Neem jij Mauro anders in huis. Als liefdesslaaf.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem enkel de feiten.
Dat het lullig is is meer dan logisch, ben ik ook met je eens.
No thx.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neem jij Mauro anders in huis. Als liefdesslaaf.
Tokkie.quote:
VS, hou jij van garnalen?quote:
Zie je hem al zitten met zo'n tropenhelm, cocktail en dan zo'n wuivende varen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neem jij Mauro anders in huis. Als liefdesslaaf.
Zeker, garnalen, oesters, mosselen, vis, zeewier.quote:
Ook zonde van die Super Star Destroyer, de Executor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
Maak je een fucking groot ruimtestation, kan het naar de tering worden geschoten door een paar lullige laser-blasts.
En zo'n grote witte bromsnor onder zn neus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie je hem al zitten met zo'n tropenhelm, cocktail en dan zo'n wuivende varen?
Die stort toch op de Death Star?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook zonde van die Super Star Destroyer, de Executor.
En dan zo'n vies bierwindje. Pffoeeeepppquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En zo'n grote witte bromsnor onder zn neus.
Homo.quote:
Ja. Zonde.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die stort toch op de Death Star?
En Mauro maar snuiven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan zo'n vies bierwindje. Pffoeeeeppp
The Empirequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja. Zonde.
Ik zou wel bij Het Rijk gaan als het echt was.
Vind die Tie Fighters wat laf.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja. Zonde.
Ik zou wel bij Het Rijk gaan als het echt was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |