De petitie zelf?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:58 schreef boyv het volgende:
[..]
Wat gebeurt er ook alweer bij de 150k? Kan je iets indienen toch?
Limburgs ≠ Nederlandsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:59 schreef StephanL het volgende:
LOL Nederlandse les voor turken en marokkanen en Mauro moet weg
Ik wil er mee naar Buma gooien en Leers wil ik trakteren op een Limburgse vlaai in zijn gezicht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef donald_dick het volgende:
Op school gaat de pet afhoofddoek ook?
het zoet gaat op aan landbouwsubsidies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:05 schreef donald_dick het volgende:
En waar blijft ons zoet dan? Ik kan het balkende nog horen zeggen "Nu het zuur, straks het zoet!":')
Als jij je nou eens druk zou maken om al die zielige gevalletjes, en niet enkel om diegene die met hun geveltje op TV komen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil er mee naar Buma gooien en Leers wil ik trakteren op een Limburgse vlaai in zijn gezicht.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:07 schreef 3-voud het volgende:
Als jij je nou eens druk zou maken om al die zielige gevalletjes, en niet enkel om diegene die met hun geveltje op TV komen...
Selectief op basis van een hype dus.quote:
Haha ja dat dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef StephanL het volgende:
anders nodig je effe de hele zaal uit op het podium
Ze geven de twijfelaars even een ferme handdruk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef StephanL het volgende:
anders nodig je effe de hele zaal uit op het podium
Er wordt ook geregeerd naar de hype..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Selectief op basis van een hype dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |