Precies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef alors het volgende:
ze heeft wel een punt, maar het zijn toch loze woorden omdat het pluche belangrijker is dan idealen bij het cda.
Het is een parallel universum waarin Jacobientje leeft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef alors het volgende:
ze heeft wel een punt, maar het zijn toch loze woorden omdat het pluche belangrijker is dan idealen bij het cda.
Maar dan wel in Angola.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef StephanL het volgende:
Gezin en familie als bouwstenen voor de toekomst
En compassiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef StephanL het volgende:
Gezin en familie als bouwstenen voor de toekomst
quote:
Inderdaad. Dan kun je nog zulke mooie dingen roepen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef alors het volgende:
Jij gaat sneller dan ik joh...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:53 schreef StephanL het volgende:
Toekomst gericht en heeft een sociaal hart. De ironie![]()
Eigenlijk is het een uitstekende speech. Maar het staat haaks op het beleid dat ze voeren en gaan uitvoeren momenteel.quote:
Als dat hoekje voor doodbloedende partijen staat.quote:
Hom noch kuit, een aanzet, veel mooie woorden, maar multi-interpretabel...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een uitstekende speech. Maar het staat haaks op het beleid dat ze voeren en gaan uitvoeren momenteel.
De toekomst waar ze het over heeft begint waarschijnlijk pas als Mauro cs uitgezet is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een uitstekende speech. Maar het staat haaks op het beleid dat ze voeren en gaan uitvoeren momenteel.
UPC via digitaal kanaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoe kan dat? Ik kijk via
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Maxime? Machtsgeil? Nee joh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Machtsdenken. Ze doelt op ene Maxime.
Ik denk dat christenen toch beter CU kunnen stemmen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:55 schreef boyv het volgende:
"De wereld en de aarde gaan hun naar het hart"
"Compassie is de ziel"
over het CDA
Waarom kijk ik nog?
Ja dank je.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:57 schreef Tem het volgende:
Ze verkondigd van alles wat het CDA voornamelijk niet doet en ook nooit zal gaan doen met mensen als Verhagen en Hillen.
Inderdaad. En ondertussen geven ze elkaar tijdens het congres schouderklopjes over de ver reikende 'compassie' die het CDA nu en in de toekomst toont. Meer misplaatst kan het niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:57 schreef Tem het volgende:
Ze verkondigd van alles wat het CDA voornamelijk niet doet en ook nooit zal gaan doen met mensen als Verhagen en Hillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |