Gevalletje voor Richard de Mos.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maat van mij had wel Indische buren waardoor er 24/7 zo'n gare currylucht door het gebouw zweefde.
Dat gevoel wilt de linkse fotograaf bij je losmaken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik het zo zie, vind ik het eigenlijk wel tering-lullig. Kankerfascisten van de PVV.
Je kunt niet zomaar een zetel afpakken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
Kan mij iemand uitleggen waarom Koppejan en Ferrier niet gewoon het CDA worden uitgeknikkerd? Die zorgen voor zoveel gezeik binnen de partij, die ben je toch liever kwijt dan rijk.
Het is ook kut voor die jongen, maar zo kun je je elke droefaard wel aantrekken. Hij heeft doorgeprocedeerd, verloren, en moet nu de prijs betalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik het zo zie, vind ik het eigenlijk wel tering-lullig. Kankerfascisten van de PVV.
Klopt, gewoon wegrukken bij zijn familie, vrienden en geliefden en op de vliegtuig zetten naar de Angolese shitzooi.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat heeft hij aan het eindeloos doorprocederen te danken.
De onderbuik spreekt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
Beter dat die complete PVV-fractie ophoepelt. Over geldverspilling gesproken. De tering.
Dan valt het kabinetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
Kan mij iemand uitleggen waarom Koppejan en Ferrier niet gewoon het CDA worden uitgeknikkerd? Die zorgen voor zoveel gezeik binnen de partij, die ben je toch liever kwijt dan rijk.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, gewoon wegrukken bij zijn familie, vrienden en geliefden en op de vliegtuig zetten naar de Angolese shitzooi.
Regels zijn regels, eigen schuld, etc etc.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat heeft hij aan het eindeloos doorprocederen te danken.
Dat krijgen we altijd te horen als dit kabinet immigratie wil beperken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, gewoon wegrukken bij zijn familie, vrienden en geliefden en op de vliegtuig zetten naar de Angolese shitzooi.
Regels zijn regels, eigen schuld, etc etc.
Ik blijf erbij dat het een kankerstreek is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat gevoel wilt de linkse fotograaf bij je losmaken.
Hij ziet geen jankend Kortenoeven-gezin bij Schiphol staan omdat ze bang zijn dat ze hun pappa niet kunnen uitzwaaien. HÈ? NOU DAN!
Van alle 150 kamerleden ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het een kankerstreek is.
Als zij bereiken dat hij blijft, vind ik dat in dit geval het doel de middelen heiligt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van alle 150 kamerleden ook.
BOEHOEHOEE, MAURO GAAT WEG, WIJ KUNNEN DAT NIET AAN!!1
Krokodillentranen bij de oppositie.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Admiral Ackbar. Van hem word ik altijd vrolijk gelukkig.
Rustig aan, druktemaker. Zal er niet wakker van liggen, maar vind het gewoon een hoerenstreek. Oke?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van alle 150 kamerleden ook.
BOEHOEHOEE, MAURO GAAT WEG, WIJ KUNNEN DAT NIET AAN!!1
Krokodillentranen bij de oppositie.
Jammer dat die pauperkruiser van hem niet opgeblazen werd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Admiral Ackbar. Van hem word ik altijd vrolijk gelukkig.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:30 schreef GSbrder het volgende:
Het geeft wel mooie plaatjes
[ afbeelding ]
quote:
Je zou zo zin krijgen in gamba's.quote:
Hij heeft ook de rest er helemaal uitgeblurred, behalve Mauro. Dat maakt het zo op hem gefocused, voor extra dramaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat gevoel wilt de linkse fotograaf bij je losmaken.
Hij ziet geen jankend Kortenoeven-gezin bij Schiphol staan omdat ze bang zijn dat ze hun pappa niet kunnen uitzwaaien. HÈ? NOU DAN!
Grilled shrimp.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jammer dat die pauperkruiser van hem niet opgeblazen werd.
Ik noem enkel de feiten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja lekker naai hem maar nog een keer, heeft niet genoeg leed gehad die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |