Waarom kun je dan weer een beetje trots zijn op het CDA dan?quote:
Terwijl ze in meerderheid voor deze gedoogconstructie hebben gestemd, laten ze nu weer een eigen sociaal CDA geluid horen en dat is dat situaties als die van Mauro voorkomen dienen te worden. Daar ben ik trots op, dat ze in essentie kiezen voor de mens ipv het regeltje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom kun je dan weer een beetje trots zijn op het CDA dan?
Wat ik zie is een partij die weliswaar éénsgezind achter een mooie resolutie is gaan staan maar hopeloos is verdeeld over de interpretatie daarvan, en dat is lang niet het enige waar er binnen het CDA verdeeldheid over heerst.
Ik zie ook een partij in de greep van Wilders. Een partij die het sowieso nooit goed kan doen ook.
Als ze voor een generaal pardon zouden pleiten hebben ze een probleem met Wilders, en doen ze dit niet dan hebben ze een probleem met een groot deel van de achterban.
Ik zie een onherkenbaar CDA, welke het ideologische, Christelijke, gezicht is verloren en zoekende is om de huidige maatregelen en standpunten een Christelijke identiteit mee te geven.
Volstrekt normaal. En ook mooi.quote:
Provocatiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef De_Nuance het volgende:
CDA: Zie je we houden wel van donkere mensen
Ja, maar ze gaan er wel een uitzetten. Zo veel houden we van donkere mensen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef De_Nuance het volgende:
CDA: Zie je we houden wel van donkere mensen
voetbalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis het gejuich na het Wilhelmus
Ja ze moeten ook niet teveel willen. Af en toe een beetje zingen voor ons is meer dan zat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaan er wel een uitzetten. Zo veel houden we van donkere mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |