Ach, zolang het niet gepaard gaat met een instructiefilmpje featuring Jolande Sap, vind ik het niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm nee, maar een seks manifest van GroenLinks is gewoon erger dan bovenstaand feitje.
Nee, dan had hij mogen blijvenquote:
Gelukkig moeten ze op de Veluwe niets hebben van homo's en allochtoni's.quote:
Nouja, ik denk niet dat GroenLinks moedwillig het zelfmoordpercentage wil opkrikken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, zolang het niet gepaard gaat met een instructiefilmpje featuring Jolande Sap, vind ik het niet zo'n probleem.
Laat staan met Ineke van Gent.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, zolang het niet gepaard gaat met een instructiefilmpje featuring Jolande Sap, vind ik het niet zo'n probleem.
Dat kan electoraal gezien nog best eens voordelig zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, ik denk niet dat GroenLinks moedwillig het zelfmoordpercentage wil opkrikken.
Stelletje slettebakken dat jullie ook zijn, mannen.quote:Het hebben van seks gebeurt niet altijd vrijwillig. 2 Van de 100 jongens en 1 van de 100 meisjes krijgen na seksueel contact geld of een andere beloning.
Denk je dat de GroenLinks achterban met smart wachten op Sap's poenani?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kan electoraal gezien nog best eens voordelig zijn.
Dat niet, maar ik denk dat het voor hen misschien minder choquerend zal zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk je dat de GroenLinks achterban met smart wachten op Sap's poenani?
Als Gordon meegaat, ben ik voor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, per direct op de boot richting takki takki land.
En vice versa natuurlijk, voor obvious reasons.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig moeten ze op de Veluwe niets hebben van homo's en allochtoni's.
Bloemkoolkutquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk je dat de GroenLinks achterban met smart wachten op Sap's poenani?
Misschien post ze dat wel op het ledenforum inderdaad, in een soort van memory spel vorm.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik denk dat het voor hen misschien minder choquerend zal zijn.
Uiteraard. De brandstapel smeult hier nog.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En vice versa natuurlijk, voor obvious reasons.
Allemaal afgesproken zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
De dissidenten schijnen tegen te stemmen, de SGP compenseert. Iedereen blij.
Echt een aanfluiting dit.
Ik maak me eerder kwaad over hoeveel geld dit wel niet kost om te vergaderen over die Mauro.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
Ja.quote:
Altijd weer die smerige mannenbroeders.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
Die zogenaamde "dissidenten" mogen nu ook wel eens mee op de boot met Mauro en Gordon.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
Simpel, hij is te oud om te misbruiken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd weer die smerige mannenbroeders.
Overigens zie ik hoe je het uitzetten van zo'n knaap kunt rijmen met je christelijke achtergrond, maar goed.
Onzin-argument. De TK vergadert 9 van de 10 keer over stierenpoep.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik maak me eerder kwaad over hoeveel geld dit wel niet kost om te vergaderen over die Mauro.
Godver.
100k x 150 = 15.000.000 / (45 * 5) = een kleine 70k aan taxpoet verspeeld aan het salaris voor de kamerleden van deze zinloze discussie alleen al.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:12 schreef eriksd het volgende:
Ja, die 9 van de 10 keer zijn dan ook poep.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onzin-argument. De TK vergadert 9 van de 10 keer over stierenpoep.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, hij is te oud om te misbruiken.
Vooral dankzij SP en PVV.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De SGP is niet katholiek natuurlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, hij is te oud om te misbruiken.
Ze gaan hem lokken met spiegeltjes en kraaltjes.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmmm, stuur Mauro maar naar Vaticaanstad
Dat is pas een onzin-argument.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik maak die fout altijd, maar leer er nooit van.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
De SGP is niet katholiek natuurlijk.
Nee hoor, de cultuurrelativisten van de PVV vinden dat je als homo ook gewoon terug moet naar Iran en je daar maar moet aanpassen aan de heersende cultuur.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef Siegessaule het volgende:
Als mauro nu als homo uit de kast komt moet de PVV die zich als homo-partij profileert hem wel een verblijfsvergunning geven.
Weg met de overheid!!!EINZ!!!quote:
Er moet gewoon eens een stevige zelfreflectie komen over de rol van politiek. Mijns inziens wil 95% van de mensen hier gewoon een goede tijd hebben, werkt ervoor en probeert sociaal te zijn. Er zit wat tuig tussen, dat moet je zonder aanziens des afkomst aanpakken. Al dat gelul over sturing, sociale projecten bladiebladiebla. Als de overheid eens wat minder in de weg gaat zitten komt dat wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gratis en voor niets.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ook leuk voor Mauro, deze emotionele rollercoaster.
Goed gesproken, erik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er moet gewoon eens een stevige zelfreflectie komen over de rol van politiek. Mijns inziens wil 95% van de mensen hier gewoon een goede tijd hebben, werkt ervoor en probeert sociaal te zijn. Er zit wat tuig tussen, dat moet je zonder aanziens des afkomst aanpakken. Al dat gelul over sturing, sociale projecten bladiebladiebla. Als de overheid eens wat minder in de weg gaat zitten komt dat wel.
En verder vind ik dat de overheid veel meer voorzichtigheid ten opzichte van de reguliere belastingbetaler moet koesteren. De vanzelfsprekendheid waarmee die gezien worden als een soort melkkoe voor proefballonnen vind ik met de dag vervelender worden.
WEG MET HET GELD!!1!!!1!1EINZ!!11quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weg met de overheid!!!EINZ!!!
Wat moeten ze dan doen, staren?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:17 schreef De_Nuance het volgende:
Al die PVV'ers die Mauro niet durven aan te kijken en dus maar naar hun smartphone staren
Inderdaad. Voor hetzelfde geintje betaal je bij Walibi al snel 40 euro.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
WEG MET HET GELD!!1!!!1!1EINZ!!11
Op het MBO wordt hij waarschijnlijk gepest door PVV-tokkies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ook leuk voor Mauro, deze emotionele rollercoaster.
Daarom, en daar zitten ook asielzoekers voor de poort met instrumenten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor hetzelfde geintje betaal je bij Walibi al snel 40 euro.
Waar is dat lied dat ik zoek.. "welcome to my wooooorld".quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:18 schreef Tem het volgende:
Het is natuurlijk allemaal erg vervelend voor die jongen alleen maakt onze kamer er weer een tenenkrommend moraalridderig jankverhaal van.
Je zou er cynisch van worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |