Toch zeker 75.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:26 schreef boyv het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp is dat men het argument gebruikt "geen uitzondering te willen maken". Want dat heeft gevolgen..
Uitzondering waarop? Een wet die stelt dat iemand die 100% Nederlands is, hoewel zijn registratie anders beweert, uitgezet mag worden en ergens gedropt mag worden in een donker gat aan de andere kant van de wereld. Ja mensen, zo gaan wij met onze landgenoten om.
Als onze wetten ons zo behandelen, is het tijd dat die de schop op gaan.
Want hoeveel Mauro's wonen er nou in Nederland? Stiekem hoop ik op heel veel, want knapen zoals hij kan dit land zeer goed gebruiken. In tegenstelling tot heel wat andere etnische minderheden hier.
Ik geef je groot gelijk. Met de vergrijzing op komst zal er iets moeten gebeuren. Als men hier studeert en gaat werken is dat alleen maar toe te juichen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:26 schreef boyv het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp is dat men het argument gebruikt "geen uitzondering te willen maken". Want dat heeft gevolgen..
Uitzondering waarop? Een wet die stelt dat iemand die 100% Nederlands is, hoewel zijn registratie anders beweert, uitgezet mag worden en ergens gedropt mag worden in een donker gat aan de andere kant van de wereld. Ja mensen, zo gaan wij met onze landgenoten om.
Als onze wetten ons zo behandelen, is het tijd dat die de schop op gaan.
Want hoeveel Mauro's wonen er nou in Nederland? Stiekem hoop ik op heel veel, want knapen zoals hij kan dit land zeer goed gebruiken. In tegenstelling tot heel wat andere etnische minderheden hier.
Amenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:36 schreef De_Nuance het volgende:
70% van Nederland en 70% van het CDA wil het ook niet.
Als het CDA echte partijdemocratie pretendeert lieten ze dit niet gebeuren.
Als de CDA-top hier niet naar luistert, laat dit mooi zien hoe bang ze wel niet voor Wilders zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:36 schreef De_Nuance het volgende:
99% van Nederland wil ook geen belasting betalen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:36 schreef De_Nuance het volgende:
Het CDA is Geerts poedel. Je gunt het Geert ook wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:05 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Als de CDA-top hier niet naar luistert, laat dit mooi zien hoe bang ze wel niet voor Wilders zijn.
De grote gedoger van de PVV is het CDA.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:09 schreef Monidique het volgende:
Het CDA is Geerts poedel. Je gunt het Geert ook wel.
Nee het laat zien dat wanneer je geen keuzes kunt maken je uiteindelijk ten onder gaat. Ze hadden op de eerste plaats nooit in zee moeten gaan met de PVV. Tenzij je het roerend eens was met de PVV natuurlijk. Maar nu zitten ze in een positie dat je altijd als verliezer uit de strijd komt. Besluit je Mauro te behouden tja dan speel je de PVV in de kaart. Zij hebben dan een stok achter de hand wanneer het beleid achteraf gefaald heeft. Zij kunnen zeggen we hebben er alles aan gedaan om het asielbeleid aan te scherpen maar het CDA heeft dit onmogelijk gemaakt voor ons. Stuur je Mauro weg dan verlies je je waardigheid als partij die centraal staat voor het gezin en eerlijke kansen voor iedereen. Tja gedoemd tot falenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:05 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Als de CDA-top hier niet naar luistert, laat dit mooi zien hoe bang ze wel niet voor Wilders zijn.
Ben je nu blij jochie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
Wat boeit het ook, zelfs in het congres is er uit gekomen dat hij weg moet.
Het enige wat Mauro nog rest is het Europees gerechtshof, dus het is in hogere handen dan de Nederlandse staat nu.
Welke partij is dat dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:33 schreef marcodej het volgende:
Zit het nu terug te kijken, ben weer een beetje trots op mijn partij.
Niet het CDA neem ik aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:33 schreef marcodej het volgende:
Zit het nu terug te kijken, ben weer een beetje trots op mijn partij.
Waarom kun je dan weer een beetje trots zijn op het CDA dan?quote:
Terwijl ze in meerderheid voor deze gedoogconstructie hebben gestemd, laten ze nu weer een eigen sociaal CDA geluid horen en dat is dat situaties als die van Mauro voorkomen dienen te worden. Daar ben ik trots op, dat ze in essentie kiezen voor de mens ipv het regeltje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom kun je dan weer een beetje trots zijn op het CDA dan?
Wat ik zie is een partij die weliswaar éénsgezind achter een mooie resolutie is gaan staan maar hopeloos is verdeeld over de interpretatie daarvan, en dat is lang niet het enige waar er binnen het CDA verdeeldheid over heerst.
Ik zie ook een partij in de greep van Wilders. Een partij die het sowieso nooit goed kan doen ook.
Als ze voor een generaal pardon zouden pleiten hebben ze een probleem met Wilders, en doen ze dit niet dan hebben ze een probleem met een groot deel van de achterban.
Ik zie een onherkenbaar CDA, welke het ideologische, Christelijke, gezicht is verloren en zoekende is om de huidige maatregelen en standpunten een Christelijke identiteit mee te geven.
Volstrekt normaal. En ook mooi.quote:
Provocatiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef De_Nuance het volgende:
CDA: Zie je we houden wel van donkere mensen
Ja, maar ze gaan er wel een uitzetten. Zo veel houden we van donkere mensen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef De_Nuance het volgende:
CDA: Zie je we houden wel van donkere mensen
voetbalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis het gejuich na het Wilhelmus
Ja ze moeten ook niet teveel willen. Af en toe een beetje zingen voor ons is meer dan zat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaan er wel een uitzetten. Zo veel houden we van donkere mensen.
Ja , ze gaan jou uitzetten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:51 schreef 3-voud het volgende:
Zijn ze klaar? En zijn ze er nog wat mee opgeschoten?
Zie de fax wel tegemoet.quote:
twitter is het nieuwe faxenquote:
Al 40.677 handtekeningen, gaat goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:55 schreef Kwaliteit het volgende:
http://petities.nl/petitie/mauro-moet-blijven--2
ik ga straks we een petitie beginnen als ik mijn verkeersboete moet betalenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Al 40.677 handtekeningen, gaat goed.
Hoeveel hebben ze nodig om maar iets in beweging te krijgen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Breinquote:
Ik start een petitie om Rutte op rekenles te krijgen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:57 schreef donald_dick het volgende:
ik ga straks we een petitie beginnen als ik mijn verkeersboete moet betalen
Wat gebeurt er ook alweer bij de 150k? Kan je iets indienen toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
75.000. Maar moeten het alleen behandelen in de tweede kamer als er nog niet over gesproken is. Dat is het nu wel, dus de tweede kamer kan er niks mee. Het is leuk, maar stelt niks voor in principe dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze nodig om maar iets in beweging te krijgen?
nee, dan krijg je een sticker voor op je handquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:58 schreef boyv het volgende:
[..]
Wat gebeurt er ook alweer bij de 150k? Kan je iets indienen toch?
De petitie zelf?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:58 schreef boyv het volgende:
[..]
Wat gebeurt er ook alweer bij de 150k? Kan je iets indienen toch?
Limburgs ≠ Nederlandsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:59 schreef StephanL het volgende:
LOL Nederlandse les voor turken en marokkanen en Mauro moet weg
Ik wil er mee naar Buma gooien en Leers wil ik trakteren op een Limburgse vlaai in zijn gezicht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef donald_dick het volgende:
Op school gaat de pet afhoofddoek ook?
het zoet gaat op aan landbouwsubsidies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:05 schreef donald_dick het volgende:
En waar blijft ons zoet dan? Ik kan het balkende nog horen zeggen "Nu het zuur, straks het zoet!":')
Als jij je nou eens druk zou maken om al die zielige gevalletjes, en niet enkel om diegene die met hun geveltje op TV komen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil er mee naar Buma gooien en Leers wil ik trakteren op een Limburgse vlaai in zijn gezicht.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:07 schreef 3-voud het volgende:
Als jij je nou eens druk zou maken om al die zielige gevalletjes, en niet enkel om diegene die met hun geveltje op TV komen...
Selectief op basis van een hype dus.quote:
Haha ja dat dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef StephanL het volgende:
anders nodig je effe de hele zaal uit op het podium
Ze geven de twijfelaars even een ferme handdruk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef StephanL het volgende:
anders nodig je effe de hele zaal uit op het podium
Er wordt ook geregeerd naar de hype..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Selectief op basis van een hype dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |