Helemaal goed! Toffe gast. Hij vertelde me wat over zijn visie op de psychologie tijdens de koers. Altijd positief denken, anderen zitten nog meer stuk dan ik, straks gaat alles weer beter dus volhouden. Erg interessantquote:
Mooie fiets! Tweekleurig stuurlint moet je echt niet doen! Das niet soignee. Ik zal ff een foto van mijn fiets zoeken met een setje Cosmics die ik toen gejat had van een zeker persoonquote:
Ik heb gewoon dezequote:Op zondag 6 november 2011 11:11 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb trouwens mijn lelijke Pro Fiberglass bidonhouders vervangen door rood witte Elite's.
Ga er ook nog een andere stuurpen op zetten. Heb nu een lelijke en iets te lange Bontrager Race. Wil er een Pro Vibe7s op zetten. Denk dat ik dan de zadelpen en uiteindelijk het stuur ook vervang voor Pro Vibe7s.
quote:Op zondag 6 november 2011 11:50 schreef BraveDribbel het volgende:
Ik weet dat het voor sommigen van jullie als vloeken in de kerk klinkt, maar ik ga het toch vragen:
- Wat is een goede zadeltas, waar je iig een reservebandje, tools en evt telefoon/portemonnee oid in kwijt kan?
Haha hij vraagt om een zadeltas voor reservebandje, telefoon en paar tools. Niet een weekendtas Ivoquote:Op zondag 6 november 2011 13:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Als het puur een zadeltas moet zijn ga ik toch voor Carradice.
[ afbeelding ]
is ook in kleinere varianten te verkrijgen. Deze is in principe geschikt om er een heel weekend mee op sjouw te gaan.
Die Uni van Tacx gaat op den duur rammelen en kraken, maar ze gaan wel jaren mee. Die nieuwe Uma die ik er een tijdje op gehad heb, rammelt ook (ja ook met originele Tacx bidons). Heb er maar weer een onverwoestbare Tao opgezet. Die Tao carbon vind ik veel te duur.quote:Op zondag 6 november 2011 11:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon deze [ afbeelding ]
En ik ben er blij mee.
In die Elite bidonhouders passen toch alleen maar Eilte bidons, omdat de diameter kleiner is, dacht ik.quote:Op zondag 6 november 2011 16:19 schreef eentwee het volgende:
Mooie bidonhouders kosten niks, Elite Custom is een goeie. Nooit gerammel of gezeik, ziet er mooi uit en maar 9 euro ofzo.
@Tommeke: Pro Vibe stuur heb ik ook, met klassieke ronde bocht. Bevalt goed, is ook echt een mooie bocht maar niet zo diep (131mm) als echte klassieke sturen (Belgian drop is meestal 140-145mm). De vorm zorgt bovendien voor een vlakke overgang naar de shifters i.t.t. shallow sturen als Ritchey WCS, Deda newton, 3T Rotundo etc.
Ja, ze gaan niet eeuwig mee. Ze gaan rammelen nadien, maar dan druk je ze gewoon aan. Als ze dan op een geg. breken is het tijd om nieuwe te halen. Ze kosten ook maar 5 Euro ofzo. Ik hoef niet van die rare carbonnen dingen op mijn koersfiets.quote:Op zondag 6 november 2011 16:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die Uni van Tacx gaat op den duur rammelen en kraken, maar ze gaan wel jaren mee. Die nieuwe Uma die ik er een tijdje op gehad heb, rammelt ook (ja ook met originele Tacx bidons). Heb er maar weer een onverwoestbare Tao opgezet. Die Tao carbon vind ik veel te duur.
Ik had last van enige speling tussen de plastic montage stukken en het alu gedeelte dat daar door heen liep. Dus kon ik de speling wel opheffen zoals je zegt, maar niet het gekraak.quote:Op zondag 6 november 2011 16:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ze gaan niet eeuwig mee. Ze gaan rammelen nadien, maar dan druk je ze gewoon aan. Als ze dan op een geg. breken is het tijd om nieuwe te halen. Ze kosten ook maar 5 Euro ofzo. Ik hoef niet van die rare carbonnen dingen op mijn koersfiets.
Ik ook zoiets, van BBB. Bidons zitten er lekker stevig in.quote:Op zondag 6 november 2011 11:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon deze [ afbeelding ]
En ik ben er blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |