Mss wel zwaarder; maar je sloopt op die manier wel je knieënquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:38 schreef Kroc het volgende:
Ik doe geen vlakke sprints, maar wel heuvelsprints. Ik heb vlak bij mijn huis een stijle heuvel van 200m om de 25m afgeplakt en daar doe ik dan ladder en piramide interval sprints.
Ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:32 schreef Kroc het volgende:
Heuvelafwaarts sprinten is dat voornamelijk dacht ik.
Not sure if serious.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:41 schreef 16meter het volgende:
Met dat squatten sloop je pas je knieën, vooral als je helemaal tot de grond gaat.
Wish me luckquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:29 schreef Ganzz het volgende:
Kwestie van training en uitvoering. De gym is om 11.00 open, dus ik kan er zo weer tegenaan

, zeker in een boxershort ofzo.
Ik denk iedereen behalve powerlifters wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:16 schreef Luchtkoker het volgende:
Aesthetics > Kracht wat mij betreft. Ik train zoberzo voornamelijk voor esthetiek, dus tja...
Yep. Dat is correct. Ik zou het inderdaad gewoon op dat niveau houden ('bijhouden' idd) en de rest doorknallen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
Dus wanneer je je ass + benen mooi genoeg vind, dan zou je dat gewoon 'bijhouden' en je squat/deadlift/leg press etc niet meer opvoeren, en gewoon lekker doorknallen met de rest? Of zou je je lichaam 'in balans' proberen te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |