Voetbal: een betere core en benen workout bestaat nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 07:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Paar jaar geleden deed ik 7 seconden over 60 m. Toen voetbalde ik nog en nu ben ik ook zwaarder.
Bewaar je cool bro, niet te sentimenteel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 07:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Er kwam gisteren een klant naar me toe die wilde een oude videoband over laten zetten op dvd.
''Ja het is heel dierbaar, mijn man heeft MS en daar loopt hij nog''
Dat vond ik zo zielig....
xx Fanta-stick.
Ik doe geen vlakke sprints, maar wel heuvelsprints. Ik heb vlak bij mijn huis een stijle heuvel van 200m om de 25m afgeplakt en daar doe ik dan ladder en piramide interval sprints.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
Zijn hier ook mensen die sprinten? Wat zijn jullie 100m tijden? Ik wil me meer gaan focussen op explosieve kracht
Mss wel zwaarder; maar je sloopt op die manier wel je knieënquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:38 schreef Kroc het volgende:
Ik doe geen vlakke sprints, maar wel heuvelsprints. Ik heb vlak bij mijn huis een stijle heuvel van 200m om de 25m afgeplakt en daar doe ik dan ladder en piramide interval sprints.
Ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:32 schreef Kroc het volgende:
Heuvelafwaarts sprinten is dat voornamelijk dacht ik.
Not sure if serious.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:41 schreef 16meter het volgende:
Met dat squatten sloop je pas je knieën, vooral als je helemaal tot de grond gaat.
Wish me luckquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:29 schreef Ganzz het volgende:
Kwestie van training en uitvoering. De gym is om 11.00 open, dus ik kan er zo weer tegenaan

, zeker in een boxershort ofzo.
Ik denk iedereen behalve powerlifters wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:16 schreef Luchtkoker het volgende:
Aesthetics > Kracht wat mij betreft. Ik train zoberzo voornamelijk voor esthetiek, dus tja...
Yep. Dat is correct. Ik zou het inderdaad gewoon op dat niveau houden ('bijhouden' idd) en de rest doorknallen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
Dus wanneer je je ass + benen mooi genoeg vind, dan zou je dat gewoon 'bijhouden' en je squat/deadlift/leg press etc niet meer opvoeren, en gewoon lekker doorknallen met de rest? Of zou je je lichaam 'in balans' proberen te houden?
Heb wel eens gedaan maar vind het veel te intensief, ik doe liever gewoon sprints met iets van 45 seconden rust ertussen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:54 schreef Autobandje het volgende:
Iemand hier die weleens Tabata interval training doet? Vind het zelf wel leuk om te doen, maar vraag me af hoeveel zin het eigenlijk heeft
Voor mij is dat punt (helaas) al bereikt. Heb vroeger op redelijk hoog niveau geschaatst voor ca 15 jaar en daar heb ik enorme quads / hams / glutes / calfs van gekregen. Altijd problemen met broeken kopen en broeken die op dezelfde plek kapot gaan na een redelijk korte tijd (om nog maar niet te spreken over het hebben van een kont in de broek). Daarom ook lang benen genegeerd en op een laag pitje getraind maar ook dat helpt niet (de spiermassa is in de jaren niet afgenomen) en zeker nu ik sinds kort weer actief benendagjes in mijn schema opneem is het weer als vanouds (damn you spiergeheugen...)quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:53 schreef Panzermaus het volgende:
Blijven trainen zal ik ze ook zeker wel, maar van mij hoeft het op dit moment niet meer te worden. Bovenbenen heb ik geen probleem mee, maar gewoon zo'n dikke kont, dat vind ik niet mooi meer.Het is ook heel snel gegaan, in juni ben ik begonnen met squat en deadlift, daarvoor had ik alleen een leg press machine tot mijn beschikking. Welke (sq/dl) doet het meeste voor je glutes?
Overigens, bij de ALDI hebben ze nu tijdelijk een doos met 3 halve haantjes voor 5.99, kant en klaar. Ben er nu eentje aan het opwarmen en ben benieuwd. 18.8/0/12.4(3.8 saturated) per 100 gram. Vind het toch wel zielig, zo'n klein kipje. Zal zijn spiertjes een goed plekje geven.
Ik moest lachen. Dit topic is echt een draak om te volgen vanwege het gewauwel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
Graag enigszins ontopic blijven, voor zover dat mogelijk is voor jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |