abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:52:03 #1
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103702000
CDA-congres wordt beslissend voor Mauro (Volkskrant)

Het CDA-congres morgen in Utrecht krijgt een cruciale rol in het bepalen van de toekomst van de jonge Angolees Mauro Manuel. De CDA-fractie leek donderdagmiddag op een lijn te zitten, maar 's avonds kozen de fractieleden Kathleen Ferrier en Ad Koppejan toch hun eigen weg. Zij eisten dat Mauro in Nederland kan blijven, wat tot een crisisoverleg leidde. Zaterdag kunnen de leden zich uitspreken.

De afgelopen dagen werd duidelijk dat de dreigende uitzetting van Mauro gevoelig ligt bij de CDA-achterban. Het resulterende crisisoverleg binnen het CDA vond vannacht achter gesloten deuren plaats tijdens een kort reces. Vice-minsiterpresident Maxime Verhagen voegde zich na enige tijd bij het overleg.

Moties
Na het overleg werd het overleg voortgezet, maar werd alleen de CDA-motie in behandeling genomen. Tegen de verwachtingen in werd er gestemd tegen het voorstel om Mauro in Nederland te laten studeren. De oppositiepartijen die strijden voor een verblijfsvergunning voor de jongen brachten in de nacht van donderdag op vrijdag hun moties niet in stemming. Zij willen dat op een later moment doen, als ook het CDA-congres zaterdag zich over de kwestie heeft uitgesproken.

Mauro's toekomst is nu, ook na uren debat in de Tweede Kamer en crisisoverleg binnen het CDA, dus nog onduidelijk.

CDA crisis
De zaak van de Angolese jongen heeft de spanningen binnen de CDA-fractie vannacht flink doen oplopen. Het CDA sprak 's middags nog uit dat Mauro hoogstens voor studie in Nederland mag zijn, maar de dissidente CDA'ers Ad Koppejan en Kathleen Ferrier bleven er later op de dag toch bij dat de jongen het land niet uitgezet mag worden.

De twee wilden donderdagavond laat opnieuw met de rest van de fractie om de tafel om toch nog tot een eensluidend CDA-standpunt te komen. Met VVD en gedoogpartner PVV was juist afgesproken dat Mauro terug moet naar Angola.

Tijdens een reces van het Mauro-debat toont de digitale tv-zender Politiek 24 het
inmiddels bekende beeld van de dichte deur van de CDA-fractiekamer.

Weinig kans
Minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) zei aanvankelijk dat zo'n poging weinig kans had, maar beloofde op aandrang van zijn eigen partij CDA een eventuele studieaanvraag van Mauro snel af te handelen. Voor een verblijfsvergunning ziet Leers geen ruimte. Ook is zijn geval niet schrijnend genoeg om gebruik te maken van zijn bevoegdheid een uitzondering te maken.

De oppositie bleef donderdagavond tijdens een langdurig debat proberen Leers te vermurwen, maar die hield voet bij stuk. Hij wil ook niet ingaan op een oproep nieuw beleid te maken voor asielzoekers die met Mauro te vergelijken zijn. Dat zijn kinderen die in hun eentje op jonge leeftijd naar Nederland kwamen en lange tijd in een pleeggezin hebben gezeten. Volgens bronnen hadden Ferrier en Koppejan donderdag nog geprobeerd daar afspraken over te maken met de oppositie.

Tevreden
De enige partij die ronduit tevreden is met het vertrek van Mauro is de PVV. Volgens deze partij heeft de jongen gelogen tijdens zijn asielprocedure. CDA en VVD namen het deze zomer nog voor Mauro op, maar de meerderheid binnen die partijen vindt nu dat Leers gelijk heeft in zijn oordeel geen uitzondering voor de jongen te maken.

(bron: http://www.volkskrant.nl/(...)end-voor-Mauro.dhtml)
Game on
pi_103702006
Hoop bla bla.
pi_103702021
Dus ze hebben het het hele congres over Mauro (en dergelijke gevallen), vervolgens komt er een resolutie waarin zo'n 90% aangeeft dat het beleid anders moet met luid applaus na aannemen. Maar het is ABSOLUUT geen resolutie die over Mauro (en dergelijke gevallen) ging. :')

CDA :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103702030
Wat een domme journalist. "De krant verzint die dingen toch niet?"
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:54:05 #5
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103702033
Angolezen die Nederland zijn uitgezet na een mislukte asielaanvraag, horen in eigen land tot de elite.

Deolinda Lindadio zit aandachtig over de laptop gebogen. Op het scherm leest zij de Portugese vertaling van haar diploma. Lindadio (22) volgde in Nederland een opleiding. Maar er blijven mocht niet. ‘Ik vond het erg jammer; Nederland is zo leuk. Maar nu wil ik verder. Ik hoop hier bedrijfsadministratie te doen.’
Nadat haar aanvraag als asielzoeker was afgewezen, voelde zij zich ‘kapot’. Ze kwam in september vorig jaar terug in haar geboorteland Angola, na vijf jaar in Nederland te hebben gewoond. ‘Ik moest helemaal opnieuw beginnen. Behalve mijn oma en mijn zus had ik hier niemand. Maar nu gaat het goed. Ik ben weer gewend.’
Duizenden jongere Angolezen verlieten in de jaren negentig hun land, waar toen een burgeroorlog woedde. Velen kwamen terecht in Nederland. Maar in 2002 werd het vrede. Angola geldt inmiddels als veilig land. En dus moesten de meeste asielzoekers terug.
De terugkomst is soms niet eenvoudig, zeker voor mensen die een aantal jaar als vluchteling in een welvaartstaat als Nederland hebben geleefd. Maar verreweg de meeste Angolezen die hun land verlieten, kwamen in buurlanden terecht die ongeveer even arm als Angola zijn. En de écht armen verlieten hun land niet eens.
Lindadio weet dat zij door haar jaren in Nederland bevoorrecht is. Zij kreeg een opleiding en heeft een andere wereld leren kennen. Nu ze terug is in Angola, kan ze hiervan profiteren. Het fenomeen wordt wel ‘braingain’ genoemd: het voordeel van remigratie. ...
In Angola wordt ook samengewerkt met de IOM, de Internationale Organisatie voor Migratie. Zij zet zich onder meer in voor de ruim 400 duizend Angolezen die uit omringende landen zijn teruggekomen. Maar voor hen kan IOM ‘bijna niets’ doen, vertelt Katharina Schnöring van de organisatie. ‘De jongeren die uit het Westen zijn teruggekeerd, vormen een elite: door hun ervaringen en opleiding maken ze hier veel meer kans op succes.’ ...
De behoefte aan goed opgeleide jonge Angolezen zal in het zich snel ontwikkelende land alleen maar groeien. Vranken: ‘Angolese ambtenaren geven aan dat ze de expertise van teruggekeerde jongeren steeds beter kunnen gebruiken.’ José Manuel: ‘En daar ben ik best wel trots op.’

Ik wist het wel als ik Mauro was.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:54:22 #6
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103702039
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:54 schreef Tem het volgende:
Wat een domme journalist. "De krant verzint die dingen toch niet?"
Telegraaf is een goed voorbeeld. ;(
pi_103702045
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:53 schreef Caland het volgende:
Dus ze hebben het het hele congres over Mauro (en dergelijke gevallen), vervolgens komt er een resolutie waarin zo'n 90% aangeeft dat het beleid anders moet met luid applaus na aannemen. Maar het is ABSOLUUT geen resolutie die over Mauro (en dergelijke gevallen) ging. :')

Precies, de redenering van Buma is zo krom als een hoepel.
pi_103702053
quote:

Tja ze gaan zo'n congres niet laten beslissen over een individueel geval dus dat zorgt altijd voor moties waar je niks mee kan :P
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_103702054
Een minister kan niet iets anders doen dan z'n voorgangers? Hoezo niet?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:55:16 #10
302853 themole
graaft totaal door.
pi_103702063
quote:

Idd :')

Lekker aan de macht willen blijven. :P
Niet altijd serieus
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:55:31 #11
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_103702070
Hoppa :D
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:55:53 #12
341203 3-voud
pi_103702075
Denk dat het wel duidelijk is: Mauro gaat terug.
pi_103702077
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja ze gaan zo'n congres niet laten beslissen over een individueel geval dus dat zorgt altijd voor moties waar je niks mee kan :P
Maar ook niet over de groep volgens Buma, terwijl het daar echter wel over ging.
pi_103702082
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:54 schreef 3-voud het volgende:
Weg van zijn pleegouders, vrienden, opleiding, voetbal etc?
pi_103702090
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach kom op zeg, met de uitkomst van deze resolutie moet het CDA zich in de kamer nu gewoon hard maken voor een generaal pardon (of hoe je dat ook noemt) voor de 'groep Mauro'

Daar ging die hele resolutie om, maar het CDA steekt zijn kop in het zand en wil lekker verder blijven regeren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103702099
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:54 schreef betyar het volgende:

[..]

Telegraaf is een goed voorbeeld. ;(
Inderdaad, vraagt die journalist aan Buma, in de krant staat dat de partij de "dissidenten" spuug zat zijn.

Wat denk die gast nou, dat hij volmondig een tirade gaat houden tegen die twee...
pi_103702100
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:55 schreef 3-voud het volgende:
Om een studievisum of iets dergelijks op te halen hooguit. Die jongen gaat niet definitief weg uit Nederland.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:56:47 #18
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_103702103
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:55 schreef 3-voud het volgende:
Goede zaak :Y
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:56:50 #19
341203 3-voud
pi_103702106
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Yup, terug naar zijn ouders, oude vriendjes en voetbal.
pi_103702112
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

trouwen, met iemand natuurlijk, man of vrouw maak dan niks uit. :P
pi_103702122
CDA is blut :? en gaat lenen? :D
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:57:26 #22
341203 3-voud
pi_103702123
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Om een studievisum of iets dergelijks op te halen hooguit. Die jongen gaat niet definitief weg uit Nederland.
Net Politiek24 niet gezien?
pi_103702129
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:56 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Yup, terug naar zijn ouders, oude vriendjes en voetbal.
Ik denk dat die jongen een wat andere afweging maakt :).
pi_103702146
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:57 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Net Politiek24 niet gezien?
Jazeker maar ik zie een gevalletje Tadic opkomen. Nog niet weg uit Nederland of alweer terug op uitnodiging van een of andere stichting die een studiebeurs geeft.
pi_103702161
Brinkman ook met zijn resoluzie :')
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:58:46 #26
341203 3-voud
pi_103702163
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik denk dat die jongen een wat andere afweging maakt :).
Dat hebben alle vluchtelingen. We weten wel waarom.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:58:51 #27
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_103702166
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:54 schreef 3-voud het volgende:
Angolezen die Nederland zijn uitgezet na een mislukte asielaanvraag, horen in eigen land tot de elite.

Deolinda Lindadio zit aandachtig over de laptop gebogen. Op het scherm leest zij de Portugese vertaling van haar diploma. Lindadio (22) volgde in Nederland een opleiding. Maar er blijven mocht niet. ‘Ik vond het erg jammer; Nederland is zo leuk. Maar nu wil ik verder. Ik hoop hier bedrijfsadministratie te doen.’
Nadat haar aanvraag als asielzoeker was afgewezen, voelde zij zich ‘kapot’. Ze kwam in september vorig jaar terug in haar geboorteland Angola, na vijf jaar in Nederland te hebben gewoond. ‘Ik moest helemaal opnieuw beginnen. Behalve mijn oma en mijn zus had ik hier niemand. Maar nu gaat het goed. Ik ben weer gewend.’
Duizenden jongere Angolezen verlieten in de jaren negentig hun land, waar toen een burgeroorlog woedde. Velen kwamen terecht in Nederland. Maar in 2002 werd het vrede. Angola geldt inmiddels als veilig land. En dus moesten de meeste asielzoekers terug.
De terugkomst is soms niet eenvoudig, zeker voor mensen die een aantal jaar als vluchteling in een welvaartstaat als Nederland hebben geleefd. Maar verreweg de meeste Angolezen die hun land verlieten, kwamen in buurlanden terecht die ongeveer even arm als Angola zijn. En de écht armen verlieten hun land niet eens.
Lindadio weet dat zij door haar jaren in Nederland bevoorrecht is. Zij kreeg een opleiding en heeft een andere wereld leren kennen. Nu ze terug is in Angola, kan ze hiervan profiteren. Het fenomeen wordt wel ‘braingain’ genoemd: het voordeel van remigratie. ...
In Angola wordt ook samengewerkt met de IOM, de Internationale Organisatie voor Migratie. Zij zet zich onder meer in voor de ruim 400 duizend Angolezen die uit omringende landen zijn teruggekomen. Maar voor hen kan IOM ‘bijna niets’ doen, vertelt Katharina Schnöring van de organisatie. ‘De jongeren die uit het Westen zijn teruggekeerd, vormen een elite: door hun ervaringen en opleiding maken ze hier veel meer kans op succes.’ ...
De behoefte aan goed opgeleide jonge Angolezen zal in het zich snel ontwikkelende land alleen maar groeien. Vranken: ‘Angolese ambtenaren geven aan dat ze de expertise van teruggekeerde jongeren steeds beter kunnen gebruiken.’ José Manuel: ‘En daar ben ik best wel trots op.’

Waarom geen bronvermelding bij een artikel van 9 jaar geleden?
Géén kloon van tvlxd!
pi_103702174
CDA mag bij deze creperen van mij trouwens. Fusie met de SGP lijkt me het enige redmiddel om nog een paar zetels te halen.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:59:23 #29
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103702179
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:58 schreef Montov het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ssshhhtttt.
pi_103702195
quote:

[..]

Volkskrant

Uit 2007, dat is 4 jaar geleden. De situatie aldaar zal in de tussentijd alleen maar verbeterd zijn.
pi_103702200
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat hebben alle vluchtelingen. We weten wel waarom.
Nou blijkbaar weet jij dat niet. Je gaf immers aan dat jij wel zou weten wat je zou doen als je Mauro was en dat is toch een andere afweging dan die jongen maakt.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:01:02 #32
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103702224
quote:

Ja _O- wtf :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_103702239
Begrijp ik goed dat het congres een resolutie heeft aangekomen waar voor- en tegenstanders een tegengestelde interpretatie aan geven? Hoe typisch CDA :').
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_103702245
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:59 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Volkskrant

Uit 2007, dat is 4 jaar geleden. De situatie aldaar zal in de tussentijd alleen maar verbeterd zijn.
Maar de situatie van iemand die hier als 16 jarige is gekomen en in asielzoekerscentra heeft gezeten lijkt me wel wat anders dan van iemand die hier als 9 jarige is gekomen en veel langer hier gewoond heeft. Hij zal vermoedelijk de taal nauwelijks spreken.
pi_103702251
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Begrijp ik goed dat het congres een resolutie heeft aangekomen waar voor- en tegenstanders een tegengestelde interpretatie aan geven? Hoe typisch CDA :').
Ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103702257
Ach Dibi en Spekman zullen die CDA'ers wel goed aanpakken hoor, iedereen weet dat de resolutie over Mauro gaat.
pi_103702270
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Daar lijkt het inderdaad weer op neer te komen. Hadden ze eigenlijk gewoon net zo goed weer met van die onduidelijke briefjes kunnen stemmen. Maakt geen donder uit, het blijft het CDA. :P
pi_103702276
meneer is trots :r
pi_103702284
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:02 schreef De_Nuance het volgende:
Ach Dibi en Spekman zullen die CDA'ers wel goed aanpakken hoor, iedereen weet dat de resolutie over Mauro gaat.
Mauro zal wel weg moeten, hopelijk zorgt dit dan voor het klappen van het kabinet. Heeft het CDA toch nog enig nut :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:03:27 #40
137949 Disana
pi_103702288
Leers: Mauro is niet zielig.
pi_103702291
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:02 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Daar lijkt het inderdaad weer op neer te komen. Hadden ze eigenlijk gewoon net zo goed weer met van die onduidelijke briefjes kunnen stemmen. Maakt geen donder uit, het blijft het CDA. :P
Het CDA waar de C definitief bijna van afgevallen is.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:03:49 #42
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103702293
Snap echt niet dat ze bij het stemmen nog even een duidelijke stelling in beeld hebben laten zien. Van hier stemt u voor of tegen. Wat een onduidelijkheid :N
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_103702295
Het lijkt me sterk dat je in 9 jaar de taal van een land niet leert
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_103702298
Daar is die gast weer van vorig jaar.

Als je voor deze resolutie bent, dan stem je tegen.

duidelijker kan ik het niet maken :')
pi_103702299
Waarom zegt iedereen daar bij het cda dat dit over een individuele zaak gaat? Het is toch duidelijk dat Mauro staat voor een groep mensen die in dezelfde situatie zit?
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:03 schreef Disana het volgende:
Leers: Mauro is niet zielig.
:r
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_103702317
Dus Mauro is slachtoffer van een inhumaan lange procedure maar is niet zielig en moet weg en we zullen zorgen dat ergens in de toekomst een minder inhumane procedure gevolgd wordt 8)7
pi_103702331
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Mauro is slachtoffer van een inhumaan lange procedure maar is niet zielig en moet weg en we zullen zorgen dat ergens in de toekomst een minder inhumane procedure gevolgd wordt 8)7
Jep. CDA ten voeten uit. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103702334
Leers echter wel.
pi_103702337
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:04 schreef Dutchnative het volgende:
Het lijkt me sterk dat je in 9 jaar de taal van een land niet leert
Als je na je 9e alleen nog les krijgt in Nederlands en wat Frans, Duits en Engels lijkt het mij niet zo gek wanneer je Portugees of Bantoe wat roestig wordt
pi_103702343
leers voelt zich gesteund, wtf
pi_103702344
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:03 schreef StephanL het volgende:

[..]

Het CDA waar de C definitief bijna van afgevallen is.
Inderdaad.
pi_103702355
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:03 schreef Maraca het volgende:
Snap echt niet dat ze bij het stemmen nog even een duidelijke stelling in beeld hebben laten zien. Van hier stemt u voor of tegen. Wat een onduidelijkheid :N
Die hebben zij op papier: http://www.cda.nl/Upload/(...)20oktober%202011.pdf

Was alleen voor ons minder goed te volgen zo.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_103702361
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:06 schreef Kwaliteit het volgende:
leers voelt zich gesteund, wtf
En het CDA is totaal niet verdeeld :D
pi_103702367
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je na je 9e alleen nog les krijgt in Nederlands en wat Frans, Duits en Engels lijkt het mij niet zo gek wanneer je Portugees of Bantoe wat roestig wordt
Een taal vergeet je toch niet zo snel :?
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_103702374
Zou Leers gewoon bang van Wilders zijn???
pi_103702387
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:06 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Een taal vergeet je toch niet zo snel :?
Als je hem niet meer gebruikt wordt het er vermoedelijk niet beter op.
pi_103702390
ik kijk naar POL24. anderen ook?
pi_103702391
Als het CDA in de kamer helemaal niks met de resolutie gaat doen in het geval 'de groep Mauro' krijg je een enorme tweedeling in de partij. Bijna het failliet. Dat zullen zij toch ook wel begrijpen? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103702403
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
ik kijk naar POL24. anderen ook?
ja
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:08:02 #61
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103702407
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou ja, mijn vader spreekt ook nog redelijk Hongaars. Die was 6 toen hij hier kwam.
pi_103702410
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Mauro zal wel weg moeten, hopelijk zorgt dit dan voor het klappen van het kabinet. Heeft het CDA toch nog enig nut :')
Ik zie het kabinet daar echt niet om omvallen.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:08:07 #63
137949 Disana
pi_103702413
Op naar de 5 zetels! Misschien dat een fusie met de SGP nog een redmiddel kan zijn.
pi_103702428
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:07 schreef Caland het volgende:
Als het CDA in de kamer helemaal niks met de resolutie gaat doen in het geval 'de groep Mauro' krijg je een enorme tweedeling in de partij. Bijna het failliet. Dat zullen zij toch ook wel begrijpen? :')
Ja maar ze staan nu even 'schouder aan schouder' met Leers. :')
pi_103702436
Kijk, Gisteren zat ik EditieNL te kijken. Weet je, omdat we het over tieners hebben. denken we: ahhh die moet blijven.

als we het over een ouder iemand hadden, dan zit je met een heel andere gedachte te kijken
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:09:32 #67
341203 3-voud
pi_103702444
quote:

[..]

2 jaar geleden.
http://www.rijnlandmodel.(...)&page_anchor=&code=5
pi_103702448
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:08 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ja maar ze staan nu even 'schouder aan schouder' met Leers. :')
Ja. De Leers die net verklaarde dat hij zich enorm gesteund voelt door dit congres. Echt, een bord voor je kop is er niks bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103702452
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:08 schreef betyar het volgende:

[..]

Nou ja, mijn vader spreekt ook nog redelijk Hongaars. Die was 6 toen hij hier kwam.
Oh het kan hoor, maar ik denk dat de taalbeheersing van deze jongen wat anders zal zijn dan van iemand die tot haar 15e/16e in Angola heeft gewoond en daar haar basisopleiding heeft gehad.
pi_103702464
Kale Kojak
pi_103702466
quote:
Jij leeft nog in 2009 :P?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:10:24 #72
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103702467
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh het kan hoor, maar ik denk dat de taalbeheersing van deze jongen wat anders zal zijn dan van iemand die tot haar 15e/16e in Angola heeft gewoond en daar haar basisopleiding heeft gehad.
Dat is een feit.
pi_103702468
Ook is een groot verschil dat je een bikkel moet zijn in Angola om je te handhaven in de samenleving daar
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:10:43 #74
341203 3-voud
pi_103702471
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Anders. Niet compleet weg.
pi_103702482
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, Gisteren zat ik EditieNL te kijken. Weet je, omdat we het over tieners hebben. denken we: ahhh die moet blijven.

als we het over een ouder iemand hadden, dan zit je met een heel andere gedachte te kijken
Ja klopt, dus ?

Een baby behandel je ook anders dan een tiener. Zo is het leven.
pi_103702486
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

staat toch 2007?
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:11:08 #77
341203 3-voud
pi_103702489
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Lol. Je argumenten raken op blijkbaar.
pi_103702490
Het is en blijft toch zo moeilijk, hij is hier illegaal, maar je kan het een 14-jarige jongen niet kwalijk nemen dat hij niet zelf weggaat.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_103702492
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:10 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Anders. Niet compleet weg.
In de praktijk zal je door de mensen in je 'eigen land' als een vreemd sprekende toerist worden gezien :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103702506
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:11 schreef Tem het volgende:

[..]

staat toch 2007?
joh, 2007+2 = 2009 ;)
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:12:00 #81
341203 3-voud
pi_103702508
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:11 schreef Caland het volgende:

[..]

In de praktijk zal je door de mensen in je 'eigen land' als een vreemd sprekende toerist worden gezien :+
Dan komt dat artikel wat ik postte weer om de hoek kijken:

Angolezen die Nederland zijn uitgezet na een mislukte asielaanvraag, horen in eigen land tot de elite
pi_103702514
Ik heb er een dubbel gevoel bij.
Mauro is nog maar 18 jaar. Maar als je het over ene ouder iemand hebt zoals iemand van 56 jaar. Dan denken we. ja maja ja stamelend. Eigenlijk behandel je dan mensen ongelijk
pi_103702516
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:07 schreef Caland het volgende:
Dat lijkt mij ook inderdaad.

Maar er wel iets mee doen, zoals pleiten voor een generaal pardon in de tweede kamer bijvoorbeeld zie ik ze ook niet zo snel doen, bang als ze zijn dat Wilders dan stopt met zijn gedoogrol en het kabinet laat vallen.

Gezien de historisch lage score van het CDA in de peilingen en - zojuist vernomen op het congres - de nagenoeg lege campagnekas van het CDA, zullen zij niet staan te springen om nieuwe verkiezingen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:12:40 #84
273430 HalvinCarris
pi_103702522
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:11 schreef Dutchnative het volgende:
Het is en blijft toch zo moeilijk, hij is hier illegaal, maar je kan het een 14-jarige jongen niet kwalijk nemen dat hij niet zelf weggaat.
Tja, hij kon ook als een kleinere jongen op het vliegtuig stappen naar Nederland. Had op z'n 14e ook wel gekund voor de terugweg.
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_103702529
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:11 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

joh, 2007+2 = 2009 ;)
:P nog maar een bak koffie.
pi_103702532
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:11 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Lol. Je argumenten raken op blijkbaar.
Sorry maar jij zegt een artikel van 2 jaar oud en linkt dan naar een artikel uit 2007, dan is de vraag of je nog in 2009 leeft niet zo gek toch?
pi_103702535
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:12 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dan komt dat artikel wat ik postte weer om de hoek kijken:

Angolezen die Nederland zijn uitgezet na een mislukte asielaanvraag, horen in eigen land tot de elite
Sommige mensen op deze wereld zijn gehecht aan hun broertje , pleegmoeder en vader en vrienden.
pi_103702566
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb er een dubbel gevoel bij.
Mauro is nog maar 18 jaar. Maar als je het over ene ouder iemand hebt zoals iemand van 56 jaar. Dan denken we. ja maja ja stamelend. Eigenlijk behandel je dan mensen ongelijk
Nou ja wat mij betreft zou de procedure in geen geval 8 jaar in beslag mogen nemen.
pi_103702568
Vroeger :')
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:14:14 #90
341203 3-voud
pi_103702569
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:13 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Sommige mensen op deze wereld zijn gehecht aan hun broertje , pleegmoeder en vader en vrienden.
..en zijn natuurlijke moeder en thuisfront aangezien hij er regelmatig contact mee heeft.
pi_103702572
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:13 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

uiteindelijk scheiden je wegen toch. vroeg of laat. je overlijdt toch.
pi_103702573
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook inderdaad.

Maar er wel iets mee doen, zoals pleiten voor een generaal pardon in de tweede kamer bijvoorbeeld zie ik ze ook niet zo snel doen, bang als ze zijn dat Wilders dan stopt met zijn gedoogrol en het kabinet laat vallen.

Gezien de historisch lage score van het CDA in de peilingen en - zojuist vernomen op het congres - de nagenoeg lege campagnekas van het CDA, zullen zij niet staan te springen om nieuwe verkiezingen.
Misschien komt de bal dan toch weer bij Ferrier en Koppejan te liggen, net als vorige keer?
Die interviewer van net stelde de vraag of het klopte dat het partijbestuur die twee helemaal zat zijn. Worden nog spannende dagen.
pi_103702578
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:12 schreef Tomatenboer het volgende:

Dat is dan toch gelijk alles wat er mis is met het CDA? Bang zijn voor hun extremistische gedoogpartner. Schandalig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103702595
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

uiteindelijk scheiden je wegen toch. vroeg of laat. je overlijdt toch.
Zo is het leven.

We hoeven het daarom niet nóg moeilijker te maken voor mensen.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:15:56 #95
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103702606
Sovjetblok.
pi_103702609
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:15 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Zo is het leven.

We hoeven het daarom niet nóg moeilijker te maken voor mensen.
Dus ik verwacht uiteindelijk dat Mauro weg moet. Stuur eens per jaar hem op vakantie naar NL.

Oplossing
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:16:16 #97
137949 Disana
pi_103702616
Piet Bukman gaat er eens goed voor staan. Oude mannen en zelf-importantie :D
pi_103702619
Geweldig om te lezen hoe het CDA op twitter wordt afgemaakt :D
pi_103702620
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dus ik verwacht uiteindelijk dat Mauro weg moet. Stuur eens per jaar hem op vakantie naar NL.

Oplossing
:') !
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:16:48 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103702632
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:16 schreef StephanL het volgende:
Geweldig om te lezen hoe het CDA op twitter wordt afgemaakt :D
Is Bleker eigenlijk al aan het woord geweest over het P&W debacle? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103702642
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat is er :') aan?

Kom eens met baseringen.
pi_103702643
quote:

[..]

pi_103702650
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Oplossing
Ben jij Henk Bleker?
pi_103702655
quote:

[..]

Nee. Klapstukken komen later. Ik wil wel weer die man van vorig jaar met die stemboekjes. ben je voor deze resolutie? stem dan tegen :')
pi_103702665
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:17 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Ben jij Henk Bleker?
nee.
pi_103702667
quote:

[..]

Ben jij Henk Bleker?
Dan mag Mauro hier op vakantie ook naar een voetbalwedstrijd toe :')
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:18:08 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103702670
quote:

[..]

Ben jij Henk Bleker?
Hij is 13, kan er ook niks aan doen dat 'ie achterlijk is :')

Moeten we ook maar het land uitsturen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103702676
quote:

[..]

Nee. Niet echt gevolgd, wat was er erg aan?
pi_103702678
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:14 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Misschien komt de bal dan toch weer bij Ferrier en Koppejan te liggen, net als vorige keer?
Die interviewer van net stelde de vraag of het klopte dat het partijbestuur die twee helemaal zat zijn. Worden nog spannende dagen.
Op Ferrier en Koppejan reken ik allang niet meer. Wat mij betreft hebben zij allang aangetoond een ruggegraat van slagroom te hebben. Gisteren wilde Koppejan ook meer voor de vorm dan voor de inhoud meestemmen met een motie van de ChristenUnie, die toch al niet aangenomen zou worden.

Beiden komen op mij over als meer een "symbolische" protestfunctie, zolang het maar geen schadelijke gevolgen heeft zeg maar. :)

Maar iedereen heeft gelijk dat men zichzelf dan nog wel tegenkomt als men zo denkt met de verhoudingen en de meningen binnen de CDA achterban om te kunnen gaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_103702683
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij is 13, kan er ook niks aan doen dat 'ie achterlijk is :')

Moeten we ook maar het land uitsturen.
Helaas ben ik geen buitenlander. Maar volgens jouw begrippen wel
pi_103702701
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee. Klapstukken komen later. Ik wil wel weer die man van vorig jaar met die stemboekjes. ben je voor deze resolutie? stem dan tegen :')
Is al geweest net met zijn resoluzies. Wellicht later weer.
pi_103702716
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:19 schreef StephanL het volgende:

[..]

Is al geweest net met zijn resoluzies. Wellicht later weer.
Ik hoop van wel. Enige vermaak op dit congres.
pi_103702721
O hij is 13, onvolgroeide hersenen en bewijsdrang, ik laat het dan voor wat het is.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:20:12 #114
341203 3-voud
pi_103702729
Opvallend. Nu de rechtsen binnen druipen in deze discussie en men met feiten en glasheldere tegenargumenten de anderen om de oren veegt, druipen de pro-argumenteerders nagenoeg af en blijven de oneliners nog even hakken.
pi_103702737
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan mag Mauro hier op vakantie ook naar een voetbalwedstrijd toe :')
Wat lief O+
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:20:31 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103702738
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:18 schreef StephanL het volgende:

[..]

Nee. Niet echt gevolgd, wat was er erg aan?
Het was een ernstig twijfelachtig optreden van die Bleker. Durfde Mauro geen moment aan te kijken, draaide constant om de hete brij heen en als klap op de vuurpijl bood hij stiekem nog een kaartje aan voor Twente - PSV na afloop van de discussie dmv een briefje. Echt tenenkrommend.

Alleen die uitzending heeft het CDA weer 5 zetels gekost denk ik :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103702764
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is dan toch gelijk alles wat er mis is met het CDA? Bang zijn voor hun extremistische gedoogpartner. Schandalig.
Ja, daar komt het op dit punt wel op neer inderdaad. Schandalig dat het CDA zich uberhaupt al laat "gedogen" door een partij wiens principes zo haaks staan op het eigen gedachtengoed en omgangsvormen maar dat terzijde.

Maar helaas ziet men dat bij het CDA anders. Ik heb er een tijd geleden enkele plaatselijke CDA-leden op aangesproken, en mijn beeld dat de haat tov de PvdA groter lijkt dan de liefde voor de PVV werd toen weer bevestigd. :')
pi_103702766
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Het was een ernstig twijfelachtig optreden van die Bleker. Durfde Mauro geen moment aan te kijken, draaide constant om de hete brij heen en als klap op de vuurpijl bood hij stiekem nog een kaartje aan voor Twente - PSV na afloop van de discussie dmv een briefje. Echt tenenkrommend.

Ok. Wellicht nog terug kijken morgen.
pi_103702775
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:20 schreef 3-voud het volgende:
Opvallend. Nu de rechtsen binnen druipen in deze discussie en men met feiten en glasheldere tegenargumenten de anderen om de oren veegt, druipen de pro-argumenteerders nagenoeg af en blijven de oneliners nog even hakken.
Inderdaad.

Het is een links rechts discussie. Daarom
wil 41% van de VVD en 70% van de CDA stemmers en 70% van Nederland dat hij blijft.
pi_103702776
Man, het lijkt wel een EO dag met die Peetoom.
pi_103702780
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat is er :') aan?

Kom eens met baseringen.
Je meent serieus dat het een oplossing is om iemand aan te bieden dan eens per jaar op vakantie te mogen komen? Los van of hij nu wel of niet uitgezet zou moeten worden, is dat geen oplossing te noemen. Hoogstens een doekje voor het bloeden.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:22:22 #122
341203 3-voud
pi_103702787
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Dom van Mauro dat hij die kans niet greep. Zo kon hij de sympathie-kaart nog verder uitspelen tussen al die kopstukken.
Hij reageerde met typisch straattaaltje "Mooi nie!"...
pi_103702791
Nu komt het, partijvernieuwing :P
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:22:29 #124
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103702792
quote:
Feiten? Welke feiten? Je onzin bericht uit 2011 2009 2007?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:23:19 #125
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103702817
Waarom was adoptie niet mogelijk door de pleegouders? Ja de moeder leeft nog in Angola maar legt haar zoon als je het het zo bekijkt te vondeling (in een vliegtuig gezet). Dan was die kermis niet nodig geweest en was verblijf geen enkel probleem geweest. Er is jaren tijd geweest om dit te onderzoeken of de moeder aldaar te benaderen. Van de andere kant als je hier een opleiding geniet kun je dan niet in Angola een topbaan krijgen dat je je eigen familie daar nog kan zien en helpen?

Wat een maatschappij.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:23:43 #126
341203 3-voud
pi_103702826
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:22 schreef betyar het volgende:

[..]

Moet je nagaan: het is de laatste jaren flink op vooruit gegaan met Angola. Zelfs de bevolking ziet de toekomst beter in.
pi_103702847
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:22 schreef betyar het volgende:

[..]

Waarom is het een onzin bericht?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:24:47 #128
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103702853
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Moet je nagaan: het is de laatste jaren flink op vooruit gegaan met Angola. Zelfs de bevolking ziet de toekomst beter in.
En dat is een reden om die jongen terug te sturen? Hongarije is ook veilig dan kan die vrouw van Wilders ook terug.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:25:31 #129
341203 3-voud
pi_103702869
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef betyar het volgende:

[..]

En dat is een reden om die jongen terug te sturen?
Nee, de reden is de wet/procedure.
Volg je het nog wel?
pi_103702871
je ziet ook echt alleen nog maar bejaarden daar bij dat CDA
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:25:38 #131
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103702872
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Waarom is het een onzin bericht?
Waar heel de discussie over gaat namelijk individuele gevallen.
pi_103702879
Haha hij slaapt _O- Wel twee coole vlaggen met: Mauro moet blijven
pi_103702882
quote:
Kwamen van jouw kant maar eens feiten en glasheldere tegenargumenten. Dan had je misschien eens een beetje een toegevoegde waarde in dit subforum.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:26:51 #134
341203 3-voud
pi_103702903
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kwamen van jouw kant maar eens feiten en glasheldere tegenargumenten. Dan had je misschien eens een beetje een toegevoegde waarde in dit subforum.
du_ke toch... kun je niet eens met wat anders komen dan dit repeterende kleutergezeur?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:27:00 #135
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103702906
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nee, de reden is de wet/procedure.
Volg je het nog wel?
Dat Leers kan bepalen of hij wel of niet blijft?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:27:31 #136
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_103702923
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

buitenlandse zaken geeft nog steeds een negatief reisadvies voor angola af, dus uitzetten kan helemaal niet
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:27:52 #137
341203 3-voud
pi_103702929
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat Leers kan bepalen of hij wel of niet blijft?
Yup. Zoiets inderdaad.
Als je twijfelt kun je je inlezen vanaf 4 dagen geleden.
pi_103702952
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat is het mooie aan 3-voud. Die kan alleen maar roepen dat 'rechtsen' sterke argumenten aandragen. Verder blijven inhoudelijke posts natuurlijk uit, want dat is te hoog gegrepen voor de beste man. Hij kan enkel wijzen op andere die goede argumenten aandragen.

En hij weet niet eens het verschil tussen links en rechts. Het is eigenlijk zo droevig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:29:09 #139
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_103702965
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:25 schreef Kwaliteit het volgende:
je ziet ook echt alleen nog maar bejaarden daar bij dat CDA
het cda sterft ook uit
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:29:12 #140
137949 Disana
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:29:41 #141
341203 3-voud
pi_103702977
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Stroekie het volgende:

[..]

buitenlandse zaken geeft nog steeds een negatief reisadvies voor angola af, dus uitzetten kan helemaal niet
Waar lees jij dat? Ik lees toch wat anders:
http://www.minbuza.nl/reizen-en-landen/reisadviezen/a/angola.html
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:29:44 #142
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103702978
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Yup. Zoiets inderdaad.
Als je twijfelt kun je je inlezen vanaf 4 dagen geleden.
Verklaar dan eens waarom Leers zegt liegt dat hij geen een mogelijk heeft ook al wil hij zo graag om Mauro en co te laten blijven?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:30:46 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703005
Eigenlijk is het CDA alleen nog te redden als ze nu de groep Mauro een generaal pardon geven en Doekle Terpstra de politiek leider maken.

Te simpel gedacht? :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103703009
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:25 schreef betyar het volgende:

[..]

Waar heel de discussie over gaat namelijk individuele gevallen.
Uit het artikel blijkt dat hij zonder problemen terug kan gaan en grote kans maakt op een goed leven. De wet in Nederland stelt dat hij moet vertrekken.

Win-win situatie, geen precedentwerking in Nederland en aan de andere kant helpen je geboorteland op te bouwen.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:30:53 #145
341203 3-voud
pi_103703011
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:29 schreef betyar het volgende:

[..]

Verklaar dan eens waarom Leers zegt liegt dat hij geen een mogelijk heeft ook al wil hij zo graag om Mauro en co te laten blijven?
Omdat "schrijnend" heel anders ingevuld wordt sinds Mauro op TV is geweest. Daar kan en mag Leers geen boodschap aan hebben. Politiek is feiten, geen onderbuik.
pi_103703019
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:26 schreef 3-voud het volgende:

[..]

du_ke toch... kun je niet eens met wat anders komen dan dit repeterende kleutergezeur?
Ik ben al inhoudelijk ingegaan op je artikel maar dat negeer je. Tja sorry maar je wekt niet de indruk hier te komen voor enige discussie.
pi_103703022
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is het mooie aan 3-voud. Die kan alleen maar roepen dat 'rechtsen' sterke argumenten aandragen.
Inderdaad, en dat met een George Carlin usericon. :') !
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:31:35 #148
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103703038
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Omdat "schrijnend" heel anders ingevuld wordt sinds Mauro op TV is geweest. Daar kan en mag Leers geen boodschap aan hebben. Politiek is feiten, geen onderbuik.
Gezinsbanden?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:31:37 #149
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_103703042
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is het mooie aan 3-voud. Die kan alleen maar roepen dat 'rechtsen' sterke argumenten aandragen. Verder blijven inhoudelijke posts natuurlijk uit, want dat is te hoog gegrepen voor de beste man. Hij kan enkel wijzen op andere die goede argumenten aandragen.

En hij weet niet eens het verschil tussen links en rechts. Het is eigenlijk zo droevig.
hij denkt bij links of rechts dat het links- of rechtsdragend is :)
pi_103703050
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat met een George Carlin usericon. :') !
Carlin inderdaad, die goddomme zo links was dat je er bijna bang werd.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:32:26 #151
341203 3-voud
pi_103703067
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik ben al inhoudelijk ingegaan op je artikel maar dat negeer je. Tja sorry maar je wekt niet de indruk hier te komen voor enige discussie.
Neuh, kep alleen gezien dat je mijn typefout van 2 wat 4 moest zijn, enorm aangreep om me belachelijk proberen te maken.
pi_103703071
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef 3-voud het volgende:

[..]

had je al voorbeelden van dergelijke vergelijkbare schrijnende gevallen waar uitzetting wel is gelukt?
pi_103703072
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Die twee zijn helemaal niet aan elkaar gekoppeld. Het UNHCR bepaalt in belangrijke mate of een land veilig genoeg is voor terugkeer van vluchtelingen, in dit geval is Angola veilig genoeg.
Dat je er moet oppassen als blanke toerist met een gouden ketting om je nek is niet relevant in deze.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:32:51 #154
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103703076
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Carlin inderdaad, die goddomme zo links was dat je er bijna bang werd.
Dat filmpje wat je een keer liet zien is nog altijd blijven hangen.
pi_103703080
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Neuh, kep alleen gezien dat je mijn typefout van 2 wat 4 moest zijn, enorm aangreep om me belachelijk proberen te maken.
Vast en zeker typefout inderdaad.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:33:38 #156
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103703095
Wat is kep?
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:33:54 #157
341203 3-voud
pi_103703104
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef betyar het volgende:

[..]

Gezinsbanden?
Dan zit je met een probleem. Aangezien Mauro regelmatig contact heeft met biologische moeder is die band sterker.
pi_103703123
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door du_ke op 29-10-2011 12:36:42 (persoonlijk geneuzel is niet nodig) ]
pi_103703134
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Op Ferrier en Koppejan reken ik allang niet meer. Wat mij betreft hebben zij allang aangetoond een ruggegraat van slagroom te hebben. Gisteren wilde Koppejan ook meer voor de vorm dan voor de inhoud meestemmen met een motie van de ChristenUnie, die toch al niet aangenomen zou worden.

Beiden komen op mij over als meer een "symbolische" protestfunctie, zolang het maar geen schadelijke gevolgen heeft zeg maar. :)

Maar iedereen heeft gelijk dat men zichzelf dan nog wel tegenkomt als men zo denkt met de verhoudingen en de meningen binnen de CDA achterban om te kunnen gaan.
Schouder aan schouder zeg maar hehe.

Misschien heb je gelijk over Koppejan en Ferrier, maar dit congres zelfs is ook een blamage voor het CDA. De partij wordt kleiner en kleiner in de peilingen en nu deze schertsvertoning met een uitkomst die multi-interpretabel is en zal blijven om de gelederen binnen het CDA gesloten te houden, terwijl de CDA-stemmer er al geen barst meer van snapt....
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:35:37 #160
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103703148
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dan zit je met een probleem. Aangezien Mauro regelmatig contact heeft met biologische moeder is die band sterker.
En de gezinsbanden met zijn pleeggezin? Heb je een bron dat die banden zwakker zijn dan met zijn moeder?
pi_103703155
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik maakte daar een opmerking over, goh wat een ramp :')

Maar goed je had het blijkbaar gemist dus nog maar een keer

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar de situatie van iemand die hier als 16 jarige is gekomen en in asielzoekerscentra heeft gezeten lijkt me wel wat anders dan van iemand die hier als 9 jarige is gekomen en veel langer hier gewoond heeft. Hij zal vermoedelijk de taal nauwelijks spreken.
De situatie is nogal anders.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:36:19 #162
341203 3-voud
pi_103703170
-edit

[ Bericht 98% gewijzigd door du_ke op 29-10-2011 12:37:02 (reactie op edit) ]
pi_103703173
quote:
Volgens Leers is het beeld van verdeeldheid binnen het CDA over de toekomst van Mauro slecht voor de partij.
Welke verdeeldheid, Gerd? 85 procent van de aanwezigen wil dat die knaap blijft.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:37:31 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703200
OzcanAkyol twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 11:53:51 Wanneer krijgt Geert Wilders spreektijd? #CDAcongres reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103703209
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welke verdeeldheid, Gerd? 85 procent van de aanwezigen wil dat die knaap blijft.
Het is Gerd Leers hé. Een van de grootste blokkendoosjosti's in de politiek
pi_103703215
Is er een resolutie om die Gristen partij op te doeken?
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:38:01 #167
341203 3-voud
pi_103703217
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:35 schreef betyar het volgende:

[..]

En de gezinsbanden met zijn pleeggezin? Heb je een bron dat die banden zwakker zijn dan met zijn moeder?
Het is duidelijk dat waneer er regelmatig contact is, Mauro die moeder als echte moeder ziet en niet als een kennis. Lijkt me evident dat je kunt spreken van een betere band.
Heb jij anders een onderzoek wat bevestigd dan Mauro meer geeft om zijn pleegmoeder dan zijn echte moeder?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:38:06 #168
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103703218
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef 3-voud het volgende:

Zo kan ik er nog een paar verzinnen. Mauro zit nu bij zijn pleegouders die hem in zijn pubertijd hebben opgevoed. Die band lijkt mij een stuk sterker omdat hij zijn pleegouders elke dag om zich heen had.
pi_103703225
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:37 schreef Caland het volgende:
OzcanAkyol twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 11:53:51 Wanneer krijgt Geert Wilders spreektijd? #CDAcongres reageer retweet
:|W
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:38:53 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703239
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:|W
Toch heeft hij een goed punt, maar dat zal jij wel niet begrijpen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103703241
widtvoet twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 12:37:47 Wat leuq! Een quiz. "Waar haalde Abraham de mosterd?" #cdacongres reageer retweet
Ik zou het niet weten.
pi_103703256
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Toch heeft hij een goed punt
Dat wel ja. Geert Wilders heeft meer feiten in 10 zinnen dan CDA josti's in 100 zinnen
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:39:38 #173
341203 3-voud
pi_103703258
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Toch heeft hij een goed punt, maar dat zal jij wel niet begrijpen.
Het bevestigd alleen je onderbuik.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:39:43 #174
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103703262
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:39 schreef StephanL het volgende:
widtvoet twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 12:37:47 Wat leuq! Een quiz. "Waar haalde Abraham de mosterd?" #cdacongres reageer retweet
Ik zou het niet weten.
Bij de PVV natuurlijk. >:)
pi_103703266
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:38 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat waneer er regelmatig contact is, Mauro die moeder als echte moeder ziet en niet als een kennis. Lijkt me evident dat je kunt spreken van een betere band.
Heb jij anders een onderzoek wat bevestigd dan Mauro meer geeft om zijn pleegmoeder dan zijn echte moeder?
Jij stelt dan lijkt me ook dat jou zou moeten bewijzen. net als bij meer onderwerpen hier, je stelt heel veel maar komt nergens mee. Dat is jammer.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:40:03 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703269
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat wel ja. Geert Wilders heeft meer feiten in 10 zinnen dan CDA josti's in 100 zinnen
Oké, je begrijpt het dus niet. Maakt niet uit verder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103703271
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Bij de PVV natuurlijk. >:)
LOL :D
pi_103703282
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:39 schreef StephanL het volgende:
Ik zou het niet weten.
Bij Hagar
pi_103703297
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:39 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het bevestigd alleen je onderbuik.
:')
pi_103703327
De oude geschriften stellen dat het moreel is om Mauro op te vangen. Halleluja.
pi_103703349
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:41 schreef Picchia het volgende:
De oude geschriften stellen dat het moreel is om Mauro op te vangen. Halleluja.
Jezus zal spreken tot de CDA'ers in een gebed van al de leden
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:42:49 #182
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103703357
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:38 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dus als zijn band met mama daar sterker is wil hij hier blijven? Dat weerlegt meteen heel jouw onzin verhaal en versterkt mijn conclusie.
pi_103703367
quote:

[..]

Wonderlijk.

Overigens maakt Wilders zelden gebruik van feiten, maar die discussie hoort niet hier.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:43:32 #184
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103703370
Och Leers had in Maastricht moeten blijven.

Maar nogmaals, gek dat ze er nooit een adoptie procedure van gemaakt hadden en dit al jaren geleden en dit iom de biologische moeder(die had je dan wel kunnen overtuigen). Dan was dit allemaal niet nodig en kon de jongen gewoon blijven. Nu is het nog maar afwachten.
pi_103703386
Zie die baas zitten :D Pimp _O_
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:44:23 #186
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103703400
quote:

Je bent jong en hebt nog veel te leren. :Y
pi_103703407
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:43 schreef Cherna het volgende:

Nu zit daar het echtgenootje van Kwalbert Verlinde :')
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:44:51 #188
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103703414
Wat de neuk is dit voor evangelie?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:45:01 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703417
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:43 schreef Cherna het volgende:

Maar nogmaals, gek dat ze er nooit een adoptie procedure van gemaakt hadden en dit al jaren geleden en dit iom de biologische moeder(die had je dan wel kunnen overtuigen). Dan was dit allemaal niet nodig en kon de jongen gewoon blijven. Nu is het nog maar afwachten.
Het pleeggezin zorgt toch voor meer kinderen (beetje een komen en gaan)? Wellicht dat zij dit niet hadden zien aankomen :?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103703420
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Je bent jong en hebt nog veel te leren. :Y
:Y
pi_103703424
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:44 schreef betyar het volgende:
Een parallel universum.
I´m back.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:45:22 #192
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103703426
quote:
Ze moeten faken dat dit een Christelijke partij is.
pi_103703430
quote:
Het christelijke volgens het CDA vernieuwers.
pi_103703435
Jacobine heeft gelijk, het CDA gaat hemelen
pi_103703436
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nu zit daar het echtgenootje van Kwalbert Verlinde :')
Dertien jaar en dit soort dingen , product van twitter , Geenstijl en Facebook .
pi_103703438
quote:
Ze is ook theoloog.
pi_103703454
quote:

[..]

Ja wat een baas _O_
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:46:42 #198
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103703457
Het Wij-land? Pardon?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:47:01 #199
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103703465
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het Wij-land? Pardon?
:D :D :D
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:48:14 #200
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103703498
Moraliteit. Had dat maar eerder bedacht voordat jullie met de PVV in zee gingen.
pi_103703503
Mooie worden, vrijheid, socialiteit. Echter ver te zoeken in de fractie.
pi_103703505
ze heeft wel een punt, maar het zijn toch loze woorden omdat het pluche belangrijker is dan idealen bij het cda.
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:48:29 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703506
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het Wij-land? Pardon?
Weiland :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103703514
Ja! Nee! eigenlijk geen idee wat je gaat zeggen :P
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:48:54 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703519
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef alors het volgende:
ze heeft wel een punt, maar het zijn toch loze woorden omdat het pluche belangrijker is dan idealen bij het cda.
Precies.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103703538
Gezin en familie als bouwstenen voor de toekomst :')
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:49:40 #207
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103703545
CDA :') CDA :') :')
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_103703558
quote:
Het is een parallel universum waarin Jacobientje leeft.
I´m back.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:50:23 #209
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103703567
Gezin en familie als bouwstenen voor de toekomst. Daarom gaan jullie Mauro naar Angola terugsturen.
pi_103703570
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef StephanL het volgende:
Maar dan wel in Angola.
pi_103703580
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef StephanL het volgende:
En compassie :')
pi_103703591
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Weiland :')
:').

quote:
Inderdaad. Dan kun je nog zulke mooie dingen roepen.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:51:05 #213
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103703594
Die vrouw heeft het in ieder geval niet over het CDA op foute keuzes maken na dan.
pi_103703595
Mensen vallen in slaap zo te zien.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:51:24 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703607
Maar er is totaal geen sprake van een dubbele moraal hoor :')
Pff, wat is dit ernstig zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103703610
Ze spelen de bijbel na: nee, er is geen plaats meer in de herberg....!!!!!
I´m back.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:51:36 #217
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103703619
hahaha dat manneke.
pi_103703621
Nee, voel hem niet aankomen :+
pi_103703650
Wat een flauwekul geouweneel weer...
I´m back.
pi_103703653
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:51 schreef Tem het volgende:
Mensen vallen in slaap zo te zien.
Ouderdom.
pi_103703658
Toekomst gericht en heeft een sociaal hart. De ironie :D _O-
pi_103703668
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:53 schreef StephanL het volgende:
Toekomst gericht en heeft een sociaal hart. De ironie :D _O-
Jij gaat sneller dan ik joh...
I´m back.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:53:37 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703671
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:52 schreef Ryan3 het volgende:
Wat een flauwekul geouweneel weer...
Eigenlijk is het een uitstekende speech. Maar het staat haaks op het beleid dat ze voeren en gaan uitvoeren momenteel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103703674
Nieuwrechts???
I´m back.
pi_103703679
Volgens mij loopt mijn stream achter. Ik zie hier steeds dingen staan die ik daarna pas hoor :P.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:54:42 #226
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103703688
Onferming :') :') :')
pi_103703691
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kijk via de tv ;)
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:54:59 #228
137949 Disana
pi_103703697
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja hoe kan dat? Ik kijk via
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/

Edit: oh de tv.
pi_103703707
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:53 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuwrechts???
Als dat hoekje voor doodbloedende partijen staat.
pi_103703710
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Eigenlijk is het een uitstekende speech. Maar het staat haaks op het beleid dat ze voeren en gaan uitvoeren momenteel.
Hom noch kuit, een aanzet, veel mooie woorden, maar multi-interpretabel...
I´m back.
pi_103703718
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:53 schreef Caland het volgende:

[..]

De toekomst waar ze het over heeft begint waarschijnlijk pas als Mauro cs uitgezet is.
pi_103703722
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja hoe kan dat? Ik kijk via
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
UPC via digitaal kanaal.
pi_103703723
"De wereld en de aarde gaan hun naar het hart"

"Compassie is de ziel"

over het CDA

Waarom kijk ik nog?
pi_103703728
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:54 schreef StephanL het volgende:

[..]

Kijk via de tv ;)
Ah, vandaar :).
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:56:06 #235
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103703734
Machtsdenken. Ze doelt op ene Maxime.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:56:48 #236
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103703755
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:54 schreef StephanL het volgende:

[..]

Kijk via de tv ;)
Doe dat eens niet ;) ;)
pi_103703759
LOL de volgende valt in slaap :D
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:57:07 #238
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103703766
quote:
16s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Machtsdenken. Ze doelt op ene Maxime.
Maxime? Machtsgeil? Nee joh.
pi_103703768
Ze verkondigd van alles wat het CDA voornamelijk niet doet en ook nooit zal gaan doen met mensen als Verhagen en Hillen.
pi_103703772
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:55 schreef boyv het volgende:
"De wereld en de aarde gaan hun naar het hart"

"Compassie is de ziel"

over het CDA

Waarom kijk ik nog?
Ik denk dat christenen toch beter CU kunnen stemmen...
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:57:13 #241
137949 Disana
pi_103703773
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:55 schreef Tem het volgende:

[..]

UPC via digitaal kanaal.
Ja dank je.

Solidariteit wordt betrokken? Geraakt door het lot van de ander?

Schijnheilig allemaal.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:57:31 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703786
Rentmeesterschap, daar is 'ie weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:57:56 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703803
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:57 schreef Tem het volgende:
Ze verkondigd van alles wat het CDA voornamelijk niet doet en ook nooit zal gaan doen met mensen als Verhagen en Hillen.
Dit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103703810
Ah de VOC mentaliteit :P Ze hebben het immer geërfd van hun ouders en voorouders, toch? :P
pi_103703812
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:57 schreef Caland het volgende:
Milieu.
I´m back.
pi_103703821
Omwille van de zorg om de aarde gaan we Mauro het land uit flikkeren.
pi_103703832
Die stilte :') :+
pi_103703835
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Milieu.
daarom kolencentrales :')
know'm sayin?
word? word.
pi_103703841
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:57 schreef Tem het volgende:
Inderdaad. En ondertussen geven ze elkaar tijdens het congres schouderklopjes over de ver reikende 'compassie' die het CDA nu en in de toekomst toont. Meer misplaatst kan het niet.
pi_103703847
Ah, een verkiezing van nieuwe bestuursleden
pi_103703848
Godverdomme zeg, ik snap nu dat mijn voorouders bijna anderhalve eeuw geleden ieder geloof bij de vuilnisbak hebben gezet...
I´m back.
pi_103703856
LOL zij twittert snel :')
JacobineGeel twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 12:58:45 Verhaal ging erin als koek. Veel applaus en telefoonnummers van leuke mannen geoogst en zelfs een nog warme onderbroek gescoord. #cdacongres reageer retweet
pi_103703862
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:00 schreef StephanL het volgende:
JacobineGeel twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 12:58:45 Verhaal ging erin als koek. Veel applaus en telefoonnummers van leuke mannen geoogst en zelfs een nog warme onderbroek gescoord. #cdacongres reageer retweet
:D.
I´m back.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:00:54 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703866
quote:
:')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103703871
quote:
lijkt net alsof ze een troll van een andere partij is :')
pi_103703875
quote:
Wat een raar bericht.
pi_103703890
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

lijkt net alsof ze een troll van een andere partij is :')
Het is uiteindelijk hom noch kuit hoor, je kunt er alle kanten mee uit...
I´m back.
pi_103703891
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:01 schreef Picchia het volgende:

[..]

Wat een raar bericht.
Zal dan ook wel niet van haar zelf zijn, maar iemand die zich voordoet als haar :P
pi_103703905
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:02 schreef StephanL het volgende:

[..]

Zal dan ook wel niet van haar zelf zijn, maar iemand die zich voordoet als haar :P
Nee, dat is JacobienGeil die jij bedoelt.
I´m back.
pi_103703907
Het is nep. :P
pi_103703908
De geur van spruitjes komt door de flat screen heen mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2011 13:02:43 ]
pi_103703913
quote:

[..]

Zou het? Met 1 bericht en 1 volger?
pi_103703925
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:02 schreef Tem het volgende:
De geur van spruitjes komt door de flat screen heen mensen.
Dat zijn vitamine-bommetjes.
I´m back.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:03:28 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703931
quote:

[..]

No shit
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103703935
O, heb je hem ook weer...
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:03:54 #266
137949 Disana
pi_103703937
Wat een selfkicker is die man toch.
pi_103703942
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:02 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Zou het? Met 1 bericht en 1 volger?
Nog los van het bericht zelf :').
pi_103703945
Voor iedere vacature slechts één kandidaat? Dat wordt een makkelijke stemming.
pi_103703954
Fuck de dissidenten!
pi_103703963
Interpretatie Ferrier.
I´m back.
pi_103703971
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor iedere vacature slechts één kandidaat? Dat wordt een makkelijke stemming.
Daar was dan ook een resolutie over :P.
pi_103703978
Alleen maar rellen om het rellen. Maar uiteindelijk geen boter bij de vis.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:05:51 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103703982
Nou, ik heb deze poppenkast wel weer lang genoeg aangezien.

Over naar belangrijkere dingen in het leven, voetbal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103703988
pownews, rutger :o
pi_103703996
Rutger van Pownews :P
pi_103703999
Man en paard, Ferrier... toe nou toch eens.
I´m back.
pi_103704018
Wat een jojo's.
I´m back.
pi_103704034
Haal Koppejan er dan bij?
I´m back.
pi_103704042
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:05 schreef Caland het volgende:
Nou, ik heb deze poppenkast wel weer lang genoeg aangezien.

Mja, ik ga maar gamen geloof ik. En er is nu toch lunch.
pi_103704046
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:07 schreef Ryan3 het volgende:
Haal Koppejan er dan bij?
Moeten ze hem eerst vinden.
pi_103704065
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:08 schreef StephanL het volgende:

[..]

Moeten ze hem eerst vinden.
Hij is gevonden
pi_103704080
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hij is gevonden
Wat een feest *O*
pi_103704082
:P
pi_103704084
Daar is de schalk.
I´m back.
pi_103704088
Het is gewoon een typetje van Kees Prins.
pi_103704097
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:09 schreef StephanL het volgende:

[..]

Wat een feest *O*
Voor zo'n klein gesprekje zeg.
pi_103704115
AkkelienBootsma twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 13:08:50 Volgens mij heeft Ad Koppejan vergeten zijn gebid in te doen. #cdacongres reageer retweet
_O-
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:11:40 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103704127
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:11 schreef StephanL het volgende:
AkkelienBootsma twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 13:08:50 Volgens mij heeft Ad Koppejan vergeten zijn gebid in te doen. #cdacongres reageer retweet
_O-
Gebid? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103704135
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:11 schreef StephanL het volgende:
_O-
Hij was heel verkouden en heeft waarschijnlijk hoestdrank genomen met codeïne zo te horen.
pi_103704137
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:11 schreef Caland het volgende:

[..]

misschien bedoelt ze het als woordgrap :')
pi_103704139
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja met een t natuurlijk of het is een verwijzing naar gebed :P
pi_103704147
Volgens Koppejan moeten we het dusdanig uitleggen dat-tie sws blijft...
I´m back.
pi_103704157
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:57 schreef Caland het volgende:
Nou, behalve de natuur dan. Daar geldt dat niet voor (volgens het CDA)
pi_103704169
Nou ja, dinsdag gaat het verder...
I´m back.
pi_103704173
Schorsing, tot 13:50.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:13:33 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103704175
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:14:14 #297
273430 HalvinCarris
pi_103704186
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
"Deportatie" :') Wat een verhoudingen toch weer...
pi_103704190
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mooi is die ja, had hem ook als tweet hier neer gezet.
pi_103704196
Hoe staat het bij onze grote Gristelijke vrienden?
-Linkse Boomknuffelaar
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:16:29 #300
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103704247
pi_103704253
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:14 schreef Dutchnative het volgende:
Hoe staat het bij onze grote Gristelijke vrienden?
Verdeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')