Oja dat is wel een goeie tipquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
gewoon pet flesje vullen met zand ofzo?
En mooie uitvoering ook, ik probeer ook altijd naar achter te leunen.quote:
Enige sprinten wat ik doe is voor de taxichauffeur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
Zijn hier ook mensen die sprinten? Wat zijn jullie 100m tijden? Ik wil me meer gaan focussen op explosieve kracht
100 meter is best veel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
Zijn hier ook mensen die sprinten? Wat zijn jullie 100m tijden? Ik wil me meer gaan focussen op explosieve kracht
Ja ik doe voornamelijk 40meters maar ik wilde natuurlijk even zien hoever in van Usain af sta. 12.5 seconden was mn tijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
100 meter is best veel.
Probeer meerdere stukjes van 20,30,40 of 50 meterbeste om je explosiviteit mee op te voeren; de eerste 5-15 meter zijn het belangrijkst daar in.
Waarom zou je je zelf daar mee vergelijken ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:02 schreef Jahr00n het volgende:
Ja ik doe voornamelijk 40meters maar ik wilde natuurlijk even zien hoever in van Usain af sta. 12.5 seconden was mn tijd.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:06 schreef Jac0bus het volgende:
Ja maar 10 seconden is niet zo veel natuurlijk. Kijk eerder naar percentages dan naar tijden.
hoezo, ik doe krachttraining puur om sterker te worden, dat je er spieren mee krijgt is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zou je je zelf daar mee vergelijken ?![]()
Net zo zinloos dat ik mezelf ga vergelijken met Jay Cutler of Jason Khalipa
Nou ik wil voorop stellen dat 12.5 seconden erg snel is, dusquote:
Dit dus. Maar soms is een weekje rust ook gewoon goed hoor. Als je net 6 weken bezig bent met een schema, weekje rust pakken erna met een nieuw schema beginnen. Krijgen je spieren een flinke opdonder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:42 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik snap dat je zin hebt om door te pompen, maar rust is essentieel. Op een gegeven moment gaat op more = less.
Je spieren hebben gewoon een aantal dagen nodig om weer helemaal te herstellen, als je voor die tijd weer gaat pompen loop je het 'risico' dat je het weer kapot maakt voordat de supercompensatie is opgetreden en dan is het effect al deels verloren van je eerdere training.
Voetbal: een betere core en benen workout bestaat nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 07:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Paar jaar geleden deed ik 7 seconden over 60 m. Toen voetbalde ik nog en nu ben ik ook zwaarder.
Bewaar je cool bro, niet te sentimenteel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 07:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Er kwam gisteren een klant naar me toe die wilde een oude videoband over laten zetten op dvd.
''Ja het is heel dierbaar, mijn man heeft MS en daar loopt hij nog''
Dat vond ik zo zielig....
xx Fanta-stick.
Ik doe geen vlakke sprints, maar wel heuvelsprints. Ik heb vlak bij mijn huis een stijle heuvel van 200m om de 25m afgeplakt en daar doe ik dan ladder en piramide interval sprints.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |