan ik jou noemen als referentie? Ik weet niet of hij zoveel zin heeft om voor een newbie wat te doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:02 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
DealExtreme heeft ook wel goede producten al blijft het inderdaad uitkijken voor rotzooi. Tja, het is uiteraard geen Lupine qua bouwkwaliteit, maar voor het geld schijnt het een briljant lampje te zijn.
[..]
Je zou ook contact op kunnen nemen met Brum van het mountainbike.nl forum. Die maakt zelf lampjes en dan heb je echt top spul, prijs valt volgens mij mee.
DEALEXTREME heeft ook regelmatig wel goede producten hoor, maar natuurlijk is het zo dat als je een merkproduct koopt dat het dan meer kwaliteit is.. Verder niks mis met de producten van DealExtreme, heb er zelf ook een aantal in huis die zonder problemen dienst doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Toegegeven, nog nooit in handen gehad. maar als het van dezelfde kwaliteit en afwerking is zoals zoveel van dat chinese spul van DEALEXTREME dan is het dus bagger. Maar ook ik kan me vergissen, of ze hebben incidenteel ook nog wel eens een goed artikel.
Ik weet niet of hij mij nog kent, ben al een flinke tijd niet meer actief daar, maar je kan het altijd proberen. Hij knutselt regelmatig van die lampjes in elkaar voor het forum.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik jou noemen als referentie? Ik weet niet of hij zoveel zin heeft om voor een newbie wat te doen.
Ja weet ik, misschien tik ik nog wel eens iets op de kop. Dit spul was allemaal erg goedkoop (Deda stuurpen 15, zadelpennen allebei 20 euro). Gewicht vind ik verder ook niet echt belangrijk.quote:Kijk dat is nu een BAZEN fiets. Met een zwarte zadelpen natuurlijk. Met die witte lijkt het net of die fiets achterover hangt. En is die zwarte te zwaar... er zijn ook hele lichte zwarte Easton carbon pennen te koop.
eensquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja en de zwarte zadelpen is mooierder
Kijk dat ziet er nog veel beter uit. Wielen op een crosser zijn voor de looks niet zo heel belangrijk, de naven wel. Maar die banden moeten toch minstens Dugast (look-a-likes??) zijn, zoals deze. En als je er nu ook nog een single vooblad met aan beide zijden een carbon plaat om de ketting te geleiden opzet ziet er allemaal heel professioneel uit. Alleen begrijp ik die bekabeling langs de bovenbuis bij BMC niet zo. Het lijkt me dat je de binnenkant van je rechterbeen aardig kan bezeren aan die achterste kabelnok als je een beetje met die fiets aan het zwiepen bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:31 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja weet ik, misschien tik ik nog wel eens iets op de kop. Dit spul was allemaal erg goedkoop (Deda stuurpen 15, zadelpennen allebei 20 euro). Gewicht vind ik verder ook niet echt belangrijk.
Dat 'achteroverleunen' komt misschien wel door het perspectief van de foto (van boven/dichtbij). Waren sowieso wat snelle kiekjes in de schemer met een matige camera.
Met de andere wielen ziet-ie er zo uit:
[ afbeelding ]
Die Dura Ace naven maken trouwens een heerlijk geluid, volgens mij zitten er meer palletjes in dan bij andere Shimano naven.
Raar dat ze daar geen rekening mee houden bij BMC, een veldritfiets moet je toch op de schouder kunnen nemen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:43 schreef eentwee het volgende:
Ik denk dat ik gewoon de zwarte erop ga houden, bedankt voor de leuke reacties
Banden zijn geen tubes maar Challenge grifo clinchers. Die bruine wangen vind ik ook geinig staan, bij racefietsen niet maar op crossers hoort het gewoon op de een of andere manier.
Een enkel blad vooraan is inderdaad wel heel mooi, dan kun je ook de voorderailleur schrappen. Maar ik vind het zo wel best, 't is wel een handig verzet als ik er af en toe mee op de weg rijd. In de bossen gebruik ik bijna uitsluitend de 36.. mijn prestaties zijn allesbehalve professioneelVan die nok heb ik geen last, misschien zwiep ik niet genoeg?
In elk geval is de bovenbuis T-vormig waardoor ze niet echt uitsteken. Dat is op zichzelf ook niet echt handig, de bovenbuis drukt dan onnodig op je schouder als je met de fiets loopt. Omdat ik alleen toertochtjes rijd heb ik daar geen last van, ik hoef geen trappen op te rennen en eventuele obstakels neem ik op mijn dooie akkertje
Bij BMC gaat vorm wel vaker boven functie, merken als Ridley en Empella zouden zulke fratsen niet uithalen. Al liepen de kabels bij het modeljaar voor die van mij wél bovenop: http://farm4.static.flickr.com/3402/3505967837_cd0d732af6.jpg
Bij mn racefiets zitten de nokjes voor de kabeleindes onder de bovenbuis, en als ik er eens een trap mee oploop (ik rij geen veldritten, maar woonde hiervoor in een appartement) dan prikken die krengen vervelend in je schouder!quote:Op woensdag 2 november 2011 10:37 schreef eentwee het volgende:
Kan ook wel.. alleen zou het comfortabeler kunnen zijn. Maar er zijn ook merken die de kabels gewoon langs de boven- en onderbuis laten lopen..
Raar is dat ja, zeker voor een crossfiets.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:37 schreef eentwee het volgende:
Kan ook wel.. alleen zou het comfortabeler kunnen zijn. Maar er zijn ook merken die de kabels gewoon langs de boven- en onderbuis laten lopen..
Dus je reed het water in?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
Lekker zeg, op de fiets naar je werk. Mist waardoor je geen kut ziet, 2 wegomleidingen die me een kwartier kosten en door het slechte zicht het pont missen
Nek gebroken op winkelwagentjes? Damn, da's niet fijnquote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet altijd leuk... zojuist in Utrecht gebeurt.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/397991
Thanks, thuis ff bekieken.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef fl4puit het volgende:
De MJ808 die Kanovinnie post is al de verberde versie wat betreft accu. Je hebt ook een versie met een andere led (808E) verkrijgbaar via DX, maar die heeft een wat minder mooie accu. Info over beide versies hier. Ik heb zelf de low budget variant en die is zoals gezegd minder afgewerkt (waterdichtheid lamp en minder mooie accu).
Verder vind ik de negatieve reacties over DX zwaar overdreven. DX biedt ontzettend veel producten aan van allerlei leveranciers, dus alles over één kam scheren kan gewoonweg niet. Er zit inderdaad troep tussen, maar ook zeer degelijke producten.
Heeft niet zoveel te maken met de fiets in het water... (maar maakt dat geval in Utrecht niet minder erg)quote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet altijd leuk... zojuist in Utrecht gebeurt.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/397991
was ook niet tegen je bedoeld, was redelijk dicht bij mijn werk in de buurt, was wel even schrikkenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel te maken met de fiets in het water... (maar maakt dat geval in Utrecht niet minder erg)
Dat zijn de bestenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
Terug ging trouwens toch een stuk beter. Hoogste gemiddelde tot nu toe. Bedankt scooterrijder die even inhield zodat ik aan kon haken
Inderdaad Ik zat er een km of 5 achter. Toch lekkerquote:
Ik mag toch hopen dat je eerst ook wel die hele cassette uit elkaar gehaald hebt, tandje voor tandje alle kransjes ontvet en gepoetst hebt en niet te vergeten de derailleur wieltjes en die rot plekjes, net boven de boutjes van je voorbladen...... Anders is die mooie schone ketting zo weer zwart!.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Patroon het volgende:
De wax van de Squirt Lube begint al een mooi beschermlaagje te vormen op mijn ketting
Hoe verslaafd ben je als je verlekkerd kan kijken naar het draaien van je ketting?![]()
Je kan weer gerust ademhalen, je hoop is werkelijkheid geworden!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je eerst ook wel die hele cassette uit elkaar gehaald hebt, tandje voor tandje alle kransjes ontvet en gepoetst hebt en niet te vergeten de derailleur wieltjes en die rot plekjes, net boven de boutjes van je voorbladen...... Anders is die mooie schone ketting zo weer zwart!
Tweetakt hé? Dat zijn de boosdoeners.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef kiekjesdief het volgende:
ze stinken wel ja maar dat verschilt wel erg. misschien door het soort olie dat gebruikt wordt
Gewoon inhalen, die gasten als je niet in hun rookt wilt fietsen.quote:Op donderdag 3 november 2011 05:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tweetakt hé? Dat zijn de boosdoeners.
Brommers.... dat zijn juist je recuperatie momentjes bij 45 in het uur.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
Brommers haal ik ook niet in hoor. Alleen als het een langzame is.
Erachter hangen bedoel je? Dat doe ik dus ookquote:Op donderdag 3 november 2011 12:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Brommers.... dat zijn juist je recuperatie momentjes bij 45 in het uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken ook iemand die dat doet. Maar daar issie dan ook een raborenner voor.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:24 schreef kiekjesdief het volgende:
paar weken geleden zag ik op het fietspad langs de nieuwe waterweg een man die iemand bij zich had op scooter als gangmaker. Zag er wel relaxt uit
Straks even kijken. Zit nu HP7, deel 2 te kijken.quote:
toerders.......quote:
Ja hij gaat lekker te toeren met een stok in zijn hand...quote:Op donderdag 3 november 2011 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
Marc, ik weet niet tot hoever het mogelijk is, maar je zou ook eens kunnen proberen om te filmen met een stok. Dus de camera op een stok (Zoals je in veel snowboardfilmpjes ziet). Dat bied helemaal een uniek perspectief!
Even met die stok filmen, dan weer opbergen en verder.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja hij gaat lekker te toeren met een stok in zijn hand...
Dat doe ik alleen op wintersport idd...quote:Op donderdag 3 november 2011 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
Marc, ik weet niet tot hoever het mogelijk is, maar je zou ook eens kunnen proberen om te filmen met een stok. Dus de camera op een stok (Zoals je in veel snowboardfilmpjes ziet). Dat bied helemaal een uniek perspectief!
Ja, ik moest even omkijken waar de rest bleef.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond het filmpje erg tof! Alleen op het eind was het jammer dat je even wegkeek terwijl die andere 2 doorfietsten. Zonder dat had ik het einde nog toffer gevonden. 2 van die wielrenners die verder fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |